Snelle levering van geweldig produkt

Ik bestel al een paar jaar produkten van Hairbond. altijd snelle levering en geweldig produkt

Beste Diny, Fijn om te horen dat je al een aantal jaar klant bij ons bent. Dat horen we uiteraard graag. Bedankt voor je review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering. Groot assortiment en betaalbaar.

Goede website breed aanbod

Sinds mijn laatste klacht over hoe traag de website was, is er flink wat verbeterd. De rest houdt nog steeds stand. De website heeft een breed aanbod van producten die wat mij betreft welkom zijn. Een van de weinige struikelblokken die ik nog ervaar zijn in het gebruik van de zoekfunctionaliteit, met name als het gaat om het toepassen van de filters. Soms wil ik bijv. producten zoeken die geschikt zijn voor een matte look, of een glanzende look, of allebei. Maar ik kan niet deze drie filters gelijktijdig selecteren, waardoor ik drie aparte tabbladen moet openen om deze verschillende opties te navigeren. Dit noem ik niet bepaald slim ontwerp. In de praktijk moet ik zelfs meer dan een tabblad openen.

Beste Gersom, Bedankt voor je uitgebreide review. Ik heb even gekeken, maar volgens mij is het wel mogelijk om te filteren op deze manier. Hieronder een voorbeeld van een selectie van producten met een hoge hold die zowel glanzend zijn of mat zijn: https://www.moquer.nl/haarstyling?hold_factor_dropdown=Hoog&shine_factor_dropdown%5B0%5D=Mat&shine_factor_dropdown%5B1%5D=Veel Je moet de website soms even een seconde geven om een selectie te laden en dan kan je een extra selectie aanklikken. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd goed verzorgd

Ik heb het zelfs een goede vriend aangereden

Beste Rodger, Bedankt voor je beoordeling! Dat horen we uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Vele exclusieve producten verkrijgbaar. Snelle verzending.

Beste Richie, Fijn om te horen dat alles naar wens was. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed assortiment met snelle levering

De volgende dag zijn de door mij gewenste producten netjes geleverd! Prima service.

Beste Marv, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles vlot en goed verliep! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima product!

Weinig nodig, prima hold!

Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat het product bevalt. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en goed product

Prima ervaring met Moquer!

Beste Maud, Goed om te horen dat je goede ervaringen met ons hebt. We hopen je graag terug te zien. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Super snelle levering

2 deodoranten besteld. Best prijs tov anderen en ook nog eens snel geleverd.

Beste J., Fijn om te horen dat de prijs en levering naar wens waren. Hopelijk tot een volgende keer. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Positieve ervaringen, ik bestel hier af en toe huidverzorging. Over het algemeen goede prijzen, en een snelle levering. Ik ben tevreden.

Beste L., Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed product, snelle levering en prima prijs

Beste Jim, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Still 'savoring' the product

Great fragrance. Still 'savoring' it as it were. Not yet convinced about the effectiveness of conditioning my beards. Still experience breakage and dryness despite using the conditioner and cream.

Hello Chinedu, Thank you for your review! Perhaps there is another product that suits your needs better. Best regards, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten gekocht voor nat scheren. Vriendelijke service en communicatie per mail. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Beste S., Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat we je konden helpen met mooie producten voor nat scheren. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Gewoon goed

Een aantal dagen geleden wat besteld. Bleek wat later te worden bezorgd, keurig een mailtje ontvangen met waardoor de levering vertraging op liep.

Hele goede ervaringg

Kwaliteit en een snelle levering!

Hele goede ervaringg

Kwaliteit en een snelle levering!

Heel goedd

Goeie producten snelle levering ben blij!

Hele goeie producten! Snelle levering ben blij!

Mooie producten en altijd snel verzonden

Vaste webshop voor mn stuff. Leuke blog ook met handige tips. Misschien leuk om een product van de maand poll te houden onder jullie nieuwsbrief subscribers die dan in de actie aanbieding komt. Met een blogpost over t product.

Beste Giovanni, Goed om te horen dat de shop en blog bevallen. We gaan je tip meenemen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top! Perfecte kwaliteit producten en snel bezorgd!

Beste C., Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Informatieve site

Mn ook de blogs zijn fijn om te lezen en dat deze specifiek zijn (dus bijv. voor de oudere man of wanneer men dunner haar heeft ed). Ook de bijhorende artikelen zijn handig, alleen vind ik dit wel vaak te uitgebreid zodat je een beetje het overzicht verliest (je moet dan immers meteen naar de site om meer info over bepaald product in te winnen en dan weer terug naar de blog). En ik zou het handig vinden als de merken bij elkaar staan dus bijvoorbeeld Huisverzorging ouder man=> dat dan een facewash, scrub, dag en nachtcreme en oogcreme van 1 merk (als die er zijn natuurlijk en anders benoemen) bij elkaar benoemt wordt. Zelf vind ik het fijn als ik producten van hetzelfde merk kan kiezen…..

Beste Maarten, Bedankt voor je uitgebreide review. Goed om te horen dat de blog bevalt. We gaan je tips meenemen voor het nieuwe jaar! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top service en snelle levering!

Beste Raf, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie verzorgingsproducten en snelle levering

Mooie site, goede uitleg van de producten die je niet overal kunt krijgen. Heb zelf Scotch & Porter leave-in conditioner en ben super tevreden! Helaas was voorraad

Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat de producten bevallen. Scotch & Porter is soms wat lastig in te kopen, maar we hopen in 2023 een stabielere aanvoer te hebben. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!