SUPER

SNELLE SEVICE EN GOEDE PRODUKTEN

Lekkere shakes en repen

Soms zijn mijn favorieten er niet en dat is heel vervelend.

Goeie service en prima prijs goed vol te houden

De warme maaltijd zakjes vind ik het minst smaken en heeft niet veel met warm eten te maken. De soepen zijn het best te eten. Tip: let wat meer op de variatie in de zakjes voor een week.

Heerlijk

Ik ben gek op de muesli

Top! Lekker!

Ben al lang fan! Lekker en afslanken is met jullie shakes echt een perfecte max!

Prima vervangers!

Ik neem vooral de shakes omdat ik geen behoefte heb om in de ochtend te ontbijten maar wel al voeding binnen moet krijgen. En veel en lekkere smaken.

Ik ben heel blij mee met dieet nu 6 kilo afgevallen in 5 dagen. Het is makkelijk om bij die houden je lijden geen honger hoor.

Bijna alles is top!

De 10-daagse extreme box is heel goed te volgen. Het is streng maar lekker. Enige 2 minpuntjes zijn dat er veel van hetzelfde in de doos zit terwijl er genoeg keuze zou zijn. Het is ook jammer dat je niet zelf kan kiezen wat er in de box moet qua smaken van alles.

Van dik naar dun tevreden over alles!

Hallo ik ben zeer te vreden over formafast. Er zijn veel lekkere verschillende producten zowel warm als koud te eten/ drinken. Resultaat boek je snel. Net zoals de levering altijd snel is. En er is n goede snelle communicatie. Kortom: dik en dun tevreden!

Produkten zijn goed

Wij bestellen een pakket , en de volgende dag krijgt men korting . Wij helaas niet . Spijtig

Snel bezorgd en netjes verpakt

Super resultaat...

Vorige week heb ik 2 X-treme dieet boxen besteld. Binnen een dag alles geleverd, dus dat was al helemaal top! Afgelopen maandag begonnen en inmiddels al bijna 4 kilo kwijt. Het dieet is makkelijk vol te houden en als ik toch honger krijg dan neem ik een paar wortels, tomaatjes of komkommer. Tot nu was er maar één zakje niet lekker, maar de rest is prima te doen. Na 20 dagen ga ik voor de F-active. Hoop in totaal zo'n 15 kilo kwijt te raken...

Hele fijne service ook als het postorderbedrijf het verkloot. Ga zo door.

De producten zijn lekker

Ik geef maar 1 ster omdat ik er heel erg van baal dat iedere x als ik nieuwe prognosticeer heb en ze wil bestellen niet op voorraad zijn en dus weer een tijdje zonder zit ervaar dit wchtbals heel vervelend!

Excuses voor het ongemak. We proberen altijd voldoende voorraad te hebben , toch komt het voor dat we soms uit voorraad uit. Indien een product niet op voorraad is kunt u uw emailadres invoeren op de website. U ontvangt dan een e-mail zodra er nieuwe voorraad is ontvangen.

Heel goed te doen

Ik heb een proefpakket genomen om kennis te maken met het product. Het is simpel en je hebt geen honger! De smaken van de shakes hebben niet allemaal mijn voorkeur maar prima te drinken. Ben ook in 3 dagen 1 kilo kwijt. Ik ga het zeker nog een keer gebruiken.

bestelling dag erna geleverd en met voldoende houdbare datum.

Smaakvol en in een handomdraai klaar

Snelle levering, netjes verpakt. Producten zijn lekker van smaak (bar met citroen vind ik persoonlijk niet lekker). Ik heb gekozen voor het X-Treme dieet, porties zijn inderdaad wel heel klein maar het lukt. Zit nog maar aan dag drie en denk er toch al aan om na mijn tien dagen verder te gaan met het volgende programma

In één zin beoordelen? 1 woord bedoel je... uitstekend

Service: het pakket was zeer snel in huis Het product: wel een beetje zoet maar werkt uitstekend

Formfast is formidabel fantastic.

Het is een makkelijk te volgen dieet. De producten zijn lekker van smaak. Ik verloor 7kg op 10 dagen .

Heel lekker en rustig afvallen, mijn doel bereikt.

Samen met mijn zus aan de shakes en repen begonnen, 2x extreme en daarna 2 shakes en 2 normale lichte maaltijden. Ook minder eten, wel rauwkost erbij en verse groentensoep. Iedere ochtend sturen we elkaar een foto van de weegschaal. Soms ging er wat gewicht bij maar onze doelen hebben we bereikt. Allebei ruim 5 kg eraf. Rustig afvallen en de producten zijn allemaal heel goed bevallen, Erg lekker. Ik keek naar iedere maaltijd uit. Ik ben van mijn hongergevoel gaan houden. Nu rustig verder met het EDH-dieet. Dat staat voor Eet De Helft :) Want de tussendoortjes zijn funest en teveel opscheppen ook, dat heb ik wel geleerd. Ben heel tevreden over Formafast. Echt een aanrader! Dank jullie wel, TOP!

Hartstikke goed spul

Uitstekend dieet en goed vol te houden!

2 shakes per dag al 10 kilo kwijt in 2 mnd Lekker shakes drinkt zo weg

Makkelijk afvallen

Vol gevoel, geen honger en over het algemeen lekkere smaken. Makkelijk te bereiden. Het enige nadeel is dat je bij de pakketten veel dezelfde smaken krijgt. Dat is jammer.

Lekkere smaak shakes

Lekkere smaak shakes en ook geen honger gevoel

De shake en repen smaken goed

Snelle levering en goede uitleg en een ideële producten

Hi Ria! Veel succes en geniet van de dag!