Erg slecht

Jullie zijn leugenaars

• Ik ben vaker klant geweest

Beste Anas, Wat ontzettend jammer om te lezen dat je ons leugenaars vindt. We doen er alles aan om onze bezoekers zo blij mogelijk te maken en zijn dan ook reuze benieuwd naar jouw feedback. Zou je deze willen mailen aan support@ticketveiling.nl? Jouw mening is belangrijk voor ons! Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Te veel emails

Ik koop 1 keer wat en krijg gelijk 5 emails. En dan vragen om een review. Nou, bij deze!

• Ik ben eerste keer klant

Beste Jeroen, Bedankt voor je review en daarmee de tip om minder mails te versturen. Wist je dat je de frequentie van mailtjes kan veranderen binnen 'mijn profiel' bij 'berichtgeving'? Voor meer vragen kan je ons altijd even een mailtje sturen (support@ticketveiling.nl). Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Oplichting pur sang

Het is leuk dat je met wat korting een dagje uit kan bemachtigen maar daar is ook alles mee gezegd. Als je al een paar jaartjes meeloopt dan weet je dat het algemeen bekend is dat ticketveiling automatisch met allerlei fake accounts meebiedt zodat er altijd een minimale prijs betaald wordt voor een product. Zoals vele anderen ook allang hebben gemerkt. Bied je eronder dan gaat de prijs in de laatste seconde bv. nog even met een paar euro omhoog door een fake account. Een andere methode is de prijs ineens met 10 euro opstuwen in de hoop dat domme mensen erover heen bieden. Een heleboel veilingen worden dus niet daadwerkelijk verkocht aan echte mensen, maar dat is ook niet de bedoeling want anders levert het zowel ticketveiling als het veilende bedrijf niets op. Alles is ingesteld op dat slechts 1 op de zoveel veilingen daadwerkelijk verkocht worden aan echte mensen. Je hebt alleen maar een slim rekenmodel nodig. Pretparken voor twee personen brengen altijd minimaal rond de 20 euro op, sushi gaat niet weg onder de 11-12. Zeg dan gewoon eerlijk dat het bieden begint bij 10 of 20. Zolang je dat niet doet en je met fake accounts blijft werken, ben je een ordinaire oplichtersbende.

Teleurstellend

Bezorging van gewonnen ventilator was ok, alleen bleek ventilator zeer minuscuul en nauwelijks frisse lucht op te leveren, kan oorspronkelijk nauwelijks meer dan een tientje waard zijn, dus heb hiervoor voor mijn gevoel veel te veel betaald. Eerdere ervaringen met ticketveiling waren wel positief.

• Ik ben vaker klant geweest

Beste Bart, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de ventilator een stuk kleiner is dan dat je had verwacht. De afmetingen hebben wel in de veiling gestaan. Ik kan me ook voorstellen dat je voor je gevoel te veel hebt betaald voor het product, als je dit inderdaad niet wist. Kwalitatief is deze ventilator zeer goed. Men biedt natuurlijk tegen elkaar op, dus voor de volgende keer zou ik dan misschien eerder afhaken met het bieden.. Mocht je vragen hebben of dit product willen retourneren, kan dat, binnen 14 dagen na je aankoop. Via support@ticketveiling.nl helpen we je graag verder :) Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Nepbieders door computer met zelfde eindbod

Ik heb best wel eens leuke activiteiten voor een scherpe prijs gedaan via ticketveiling, maar sinds gisteren is mijn mening drastisch veranderd; omdat ik al 2 dagen voor een bepaalde bieding zat te kijken, en deze over de dag genomen zeer vaak heb zien aflopen, is mij het volgende duidelijk over ticketveiling: Als er bij een bepaalde activiteit het eindbod voor 99% van de keren op exact hetzelfde bedrag eindigd, en dit vaak een stuk hoger is dan de laatste biedingen, of er aan de einde van de veiling opeens binnen een minuut een paar "bieders" opeens de prijs heel erg opbieden, en de laatste minuten er helemaal niks gebeurd, is mij duidelijk dat: - ticketveiling nepbieders via de computer inzet om de prijs op te drijven - er wel degelijk een minimumprijs is van aanbieders, en zodra het er op lijkt dat niemand die prijs gaat betalen, worden deze nepbieders ingezet en gaat er dus niemand met de veiling van de vandoor. Mijn mening: zet dan gewoon de minimumprijs erbij, waarboven geboden kan worden. Op de huidige manier verliest ticketveiling al zijn geloofwaardigheid door niet betrouwbaar te zijn en ons eigenlijk op te lichten. Zonde!

