Heel goed te doen

Het is voor mijn heel goed te doen. Geen honger gevoel. En het reepje s’avonds heerlijk.

Top om te horen !

Ongelooflijk goed en smakelijk!

Picco bello

Ik voel me heel goed erbij

Voel me fitter Mijn bloeddruk ingezakt Met mijn Ontstekingen gaat het beter Ik ben er gewoon blij mee

Lekker en gemakkelijk

Je kan het eten gemakkelijk meenemen naar je werk. Het is heel simpel om het klaar te maken ook al heb je weinig tijd.

Goed te doen, alleen weinig variatie.

Dit is de 2e keer dat ik een box heb besteld, alleen dit keer van de 10 avondmaaltijden maar 3 verschillende. Ook het ontbijt daar heb ik 6 van de 10 dagen havermout. Dus de 2 e keer is het lastiger om vol te houden, en een 3e keer bestel ik niet meer. Ben totaal 6 kilo kwijt in totaal van 2 boxen extreme.

Goededag, U heeft een e-mail ontvangen met uitleg en een oplossing :) Mvg Formafast

Positieve ervaring die mij gemotiveerd heeft om te starten en door te gaan.

De producten zijn lekker en vullend. Fijn dat het ook zo snel geleverd werd. Als tip zou ik in de box meer gevarieerde smaken prettig vinden. Nu had ik toch veel dezelfde smaken, waardoor ik het lastig vind om producten te bestellen die ik lekker vind.

Makkelijk, lekker en snelle levering

Super makkelijk Alleen water en magere melk nodig. Repen en shakes zijn lekker. En bestellen, morgen of overmorgen binnen.

Prima.

Prima.

Goede producten, werkt echt, supervriendelijke helpdesk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goeie en lekkere variatie

Bijna een weekje bezig, en heb het nog geen enkele dag moeilijk gehad, mede door de lekkere smaken en de variaties in m’n pakketje. Heb natuurlijk wel een paar favo’s, maar das het voordeel, zo weet ik zeker welke smaakjes ik volgende keer zeker moet bestellen… Citroenreep is the best <3

Snelle levering en snel resultaat

Dag na je bestelling al in huis.. je hebt al heel snel resultaat en is prima vol te houden.. veel diverse producten, dus de keuze is reuze!!

Lekkere repen en shakes

De smaak is erg goed Je valt er goed vanaf als je Er wel goed aan houd

Lekker en bewust afvallen

In 3 maanden tijd ben ik 12 kilo afgevallen met ondersteuning van de producten van FormaFast! Met name de choco muesli, het kruidenomelet en de repen (tip: citroenreep) hebben het niet moeilijk gemaakt om vol te houden, vanwege de heerlijke smaken!

Lekker

De repen en de shaken zijn zeer lekker!

Lekkere producten en niet duur

Ik was al rond de 20 kg afgevallen met Cambridge 1 to 1 diet en wilde op mijn gewicht blijven. Daar gebruik ik FormaFast mee o.a. Vooral de muesli vind ik super lekker!

Snelle levering goede klantenservice

Ik gebruik de repen in plaats van andere snacks. Erg lekker!

Snelle levering, top product. Echt een aanrader.

Goed te doen

Smaak valt niet tegen, graag wel een handleiding meesturen.

Veel van hetzelfde

Ik verwachtte veel verschillende producten en smaken uit te kunnen proberen, maar ik kreeg heel veel dezelfde verpakkingen. Erg jammer Ook bevatten de producten erg veel koolhydraten

Altijd goed

Enige dat bij mij helpt

20 kilo afgevallen; in december laten lopen..balansfase overgeslaan..dom, dom...gemerkt dat vasthouden van gewicht zwaarder is dan afvallen nu opnieuw weer bezig om een gezonde BMI te hebben. En ook in december in de balansfase te blijven! PS ik geef er wel eigen draai aan..bijv.avondeten met heel pak wokgroenten en coutgettespagetti om maar wat te noemen..wel creatief zijn dus..

Eetbaar maar prima zelf te regelen

De repen en shakes zijn doorgaans best goed, maar uiteindelijk zijn ontbijt en diner gewoon pakjes havermout en soep of instant pasta. Niet veel interessanter dan cup-a-soup of instant pasta en voor een derde van het geld zelf te regelen. Ben op dag 4 van de 10 dus geen idee of het veel resultaat gaat hebben.

Het is vullende genoeg en beperkt het hongergevoel. Hierdoor minder eten en wel afvallen. Het pakket bevat genoeg om ook een 'gezonder' tussendoortje te nemen.

Alles top

Alles top

Goed spul snelle levering

Vind het lekker en met wat fruit tussendoor is het goed vol te houden