Het is te doen maar doe het zeker geen 2de keer

Deze 10 dagen heeft mij niet hetgeen opgeleverd wat ik verwacht had. Na 10 dagen toch wel afzien was ik net aan 2 kg kwijt. Dit had ik ook kunnen behalen met gezond en lekker eten. Het enige pluspunt vond ik dat je niet over het eten hoeft na te denken, het is makkelijk maar zeker niet lekker

Prima te doen!

Ik vind het alleen lastig dat de bereiding van de gerechten niet beter op de zakjes zijn beschreven. Ik haal het nu steeds van internet. Of dat je bij sommige gerechten ook magere yoghurt i.p.v. magere melk kan gebruiken.

Snelle levering, lekker van smaak.

De producten van FormaFast worden echt super snel geleverd De producten die ik geprobeerd heb zijn makkelijk te maken Of zijn al gereed. Ik vind de prijs ook redelijk.

Duidelijke site, dus goede uitleg en snel geleverd

Goede site, uitleg en snel geleverd. Voldoende variatie in de de smaken.

Goed te doen

Produkten zijn lekker. Samenstelling van het pakket was niet helemaal goed verdeeld maar dat is natuurlijk zelf te herstellen. Na 1 week 5 kg kwijt. Absoluut vergelijkbaar met camebridge maar dan zonder de wekelijkse bezoekjes aan de consulent.

Goed spul & betaalbaar

Zeer snelle levering, kunt chatten ivm evt vragen.

Redelijk

Ik vind persoonlijk ontbijt maaltijden niet mijn ding en krijg het ook echt niet binnen op het omelet na dat is lekker. Avond eten bars en de shakes zijn heerlijk en ook goed te doen. Ik denk dat shakes bestel als ontbijt ipv havermout en muesli

In 3 dagen 3 kilo afgevallen!!!

ik weet het is niet echt goed om zo snel af te vallen, maar om jezelf te motiveren toch wel heel fijn!!! Het is pittig maar wel te doen..... chocolade shake heerlijk, noten repen ook heerlijk en soepjes en pasta carbonara kan er ook mee door..( laatste had iets meer mogen zijn per zakje) Kosten zijn ook wel oke als je camebridge gewend bent... Nou ik ga er voor

Goed vol te houden

Dit is dag 6 en er is 2 kilo af vooral de repen zijn superlekker. De omelet vind ik erg droog ga morgen plakjes komkommer op doen.

Niet lekker

Helaas vond ik de meeste maaltijden en shakes niet lekker, ben ermee gestopt. In het verleden Cambridge dieet gedaan, waar ik de shakes wel lekker vond. De maaltijdrepen vond ik wel lekker.

Heel okay

Omdat de tweede COVID-19 golf een feit is, vorige week voor de tweede keer een doos vol "noodrantsoentjes" bij Formafast besteld. Sommige FormaFast producten zouden prima kunnen scoren in de categorie van de Cup-A-Soupjes en instant noodles - maar dan gezonder en/want minder zout; niet geweldig lekker, maar wel goed te doen. De klantenservice is supervriendelijk, hulpvaardig en - ook niet onbelangrijk - gemakkelijk te bereiken. Jammer dat het deze keer misging bij de verzending. Ondanks dat ik de aanwijzingen van de klantenservice had opgevolgd, stond de koerier een dag te vroeg voor de (dichte) deur. Daarom een ster minder.

Heel tevreden over de producten

Ben al een tijdje hiermee bezig, alleen niet te streng. Afslankdagen en Brugdagen en in het weekend gewoon eten. Ben al 8 kilo kwijt hiermee. Gebruik het liefste shakes en repen aangevuld met groenten, fruit en gezond eten. En daarbij veel wandelen.

Zonder hongergevoel aantal kg per week afvallen

Ik ben in 1 week iets meer dan 2 kg afgevallen. Ik heb gemerkt dat ik echter maar een paar producten echt lekker vind. Dan is het wel vol te houden (met aanvulling van aantal groenten en 1 x daags een opkikker bouillon). Mijn voorkeuren zijn chocolade shake, reep als tussendoortje en als ontbijt de cruesli. Door de laatste shake zo laat mogelijk te drinken, rond half 8, ga ik zonder honger naar bed.

Lekker makkelijk

Geen gedoe met calorieën en voedingstoffen tellen. Van het eerste niet te veel en t laatste niets te weinig. Bovendien gevarieerd in smaak en samenstelling waardoor t niet verveeld.

Goede service fijn via chat vragen kunnen stellen. Meteen geholpen ik persoonlijk vind de havermout en champignon soep niet te doen maar voor de rest prima. Geen honger goed te doen met wisselende diensten. Na de vijfde dag echt al drie kilo kwijt zeer tevreden. Deze producten zullen straks als aanvulling zeker in mijn leven blijven.

Volledige levering goed ontvangen

Altijd zeer tevreden, goed verpakt, ook met hun service na verkoop. Lekkere maaltijdvervangers en O calorie sauzen!

Beste Denise, De laatste bestelling van 9 sept is op 10 sept geleverd. Gaat het over een andere bestelling? Neemt u anders aub even contact op met ons via klantenservice@formafast.nl dan gaan we het nakijken en oplossen. Mvg Evelien

Smakelijk en ze doen hun werk

Lekkere producten en ze werken voor mij

Het werkt

Correcte prijs/kwaliteit Goed gevarieerde opties Snelle levering Enige opmerking is dat de bereidingswijze aanbeveling soms fout is (bvb teveel melk toevoegen) waarschijnlijk ergens een drukfout

Klantvriendelijk

Een aanbieding was niet meer op voorraad en ik heb gemaild. Kreeg gelijk de toezegging dat indien actieproduct weer op voorraad was ik de korting alsnog kreeg. Dat is ook zo gebeurd!

Inhoud pakket klopte niet met het meegeleverde boekje

Wij hebben een mail gestuurd maar nooit antwoord op de mail ontvangen.

Zeer snelle bezorging; goede communicatie.. mede dankzij formafast een bmi van 21 behaald.

Heb niks meer te zeggen dan perfect

Het is goed te doen en je valt er goed mee af.In 10 dagen 4 kilo.

Het is goed te doen,de maaltijden zijn niet allemaal even lekker,maar de repen compenseren dit want die zijn erg lekker.Ik voeg wel verse groente aan de maaltijden toe.

Dank voor uw mening! Wat een goed resultaat !! :)

Snelle reactie

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag gehad

Nog niet het gehoopt resultaat

Sommige producten echt niet lekker. Daarom wou ik voor mijn volgende bestelling losse producten kopen. Dit is een tegenvaller omdat net die lekkere producten niet voorradig zijn.

Beste, We hopen zo snel mogelijk levering te ontvangen :)