Het helpt mij echt met afvallen.

Ik gebruik 2 shakes per dag. Ontbijt en avond. Het helpt mij echt met afvallen. In twee 2 ben ik 4kg kwijt. Ik had de shakebox besteld en de volgende dag in huis. Bereiding is super simpel. Meeste smaken ook erg lekker. Helaas zitten er een paar tussen die ik niet (zo) lekker vind. Dat is het nadeel van de box, je kunt niet zelf de smaken kiezen. Verder zeer tevreden

Hi Frieda, Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de bezorging , de producten en u al resultaat heeft gehaald. Ga zo door :) !

Doet wat het beloofd

Duidelijke informatie qua dieet. Vooral de eerste dagen is erg zwaar, maar daarna gaat het prima!

Het was niet wat ik ervan had verwacht

Besteld via socialdeal. Vlotte levering. Alles in een doos gestopt met enorm weinig info. Ook de shakebekers hebben geen enkele meerwaarde. Lekken enorm. Ook blijven er veel klonten in de Shake achter. Voor mij 1x maar nooit meer.

Wat jammer dat de box is tegen gevallen. Er dient een begeleidend schrijven bij te zitten en uiteraard mag u bij vragen altijd contact opnemen met de klantenservice. U wordt graag geholpen. De shakebekers lekken normaliter niet, ook de producten zijn prima te shaken en bevatten als ze goed geshaket en de bereidingswijze juist wordt aangehouden geen klonters. Mocht u nog producten hebben die niet zijn zoals gewenst , neemt u dan een foto en mailt u ze aub naar klantenservice@formafast.nl

Prima dieet.

Nadat ik de box had ontvangen ben ik direct begonnen en ben ik al lekker afgevallen. Prima resultaat. Maar jammer genoeg was de box erg eentonig. Er staan hele lekkere smaken havermout op, maar ik ontving 6x de straberry poridge. Terwijl ook de diners niet kloppen. Ik kwam 5x een diner te kort, daarvoor in de plaats zaten er zakjes omelet bij die ik dus maar als diner gegeten heb en daar wel lekker veel verse groente bij gegeten. Jammer want er staan lekkere diners bij volgens mij. Bijv. de Chicken-curry noodlesoep of de cottage pie. Die had ik graag willen proberen. Ik wil wel verder gaan met FormFast maar hoop wel dat er dan wat meer variatie in de box zit.

Hi Jose, Dank voor de beoordeling. Er is een oplossing verzonden via de e-mail, het is namelijk niet de bedoeling dat u producten te kort komt.

Ik heb via social deal een shakebox xl vesteld en er was wat misgegaan met de bezorging, ik heb contact opgenomen en er is meteen een pakket nagestuurd, erg goede service!

Wat fijn dat het meteen naar wens is opgelost ! Veel succes met de producten :)

Snelle en correcte levering. Geen informatie over het gebruik!

Ook op de website kan ik niet vinden hoe het product gebruikt dient te worden voor een optimaal resultaat! Vind wel lijsten van toegestane producten, maar verders niets.

Hallo, De 'Shake-it-box XL' kan jou bij verschillende doelen helpen; of je nu een slanker en fitter lichaam wilt bereiken, of je wilt een balansdag invoeren. Dankzij de gezonde samenstelling van de shakes krijg je evenveel voedingstoffen binnen als een complete maaltijd. Het ligt er dus aan hoe 'streng' u het dieet wilt volgen en welk resultaat u hoe wilt behalen. Voor meer informatie kunt u bij onze klantenservice terecht, zij helpen u graag. klantenservice@formafast.nl Mvg Evelien

snelle levering, weinig informatie

Heb mijn shakes vrij snel ontvangen die ik via social deal gekocht heb. ben op zoek naar hoeveel ik er mag nemen per dag. En welke ik neem per dag, maar inderdaad de info is makaber. Dus ik ga verder op zoek

Ok

Goed idee, mss al wat klein result na 3 dagen, maar meeste smaken zijn niet lekker. Alleen chocolade en vanille lekker.

Heerlijke Shakes.. het enigste minpuntje vind ik dat je de shakes niet zelf kan samenstellen.

Snelle levering, nette verpakking De smaken van de shakes zijn goed zodra de pakket op is dan bestel ik het weer

tegenvallend

Veel dezelfde soort shake. Weinig afwisseling. Ook zit er per shake 20 gram suiker in! Ik dacht dat dit eiwitshakes waren, koolhydraatarm. Niet tevreden dus.

