Snelle service !

Tegengevallen

Producten zijn prima hoewel sommige zakjes verkeerd ingedeeld waren. Chocoladedessert in het ontbijtzakje bijvoorbeeld. Smaken waren prima. Ondanks hongergevoel goed vol te houden. Helaas na 6 dagen nog niets afgevallen. Ik heb nog 4 dagen te gaan, hopelijk val ik toch wat af. Vervelend is obstipatie sinds dit dieet, daar slik ik nu wat voor.

Beste Astrid, Ik heb u een e-mail verzonden , dan kunnen we het samen bespreken.

Ik weet het niet. Ben nu even met iets anders bezig,wat diëten betreft.

Het is goed voor te houden

Ik ben nu met dag 3 bezig en tot nu toe is het goed vol te houden. Geen honger tussendoor en de producten zijn verrassend lekker. Tot nu toe 1.1 kilo afgevallen dus ongeveer halve kilo per dag

Doeltreffend

Vorig jaar Forma fast Extreme uitgetest ----> Zeer tevreden over het resultaat. Nu ben ik halverwege active - Box ----> Wederom zeer tevreden ;)

Voldoet niet aan de beloftes

Ben vol goede moed begonnen aan de F active box zodat ik een goed begin zou hebben om af te vallen,,, ben nu 1 week verder en 6ons afgevallen, terwijl ik me precies aan het menu gehouden heb, dus voor mij geen vervolg box!!!

Geen goede gebruiksbeschrijving bij

Ik vind het niet goed

Geen uitleg op de zakjes en geen brochure

Dag 1 was goed te doen alleen ik miste uitleg op de zakjes waardoor ik zelf op internet moest zoeken en de brochure zat er niet bij. Deze is later (nadat ik erom gevraagd heb) per mail gestuurd

Hallo , Nogmaals excuses dat de info er niet bij zat. Gelukkig is het opgelost en kunt u gaan beginnen met uw pakket. Veel succes gewenst.

Kan lichamelijk geen goed dieet zijn

Service en alles eromheen prima geregeld echter merk ik nu op dag 5 aan mijn lichaam dat ik geen energie meer heb, iedere dag ontzettende honger en vandaag een gigantische obstipatie ik geloof niet dat je lichaam binnen krijgt wat hij nodig heeft op deze manier. Wel 4 kg kwijt in 5 dagen dus dat is het probleem ook niet maar dit is niet de goede manier om af te vallen naar mijn mening. Ik ben best wat gewend wat diëten betreft en kan ook prima leven op weinig eten. Eet altijd gezond en koolhydraat arm maar ik ben nu echt uitgeput van dit dieet.

Beste, Graag kijken wij met u mee of u voldoende producten/ groenten neemt. Ik heb u een e-mail verzonden met meer informatie.

Nog altijd wachtend

Nog steeds geen pakket

Goededag, Het pakket zou geweigerd zijn aan de deur. Ik heb u gemaild met verdere informatie , dan kan het worden opgelost.

Veel variatie !

Door al wat ervaring te hebben met het gebruik van shakes springt dit er echt wel uit. Bij jullie pakket is er zoveel variatie waardoor je eigenlijk vergeet dat je met shakes bezig bent. Elke dag kan je zelf je menu samenstellen uit 10 verschillende gerechten, hoe geweldig is dat !

Snelle nette levering

Snelle levering van prima producten.

Is goed te n

De kwaliteit van de maaltijden was goed en alles goed omschreven

Geen idee....nog steeds niets ontvangen

Pakket week geleden besteld...nog niets ontvangen...zou na mail en telefonisch kontakt vrijdag bezorgd worden....nu zondag...niets ontvangen

Beste , Excuses dat het iets langer duurt voordat u uw pakket ontvangt. Wat ik heb gedaan is dpd opnieuw een e-mail verzonden. I hoop van harte dat uw pakket snel wordt geleverd. Mocht u ondertussen vragen hebben stel ze dag gerust via klantenservice@formafast.nl

Goed product

product is goed en na bestelling snel geleverd. Alleen mis ik de gebruiksaanwijzing bij diverse producten mn shakes (water / melk toevoegen, hoeveel?)

