Bevalt beter dan andere producten.

Ik ben goed tevreden over formafast. Al vind ik het wel jammer dat het meusli ontbijt is veranderd . De noten zijn er uit en de structuur best hard. Echt erg jammer.

Goede shakes

Gaat goed vullen goedsmaken goed

Super lekker

De smaken zijn bijna allemaal heerlijk.

ben net begonnen maar vind het goed vol te houden

ben dus nog maar net met formafast begonnen

Lekker en gemakkelijk

Ik had geregeld last van buikpijn. Sinds ik met formafast gestart ben is dit volledig weg. En de kilootjes die ik kwijt ben is mooi meegenomen.

Heel matig

Heb nog nooit zulke vieze Shakes op. Zijn echt niet weg te krijgen. De fatburner wel top

Super programma

Het is makkelijk te doen , smaakt ook nog eens lekker en het werkt uitstekend de kilo’s vliegen eraf . Wat willen we nog meer

Snel geleverd. Prima service

Snelle afhandeling. Daarna ook snel geleverd. Helemaal prima.

Beter dan ergens anders

Snelle levering en een geweldige prijs. De maaltijden en shakes zijn bij formafast het lekkerst dan bij een ander. Veel meer variaties en goed vol te houden.. wij zijn heel erg tevreden met FormaFast.

Werkt voor mij heel goed, 8 kilo in 8 weken

Ik ben nu in de 9e week en inmiddels meer dan 8 kilo afgevallen. In het begin heb ik Xtreme gedaan en me ook echt aan gehouden. Eerste dagen was dat wel wennen. Ik neem in ochtend de muesli met magere yoghurt, voor de lunch een shake, soep of omelet, voor avondeten soep, omelet of pasta/chili en dan bewaar ik de heerlijke chocoladereep voor 21u met een grote pot thee en dat is mijn beloning als ik de hele dag het goed heb gedaan. Na 3 weken Xtreme ben ik af en toe gaan versoepelen. Soms eet ik de lunch of het avondeten mee met het gezin, dat probeer ik dan wel lichte maaltijd te doen met weinig koolhydraten. Af en toe lunch ik gewoon met 2 volkoren boterhammen. Als ik bij avondeten 'veel' heb gegeten, sla ik de reep daarna over. Af en toe doe ik een hele dag xtreme, bijvoorbeeld na het weekend. Als ik veel lichamelijke inspanning heb gedaan (b.v. in weekend meer gelopen en in de tuin gewerkt) dan neem ik soms 1 of 2 gekookte eitjes (alleen eiwit) of een halve reep extra gedurende de dag. Voor mij is dit prima vol te houden, ik hoop dat ik er nog een tijd mee door kan. Mijn tip is wel om bij de soep, omelet of pasta's eerst veel gesneden groente te bakken of koken en dat door het eten heen te mixen. Dan heb je toch een bord vol, smaakt het beter en voelt het goed en gezond.

Ik ben net een week bezig met FormaFast , maar zie snel al een gewenst resultaat. na 1 week is er 3kg af. Ik ga vandaag of morgen mijn volgende bestelling doen.

Fijne service bij lastig proces

Uitstekende service per mail maar telefonisch moeilijk te bereiken.

Het is te doen

Shakes,ontbijt en de repen zijn te doen.De warme maaltijden daar in tegen zijn ronduit smerig te noemen.Maar wie een paar kgtjes minder wil moet echt flink doorzetten.10 dagen 3 kg lwijt,hoofdzakelijk vocht.

Veel afwisseling in smaken

Verrassend naar de afwisseling in smaken En tot nu toe vinden we alles nog goed te doen...en het afvallen gaat al goed Nu samen met mijn vriend anderhalve week bezig.

Lekkere smaken en super snelle levering!!

Tijdje geleden gedaan.. Goed afgevallen. Lekkere shakes en super lekkere repen. Ook de ontbijt papjes zijn zo lekker.

Als je er eigen aan jou is het een ideale dieet en makkelijk te doen op meerdere manieren ben er 8 kilo mee afgevallen twee jaar geleden en kan goed met af en toe een Shake te nemen om op gewicht te blijven

Goede service snel geleverd

Keurig

Prima en goed afvallen

Snelle levering - lekkere repen

De repen vind ik lekker. De shakes zijn erg waterig en niet vullend, wel lekker van smaak

Stilt de honger

Ik neem elke ochtend een shake. Goed vol te houden tot 4 uur lang.

Topservice!

Ik sta telkens versteld dat ik mijn aankoop zo snel geleverd krijg!

Handige maaltijden

Valt tegen

Ipv 28 shakes die ik oa bestelde ontving ik shakes EN pudding. Levering is niet de volgende dag. Shakes geven kort een voldaan gevoel. Worden in onduidelijk portie zakjes geleverd, verpakt in onnodig veel plastic. Ja je valt ermee af, ik 3 kilo in 10 dagen. Maar dat kan ook zonder deze shakes en repen als je veel groentes eet, beperkt koolhydraten en kleinere porties verdeeld over de dag. Voor mij NIET voor herhaling vatbaar, het kan gezonder!