Veel keuze, snelle levering. Gewoon goed

Snelle levering, heel veel keuze uit top producten. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Binnen 24 uur de bestelling ontvangen. Ruime keuze in producten tegen goede prijzen.

Beste Rita, Fijn om te horen dat alles snel is verlopen en dat ons assortiment gewaardeerd wordt. Tot een volgende keer en bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima webshop

Webshop met veel keuze en prima prijzen, snelle verzending. Top!

Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling. Hopelijke tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Pakje zoek bij PostNL maar perfect opgelost door Moquer

Pakketje zoek bij PostNL maar perfect en persoonlijk opgevolgd en opgelost door Chris Gerrits Jans van Moquer zelf. Het bedrag van mijn aankoop zal spoedig terug gestort worden. Van PostNL heb ik niets meer gehoord alhoewel het bij hen is foutgelopen volgens mijn beschikbare info.

Beste Dirk, Bedankt voor je review. Vervelend dat het pakket kwijt is geraakt. Blij om te horen dat we hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Perfect!

Alles netjes op tijd geleverd in een keurige verpakking. Ik heb vaker besteld bij Moquer en zal er ook blijven bestellen.

Beste Owen, Leuk om te lezen dat je een vaste klant bent, dat horen we natuurlijk graag. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed product en snelle levering

‘S Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Prima product tegen een scherpe prijs. Toppie!

Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling! Altijd goed om te horen dat alles lekker vlot is verlopen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle bezorging en goede producten!

Allereerst super blij met mijn producten. Snelle bezorging. Ik had het laat in de avond besteld en de volgende ochtend had ik mijn producten al. Ook geen verzendkosten vanaf een bepaald (realistisch) bedrag. Super blij mee!

Beste Bianca, Bedankt voor je mooie review. Blij om te lezen dat je fijne producten hebt gevonden en dat alles goed is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel en goed!

Snel en goed!

Beste Kia, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed en snel geregeld

Per ongeluk voor mij een niet correct product besteld. Direct na mijn mail het geldbedrag terug terug gestort gekregen. Super geregeld.

Beste Carin, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we het snel konden oplossen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Uitstekend product en snel geleverd

Overzichtelijk website Goede service Snel verstuurd Duidelijke communicatie Uitstekend product

Beste Patrick, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Groot assortiment, snelle levering.

Beste G.S., Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer goede service

Het product dat ik altijd bestel, was niet meer leverbaar. De klantenservice van Moquer heeft me heel goed geholpen om een ander vergelijkbaar product te vinden.

Beste Aage, Jammer dat het product niet meer leverbaar was, maar gelukkig beviel het andere product wel. Bedankt voor review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel en goed verpakt geleverd!

Beste H., Fijn om te horen dat de bestelling goed verpakt was. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste Dylan, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Makkelijk en snel geleverd!

Makkelijk en snel geleverd! Ook leuk iets extra te ontvangen bij uitgifte van meer dan 75€

Beste Leo, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer en bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

De uitleg van Moquer over het product komt voor zeker 90% overeen met het resultaat. De overige 10% is simpel toe te wijzen aan het feit dat we allemaal mens zijn en het product bij ieder persoon net weer iets anders kan reageren.

Beste Marco, Goed om te lezen dat onze beschrijvingen aardig overeenkomen met de werking. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Groot aanbod in de shop, dat is fijn

Groot aanbod in producten, webshop was goed om mijn product te vinden. Esthetiek en betalen net wat minder smooth

Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Vlot, bereikbaar, correct

Zeer goede ervaring!

Beste Stef, Fijn om te horen dat alles correct en vlot is verlopen, dat horen we graag. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer goede service

Beste Marco, Fijn om te horen dat de service goed is bevallen. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Great

Beste Alex, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

superfijne shop, ook voor dames!

Makkelijk shoppen en bestellen. Niet alleen voor heren. Fijn klein formaat producten om uit te proberen!! Snelle levering!

Beste Cristel, Bedankt voor je review. Hoewel we iets meer een mannenshop zijn, hebben we zeker ook interessante producten voor vrouwen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer ruim assortiment en snelle levering Scherpe prijzen Ik kom zeker terug

Beste Michel, Leuk om te lezen dat ons assortiment in de smaak valt. We zien je graag terug in de toekomst. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel geleverd.

zeer tevreden

Beste Jan-Paul, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten .

Tot nu toe goede ervaring met de producten.

Beste Ufuk, Fijn om te lezen dat de producten goed bevallen. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Perfect!

Beste website om mannelijke verzorgingsproducten te halen. Komen hun afspraken goed na!

Beste Vicente, Dit soort reviews lezen we graag. Bedankt voor de mooie woorden en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!