Goede service, geen duidelijkheid

De shake it box besteld maar de x-treme box binnen gekregen, wat ik opzich niet erg vond maar niet klopte in verhouding met de prijs. Klantenservice van Forma Fast heeft dit snel opgelost door alsnog de box op te sturen. Wat de maaltijden betreft ben ik tevreden over de variatie, maar ontevreden over de duidelijkheid van de producten. Ik eet bijvoorbeeld geen varkensvlees en van de zakjes is niet af te lezen wat waar precies in zit.. Misschien kunnen de producten beter beschreven worden in de omschrijving welke erbij zit. Verder nog geen verschil gemerkt in het afvallen.. dus ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Romig, en je zit lang vol!

Prima te doen. Gelukkig niet super veel want na een tijdje ben je t wel zat. veel afwisseling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw feedback! Mocht u vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Mvg Team Formafast

Ondanks een foute bestelling is dit heel goed opgelost door de dame van de klantenservice, ik ben heel tevreden👍 Over de producten kan ik nog niets over vertellen,ik ga daar volgende week aan beginnen dus daar later meer over!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hel hartelijk dank vioor uw schrijven. Het doet ons goed om te vernemen dat u tevreden bent over de service. Heel veel smaakplezier en succes met het dieet :) Mvg Evelien.

Goede service en Snel geleverd

Goede service en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Graag tot de volgende keer :)

Lekkere shakes, goed vol te houden

Prima en lekkere shakes. Tip; ijsklontjes toevoegen geeft het idee van een echte milkshake ;) Na 4 dagen 1,5 kilo kwijt met extreme en ga dit 10-14 dagen proberen vol te houden. Uitleg daarentegen erg slecht. De handleiding ergens online moeten zoeken en voor deze prijs ook wel een officieel flyertje/brochure in de doos verwacht in plaats van een zwart-wit kopietje. Jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat u tevreden bent over de shakes. De informatie zou allemaal in de doos moeten zitten. Echter staat deze wel uitgeprint op een a4 formaat. Veel succes met het dieet! Mocht u vragen hebben vernemen we dat graag via klantenservice@formafast.nl

Goede manier om snel af te vallen!

Heb de Xtreme box besteld: 10 dagen afzien, best heftig maar super effectief! Na 4 dagen al 2 kg kwijt, dat kost je normaal gesproken een week of 3. Dus tot nu toe ben ik tevreden! Vandaag is afzien, heb gewoon enorme trek😬 Niet alles is even lekker, milkshake als ontbijt, een shake voor lunch en soep als avondeten vind ik niet lekker. Muesli daarentegen is prima, de repen ook. Ik wil nl wel ‘bite’ hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

U mag zelf kiezen welke producten u wilt nemen. Let er wel op dat u niet meer dan 2 repen per dag neemt ivm de voedingswaarden. Vragen ? klantenservice@formafst.nl Wij helpen u graag! mvg Evelien, team formafast.

Goede service van de klantenservice. Vragen worden 7 dgn in de week, live beantwoord. Ik gebruik alleen de shakes en die smaken niet verkeerd. Biscuit is een absolute topper!! Tip koud water met twee ijsklontjes en dan schudden en dan zijn de shakes best smakelijk. Als het water niet koud genoeg smaken de shakes een beetje wee. Of ik afval na de kuur weet ik niet want ik ben net een paar dagen bezig.

Prima te doen.

Tijdig aan huis geleverd. Uitgebreide bereidingsinstructie en eetschema. Niet vies en het vult. Ideaal om een beginnetje te maken. Ik snak nu niet naar zoet😆

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Bij vragen aarzel niet om contact op te nemen met klantenservice@formafast.nl

Doe geen zaken meer met DPD-post

Ik neem aan dat jullie positieve respons willen hebben, ook wat de levering van jullie producten betreft. Doe dan geen zaken meer met DPD-post. Klanten krijgen namelijk de mogelijkheid om te kiezen op het product thuis of op een verzamelpunt moet worden afgeleverd. De eerste keuze (thuis) was voor mij persoonlijk geen goede keuze. De koerier is nooit bij mij aan de deur geweest, maar heeft de af te leveren pakketen direct afgeleverd bij het verzamelpunt. Vervolgens krijg ik wel een bericht ‘dat niemand was aangetroffen op het afleveradres’ Geef dan geen keuze en zeg de klanten dat ze direct naar een verzamelpunt moeten gaan. Zeer slechte service!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Excuses voor het ongemak. Ik heb u een email verzonden met een oplossing.

