Ghfd

Jhdsgg

Communicatie

Heb een produktie besteld, word niet geleverd en je hoort er ook niets meer van

• Ik ben vaker klant geweest

Als ticketveiling goed, maar blijft aandringen op recensie

Mijn goede ervaring is bedorven door de hardnekkigheid waarmee ticketveiling blijft aandringen op je mening. “Unsuscribe” wordt genegeerd, als ik een mail beantwoord wordt dat ook niet gerespecteerd. Zo wordt ik gedwongen deze recensie te schrijven, om van de mails af te komen. Erg slecht! Goede deals, maar bedorven door spammen achteraf.

SLECHT

JULLIE BLIJVEN MAAR MAILS STUREN. ROT OP

Teveel spam

Teveel spam

Knettergek van alle spam

Leuk, die korting op een ticket. Het addertje onder het gras is dat je meermaals per dag doodgespamd wordt met beoordeling-mails, maar de afmeldknop geeft alleen maar aan dat het mailadres reeds is uitgeschreven.

Soms leuke aanbiedingen

Soms staan er wel leuke aanbiedingen tussen, maar bij sommige wordt je echt opgelicht. ik heb nu ook al 2 weken dat ze iedere dag een mail sturen om ze via deze site te beoordelen.

Best kut

Kutreclame vamos stommerds

• Ik ben eerste keer klant

Nepbieders drijven de prijs op

Dit is allemaal zo nep. Er is van te voren een minimum prijs vastgesteld en lager dan dat worden de items nooit verkocht. Door robots worden biedingen uitgebracht zodanig dat de minimum prijs altijd gehaald wordt. Wil niemand van de echte bieders die prijs op dat moment betalen dan ‘wint’ de robot. Heel duidelijk is dit te merken als de prijs van een item tussentijds verhoogd wordt. Waar voorheen de veiling dan met een bod van €20 kon worden gewonnen, is nu minimaal een bod van €25 nodig. Goed te zien in het lijstje van veilingen waar je aan hebt meegedaan. Ook kloppen de kortingen niet, waar bijv. een sauna zelf €45 rekent, staat bij de veiling €65. Winnend bod €25, €5 administratiekosten, €5 weekendtoeslag per persoon maakt €40, dus slechts €5 korting. Nep dus. Als je er wat van zegt via de chat krijg je alleen “Helaas kunnen we daar niets aan doen” te horen.

• Ik ben vaker klant geweest

Niet al te snel met verzenden

Mijn ervaring de eerste keer was niet slecht, enkel de verzending van de gekochte stukken kon sneller, ik ben nog steeds aan 't wachten , op mijn horloge

Eenvoudig

Moot nog kijken of de voucher werkt

Niet van toepassing

erg duur

ik zit meestal op vakantie veiling omdat het daar goedkoper is

• Ik ben eerste keer klant

IPods besteld maar lijken gebruikte

Vandaag iPods binnen gekregen waren niet geseald en er leek oorsmeer in te zitten! Ik ga ze morgen retour sturen. Andere producten waren wel goed maar in dit geval voor de laatste bestelling een dikke onvoldoende. Hopelijk gaat het retourneren en terugbetalen wel soepel dan weer een hogere score een volgende keer.

Soms misleidend

Onverwachte bijkomende kosten

goed gelopen

• Ik ben N.v.t.

Er zitten leuke veilingen bij voor een goede prijs.

Ik heb een aantal veilingen afgenomen. Het lijkt wel het broertje van vakantie veilingen. Ze komen hun afspraak na. Alleen jammer dat je bij het winnen van een abonnement een aantal stappen extra moet doorlopen. Verder ben ik tevreden, ze krijgen 4 sterren.

• Ik ben vaker klant geweest

Na mijn betaling meteen de e-ticket binnen

• Ik ben vaker klant geweest

Vind de veilingkostenvrijedagen het leukst

Regelmatig hoef je bij ticketveiling geen veiling of administratiekosten te betalen van 5€. Dan vind ik het leukste en het aantrekkelijkste van ticketveiling. En het aanbod is groot.

• Ik ben vaker klant geweest

Bieden betalen ontvangen en klaar

Mijn ervaring is positief

Ging goed

Het ging soepel

Super!!

Zeer duidelijke website! Overzichtelijk, goede uitleg over het kopen van een veiling, geen kleine lettertjes en zeer leuke aanbiedingen op bepaalde dagen :)!

Tickets werken prima

Het bemachtigen van een ticket en het gebruiken ervan werkt prima. Vervolgens wel een stuk of acht mails gekregen of ik een review wilde achterlaten. Steeds weer dezelfde mail en steeds vaker werd ie gestuurd. Ook afgelopen nacht weer twee gekregen. Ze gingen in kortere tijd er steeds meer sturen. Nogal vervelend want ik klikte Op unsubscribe from this list de eerste keer en dat werkte dus niet. Nu toch maar ingevuld in de hoop dat de mails stoppen. Overall prima, spam mails zijn alleen een tikkie vervelend.

Over Ticketveiling.nl

Ticketveiling.nl is dé veilingwebsite waar je mee kan bieden op een ruim aanbod aan tickets en producten. Met korting genieten van de leukste dagjes uit, de meest ontspannen sauna's, de heerlijkste sushi menu's, theaters, musea en nog veel meer. Dagelijks breiden wij ons aanbod uit, hebben we leuke acties en blijven wij onze service verbeteren. Daarom wordt jouw mening enorm op prijs gesteld! :) Ticketveiling.nl wil jouw vrije tijd nóg leuker maken!