Goede producten .

Tot nu toe goede ervaring met de producten.

Response from the business owner

Beste Ufuk, Fijn om te lezen dat de producten goed bevallen. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Perfect!

Beste website om mannelijke verzorgingsproducten te halen. Komen hun afspraken goed na!

Response from the business owner

Beste Vicente, Dit soort reviews lezen we graag. Bedankt voor de mooie woorden en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Vlotte zending van een topproduct

Response from the business owner

Beste Christophe, Goed om te horen dat de verzending vlot verliep en het product bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel en correcte levering

Response from the business owner

Beste Andre, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima service, volgende dag in huis

Prima service, volgende dag in huis

Response from the business owner

Beste Erik, Bedankt voor je review! Fijn dat alles snel ging. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Aanrader

Groot assortiment Overzichtelijke website Snelle verzending

Response from the business owner

Beste Ritchie, Goed om te horen dat onze shop en ons assortiment bevallen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Netjes op tijd, prima ingepakt. Kortom: geen klachten om op te merken.

Response from the business owner

Beste Alex, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Tot een volgende keer en bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Response from the business owner

Beste Erwin, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en correcte afhandeling

Ik had een Feather besteld, maar bij het kijken naar het ding vond ik hem veel te klein. Teruggestuurd en vandaag mijn geld zonder morren terug.

Response from the business owner

Beste Sjoerd, Bedankt voor je review. Blij om te horen dat we konden helpen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en goede service!!!!!

Response from the business owner

Beste Jolanda, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Geweldig product, en in één woord geweldige service zeer snelle levering

Response from the business owner

Beste R. J., Fijn om te lezen dat het product goed is bevallen. We zijn blij om te merken dat de service bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en vlotte service, heel betrouwbare site!

Prima service, zo hoort het.

Response from the business owner

Beste Steven, Bedankt voor je beoordeling en goed om te lezen dat alles vlot is verlopen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne site

Snelle levering en top producten!

Response from the business owner

Beste Lisette, Leuk om te horen dat de website en de producten bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima webshop met prima after care

Er was een probleem ontstaan tussen het moment van verzenden en het moment van ontvangst want er ontbrak een artikel. De winkel deed niet moeilijk en heeft per direct een zelfde artikel nagezonden. Prima service prima of de kerk prima webwinkel om vaker je spullen te bestellen.

Response from the business owner

Beste BJ., Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat we alles snel hebben kunnen oplossen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering!

Precies wat ik wilde en ook nog is snel geleverd. Zeer tevreden over de service en kwaliteit van producten. Alle producten zijn echt en werken zoals het hoort. Ik bestel hier al sinds 2018 en ben zeer tevreden. Tot de volgende bestelling :)

Response from the business owner

Beste Veli, Bedankt voor je review. Erg leuk om te lezen dat je al sinds 2018 klant bij ons bent en dat alles naar wens is. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Betrouwbaar en snelle levering

Veel producten en een van de betere webshops die betrouwbaar zijn! Keep it up!

Response from the business owner

Beste J., Dit horen we uiteraard graag! Bedankt voor de mooie woorden en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Eerlijke prijs. Snelle levering.

Response from the business owner

Beste Jurgen, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed verliep. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruime keus, snelle levering

Ruime keuze aan producten en snelle levering.

Response from the business owner

Beste Benjamin, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te horen dat de ruime keuze bevalt. We zijn altijd op zoek naar meer mooie producten. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Overzichtelijke site, snel geleverd

Ik kon op de site snel vinden wat ik zocht. Het bestellen ging vlot. De bestelling werd goed verpakt en snel geleverd.

Response from the business owner

Beste Patrick, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles makkelijk en vlot verliep. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Trap er niet in!

Dure producten, slechte kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding totaal niet aan de orde Slechte service De producten zijn heel slecht Pas op voor deze geldwolven NIET HIJ ZE BESTELLEN

Response from the business owner

Beste Karim, Bedankt voor je review. Het is vervelend als een product niet bevalt, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Vooral als je zelf maar wat aanschaft zonder advies te vragen. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Er zijn ook genoeg travel size versies beschikbaar om eerst producten uit te proberen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Een goede en overzichtelijke website.

Response from the business owner

Beste Nauras, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de site fijn werkt en de service goed was. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top hold als ik niet teveel zweet

Response from the business owner

Beste Rob, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering.

Response from the business owner

Beste Ben, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed, snel en makkelijk

Mooie producten, makkelijk te bestellen. Duidelijke website en een snelle verzending en levering.

Response from the business owner

Beste Sergej, Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat het gemakkelijk verliep. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede prijs met snelle levering!

Response from the business owner

Beste Jeremy, Goed om te zien dat alles snel is verlopen. Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

15 Staverenstraat

Deventer 7418CJ

About Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!