leuke veiling maar prijzen kloppen niet

Je denkt goedkoop uit te zijn maar dan kom je er achter dat de prijzen bij de dierentuin goedkoper zijn dan er word aangegeven dus ben je niet voordeliger uit.

• Ik ben eerste keer klant

Geen respons op klacht over onterechte in rekening gebrachte kosten

Op zondag 11/8 was er een actie dat de veilingen vrij waren van €5 administratiekosten. Op 12/8 wilde ik betalen en werden er toch €5 in rekening gebracht. Na vele mailen na 4 dagen nog steeds geen respons. Ook telefonisch slecht bereikbaar. Ook was ik in de veronderstelling dat ik een autobod van €20 had gedaan en had ik het product voor €19 gewonnen. Er werd verzocht om €29 te betalen. Ook dit bevreemdt mij, misschien heb ik een typefout gemaakt, maar ik kan dit nergens meer terugzien. Dus weinig transparant.

Leuke aanbieding

Makkelijke site, voor een prikkie een dagje uit.

• Ik ben eerste keer klant

Snelle reactie, tickets bijna per direct binnen

Tickets nog niet ingewisseld, is voor december

• Ik ben eerste keer klant

Leuk om te winnen en iemand blij te maken

Helaas duurde het deze keer iets langer dan ik gewend ben, maar bij elk bod bleef de spanning komen. En dan is daar het moment dat jouw naam als winnaar er staat. Ik heb weer iemand blij gemaakt en dat vind ik leuk.

• Ik ben vaker klant geweest

Voor een mooie prijs een uitje

Goedkoop dagjes uit.

Tickets meestal beterkoop te verkrijgen

Zeer goed!

Mijn ervaring omschrijf ik als zeer goed!

perfect

Werkt altijd uitstekend

👍

leuk spelletje

leuk spelletje met mensen die er niet veel vcan snappen en verslaafd zijn. Betalen soms meer incl. de administratiekosten dan normaal?

• Ik ben eerste keer klant

Mooi systeem om kaarten te scoren.

Snelle afhandeling

De afhandeling bij ticketveiling gaat snel en veilig. Daarna direct te boeken bij desbetreffende sauna. Hier ben ik voordelig uit met een ticket!

Netjes

Word netjes geleverd. Alleen jammer als je iets wint op een dag dat er geen administratie word gerekend en je betaald een dag later, dan betaal je dus wel die kosten. Dat vind ik jammer

Blij met de veiling

Top ervaringen met veilingen

Snel bieden, niet te duur, als gezin koop ik liever via veilingsite dan bij de kassa. Zo is het betaalbaar! Deze zomer naar duinrell geweest scheelde me toch zo’n 60€ op entree kaartjes wat we nu konden gebruiken voor de reis en in het park!

• Ik ben vaker klant geweest

Betrouwbaar toegang tot mooie aanbiedingen

Tijdens een sessie meerdere aankopen gedaan tegen mooie prijzen en inderdaad genoten van de aankopen (o.a. kaarten North Sea Jazz en sauna). Een aankoop bleek door omstandigheden niet uitvoerbaar en mocht ik laten annuleren, hetgeen ik zeer waardeer. Kortom, een betrouwbare manier om va mooie aanbiedingen te genieten.

• Ik ben vaker klant geweest

Mooie prijs voor een leuk dagje uit

Altijd snel mijn vouchers en goede informatie bij de biedingen die aangeboden worden.

Overzichtelijk

Je kan heel makkelijk op ticketveiling vinden wat je zoekt. Het veilen zelf is ook heel gebruiksvriendelijk.

makkelijk, snel en leuk!

....

geweldig

leuke aanbiedingen

Alles correct afgehandeld

Alles afgewikkeld tot tevredenheid

• Ik ben vaker klant geweest

Heel leuk en makkelijk Goede service !

Alles verliep zoals verwacht

Snel contact en afhandeling nadat veiling gewonnen was.

Goede site

Snel en duidelijk

Over Ticketveiling.nl

Ticketveiling.nl is dé veilingwebsite waar je mee kan bieden op een ruim aanbod aan tickets en producten. Met korting genieten van de leukste dagjes uit, de meest ontspannen sauna's, de heerlijkste sushi menu's, theaters, musea en nog veel meer. Dagelijks breiden wij ons aanbod uit, hebben we leuke acties en blijven wij onze service verbeteren. Daarom wordt jouw mening enorm op prijs gesteld! :) Ticketveiling.nl wil jouw vrije tijd nóg leuker maken!