• Ik ben vaker klant geweest

Beste S. de Graaf, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je mening over Ticketveiling.nl is veranderd. We hebben je per e-mail contact met je gezocht. Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Bedrog en misleiding!

Mijn hoogste! bod werd niet aanvaard met nog 6 seconden op de klok. En bij mijn volgende bieding was ik niet in staat om tickets bij te kopen ondanks dat er bij de betreffende actie stond dat dat wel mogelijk was. Dus moest ik nog een keer bieden en dat heeft mij extra administratiekosten gekost! Ik ben nog heel boos! En als jullie dit niet op de een of andere manier compenseren ga ik dit ook op de social media delen. Dan moet ik andere mensen waarschuwen voor jullie misleidende praktijken.

• Ik ben eerste keer klant

Beste Marcel, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Ticketveiling.nl. Heb je tijdens het bieden gebruik gemaakt van WiFi? Een WiFi verbinding is minder stabiel dan een vaste of 4 G verbinding, waardoor het kan voorkomen dat het bied-schema niet op tijd geladen is, en je deze niet realtime ziet veranderen. Zeker wanneer een veiling in de *laatste seconden* zit, met over het algemeen de meeste bieders, kan dit helaas voorkomen. Vandaar dat we ook altijd nog een mail ter bevestiging aan de daadwerkelijke winnaars sturen. Vervelend dat het ook nog eens mis ging bij het bijkopen. Het bijkopen is op basis van beschikbaarheid, dus wie weet dat het om een veiling ging die inmiddels uitverkocht is. Ik adviseer je in ieder geval in dit soort gevallen even telefonisch contact met ons op te nemen via 085 486 11 23, zodat we je zo spoedig mogelijk kunnen helpen en je ook in alle gevallen kan profiteren van de korting waar je recht op had. Jammer dat dit niet de afhandeling heeft kunnen krijgen die het verdiend heeft. We sturen je een kortingscode t.w.v. vijf euro voor je volgende veiling (let op, niet geldig in combinatie met andere acties/actiedagen) per mail. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Klantonvriendelijk

Zeer klantonvriendelijk via de mail. Een fletcher hotel bon genomen maar bijna onmogelijk iets te boeken

• Ik ben vaker klant geweest

Beste Brian, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je onze mails als klantonvriendelijk ervaart. Wij doen er alles aan om onze service zo goed mogelijk te (blijven) verbeteren en waarderen het daarom alleen maar enorm als je ons tips of verbeterpunten toestuurt. Ook hoop ik dat het ondertussen al gelukt is om iets leuks te boeken bij Fletcher Hotels. Mocht je hier vragen over hebben of jouw tips aan ons door willen geven, kan dat via support@ticketveiling.nl! Feedback staan wij altijd voor open. Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Verschrikkelijke service

Het feit dat je meer geld moet betalen als je niet binnen 5 dagen betaald slaat nergens op. Ik heb een aantal dagen niet op de mail kunnen kijken, dus krijg je gelijk een "boete" nou bedankt Ticketveiling.