Snelle levering, goede hulp via chat

Snelle levering, goede hulp via chat. Was me niet duidelijk hoeveel groenten je erbij mocht eten als je groente mengt. Helaas zijn de diner maaltijden niet lekker, net als de havermout. De shakes en repen zijn hoed te doen. Eerste 2 dagen viel ik beetje af en daarna gebeurde er niks meer. Dus werkt voor mij niet.

door de vertraagde levering...nog maar halve dag ervaring

Maar lijkt wel efficient....enkel wel even turen om de zeer kleine lettertjes te kunnen lezen van de gebruiksaanwijziging maar eens wat gebruikt zal het prima gaan.

Heerlijke smaakvolle producten

Ik heb de X-treme box en ben nu op dag 5 van de 10. Het gaat prima. Alle producten zijn heerlijk. Alleen de champignonsoep vond ik niet lekker. Wat ik wel lastig vind is dat er geen a4-tje bij zit waar opstaat hoe je alles klaar maakt. Of dat het op de verpakking staat. Ik moet nu voor alles op het verzamelzakje kijken per ontbijt, lunch, diner en het niet goed leesbaar. Daarnaast staat niet alles erop. Ik heb ontdekt dat je ook op de site bij de X-treme box een opsomming van alle gerechten ziet staan en daar staat ook de bereidingswijze, helaas ook niet van alles wat in mijn box zit. Een los blaadje erbij of in het informatieboekje vermelden is praktischer. Verder heel erg tevreden.

Goed vol te houden!

Door de afwisseling van de producten is het goed vol te houden, veel variatie. Vooral de repen zijn erg lekker en die nam ik s'avonds als afsluiting van de dag.

Aanrader!

De producten worden vlot geleverd, zijn betaalbaar en er zat deze keer veel variatie in de box (was in het verleden niet altijd het geval). Ik heb tien dagen het X-treme dieet gevolgd om de kerstkilo’s weer kwijt te raken. Dat is meer dan gelukt; ik ben 3 kg afgevallen. Het dieet werkt dus ook goed als je al een gezond bmi hebt, maar bijv. na een vakantie de teugels weer even wilt aantrekken. Het dieet is goed vol te houden, mits je voldoende water/thee drinkt en groenten eet. Kortom, een aanrader!

Dank voor uw beoordeling. Wat en super resultaat! Fijne dag gewenst.

Geweldige service

Het customer service team biedt een zeer correcte service . Bijkomend zijn de producten best OK en geven zei het gewenste resultaat .

Heel tevreden, zowel over de bestelling, levering als de producten!

De bestelling verliep heel vlot. Ik gebruikte een bon van Social Deals en dit gaf ook helemaal geen probleem. Ik ben ondertussen goed bezig. Het smaakt allemaal heel lekker en ik zie mijn gewicht naar beneden gaan...yes!! Ondertussen veel water drinken, en als ik toch eens een klein hongertje voel, eet ik een beetje groenten. Dit kan ik zeker nog wel een tijdje volhouden. Daarna ga ik gezond eten, en nog 1 keer per dag 1 van jullie producten gebruiken tot ik aan mijn gedroomd gewicht geraak. Nu ziebik het echt welzitten.

Verbazingwekkend lekker

Superblij met de pakket! Ik ben zeer kieskeurig maar het was een zeer aangename verrassing! Deze maaltijd vervangers zijn uitgesproken lekker. Nu is mijn 5de dag 3200gr kwijt!

Goed vol te houden.

Met de maaltijdvervangers en aanvulling met groente en fruit is het goed vol te houden. Na 1 week al 2,5 kilo kwijt.