Maaltijden zijn heerlijk

Ik mis het aantal calorieën op de pakjes

Laetitia

Practical meals, ready quickly, good taste and I lost over 25kg from January to June. Simply perfect for my taste buds and lifestyle.

Snelle levering prima producten.

Ei

Vind het alleen jammer dat ik de ei niet te eten is en dat geef ik aan en ik krijg geen andere zakjes en nu moet ik het ontbijt kopen in de winkel

Heerlijk afvallen

Bijna alle producten zijn erg lekker. Het valt me wel op dat ik veel melk gebruik(shakes,omelet,porridge) Ook vind ik de repen en shakes erg zoet. Ik proef geen suikervervangers. Ik vind ze heerlijk. Ontbjjt vind ik lastigst porridge en havermout vind ik niet lekker. Veel drinken en groente erbij. Ik ben nog niet veel afgevallen

Ik gebruik de 10 dagen extrem om ff een kik strat in t dieeten te krijgen...ff snel wat kilo's kwijt voor de goede moet

Wisselende ervaring

Snelle levering van het pakket. Over smaak valt te twisten. Ik vind het ontbijt niet smakelijk. Heb moeite om het weg te krijgen. De Shakes en de zakjes voor de avondmaaltijden zijn prima. De repen zijn ook niet allemaal mijn favoriet. De meesten zijn te zoet voor mij.

Niet voor mij

Geen goede ervaring met het starterspakket. Ik kwam kilo's bij in plaats van af te vallen. En ik had een heel opgeblazen gevoel.

Besteld en volgende dag geleverd was perfect

Besteld en volgende dag geleverd, deze snelle levering was gewoon perfect. Netjes verpakt, helemaal top.

Lekker voor een afslank shake

Lekker voor afslank shakes en de maaltijden zijn ook lekker

Goed vol te houden

De meeste producten zijn lekker. Echter de havermoutproducten van het ontbijt zijn afschuwelijk. Ik ben gek op havermout. Maar deze staan zo stijf van de zoetstoffen dat ik er gewoon misselijk van word. Heel jammer, want mensen kunnen toch ook zelf wat zoetstof toevoegen als ze dat wensen. Bij mijn eerste pakket had ik gelukkig maar 2 zakjes, echter bij de 2e box zijn het er 4 van de 10. Dus de samenstelling is ook niet steeds hetzelfde.

Niets voor mij

Helaas nog geen resultaat. Ik ben continu onderweg waardoor onregelmatig eet. Een shake is op het moment beter. Ik maak het pakket wel af want vind het zonde van het geld om het weg te doen

Lekker van smaak, echter de avond maaltijden vind ik minder

ABSOLUUT GEEN AANRADER

Bestelling geplaats via Social Deal, levering was zeer snel en de box zag er netjes en verzorgd uit. Zate zelfs een recepten boekje bij nou super handig toch zou je denken Na een paar dagen te zijn begonnen kwam ik tot de ontdekking dat de recepten totaal niet klopten. Contact gezocht met het bedrijf en zeiden dat het vermeld staat op de site. Op zich geen enkel probleem maar vermeld dit dan wel even en doe er een recepten blaadje bij. Een tijd gechat maar formafast kwam niet met een oplossing erg jammer. Zeker gezien de oplossing erg makkelijk kan zijn door mij te helpen om een passend menu te creëren. Erg jammer kortom op klantgerichtheid heeft dit bedrijf erg veel te leren. Zeker gezien de normale verkoopsprijs van dik in de € 90 had ik wel wat meer van dit bedrijf verwacht.

Beste Daan, Heel erg vervelend om te horen! Uiteraard lossen we het graag met u op. Hiervoor hebben wij u een e-mail verzonden. Hopende dat we het naar tevredenheid kunnen oplossen.

Ik vind het een goede oplossing om af te vallen, maar de letters van de gebruiksaanwijzing vind ik niet goed en de variatie van het ontbijt ook niet. De repen en de shake vind ik heel lekker, omdat ik zoet er lekker vind.

Handig en lekkere manier om af te vallen of op gewicht te blijven.

Zeer prettig.

Afvallen met lekkere producten

Ik ben nu 6 dagen bezig en bijna 2 kilo kwijt. De producten zijn lekker, vooral de shakes en repen. Voor het diner is er erg vaak soep, wat aan tafel met je gezin als erg weinig voelt. Ik zou het fijner vinden om de callorien over 5 eetmomenten verdelen. Ook zou het fijn zijn als de recepten toegevoegd konden worden in de doos, zodat je dit niet iedere dag hoeft op te zoeken.

Verschrikkelijk

Met mn neus dicht weg moeten slikken. Nooit meer.

Beste Joyce, Wat jammer om te horen! Via e-mail hebben wij u een bericht verzonden.

Zit nog op pakketje te wachten

Normaal heel tevreden maar nu is mijn pakketje nog niet aangekomen denk dat aan dpd ligt

Hi Nicole, Excuses dat het de levering vertraagd is. Ik heb goed nieuws! Uw pakket wordt vandaag aangeboden. 08.06.2021 09:00 Etten-Leur (NL) Onderweg voor uitlevering.

Tot dusver uitstekend

Pakket biedt alles wat nodig is om verantwoord af te vallen Helaas geen 10 omdat ik een reep miste in het pakket.

Verschillend.

Gevarieerde smaken, van niet zo lekker: de meeste ontbijten, tot heel lekker: de shakes, repen en verschillende avondmaaltijden. Over het algemeen zijn alle maaltijden voor mij persoonlijk te zoet. Maar ook dit verbeter ik door bv bij de shakes ijsblokjes toe te voegen. Lekker koud en minder zoet. Door de redelijk zoete repen drink ik wel makkelijk een flesje water erbij. Over het algemeen merk ik dat er veel producten zijn met chocolade, persoonlijk vind ik fruit smaken zoals die lemon reep lekkerder. Ik heb wel besloten om extra bij te bestellen omdat het gedoe met calorieën tellen en uit te kiezen wat ik apart voor mezelf ga koken dan het gezin veel makkelijker is! Maar ik prefereer dan geen box maar een aparte samenstelling zonder ontbijten en keuzes uit avondmaaltijden.

Deze week mijn eerste bestelling geplaatst. Werd ik gebeld met de mededeling dat niet alles op voorraad was. Ik kon er iets anders voor kiezen en kreeg ook 1 product extra gratis. Wat een goede service zeg. 1 klein minpuntje. Ik miste een bereidingswijze van alles bij de producten. Dat zou wel handig geweest zijn.

Niet lekker nog veel honger

Mijn honger gevoel ging maar niet weg en de shakes, ontbijt en diner waren niet lekker. Ben er na 3 dagen maar mee gestopt. Zonde voor het geld.

Hi, Graag kijken we samen naar en oplossing! U heeft een e-mail ontvangen van ons.

Tolles, hilf- und vor allem ein sehr abwechslungsreiches Paket.

Ich finde sehr gut, dass soviel Auswahl dabei ist, und man so variieren kann. Es hilft auch sehr gut, hatte nach allein 4 Tagen fast 2,5 Kilo abgenommen. Und bisher war nix dabei, was nicht geschmeckt hat.

OK Gebruiksvriendelijk en lekker van smaak

OK. Gebruiksvriendelijk en lekker van smaak