• Ik ben vaker klant geweest

Beste Bas, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat een negatieve ervaring hebt gehad met Ticketveiling en dat je dit ervaren hebt als een 'boete'. Na het winnen van een veiling, heeft men 5 keer 24 uur voor het betalen van een veiling. Binnen die 5 keer 24 uur worden er inderdaad drie mails gestuurd naar de klant (per mail) met hierin herinneringen voor betaling. Helaas is dit iets waar wij niks aan kunnen doen en is opgenomen in het reglement om mee te doen aan een veiling ofwel de veiling te winnen.. Mocht je verdere vragen hebben, stuur dan even een mailtje naar support@ticketveiling.nl en dan helpen we je heel graag verder! Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Niet meer

Kortingscodes geven die je niet kan gebruiken ivm andere acties en dan als puntje bij paaltje komt moet je toch volle mep betalen. Zeer onoverzichtelijk voelt toch als boeverij... Helaas

• Ik ben eerste keer klant

Beste KdaL, Bedankt voor je review. Op de dag dat je de veiling hebt gewonnen, hebben wij een actiedag gehad. Dit betekent dat je al € 5 korting ontvangt doordat er al geen administratiekosten gerekend worden. Zoals in de voorwaarden staat vermeld, kunnen acties niet gecombineerd worden met de code. Hierdoor is het helaas niet mogelijk geweest om een kortingscode in te voeren en is het veld van de kortingscode in het betaaloverzicht dan ook niet zichtbaar geweest. Aangezien de actie inmiddels is afgelopen, kan je nu weer gebruik maken van de ontvangen code, maar kom je wel op hetzelfde bedrag uit als op een actiedag. Als je nog vragen hebt, kan je altijd even een mailtje sturen naar support@ticketveiling.nl en helpen we je graag verder :) Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Slecht

Ik ben voor gelogen bij het winnen van mijn product .het zou binnen twee dagen worden verzonden echter na drie dagen nog niet binnen , toen gebeld het was onderweg en zou zaterdag binnen komen tussen 10 en 1 uur ik heb gewacht tot 5 uur .mijn zaterdag was verpest hierdoor maandag weer gebeld u heeft een mail met track en tracé gehad hij is onder weg toe ik zei dat er geen mail was jawel misschien in de box spam daar was die ook niet . Toen was hij dus niet verzonden zei u collega tegen mij hij gaat vandaag op de post en ik kreeg dan ook een track en tracé hoop dat nu wel goed gaat maar mijn vraag is ook waarom liegen tegen de klant jammer voor de eerste keer , weet dat er fouten gemaakt kunnen worden maar niet zo en maar een verhaal vertellen

• Ik ben eerste keer klant

Beste H. E van Deursen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jouw product vertraging heeft opgelopen en dat je dit ervaren hebt als voorliegen. Wij verwachten dat jouw bestelling ondertussen geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn neem dan even contact op, door een mailtje te sturen naar support@ticketveiling.nl. We helpen je dan heel graag verder. Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Uitkijken

Ik had een kortingsbon van 5 euro, toen ik deze wilde verzilveren ging dit niet, waarschijnlijk doordat er die dag geen extra kosten bij kwamen maar dit stond nergens. Ik vind dit volksverlakkerij.

• Ik ben vaker klant geweest

Beste Marjan, Bedankt voor je review. Op de dag dat je de veiling hebt gewonnen, hebben wij waarschijnlijk een actiedag gehad. Dit betekent dat je al € 5 korting ontvangt doordat er al geen administratiekosten gerekend worden. Zoals in de voorwaarden staat vermeld, kunnen acties niet gecombineerd worden met de code. Hierdoor is het helaas niet mogelijk geweest om een kortingscode in te voeren en is het veld van de kortingscode in het betaaloverzicht dan ook niet zichtbaar geweest. Aangezien de actie inmiddels is afgelopen, kan je nu weer gebruik maken van de ontvangen code, maar kom je wel op hetzelfde bedrag uit als op een actiedag. Als je nog vragen hebt, kan je altijd even een mailtje sturen naar support@ticketveiling.nl en helpen we je graag verder :) Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

inderdaad goede service en duidelijk

ik vind ticketveiling zelf een prima bedrijf echter de veilingen zijn vaak een beetje jammer qua prijsindicatie van de fabrikant.... Heel vaak kun je produkten veel goedkoper, zeker meer dan de helft goedkoper ergens anders kopen. Dus dan ben je uiteindelijk nog duur uit. Je moet echt even googlen vantevoren. Maar goed dat is je eigen verantwoordelijkheid dan.

