Produite commandé, payé mais non reçu

Bonjour, Cela fait bientôt trois semaines que je vous ai commandé un produit qui a été débité de mon compte. Vous indiquez un délai de livraison sur la France entre 3 à 5 jours et je ne l'ai toujours pas reçu.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre avis et je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre commande. Il est toujours préférable de nous contacter d'abord si vous avez un problème avant de passer un avis, afin que nous puissions essayer de résoudre votre problème pour vous. Vous pouvez toujours nous joindre sur support@moquer.fr. Meilleures salutations, Chris Gerrits Jans | Moquer

Echt top!

Mijn favoriete merken (Mühle en Proraso) die ik nergens voor een (betaalbare prijs) kan vinden kon ik hier kopen.

Beste Daniël, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we jouw favoriete scheerproducten aanbieden en je daarmee van dienst kunnen zin. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en goeie info.

Dit is de eerste keer dat ik hier besteld heb, maar de producten bevallen tot nu toe goed. Snelle levering en goeie service, wel een beetje prijzig maar zover ik kan beoordelen is de kwaliteit heel goed.

Beste Richard, Bedankt voor je review en leuk dat je voor het eerst iets bij ons hebt besteld. Onze producten bevinden zich inderdaad in het hogere segment en helaas hebben we recent prijsstijgingen moet doorvoeren door een dure dollar, brandstoftoeslagen en prijsverhogingen vanuit leveranciers. Fijn om te horen dat de kwaliteit goed bevalt. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Overzichtelijke website en snelle verzending

Moquer heeft een overzichtelijke website met een uitgebreid aanbod tegen nette prijzen. Mijn bestelling was snel verzonden. Ook fijn

Beste Jacob, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste Annemarie, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering.

Snelle en correcte levering.

Beste Steve, Fijn dat alles vlot verliep. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en een uitgebreid aanbod aan producten, waaronder van Amerikaanse merken welke hier lastig te verkrijgen zijn

Beste Daniel, Leuk om te horen dat ons assortiment bevalt. Mocht je zelf suggesties hebben voor meer merken, dan horen we het altijd graag. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Groot aanbod en Chris staat altijd klaar voor advies

Diverse producten via moquer aangeschaft, altijd de volgende dag bezorgd en snelle communicatie.

Beste Alex, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat het advies en de snelle levering bevalt. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Niets aan te merken , alles verloopt vlot

Beste Christiaan, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering, goede kwaliteit.

Beste René, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Onflexibel

Ik had 30 seconde na mijn bestelling gemaild dat het aantal onjuist was. Was niet echt behulpzaam.

Beste Daan, Bedankt voor je review. Hoewel wij snel reageren op alle e-mails, kan het voorkomen dat een paar uur later je bestelling al ingepakt en verzonden is. Tegenwoordig moet alles heel snel verzonden worden en dat gaat helaas ten kosten van de flexibiliteit om bestelfouten of adresfouten aan te kunnen passen. Dat is uiteraard erg vervelend, dus het is altijd belangrijk om een bestelling goed te controleren voor het plaatsen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top ervaring

Top service een dag later alles geleverd

Beste Filip, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat het lekker snel ging. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Enkele keren spullen voor mijn zoon naar tevredenheid gekocht,Snelle levering, netjes en keurig!

Beste Veki, Fijn om te horen dat je zoon tevreden is met de producten. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ik bestel bijna alles hier voor mijn haarproducten. Ik zou graag zien dat ze zichzelf nog uitbreiden naar een grotere assortiment met minder bekendere merken. Verder is het geweldig.

Beste Gillan, Bedankt voor je review. Wij zijn altijd op zoek naar meer mooie merken, dus suggesties mag je altijd doorgeven. Helaas heeft het verleden bewezen dat als een mooi merk iets te klein is, deze niet populair genoeg is om in het assortiment te kunnen houden. Daarom zijn we tegenwoordig strenger met nieuwe merken, zodat we teleurstellingen kunnen voorkomen als een merk na 6-12 maanden weer uit de shop verdwijnt vanwege tegenvallende interesse. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten

Goede producten en een snelle service

Beste Rob, Bedankt voor de beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top producten en snel geleverd.

Beste Ron, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering, uitstekende producten.

Beste Joël, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering. Geen probleem. Zoals het hoort te zijn. Dank je wel voor de service!

Beste Stefaan, Fijn om te horen dat alles vlot is verlopen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Scherpe prijzen en goede service!

Uitgebreid assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Veel verzend opties, waaronder PostNL punten en pakket kluisjes. Het pakket werd super snel verstuurd. Ik zou niet weten wat ik anders zou willen!

Beste Dolf, Erg goed om te horen dat ons aanbod, onze prijzen en leveropties in de smaak vallen. Dat horen we natuurlijk graag. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top producten en snelle levering!!!

Eindelijk een haar klei gevonden die voldoet aan een in het verleden gebruikte , maar niet meer verkrijgbaar is , dus TOP!!!

Beste Thomas, Erg fijn om te horen dat je een mooie klei op onze website hebt kunnen vinden. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd soepel

Bestel vaker bij Moquer en het is altijd uitstekend geregeld. Alles wordt altijd super snel geleverd.

Beste Lucas, Leuk om te lezen dat je al een tijdje klant bij ons bent, dat waarderen we zeer!. Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Correct en snel

Overzichtelijk website maar moet telkens helemaal opnieuw beginnen om een volgend item te bestellen. Als ik iets in mijn winkelkarretje zet dan kan ik niet verder winkelen. Ik moet terug de website opstarten. Gelukkig staat mijn eerste bestelling er nog en kan ik het volgende item bestellen. Dat kan vlotter mijn inziens (of ik kijk iets over het hoofd maar dan nog moet dit duidelijk aangegeven worden. Verder Correcte en snelle levering

Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wellicht ging er toen iets mis, want over het algemeen is het zeer eenvoudig om te blijven shoppen door gewoon naar de vorige webpagina te gaan. Wanneer wij hier meer reacties over krijgen, dan gaan we er zeker nog eens goed naar kijken. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede ervaring

Goede prijs en snelle levering

Beste Peter, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Je krijgt hier zeer goede product kennis. Ze weten wat ze verkopen.

Beste Muhittin, Blij dat we je konden helpen bij je keuze. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed en snel geleverd

Zoals he hoort, goede service.

Beste Frederik, Fijn om te horen dat de service bevallen is. Bedankt voor de review en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!