Top service en snelle levering!

Beste Raf, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie verzorgingsproducten en snelle levering

Mooie site, goede uitleg van de producten die je niet overal kunt krijgen. Heb zelf Scotch & Porter leave-in conditioner en ben super tevreden! Helaas was voorraad

Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat de producten bevallen. Scotch & Porter is soms wat lastig in te kopen, maar we hopen in 2023 een stabielere aanvoer te hebben. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

aanrander

Goede en snelle communicatie, zou het iedereen aanraden en ook snel geleverd, Top

Beste Michel, Bedankt voor je mooie review. We hopen je graag terug te zien! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruim assortiment, snelle service

Beste Andre, Goed om te horen dat het assortiment en de service bevallen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

snel efficiënt en scherp geprijsd

snel efficiënt en scherp geprijsd

Beste Paul, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat alles naar wens was! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

I received my product quickly and I am very happy

I received my prior repair I am very happy!

Hello Lawrence, Thank you for your review! Best regards, Chris Gerrits Jans | Moquer

Product zoals omschreven en supersnelle verzending

Het product van Hairbond Super is precies zoals omschreven. Ik had einde van de middag besteld en de volgende morgen had ik het al binnen. SUPER SERVICE!!! Had nooit eerder van deze site gehoord maar omdat ik op zoek was naar Hairbond kwam ik hier terecht. Wat een mooie gebruiksvriendelijke site ook. Hier ga ik voortaan mijn haar en baardproducten bestellen.

Beste Adri, Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. We zijn erg blij dat je ons gevonden hebt en we hopen je graag terug te zien! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en veel

Snelle service en vaak voorradig

Beste Erwin, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne website

Veel keuze en snelle levering

Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat de website en het assortiment bevallen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Met Moquer uitstekende ervaring. Snelle levering. Prima keuze.

Beste Rene, Bedankt voor je mooie beoordeling. Dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering, top producten.

Snelle levering, top producten.

Beste Dexter, Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs supersnel geleverd.

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs supersnel geleverd.

Beste Walter, Leuk om te horen dat het assortiment en onze prijzen bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Gelijk geleverd

Bestelling prima in orde!!

Beste Inge, Vervelend dat je bestelling nog niet is ontvangen. De tracking geeft echter aan dat je pakket al op 1 november is geleverd. Uiteraard komen onze producten gewoon uit een Nederlands magazijn en ligt je pakket waarschijnlijk gewoon bij de buren. Wanneer er meteen wordt overgegaan op het plaatsen van een review zonder eerst onze customer service te contacteren, dan is het ook wel lastig om je te kunnen helpen natuurlijk. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

livraison tres rapide

Bons prix et livraison rapide

Bonjour Hector, Merci pour votre avis! Cordialement, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede service!

Product zoals omschreven en van goede kwaliteit. Snelle verzending. En een goede prijs. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen.

Beste Dan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten

Prijs/kwaliteit is goed

Beste Klaas, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed assortiment met fijne kwaliteitsproducten. Van sommige artikelen zou de voorraad wat ruimer kunnen. Vooral erg blij met de snelle levering. Graag tot de volgende bestelling.

Beste Irwan, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat de producten bevallen. We hopen dat in 2023 de aanvoer van bepaalde producten weer wat stabieler gaat worden. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd perfect

Ben inmiddels al een tijdje klant bij Moquer en ik ben nog nooit teleur gesteld. Goede producten met goede uitleg. Ik doe om de zoveel maanden een bestelling en het is altijd een dag erna in huis

Beste Stijn, Bedankt voor je mooie beoordeling. Erg leuk om te horen dat je al een tijdje klant bij ons bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede communicatie & kwaliteits producten

Goede en eerlijke site met dito informatie.

Beste Steven, Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie shop en goede service

Overzichtelijke en mooie webshop, goede service en snelle bezorging. Aanrader, ga zeker weer bestellen! :)

Beste W.W., Fijn om te horen dat de website en onze service bevallen. Bedankt voor je beoordeling en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten met snelle levering!

Beste Jari, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Luxe producten, snel geleverd

Altijd snel geleverd, op zaterdag besteld en dinsdag binnen!

Beste Kenneth, Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

correcte afwikkeling bestelling

Rockwell R1 aangeschaft, goedkoop en simpel apparaat maar werkt perfect.

Beste Meine, Leuk om te horen dat het scheermes goed bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mijn vaste adres voor Clay Pomade

Ik ben al jaren klant bij Moquer en ik kom steeds weer terug voor mijn haarproduct. Tot de volgende ronde!

Beste Gidon, Erg leuk om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent. Bedankt daarvoor! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima prijs maar komt verzendbelofte niet na

Had hier besteld om dat er stond voor 23:00 besteld, morgen in huis. Echter ging er nog een heel weekend over heen. Ook de verpakking was niet heel bijzonder. Prijs was prima en in lijn met andere sites. Gezien the Alpha men vrijwel dezelfde producten en prijzen biedt, bestel ik toch weer daar de volgende keer. Snellere bezorging en is net wat meer aandacht aan de verpakking besteedt.

Beste Kevin, Bedankt voor je review. Vervelend dat je order niet op tijd aankwam. In meer dan 95% van de gevallen wordt de afleverindicatie gehaald, maar in jouw geval inderdaad helaas niet. Dat is erg vervelend en onze excuses daarvoor. Wij noemen het zelf ook geen belofte, maar een indicatie, omdat het afhankelijk is van vele factoren. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Staverenstraat 15

7418CJ Deventer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!