• Ik ben vaker klant geweest

Weet ik nog nie heb nog niks binnen dus beoordeel ik dit vraag maar als alles afgehandeld is zou ik

Heb nog niks binnen wel betaald dus hoe moet ik dit beoordelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste V Beers, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je dit verzoek al kreeg terwijl jouw bestelling nog niet binnen was. Dit hoort natuurlijk niet. Ondertussen zijn we een aantal dagen verder. Wij verwachten dat jouw bestelling ondertussen geleverd is en hopen dat je alsnog een fijne ervaring hebt gehad met Ticketveiling.nl. Hopelijk tot snel weer. Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Misleidend

Misleidende deals. Lees de voorwaarden letter voor letter, anders heb je lelijke verassingen achteraf

ticketveiling een

...na een vervelende ervaring een vriendelijke, deskundige en (vooral) een snelle oplossing van ticketveiling. Tevredenheid van de bovenste plank. Dank je ticketveiling...

• Ik ben N.v.t.

Beste Eveline, Om nog even te reageren op deze review, ben ik blij te kunnen mededelen dat wij de kwestie voor je op hebben kunnen lossen. Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad in Mergelrijk! Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Niet best

Niet prettig

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Ingeborg, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met Ticketveiling.nl. Wij doen er alles aan om onze service te blijven verbeteren en waarderen jouw feedback dan ook enorm. Je zou deze even kunnen mailen aan support@ticketveiling.nl. Met vriendelijke groet, Anne van Ticketveiling.nl

Er zijn duidelijk veel "spookbiedingen" om de prijs op te drijven.

Steeds als er een leuke prijs stond werd ik te snel overboden door een account naam die duidelijk anders was opgebouwd dan mijn automatisch gegenereerde naam. Zelfs wanneer ik in de laatste 3 seconden een bod deed, was de winnaar er eentje met een bod van 5 seconden later. Dit gebeurde iedere keer wanneer het laatste bod onder de 10 euro lag. Dit gebeurde ook wanneer ik zelf niet mee bood en op de gekste tijden. Al was mijn deal uiteindelijk wel aardig, een klapper was het zeker niet. Kortom, een teleurstellende eerste ervaring.

heel goed

• Ik ben vaker klant geweest

Slechte afhandeling bij ingebreke blijven

Probleem na slechte ervaring bij Solbeach voorgelegd bij Ticketveiling, minimale tegemoetkoming voorgesteld, echter geen enkele begrip danwel tegemoetkoming...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Erg goede service en behulpzaam

Ik had per ongeluk iets verkeerd gedaan tijdens het bieden, een medewerker gebeld en alles direct recht gezet. Heel fijn.

makkelijk en snel

De proces waarbij de betaling en de levering van mijn gewonnen item is zeer makkelijk en zeer snel en zeker gewaardeerd.

• Ik ben vaker klant geweest

Snel. goed en betrouwbaar.

Allemaal vlotjes en duidelijk verlopem mijn transactie

• Ik ben eerste keer klant

Service met een nare nasmaak

Ik heb hele goede maar helaas ook slechte ervaring en dat is fijn maar ook heel jammer omdat doe slechte ervaring beslist niet nodig was geweest.

• Ik ben vaker klant geweest

Super snel de kaartjes via de mail binnen

Goed geregeld

• Ik ben N.v.t.

Over Ticketveiling.nl

Ticketveiling.nl is dé veilingwebsite waar je mee kan bieden op een ruim aanbod aan tickets en producten. Met korting genieten van de leukste dagjes uit, de meest ontspannen sauna's, de heerlijkste sushi menu's, theaters, musea en nog veel meer. Dagelijks breiden wij ons aanbod uit, hebben we leuke acties en blijven wij onze service verbeteren. Daarom wordt jouw mening enorm op prijs gesteld! :) Ticketveiling.nl wil jouw vrije tijd nóg leuker maken!

Filter op Taal