Ik heb al veel geprobeerd, maar dit vindt ik top. Heel lekker smaken zitten goed. Ben heel tevreden mijn vriendin heeft het ook geprobeerd en moest vandaag al een nieuwe bestelling plaatsen, dankuwel voor de top producten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

niet lekker, wél effectief

in 5 dagen 2.4 kilo af. maar ik eet ook appels bij en drink koffie met melk. Omdat niet lekker, vervang ik soms met kleine porties groene sla. Ook omdat niet lekker, kan ik niet altijd de volle portie eten; gooi een deel weg. De porties zijn zo klein, dat je sowieso vermagert.

Honger gevoel en weinig lekkere smaken

De levering was super snel! Ik begon de 1e dag positief, de aardbei shake was erg lekker en savonds had ik pasta carbonada, ook erg lekker. De chili op de 2e dag was ook erg lekker. Bij de soepen in de avond bleef ik honger houden. De repen smaken erg nep, behalve die een beetje op muesli repen lijken, die zijn wel lekker. Shakes met chocola, caramel vind ik niet echt bij een dieet passen en ook totaal niet lekker. Voor mij blijft het bij het 10 dagen pakket. Maak het wel af maar helaas geen vervolg bestelling.

Goededag, Dank voor uw beoordeling. Ik begrijp dat u een aantal producten wel lekker vind en een aantal producten niet uw smaak zijn. Dit kan natuurlijk. Mocht u het dieet toch verder willen volgen dan zou u dit met de producten kunnen doen die u wel lekker vind. Mocht u verdere vragen hebben helpen we u graag via klantenservice@formafast.nl

Veel beter dan verwacht!

ik stond er eerst sceptisch tegenover. Hoe kon zo iets nu lekker zijn en hoe kan je hiermee afvallen? Wel, ik ben blij dat ik het gedaan heb! De smaken zijn heerlijk van de shakes en ze vullen super goed! Pastas zijn ook zalig. Ik ben echt blij! En ik ben al goed afgevallen sinds ik dit doe. Super klantvriendelijk ook en snelle levering? AANRADER

Produkten nog niet gebruikt.

Levering was stipt. Heb de produkten nog niet uitgeprobeerd.

Produkten smaken goed en snel geleverd

Verschillende start pakketten besteld. Producten smaken goed, geen hongergevoel. En veel afwisseling.

3 kilo kwijt

Heb een pakket zelf samengesteld met producten die ik lust en zo ben ik 3 kilo kwijt geraakt . Soepen zijn heerlijk en de shakes,pastas ook. Chili is pittig en raar van structuur. Wel zijn de maaltijden erg klein van proporties. En vriendin van mij schrok ervan.

Goede start om af te gaan vallen.

De extreme box is een goed begin om af te gaan vallen. Ik heb de extreme box besteld, maar 10 dagen vond ik te lang. Eerst 5 dagen extreme box, daarna om de dag. Zelf veel extra groenten toevoegen, erg belangrijk

Makkelijk en lekker

Makkelijk even een pas op de plaats en een paar kilo afvallen in een week tijd Erg lekkere maaltijden en makkelijk vol te houden

Smakelijk

Afvallen is op deze manier heel goed te doen

Lekker!

De maaltijden vind ik erg lekker, net als de repen en de shakes. Ik zie het afvallen absoluut zitten op deze manier.

Werkt, maar niet alles smaakte even goed...

Het dieet werkt zeker, maar dat komt ook door de ontzettend kleine porties. Met name aan het avondeten had ik niet genoeg. De shakes en ontbijtgerechten vond ik te zoet, de repen waren wel echt lekker.

Heerlijk

Shakes en repen zijn gewoon lekker. Het is geen straf om af te vallen op deze manier.

de oplossing om kilos kwijt te geraken!

- Geen hongergevoel!! (voor mij heel belangrijk) - trek in zoetigheden zogoed als nihil, wat ook het volhouden vergemakkelijkt - lekkere shakes/zakjes/repen - geen lichamelijk bijwerkingen zoals duizeligheid of moeheid - voel me energiek top 10daags pakket!!

