Goede kwaliteit

Lekkere shakes en tussendoor repen - verschillende smaken

't is niet goedkoop, maar wel goed

Gezond afvallen!

Met bedenkingen begonnen aan dit dieet. Maar mijn mening is bijgesteld, dieet is echt te doen en bijna alles is lekker! Ik was 2.6 Kg kwijt met de Xtreme box van 10 dagen. Nu nog bijbesteld wat ik lekker vind en langzaam afbouwen tot zelf weer gezond eten!

Weinig afgevallen, alles klontert

Ben nu met de 4de dag bezig. Tot nu toe 3 ons afgevallen. Dit had ik niet verwacht. Ik heb me streng aan het dieet gehouden, dan verwacht ik toch echt iets meer. Sommige zakjes vind ik lekker, maar niet alles.dat vind ik niet zo'n probleem. Maar hoe kan het dat ik niet afval?

Beste , Graag zoeken wij voor u uit waarom u niet zoveel gewicht bent verloren. Het is namelijk bewezen dat zodra u minder kcal neemt dan wat u verbruikt u zult afvallen. Zou u kunnen doorsturen naar klantenservice@formafast.nl wat u per dag eet en drink. Dan zullen we het samen gaan bekijken! Mvg Formafast

Super goed vol te houden zonder honger gevoel en het gewenste resultaat wat willen we nog meer:-)

Ik vind FormaFast een prima product. Je valt er goed mee af en de smaken van de Shakes repen en ontbijt muesli zijn super. De warme maaltijden vallen mij zelf tegen

duidelijke communicatie prima produkten

gekocht via social deal dus grote korting HET moment iets aan mijn gewicht te doen

Goedkoop maar vies

Het is goedkoop maar de producten vind ik heel erg vies smaken. Het smaakt poederig en melig. Ik beveel het niet aan.

Hi, Wat jammer dat de producten niet bij u in de smaak vallen. U heeft wel goed resultaat behaald ? Ik hoor het graag! Mvg Formafast

slechte smaak

Ik heb de shakes geprobeerd en ik blijf met een hele chemische nasmaak in mijn mond achter. De shakes zijn ook heel poederig en niet echt lekker.

Beste, Ik begrijp dat u de shakes niet lekker vind , wat jammer maar vooral vervelend. Gelukkig hebben we nog genoeg andere producten die u kunt nemen om toch het resultaat te behalen.

Een dieet dat werkt!

Ik ben aan de tweede doos bezig van de X treme fase. Ondertussen al 7kg kwijt en voel me ondanks de lage calorie opname super in vorm. Ik slaap veel beter en heb veel meer energie gedurende de dag.

Goed van smaak. Makkelijk te volgen.

Goede smaak met resultaat

Jammer dat pakket wat langer onderweg was. Maar wsl door corona. Zou liever elke smaak vooral ontbijt en lunch erin zien. Nu pakket met weinig variatie. Zou makkelijk zijn wat je keuze is om bij te bestellen. Verder goed tevreden. Smaak bevalt tot nu toe goed en kilo's gaan eraf.

Prima shakes

ik ben 6 kilo kwijt en mijn partner 10 kilo de weekenddn eten we gewoon. Zijn nu 2.5 maand bezig en geen honger gevoel.

Tevreden over de shakes

Snelle levering. Communicatie (vraagstelling over producten) via mail gestuurd naar klantendienst, binnen een paar dagen reactie gekregen.

Redelijk

Ik vind dat de producten wel effect hebben op mij. Ik ben best veel afgevallen in 2 weken. Ik vind het jammer dat ik bepaalde producten niet heb gehad, bijvoorbeeld geen omelet en 1 soort muesli, heel veel shakes en repen. Het zou fijner zijn als het meer i n balans zou zijn. Dus van alle producten evenveel, omdat ik dan per dag een ontbijtproduct, lunch en maaltijd heb.

Superlekker en reeds mooi resultaat op 6 dagen

Ik was eerst aan het twijfelen om het pakket aan te schaffen. Was beetje bang voor de smaken. Maar ik vind alles echt wel lekker (enkel de cottages pie vond ik iets minder) Op dag 6 reeds iets meer dan 3 kg kwijtgeraakt. Heb wel dagelijks een extra slaatje en/of kom soep erbij genomen, want had toch beetje honger . Voor de rest echt prima ! De smaken bevallen me echt prima, dus ik bestel zeker nog een onderhoudsbeurt .

Heel goed te doen

Bij dit dieet is het erg fijn dat je 4x op een dag hebt aan maaltijdvervangers. Het is ook zeker met de smaak te doen. Bij het avondeten denk je jeetje wat weinig maar eenmaal op hebt zit je wel vol,en daarbij mag je groente eten. Tevreden over dit dieet.

Lekkeren shakes

Lekkeren shakes en hebben geen poederachtige smaak. Diners zijn ook super en prijs kwaliteit is ook super.

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u tevreden bent.

Prima smaak

De meeste producten zijn lekker. Als enige kritiek zou ik willen noemen het feit dat op de verpakking ontbreekt elke informatie over hoe de product klaar gemaakt moet worden. Aangezien dat er best veel verschillende dingen zijn, kan ik het niet allemaal onthouden en vind ik het storend dat ik elke keer op de site moet kijken. Ik vraag me ook af of dit mag zo van de warenwet? Maar verder een prima product.

Goede repen, althans de eerste keren bij bestelling

De eerste keren bestelde ik het 10-keuze repen, en was zeer tevreden. Variatie was goed en lekkere repen. Echter de laatste keer bestelde ik repen en hier zat weinig variatie in (veel dezelfde repen), Er waren repen uitgelopen (alsof ze warm geweest waren of oud) en er zaten hele kleine reepjes bij, alsof dit tussendoortjes waren. Bijna de helft kleiner. Dus aanbevelen: ja, maar op basis van de eerste bestellingen. Zeker niet op basis van de laatste bestelling

Wel oke

De service en de medewerker: top. Verder vond ik de box wat eenzijdig (7 omeletten, het choco dessert ontbrak en de havermout weinig smaakvol). Toch niet mijn ding.

Aanrader!

Eerste maaltijdvervangers die lekker zijn. De shakes, repen en maaltijden zijn echt lekker. Enkel de ontbijten zijn niet mijn ding. Maar dat los ik op door een shake ' s morgens te drinken ipv de havermout of omelet. In combinatie met groenten en soep is dit echt goed vol te houden. Ben nu 2 weken bezig en ben al heel blij met het resultaat.

Mierenzoet

Ik heb erin geïnvesteerd dus maak ik de kuur maar af ! Mierenzoet

Beste Gonnie, Wat jammer dat de smaak u te zoet is. Wellicht kunt u dan ipv de shakes de overige producten gebruiken om toch uw gewenste resultaat te behalen en u het wel lekker vind.

Redelijk goed

Ik gebruik al jaren zo nu en dan de extreme box.Maar de warme maaltijden zouden wel eens mogen veranderen..die zijn nl nog steeds ronduit smerig te noemen.Verder een goede box.

Het gaat goed.

Pas 2 dagen bezig met Forma Fast en moet toegeven dat het vlot verloopt. Tot hiertoe geen hongergevoel, dus we houden de moed erin. De maaltijden zijn ook smakelijk. Groetjes, Staf

Top om te horen ! Bij vragen staan we voor u klaar via klantenservice@formafast.nl