De smaken zijn goed

Ben nu bijna een week bezig. Het is allemaal goed vol te houden. Ben wel zoekende wat je nu mag eten. De zakjes zijn niet echt duidelijk en de uitleg ook niet. Qua gewicht ben ik nog niet veel afgevallen (hooguit 1/2 kilo) hoop dat volgende week het resultaat te zien is. Na deze beoordeling gel8jk contact gehad. Nu betere beschrijving ontvangen. Bedankt. Nu nog een week te gaan

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Verrasend positief

Bij toeval gestuit op FormaFast. Shakes zijn prima. Communicatie is snel en doeltreffend, ik ben allergisch voor chocolade en dit werd erg vlot en adequaat opgelost. Nu ook repen besteld. Enige tip: wanneer je op de site schrijft 'voor 22.00 uur besteld, morgen binnen' moet je dit ook nakomen. Bestelling wordt steeds nog een dag later bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service.

Snelle levering en goede uitleg

Vind de maaltijden en shakes lekker. Weinig variatie in repen. Resultaat na 10 dagen viel tegen 2.1 kg en keurig aan instructies gehouden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn da u tevreden bent over de maaltijden en shakes. Bij vragen over bijvoorbeeld het resultaat neemt u dan contact op met klantenservice@formafast.nl Dan wordt u geholpen

Prima product om van start te gaan richting streefgewicht!

Geen hongergevoel Lekkere repen Shakes prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door de eiwitten heeft u geen honger gevoel:) De repen zijn inderdaad erg geliefd !

Positief verrast

De extreme box besteld. Niet alles even lekker, maar wel zeer effectief. Nu een paar dagen bezig en al 6 kg kwijt!

Super snelle service

Heerlijke repen en werkt erg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Aarzel niet om contact op te nemen.

Ervaring is goed

Ik had t soeppaket .echt lekker alleen veel de zelfde helaas geen groentesoep.waarom niet gewoon van alle een soort...

Goed begin

De extreme box besteld voor 10 dagen en deze helpt je goed op weg. Na 6 dagen al 2.7 kg afgevallen. Het avondeten uit deze box heb ik niet gebruikt want dit vond ik 10x niks. Ik heb dus zelf koolhydraatarme maaltijden gegeten. De shakes en repen zijn erg lekker en heel goed te doen, hongergevoel blijft weg en het is makkelijk vol te houden zo.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle bezorging van het formafast extreme box. Producten zoals het ontbijt, de shakes en repen zijn lekker.

De maaltijden, voornamelijk de soepen zijn niet te eten, deze zijn dan ook direct de prullenbak ingegaan, jammer. Hierdoor is de prijs voor de box toch nog aan de hoge kant vind ik.

• Personeel
  • Snelheid/Levertijd

Beste , Hartelijk dank voor uw beoordeling en de tijd die u hiervoor genomen heeft. Wij waarderen dit enorm. Heel fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Mocht u vragen hebben stel ze gerust aan klantenservice@formafast.nl Groet, Evelien

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Artikelen waren prima. In ieder geval ook een snelle verzending. Bezorging is een ander verhaal.. DPD is voor mij de reden hier niet meer te bestellen

Neem een andere bezorger. Jullie als bedrijf zou ik wel aanbevelen maar door de keuze van de bezorger dus niet. Jammer anders was ik zeker terug gekomen voor mijn nieuwe bestelling. Nu andere keuze gemaakt

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Tot nu toe alleen maar positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

De shakes en repen zijn erg lekker!

Ik vind de repen erg klein nu lukt het wel met 1 reep in de middag als ik er een hoop water bij drink. En vind het jammer dat ik niet wat voor tussendoor kan bestellen iets van mint bites ofzo.

Over FormaFast.nl

Filter op Taal