Is goed vol te houden

Prima vol te houden Tip. Misschien bereiding op de zakjes vermelden

Snelle levering goede spullen

heerlijk

Het zijn super lekkere shake. Ik heb ook wel andere shake geprobeerd maar deze van jullie is heerlijk en dat kan ik van die anderen niet zeggen

Snelle service, echter valt smaak zeer tegen waardoor moeilijk vol te houden

de smaak valt tegen waardoor het voor mezelf moeilijk vol te houden is. Ik moet mezelf echt verplichten om het binnen te krijgen en dan nog. Ik meng het nu voldoende met vocht om met een paar lepels de ´voor mij vieze smaak´ binnen te krijgen en daarna drink ik de resterende hoeveelheid op. Mijn maag doet het verdere mengers wel .

goede service

goedenen correcte service. Goed dieet

Redelijk

Op zich goed alleen vind ik dat je als "vaste" klant weinig voordeel hebt bij je bestelling

Echt niet aanraden

Ik heb als diner 4 Chinese zoupen ontvangen. Belachelijk. Niets was lekker, zo veel chemie, so veel fake ingrediënten.

Prima service, goede producten

Goede producten. Gevarieerd, maar maaltijdvervangers voor diner niet echt mijn ding. Veel verschillende smaken shake en milkshake. Giede en snelle service

Duidelijk en goed te doen

Snel geleverd, duidelijke instructies, dus snel begonnen. Extreme pakket gekozen, nu 3 dagen bezig. 3kg er al af, al weet ik dat dit niet alleen vetverlies is, maar waarschijnlijk ook vocht. Smaken zijn goed en gevarieerd voor maaltijdvervangers. Het is goed te doen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het makkelijk is. Het vereist natuurlijk wel wat discipline

Ik vond het niet lekker. In de ochtend werd ik er misselijk banen de avondmaaltijd smaakt goedkoop g

Ik ben na 2 dagen gestopt. Jammer mijn geld kwijt

Beste , Wij hebben u een e-mail verzonden :)

Weinig keuze

De diner/maaltijdzakjes bevatten 2 warme maaltijden, de rest is dessert. Ontbijt geen omelet Al 2 keer de extreme box besteld en beide keren dezelfde inhoud Erg jammer, de site laat anders doen voorkomen

Positief

Producten zoals omschreven en vlotte afhandeling. Prijzen mits promoties zoals sociale deal aanvaardbaar anders wel vrij duur. Werking ook als omschreven na 20 dagen 8 kg verloren en na 3 maand van 100 naar 80 kg... Is echt wel nodig aan te vullen met veel verse groenten maar dan best uit te houden zelfs met enkele etentjes tussendoor. Nu langzaam aan het stabiliseren ben benieuwd of me dat ook gaat lukken... Toch bedankt was een positieve ervaring afvallen zonder groot hongergevoel, nog iets meer afwisselend aanbod zou wel goed zijn... mvg Patrick

Snelle en complete service en overheerlijke producten

Snelle en complete service, en..... overheerlijke producten.

Super goed

Snelle levering en fijne website

Niet lekker

ik ben er dik van geworden door te veel ingredienten die in de producten zitten. De smaken waren erg sterk en waren niet natuurlijk.

Beste, We hebben u een e-mail verzonden .

weinig op voorraad

Helaas waren de gewenste produkten helaas ook nu weer niet op voorraad waardoor je niet aan de 50 euro voor gratis verzending kom.

Beste, Excuses dat u niet de hoeveelheid heeft kunnen bestellen wat u wenste, we doen ons best om zo snel mogelijk alle producten optimaal op voorraad te hebben.

Makkelijk en duidelijk

Snelle levering, ben pas begonnen. Bevalt prima nu doorgaan en volhouden. Doe de F-active methode. Fijn met groenten en snack.

makkelijk en fijn

Fijne en snelle verzending + prettige en snelle lekkere gerechten.fijne ervaring!!!!

Makkelijk in te nemen en goed op smaak. Avondmaaltijd niet voorkeur.

Er is variatie in ontbijt, shakes zijn goed wel aan zoete kant. Avondmaaltijd wel groente/ rauwkost bij. Repen is welkom tussendoortje. Zelf wel 1 stuk fruit toegevoegd. Kilo’s gaan er echt af.

Positief en minder positief

Ik heb al veel ervaring met de shakes en langer dan 3 dagen houd ik het ook hier vol. Helaas ging het de laatste keer niet goed. De eerste dag ging goed, maar de tweede dag werd ik misselijk. Dat is me met de shakes nog nooit overkomen. Ik het de derde dag nog maar even uitgesteld.

Uistekend

Ik ben nog in de eerste week van mijn shake en extreme pakket. Ik heb deze pakketten gecombineerd voor wat variatie. Een dag maaltijden een dag shakes, hiermee ben ik iets meer dan 3kg afgevallen. Het is goed vol te houden zonder honger gevoel of een licht gevoel in het hoofd te krijgen. Ik sport op dit momenten niet intensief, wordt ook niet aangeraden. Wel ben ik gedurende de dag in beweging. Wat ik bij andere vormen van dieeten ervaar is: hongergevoel, licht in het hoofd, slechte huid, slechte adem en haar uitval. Op dit moment heb ik nog geen last van het bovengenoemde en verwacht dit ook niet. De pakketten ontvang je snel en is keurig verpakt. Complimenten voor de bereikbaarheid van de klantenservice. Deze is goed en makkelijk bereikbaar. Reageren snel en zijn allemaal even vriendelijk. In het boekje wat bij de bestelling wordt geleverd staat een handig overzicht. De maaltijden en shakes zijn makkelijk te bereiden. De smaak is soms wat poederachtig maar dat is niet zo raar. Als ik formafast maaltijden vergelijk met andere maaltijden en shakes, zijn deze smakelijk. De repen zijn een traktatie en worden gebruikt als verwen momentje.

Niet zolang geleden kennis gemaakt

Ik miste het boekje of informatie hoe je de producten kan klaarmaken. Dit was op de site niet te vinden. Via een chat gesprek heb ik de documenten gekregen. Hier ben ik blij mee.

Prima voor snel opstarten afvalperiode

Helaas zat er in de twee start pakketten niet heel veel variatie terwijl dat wel beloofd wordt.

Weinig variatie in producten

Wel vaker op formafast besteld maar dit keer helaas weinig variatie in de grootverpakking.

Goede hulp

Shake weet ik nog niet begin ik nog aan, klantenservice was top, ik kreeg de korting niet voor elkaar, ze reageerde binnen een uur en hebben alles voor me geregeld en ingevuld