Onduidelijk geïnformeerd

De automatisch bieden knop werkt niet en onvoldoende duidelijk is dat je prijs ongeveer verdubbeld word met administratiekosten en verzendkosten

• Ik ben eerste keer klant

Ik heb een niet leuk evaring.

Ik heb niet mijn email controleerd dus ik heb niet die factuur betaald op tijd. Na twee maanden heb ik een brief van incasso bureau ontvangen. Ik vind heel ongeluk.

• Ik ben eerste keer klant

Moeilijk te ontdekken welke hotels meedoen !

Was begonnen met kijken naar eerst eten/restaurants maar kwam uiteindelijk bij de veiling van hotelkamers in Frankrijk, Spanje en Italië. Mijn belangstelling is Italie en heb 2 veilingen gewonnen. ( €28 en €35 voor in totaal 12 overnachtingen). Maar nu te ontdekken welke hotels meedoen is een hele puzzel. Zal daar veel tijd in moeten stoppen. Jammer ook dat per overnachting €22,50 extra betaald moet worden en dan waarschijnlijk alleen het logies betreft en dus ontbijt separaat betaald moet worden. Er zijn betere veiling sites.

• Ik ben eerste keer klant

Account snel aangemaakt en bieden gaat gemakkelijk. Al vind ik de grote sprongen in de geboden bedragen best wonderlijk.

Leuke aanbiedingen

Altijd leuke aanbiedingen en zelfs ook leuk om mee te doen. Wel jammer dat de app soms niet helemaal meewerkt bij het bieden. Maar gelukkig is dat maar soms..

• Ik ben vaker klant geweest

Ingeschreven en meteen eerste bod raak

Voor 11 euro naar de sauna heerlijk genieten

Keurig direct geregeld

Ik heb gewoon een prima deal gekregen, en durf het nu vaker te doen.

Goede en makkelijke app.

Goede en makkelijke app in gebruik.

• Ik ben vaker klant geweest

Vaak korting op de veilingkosten

Fijn dat je vaak geen veilingkosten hoeft te betalen. Toch mis ik wel veilingen in en rondom Friesland (Noorden).

Makkelijk en snel!

Makkelijk en snel kaartjes in de app

👍🏼

Prima site!!

Uiteindelijk oké

In de app moet je altijd opnieuw inloggen als je een dag niet gekeken hebt. Onhandig

• Ik ben vaker klant geweest

mijn ervaring is dat ik de tickertveiling leuk vind om er aan mee de doe,

Ik vind het leuk om te bieden bij de tickertveiling en als ik iets gewonnen hebt zeg ik dat tegen mijn vrienden. Blijf zo door gaan met de veiling. groetjes van G.Mulder

• Ik ben N.v.t.

Product is snel geleverd en werkt naar behoren

Goed en snel geregeld

Eerste keer goed!!!!

• Ik ben eerste keer klant

Altijd duidelijk van hoe en wat je koopt.snel en corect met communiceren.ik ben zeer tevreden.

• Ik ben vaker klant geweest

Toppie kwaliteit voor betaalbare prijs

Ben nog nooit ontgoocheld geweest in iets wat ik via ticketveiling kocht. Integendeel heb er samen met het gezin al veel plezier aan beleefd. Van pretparktickets, produkten en andere steeds supertevreden!!!

• Ik ben vaker klant geweest

Product zitten meer eisen aan dan ze zeggen, hierdoor niet bruikbaar.

Rot, ik heb geboden op waardebonnen, echter wat ik nergens kon vinden is dat als je een waarde bon van 185 euro inlevert dit dus alleen kan op hotels van bijvoorbeeld 370 euro, bij lagere boekingskosten is mijn voucher ineens minder waard. Uiteindelijk dus weg gegooid geld en ze hebben dit niet duidelijk omschreven.

Prima website

Alles is prima geregeld en vlot afgehandeld.

goes

Veel leuk aanbod

Een beetje geluk en doorzettingsvermogen levert vaak leuke tickets.

• Ik ben vaker klant geweest

Laag bodbedrag hangt samen met plaatsingsduur van het aangebodene

Hoe recenter een ‘artikel’ op de site geplaatst wordt waarop je kunt bieden, hoe groter de kans dat je als winnaar uit de bus rolt tegen een laag bod. Naarmate de plaatsing van het artikel langer heeft geduurd, stijgen de bodprijzen navenant.

Leuke koopjes

Ik heb al vaak hele leuke dingen gekocht.

Leuke veilingen!!!

Leuke veilingen, vlotte afhandeling.

Over Ticketveiling.nl

Ticketveiling.nl is dé veilingwebsite waar je mee kan bieden op een ruim aanbod aan tickets en producten. Met korting genieten van de leukste dagjes uit, de meest ontspannen sauna's, de heerlijkste sushi menu's, theaters, musea en nog veel meer. Dagelijks breiden wij ons aanbod uit, hebben we leuke acties en blijven wij onze service verbeteren. Daarom wordt jouw mening enorm op prijs gesteld! :) Ticketveiling.nl wil jouw vrije tijd nóg leuker maken!