U heeft een beoordeling ingevuld bij ons, wat jammer dat u niet tevreden bent. De producten zijn maaltijd vervangers en geen koolhydraatarme shakes. Hierdoor is de suiker ook meer dan in koolhydraatarmere shakes. Indien u 4 maaltijdvervangers neemt per dag komt u ongeveer op 900 kcal uit per dag. Dit is minder dan u verbruikt per dag . Als u onze heerlijke maaltijdvervangers gebruikt en daarbij zorgt dat u minder calorieën binnenkrijgt dan dat u verbrandt, zal u de ongewenste kilo's verliezen. Ik wens u dus heel veel succes met het dieet! Jammer dat u geen gebruikt wenst te maken van de oplossing die wij u per e-mail hebben aangeboden.

Snelle levering, nette verpakking

Lof lof over het bovenstaande. Maar.... Als je net producten hebt besteld en betaald (€70), krijg je een kennismakingspakket als aanbieding, waar je dan wel weer het volle pond aan verzendkosten voor moet betalen. Geef dat dan als suggestie voordat je besteld en betaald hebt. De producten heb ik nog niet gebruikt, maar had graag de aanbieding willen hebben om producten uit te proberen.

Goed en snel

Her proberen waard

Goed.

Voor mij prima alternatief t.o.v Cambridge, hoef de deur dus niet meer uit. Resultaten zijn hetzelfde. Smaken zijn voor mij ook prima. Alleen de mee gestuurde bekers hebben geen toegevoegde waarde.

Ben nu 4 dagen bezig had het pakket besteld via socialdeal heb wel daarna nog repen besteld heb geen honger gevoel gehad eet s'avonds wel verse groenten . Maar het werkt echt ben nu 2 kg kwijt dus ik ga er lekker mee door.

Super dat u merkbaar en zo snel resultaat boekt! Hier doet u het voor :) Heel veel succes verder met de producten en bij vragen kunt u terecht bij klantenservice@formafast.nl

Shakes zijn lekker maar veel dezelfde smaken per box

Ik vind de shakes en smoothies lekker. Ik heb voor 4 weken besteld maar veel dezelfde smaken in de boxes terwijl er toch veel variatie zou moeten kunnen zijn. Levering snel en correct. Er werd snel op mijn beoordeling met kritiek gereageerd en voor mij persoonlijk prima opgelost !

Ontbrekende producten/ oplossing

Bij mijn eerste bestelling waren er ontbrekende producten en had ik een slechte ervaring met DPD. Na mijn recensie heb ik contact gehad met een medewerker en kwam zij met een passende oplossing , namelijk de ontbrekende producten na sturen en een kortingscode voor als ik nog een bestelling zou willen plaatsen. Ondanks de slechte ervaring toch maar nog een box besteld want eerlijk is eerlijk Formafast doet wat het moet doen je valt er wel echt van af ! . Bezorging was snel volgende dag kwamen mijn nieuwe pakket en de ontbrekende producten binnen . Heb ze net geteld en snap echt niet dat het 2 keer geteld word en de bestelling als nog weer niet juist is . Bij een mist er een zakje en bij de ander is er een zakje te veel waardoor mijn maaltijden toch niet kloppen. En wat heel jammer is,is dat Formafast veel variatie heeft maar dat het in de boxen niet terug te zien is ,want heb exact hetzelfde als in mijn vorige box en als je het 2 keer achter elkaar doet is wat afwisseling wel fijn. Mijn conclusie : Formafast doet wat het beloofd maar de medewerkers weten niet wat nauwkeurig werken is en er mag wel wat afwisseling komen in de pakketen.

Het doet wat het moet doen

Ik vond het pakket helaas niet helemaal goed. Had sommige dingen dubbel of zelfs 3 dubbel. En met de shake’s vond ik dat niet zo erg maar 3 chili is best saai. Terwijl ze wel veel meer keuze’s aangeven. Ze gaven aan dat dat kwam omdat er zoveel vraag naar is. Maar eerlijk is eerlijk het werkt wel. Bijna 4kg in 10 dagen. Zou dit in de toekomst best nog eens doen. Maar vraag dan wel naar meer variatie.

Slecht assortiment van de 2 sets die ik heb besteld

De smaak strawberry shake,s,van de 2 sets wel 30 keer ,vind die echt net niet lekker , bestel dus niet meer ,eerste pakket een goed assortiment.heel jammer bij deze.

