Goede produkten en snelle verzending

Boekje met goede tips veel produkten goed. Speciaal soepen en omelet. Wij voegen hier veel groente aantoe Pasta en havermout vinden we niet lekker. Maar dat is een persoonlijke keus. Zijn samen ( mijn man en ik ) in 9 maanden 55 kilo !!! afgevallen. Hebben ook veel bewogen. En alle koekjes,snoep,chips uit huis verbannen. Letten ook sinds het begin meer op verpakkingen om het aantal calorieën te bekijken. We zijn heel blij en trots op ons resultaat

Net begonnen maar begin al. Resultaat te zien.

Ik ben eind augustus met formafast begonnen 20 dagen streng Wel eens een moeilijk moment gehad, toch door gezet. Nu doe ik s’morgens nog formafast en een reep tussen door. Voor de rest eet ik weet gewoon maar let wel op. Ik weeg nu 28kg minder wat is dat heerlijk!

Lekker en makkelijk!

Wow! Dit dieet is heel lekker en makkelijk! Uitkijken naar de volgende maaltijd. Ik heb geen honger en moet ook niet veel nadenken. Enige nadeel is voor mij de hoeveelheid shakes. Ik heb liever iets om te knabbelen. Volgende keer bestel ik dus zelf mijn lievelingsproducten. Dag 3 en al 3 kg kwijt!

uitstekend

snelle service en goede produkten,en via chat goede uitleg

Super producten, super service en super snelle levering

Super producten, super service en super snelle levering

Avontuurlijk en makkelijk afvallen!

Wat een variatie aan Shakes in ontbijt, lunch en avondeten! Nog nooit zo makkelijk shakeplan volgehouden en alles smaakt echt heel goed. Geen chemische smaken en steeds verrassing wat je krijgt! Laat collegae en gezin thuis vaak nipje proeven en iedereen deelt mijn mening over de smaak! Mijn dochter is 14 en mag nog niet shaken van mij en terwijl zij mooi glas met verse smoothie heeft met rietje, gaat er gezellig bij mij ook rietje in de Shake beker. Rietje moet wel breed zijn, de Shakes zijn echt heerlijk romig! 3 keer klantenservice met vragen, via mail, chat en telefoon benaderd en alle drie de keren zeer goed en vriendelijk geholpen en altijd eindigend met: ‘Als u later nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen’. Tis dat er maar 5 sterren weg te geven zijn, voor mij is het een dikke tien! En… uiteraard na 20 dagen al flink afgevallen!

Het is goede product je valt echt wel af.

Het is goede product ik ben 10 afgevallen.

Super.

De bestelling ging goed. Alles was goed verpakt. En snelle service.

Zeer Goede service en lekkere producten! EN................ het helpt!

Het werkt !

Ik heb weinig honger en ik verlies gewicht.

Makkelijk dieet

Valt niet tegen niet gedacht dat dit mij zou lukken .nu 8 dagen bezig en 6 kilo afgevallen .

Lekker

Gebruik shakes en repen

Superrrr

3 weken bezig Kilo's gaan langzaam eraf Opgeblazen buik na het eten is niet meer Nu nog ef doorzetten tot het streefgewicht En dan moet ik erbij zetten dat ik ma 1 keer per dag 1 shake pak Dus smorgens 1 snee roggebrood met beleg. 12uur 1 shake 5 uur middag eten En gaat de goede.kant op... Topproduct

Lekker, makkelijk en afslanken! Top!

Echt de beste lekkerste afslank chakes, ontbijtje en maaltijdkoeken! Ik ben en blijf fan!

Snelle bezorging, lekkere producten

De shakes vind ik wat minder maar de repen en maaltijden zijn super!

Boven verwachting

Ik ben net 2 dagen bezig en ben positief verrast hoe lekker alles smaakt. In 2 dagen ben ik 2 kg kwijt.

Zeer tevreden. Snelle verzending.

Maakt afvallen makkelijk en smakelijk.

Werkt goed

Shakes zijn lekker en de cruesli en kruidenommelet. Maaltijden wat minder. Duidelijk en makkelijk te volgen dieet, welke ook goed vult. Nu met balans dieet 3 kilo afgevallen in maand tijd en toch regelmatig ook normaal eten.

Aanrader

Erg blij dat ik heb gekozen voor deze manier van afvallen. Ik was heel sceptisch aangezien ik een moeilijke eter ben en bang was dat de maaltijd vervangers niet lekker zouden zijn, maar ik ben positief verrast. Ook de repen zijn heeeeerlijk! Nu op dag 8 bijna 5 kilo afgevallen wat mij een enorme boost geeft om door te zetten, aangezien het natuurlijk wel even doorbijten is vanwege het aantal calorieën…

Top producten!

Vooral de shakes en repen zijn heerlijk!!

super goed

Na jaren eindelijk gewichtsverlies bereikt

7 maanden geleden begon ik met Formafast. De eerste tijd is het heel streng, maar door het overweldigende resultaat ook goed vol te houden. Daarna ben ik 2x op een plateau gekomen dat afvallen niet meer ging. Maar dankzij de geweldig adviezen van de diëtiste Femke van FormaFast zijn deze beide keren doorbroken. Ondertussen ben ik bijna 30 kg afgevallen en heb ik een leefstijl kunnen aanmeten die mij past. Ik sport niet maar beweeg elke dag een uur door te wandelen. Mn kijk op voeding is veranderd en eet volkoren producten, veel groente en fruit en voel me vol energie. Online support was voor mij fantastisch!

Eindelijk iets wat wel werkt!

Al heel mijn leven staat in teken van afvallen. Nog nooit eerder heb ik een product gevonden wat zo goed werkt en goed vol te houden is. Bij al mijn andere diëten (en dat zijn er aardig wat) was het moeilijk vol te houden en had ik steeds honger. Daarnaast kreeg ik ook vaak obstipatie. Ik zou dit product aan iedereen aanraden, zeker voor de eerst paar kilo’s en daarna om in balans te blijven.

Afvallen zonder honger en een fit gevoel

Helpend bij een fitter en gezond gevoel en wat kilo's eraf. Dit zonder gevoel van honger. Klantenservice goed bereikbaar en klantvriendelijk