Slechte service

Ze zeggen een grote variatie in een box te hebben maar als dit niet het geval blijkt te zijn mag je niet ruilen. Ik had 10 soepen voor de avond, 7 havermout en 4 dezelfde muesli. Bij een volgende bestelling willen ze je dan wel wat extra sturen. Als je aangeeft nooit meer te willen bestellen en de box terug te sturen Willen ze uiteindelijk 4 zakjes wel ruilen. Nadat ze die van mij hebben ontvangen ,terwijl ik voorlopig niet naar buiten mag ,krijg ik dan de nieuwe. Geen service!

Beste, Wij hebben de dag voor uw bestelling contact gehad en aangegeven dat wanneer u een box besteld de soepen er niet uit kunnen worden gelaten,omdat de pakketten al van te voren klaar zijn gemaakt. U kunt dan het beste losse producten bestellen. Toch heeft u de box besteld. Om u toch tegen moet te willen komen eenmalig hebben wij besloten om 4 zakjes soepen te willen ruilen. Zoals besproken kunt u de producten uiterlijk op 31 maart versturen naar ons. Zodra wij ze hebben ontvangen zullen wij zonder extra verzendkosten de nieuwe naar uw huisadres sturen.

Super snelle service

Als de producten voorradig zijn, gaat alles zeer vlot. De site voor de bestelling vind ik wat omslachtig, gaat altijd terug naar het begin en niet naar waar je was gebleven. Groetjes

Goede producten

Snelle verzending. Uitstekende producten Enige verbeterpunt is dat er in de shake box smaken zitten die ik niet lust en dat je de box niet zelf kan samenstellen. Nu bestel ik steeds losse shakes.

Geweldige service ben zeer tevreden!

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel succes met de producten.

Geen honger, goed vol te houden ook al zijn de avondmAltijden qua smaak heel kunstmatig.

In 10 dagen kleine 3 kg kwijt met de xtreme box. Nu door naar de f-box.

Zeer smakelijk en goede service

Er was bij mijn laatste bestelling 1 pak met 10 shakes vergeten mee te sturen, dit via de chat aangegeven met foto pakbon en is gelijk alsnog verstuurd dus al met al ben ik tevreden . Ik ben niet heel streng aan het afvallen maar als ik 2 maaltijden per dag vervang merk ik na paar dagen al echt verschil.

Super dat u tevreden bent met de oplossing!

Slechte start, wel voor 22.00 besteld, niet volgende dag geleverd.

Over de kwaliteit van het product kan ik nog niets zeggen. De start is niet zoals beloofd in ieder geval. De vraag om een review te schrijven komt al voor dat de bestelling ontvangen is.... ‘Timing is everything’

Effectief pakket met deels lekkere maaltijden (X-Treme)

Bijna alles lekker, behalve ontbijt wat veel te veel zoetstoffen bevat. Geen honger gevoel en 3 kg afgevallen: BMI 28.3 -> 27.2

Mijn eerste bestelling

Ik heb van verschillende producten portieverpakkingen besteld, om de producten te testen. En ze vallen erg in de smaak, dus ik zal snel mijn volgende bestelling plaatsen.

Het is vol te houden

Ik heb een startpakket ontvangen, maar er zitten producten in die echt niet om te eten zijn... hoop dat ik ze kan omruilen voor anderen

Geweldig !

Ik heb mezelf de Formafast Extreme aangeschaft en was er zeer tevreden over. Na een paar dagen was ik al 2 kg kwijt. Na 10 dagen strikt de kuur te volgen ben ik 4 kg kwijt. De shakes ( lunch ) vond ik het lekkerst, havermout ( ontbijt ) vond ik niet zo lekker. Doch dit is persoonlijk natuurlijk. Het pakket was ook zeer snel geleverd. Ik ben een tevreden klant en zal Formafast nog bestellen in de toekomst!

Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent.

Snelle levering en alle producten zitten er in. Ook de klantenservice is erg fijn. Ik beveel het aan.

Heerlijke shakes en goed vol te houden

Ik heb deze keer alleen de shakes, repen en dressings besteld. de shakes gebruik ik voor de ochtend en de dressing voor mijn middag salade. Een reep als tussendoortje en In de avond eet ik gewoon een warme maaltijd. ben benieuwd naar het resultaat over 10 dagen.

Ik gebruik de Shake,3x per week de soep en soms bestel ik wat repen. Vind het lekker en goed te doen. Ben 10 kg af gevallen en blijf goed op gewicht. .

voor het eerst klant

via collega bij jullie terecht gekomen. bestelling prima, net begonnen met shakes.

Snel geleverd, duidelijke omschrijvingen

Website is goede omschrijving. Bij geen voorraad kun je je mailadres doorgeven en bij voorraad op peil krijg je een berichtje. Besteld en de volgende dag in huis verzonden door dpd. Ook zij een goede en snelle service en mail contact wanneer geleverd.

Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent:) Wij wensen u veel succes met het dieet, voor vragen kunt u contact opnemen met klantenservice@formafast.nl

Gaat goed en geen honger

Prima te doen

Ik vind het jammer dat er toch een bepaald product niet lekker is, ik moet zeggen dat het meeste prima is maar die naturel havermout als ontbijt jemig dat gaat er echt niet in.

Al resultaat na 1 dag!!

Net een dag begonnen

Net 1 dag bezig en vind t wel oke staat duidelijk op de zakjes hoeveel water /melk je moet gebruiken. Alleen jammer dat er soms teveel t zelfde in zit helaas geen kruiden /ui omelet verder ga t zien wat t me brengt

Fijn dat u tevreden bent!

Goede producten en smaakvol

Lekkere producten en bij bulk een fijne korting

Lekkere shakes!!

De spaghetti groentesoep en diverse shakes zijn erg lekker!! Ik lust niet alle smaken maar diegene die ik lus zijn erg lekker

Ik heb voor de 1x de 3 daagse proefpakket geprobeerd, omdat ik niet zeker wist of het een betrouwbare site was. En de volgende dag had ik het pakketje al ik huis! De proefpakket beviel me erg goed. Ik vond alle shakes erg lekker maar de cookies en de chocolade vond ik toch wel echt het lekkerst. En in 1 week ben ik 1,5 kg afgevallen dit door alleen mijn lunch en middag tussendoortje te vervangen. Zojuist nog een bestelling geplaatst en perongeluk banaan besteld ipv cookies en met de klantenservice gesproken en dit kon gelijk vervangen worden voor de cookies. Helemaal bij:)

Te kort voor oordeel

Als ik 14 repen bestel verwacht ik van alle smaken er een Dat geld ook voor andere producten Ook waren sommige repen plat door waarschijnlijk warmte of beknelling. Graag daar meer aandacht voor

Helemaal top

Helemaal top