Echt niet lekker

De bestelling X-treme box is snel en compleet aangeleverd. Beschrijving zit erbij hoe het klaar te maken en alles ziet er verzorgd uit. Voordeel is dat je snel resultaat boekt met dit ‘crash dieet’. Groot nadeel voor mij is dat ik het echt heel smerig vind. Sommige maaltijden zijn heel zoet of hebben een chemische smaak. Ik krijg het gewoon niet weg. Alleen de repen zijn te doen. Ik stap weer over op Cambridge, vind ik toch lekkerder.

Goededag, Wat jammer dat u de producten (te) zoet vind, smaken verschillen :) Wat ik u kan adviseren om de avondmaaltijden te proberen , deze zijn niet zo zoet alsook de chocolade dessert , de omeletten en repen ook niet. Hopelijk vallen deze producten meer bij u in de smaak:) Fijne dag vandaag.

2 kuren X-treme besteld. Val meteen de eerste 2 dagen een pond af, daarna ineens maar 100 gram en zelfs een dag niets maar plots ging het weer sneller. De eerste 2 dagen wel hoofdpijn gehad maar dat is normaal. De smaken zijn goed, heb ook alleen de eerste 2 dagen wat lichte honger gehad daarna eigenlijk niet meer. Ik kan niet goed zelf lijnen en ben iemand die het beter doet als ik precies weet wat ik wel en niet mag ( de afgepaste hoeveelheden werken voor mij dan kan ik ook niet teveel eten) Als je gemotiveerd bent, is het goed te doen, je hebt niet echt honger maar 'zakjesvoer' zoals soepen , spaghetti en Chili wordt wel erg saai ...de lekkerste vond ik de cottage pie, helaas zat die er maar 1x in...:( . Ik heb alles wel aangevuld met de toegestane groentes en dat werkt goed. Tussendoor komkommers gegeten en veel gedronken. De repen zijn heerlijk, de shakes oké. Totaal afgevallen 3.2 kilo en ook zichtbare cm's! Dus niet slecht in 10 dagen. Ik ga nu 2 dagen 'normaal' low carb eten om de motivatie erin te houden en dan doe ik nog een kuur van 10 dagen. Dus wordt vervolgd...al.met al ben ik tevreden.

Wat fijn dat u tevreden bent en wat u mooi resultaat. Ga zo door :) Mocht u vragen hebben dan helpen we u graag. Mvg Evelien

Veel te zoet!

Helaas ben ik niet zo tevreden. Ik vind de shakes veel te zoet (ik neem aan dat het zoetmakers zijn en er geen suiker in zit). Daarnaast vind ik de beker die erbij zit heel slecht sluiten. Hij lekt bij het schudden. De smakenvariatie vind ik op zich prima.

Prima product, goed resultaat!

Pakket X-treme besteld en vol verwachting begonnen. Er zit een uitleg bij die redelijk voldoet (het is een kopie van een A4 dus komt niet zo professioneel over vergeleken bij de mooie box. Ook staan niet alle producten beschreven, ik mis beschrijving van het chocoladedessert) De producten smaken mij uitstekend op een enkele na maar ja smaken verschillen nu eenmaal. De variatie van producten bevalt mij goed maar als tip: maximaal twee smaken van ieder product in de box. Ik eet wel groene groente tussendoor en drink redelijk veel koffie en veel water. Hierdoor heb ik vanaf de tweede dag geen trek meer gehad. Op de 6de dag (eerste weegmoment) al mooi resultaat. Kortom: zeer tevreden!

Dank voor de uitgebreide uitleg , dit waarderen wij enorm. De tips hebben we doorgezet naar de betreffende afdeling. Ons team wenst u veel succes , heeft u vragen? Dan helpen wij u graag! Mvg Evelien

Ben erg tevreden 😊

Diversiteit in maaltijden is groot, dwz voor ieder wat wils ( zoet of hartig). Goed vol te houden omdat je er ook nog bepaalde groenten bij mag eten. Staan je netjes te woord en reageren snel via de mail. Kortom een prettige samenwerking en dat is in dat geval belangrijk!

Hartelijk dank voor uw positieve woorden :) Wij wensen u heel veel succes , mocht u vragen hebben dan helpen wij u weer graag! Mvg Evelien

over het algemeen goed

De smaken van de shakes zijn goed, ik had alleen een voller gevoel verwacht wat ook zou kunnen betekenen dat je dit ter overbrugging kan nemen. Maar omdat ik geen grote eter ben en niet tussendoor ga "snaaien"vind ik het prima zo