Goed vol te houden

Ik vind het makkelijk vol te houden. Je hoeft niet na te denken wat je moet eten. Ik vind niet alles smakelijk, De pasta carbonara smaakt niet goed. Er zaten kokos dessert tussen die naar niets smaken. De shakes zijn heerlijk net als de ontbijtproducten. Ik heb al eens eerder formafast exreme box gebruikt. Ik was er 2 kilo na 10 dagen afgevallen.

zoek niet langer, dit is de oplossing

= Lekker en werkt heel goed plus makkelijk vol te houden. voor het gemak meng ik alle shakes met water, om de calorie inname te beperken. Houd je aan 3 produkten per dag en je valt gemideeld 1 kilo per week af.. ook als je al ver tegen je streefgewicht aanzit. die mooie verhalen van 5 kilo per week, zal best als je veel moet afvallen. Ik ben er blij mee en zeker als er goede aanboedingen zijn, veel inslaan. Bedankt Formafast!!

X-Treme van Formafast is verbazend goed vol te houden

Ik ben echt heel verrast dat ik geen hongergevoel ervaar. Ook geen trek in snoep. Het ontbijt vult de maag zeer goed, de shakes vind ik lekkerder dan shakes die ik in het verleden reeds gebruikte. (Van sommige shakes werd ik zelfs misselijk. Dit heb ik hier niet.) Ook de repen zijn lekker die ik gebruik als lekker tussendoortje rond 19u30 (de tijd dat je normaal zou gaan snoepen). Het diner vind ik wat minder omdat dit veel soepjes zijn, maar aangezien je ze kan aanvullen met groenten gaat ook dit prima. Ik ben nu 5 dagen bezig en 1,5 kg kwijt. Daar ben ik tevreden mee. Ook een pluim voor de chat die heel behulpzaam is bij vragen. Er ontbrak 1 Shake in mijn pakket en die wordt per post nabezorgd. Topservice!

Geweldig product

Lekkere smaken van de shakes, milkshakes, repen. 1 min puntje is dat er niet op alle producten staat hoe je het moet bereiden.

So far really good!

Ik ben nu bijna een week bezig met het extreme pakket en ben zo ver reuze tevreden. De smaken zijn goed, veel variatie en duidelijke omschrijving voor alle gerechten. Ik raad formafast zeker aan!

De smaak van vele producten boven verwachting!

Door de snelle levering kun je snel aan de slag. Vervolgens verrast door de smaken. De repen vind ik echt super lekker! In de xtreme box zit van alles wat, dus kun je alles even proeven. De variatie maakt het voor mij goed te doen om vol te houden. Met de toegestane groenten absoluut geen hongergevoel!

GEWELDIG EN MAKKELIJK VOL TE HOUDEN

Super lekkere gerechten&shakes!! Tussendoortje trouwens ook! LOVE IT !!

Mijn redding!

Door middel vsn dit dieet 20 kilo afgevallen...nu wel kerstkilootjes erop en lijn ik die mbv dit dieet er weer af. Daarna wissel ik strenge dieetdagen af met gewone dagen met lekkere en gezonde voeding af. Pluspunt van dit dieet zijn de heerlijke shakes; minpunt avondeten...maar die maak ik lekker dmv veel extra groenten (anders heb ik wel hongergevoel) erbij te doen en de ontbijtjes vul ik aan met beetje fruit....veel drinken (water met citroen,) veel bewegen en succes gegarandeerd! Bijna jaar nu op gewicht..maar het blijft wel werken hoor...maar het is het waard om maatje 36/38 te kunnen dragen!

Geweldig. Werkt echt!

Formast xtreme pakket: 10 daagse strenge kuur.. doet nog meer dan je zelf denkt!!!!!

Lekker afvallen

Ik ben gek op de shakes en ommeletten, mis totaal geen andere voeding daarmee en krijg alle benodigde voedingsstoffen binnen. En helpt tegen hongergevoel en bij afvallen

Zeker een aanrader

Geen honger gevoel en genoeg soorten om af te wisselen