Goed, snel en bij prijs

Ik woon in België en daar wordt de markt door bepaalde producten gedomineerd. Dus bestel ik al wat ik nodig heb via deze site. Altijd optijd en ook een goede prijs! I LOVE IT ❤️

Beste Tim, Leuk om te horen dat je regelmatig bij ons bestelt. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruime keuze aan moeilijk te vinden producten

Uitstekend aanbod aan moeilijk te vinden producten en een snelle levering!

Beste Milan, Goed om te horen dat ons assortiment bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede spullen en voorspelbare levering

Dat is het eigenlijk.

Beste Hilco, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer betrouwbaar en goede service

Ik bestel hier al een paar jaar mijn haar producten. Altijd de volgende dag geleverd. Nog nooit problemen gehad. Die ene keer dat ik contact moest opnemen met de klanten service werd ik adequaat en snel geholpen. Top!

Beste Nico, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je al meerdere jaren naar tevredenheid klant bij ons bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie producten die zeer snel geleverd zijn.

Beste Indra, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne webhop

Goeie producten en een snelle verzending. Erg fijne webshop!

Beste Derek, Leuk om te lezen dat je ons een fijne webshop vindt. We hopen je graag nog eens terug te zien. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering, goede communicatie een en groot assortiment

Beste Gerard, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

De producten zijn snel geleverd.

Er is een ruime keuze. En de producten worden snel geleverd.

Beste Danny, Goed om te horen dat ons assortiment en service bevalt. Tot een volgende keer hopelijk. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Alles netjes en volgens afspraak bezorgd.

Beste Fabian, Goed om te horen dat alles op tijd is bezorgd. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Vlotte service , snelle levering en topproducten.

Ik was opzoek naar sea salt spay en bestelde ook een acne controlling face wash om een gratis levering te bekomen. Ben zeer tevreden van beide producten.

Beste Xander, Bedankt voor je beoordeling! Blij om te horen dat de producten goed bevallen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ervaring is goed

Zelden problemen. Maar ik word goed geholpen als die er wel zijn.

Beste Ashraf, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Uitstekend!

Goede producten, overzichtelijke website met duidelijke informatie en zeer snelle service

Beste Marcel, Heel mooi om te zien dat alles naar wens is verlopen en dat de informatie nuttig is. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel geleverd en product ziet er top uit

Beste Marcel, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede service!

Duidelijke website, fijn assortiment en snelle service.

Beste Bart, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Stevig en mat!

Het product doet precies wat het belooft. Ik heb elke dag maar weinig nodig om mijn haar in model te krijgen. Toch moet je snel je haar in model krijgen omdat het snel opdroogt. Hoewel ik hem aan kan raden, ga ik misschien de volgende keer voor iets met hogere glans en lagere hold.

Beste Gersom, Bedankt voor je beoordeling. Heel fijn om te horen dat het product doet wat het moet doen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie prijs. Levering niet de volgende dag.

Een goede overzichtelijke website, een mooie prijs en de mogelijkheid tot uitgesteld betalen. Helaas was mijn levering niet de volgende dag binnen. Op vrijdag bestellen en op zaterdag laten leveren, was dus niet gelukt. Da’s jammer, want er zitten gelijk twee dagen tussen. Verder zou ik Moquer aanbevelen.

Beste Marcel, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat PostNL het pakket niet meer op zaterdag kon leveren. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste Wendy, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Niche beauty site voor mannen

Nu voor de tweede keer op Moquer shampoo gekocht voor m'n zoon. Hij is heel tevreden over de 3-in-1 shampoo/showergel/facecleanser van Brickell. Ook nog eens milieuvriendelijk (biologische ingrediënten, geen microplastics).

Beste Frances, Heel fijn om te horen dat de producten in de smaak vallen. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top service! Geweldige producten!

Top service! Geweldige producten!

Beste Lynn, Bedankt voor je review. Erg fijn om te horen dat de service en producten top zijn. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer netjes te werk en snel geleverd

Snel geleverd en zeer zorgvuldig met adres

Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te zien dat alles snel en zorgvuldig is verlopen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten en snelle levering

Al jaren klant en altijd tevreden afhandeling. Leuke nieuwsitems (via nieuwsbrief). Uitgebreid assortiment, snelle levering en goede service.

Beste Harmannus, Hier worden we blij, want we waarderen je klandizie zeer. Erg fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top kwaliteit

Bestellen gaat gemakkelijk, pakketjes komen veilig en op tijd aan, simpeler dan dit kan niet.

Beste Jarred, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat alles makkelijk en simpel is verlopen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Betrouwbaar

Betrouwbaar, snel geleverd en goede kwaliteit. Kortom zeer tevreden.

Beste Jan, Heel fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Niks op aan te merken

Alles is soepel verlopen. Besteld in de avond, volgende dag in huis.

Beste Michiel, Goed om te horen dat alles soepel is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

En heerlijke producten van Jack Black douche!

Beste Harm Jan, Bedankt voor je beoordeling en mooi om te horen dat de producten van Jack Black bevallen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!