Lekkere maaltijden maar moeilijk vol te houden.

Dit is mijn vijfde dag dat ik er mee bezig ben. Dus op de helft. De eerste 2 dagen gaat het goed maar daarna toch steeds erge trek tussen door. Dit opgelost om veel komkommer/tomaten te eten. Misschien ben ik er te oud voor, wordt 65.of een te intensieve baan in de zorg. Ik ben ook gelijk met fase 1 begonnen. De maaltijden zijn lekker daar ligt het niet aan. Vooral die omelet voor s"morgens is een traktatie. Ik denk dat het beter vol te houden is als je niet 3 vervangende maaltijden per dag neemt maar 1 of 2 en dan eventueel balans dagen in lassen.

Beste , Neemt u ook 2x per dag 200 gram groenten? Wat ook aan te raden is om zelf groentesoep te maken van een bouillon blokje en toegestane groenten. Voor vragen kunt ook terecht bij klantenservice@formafast.nl U wordt graag geholpen.

In de doos zit niet wat er in zou moeten zitten

Ik kwam terug van vakantie en ging in het pakket kijken en er zit niet in wat erin zou moeten zitten ik vind get geen 39 euro waard dit kan niet.

Beste , Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben via e-mail contact met u opgenomen maar helaas niets op vernomen. Het ongeopende pakket kunt u tevens terug sturen als u dat wenst. Zie de voorwaarden: https://formafast.nl/klantenservice#antwoord13

Goede lekkere shake's

De shake's smaken goed alleen beetje jammer dat ik voor Elke shake op internet moet kijken of het nu met water of met melk gemengd moet worden heb bij mijn bestelling geen omschrijving gekregen van alle shake's of smoothies wat ik waar mee moet mengen maar verder zeer tevreden. Heb de shakebox gehad en zat lekker gevarieerde shake's in.

Goede voorlichting

Telefonisch contact mogelijk. Heel uitgebreide en goede informatie gekregen. Er wordt meegedacht.

Prima producten, maar slechte website en omschrijvingen.

Er gaan een aantal dingen fout. -de kaartjes (productomschrijving ) niet compleet -omschrijving kaartjes komen niet overeen met omschrijving van website in naamgeving en instructies -gevolg is dat het niet duidelijk is hoe de producten klaargemaakt moeten worden. Bijv. Op website staat in magnetron en op kaartje niet. Op kaartje staat shake (suggereert klaarmaken met water) en op website staat milkshake ( suggereert klaarmaken met melk) .

Hallo, Excuses voor de verwarring. We hebben het doorgegeven zodat het opgepakt kan worden. Fijn dat u tevreden bent over het chatgesprek waar uitleg is gegeven.

Aanrader

Pakket snel geleverd. Afwisseling in ontbijt, lunch en diner. Had een 10-dagen pakket besteld en heb voor 7 dagen verschillende diner. Deze zijn ook lekker van smaak. Hopelijk ook een succes op de weegschaal.

Lekkere producten

In mijn pakket zaten allemaal dezelfde producten zoals 4 x vanille chake 4 x omelette met tuinkruiden, jullie assortiment is toch uitgebreider medunkt. Jammer.

Lekker en best vol te houden.

Mijn bestelling werd de volgende dag keurig geleverd, Ik heb tussendoor geen honger gevoel, vooral repen en shakes vind ik verrassend lekker.

Vlotte levering

Vlot geleverd. 3 dozen besteld. Alles klopte perfect en duidelijke omschrijving op de zakjes. Ook goede documentatie in de doos. Vandaag begonnen. Havermout met rode vruchten: lekker.... 2 dagen verder: -2,2 KG :-) Shakes zijn lekker, avondeten ook... tot hiertoe geen klagen, wel heel gemotiveerd.

Nog niks gekregen!

De 8e besteld, tot op heden niks binnen, staat schijnbaar ergens op t depot, gebeld, zouden het regelen, maar nog steeds niks!! 50€ uitgegeven voor nog helemaal niks, zeeeeer ontevreden!!!😡

Ben benieuwt !

Zijn net begonnen. Bestelling was snel binnen. Sommige shake vind ik t zoet, maar andere niet dus even uitzoeken welke er bevallen. Heb alleen de shake, milkshake’s besteld. Geen honger tot nu toen. Ben van het weekend benieuwt wat de weegschaal aan geeft.🤩 Laat het nog wel eens aangeven. Groetjes MH

Heel zoet en alles smaakt hetzelfde

Helaas geen succes. Pakket was wel prima en bezorging was snel maar de producten zijn heel zoet en smaken allemaal hetzelfde. De chocolade pudding is wel het ergst die is echt heel vies meerdere proevers gehad maar nee helaas ook al zou het resultaat er zijn vind ik het dit niet waard.

Wat jammer dat de producten niet naar uw smaak zijn.

vrijdag middag besteld en zaterdag al gekregen

Hartelijk dank voor uw review! Veel succes met het dieet.

nog niets ontvangen

Helaas na bijna een week het pakket nog niet ontvangen....

Fijn dat we hebben vernomen dat het goed is opgelost door de klantenservice :)

Pakket niet geleverd, FormaFast geeft geen gehoor

Pakket bestel, DPD levert niet, zij zeggen probleem met het pakket FormaFast gebeld, wordt niet opgenomen Ben gewoon 50€ kwijt, ik ben laaiend!! Wil mijn geld terug maar niemand geeft gehoor! Wat een slecht service😡 Update: gelukkig contact kunnen krijgen met Janneke van FormaFast! Ik heb haar mijn frustraties verteld, zij begreep me en is gelijk aan de slag gegaan! Binnen no time heeft ze het bij DPD geregeld dat mijn pakket nu wel geleverd werd! Dus nu helemaal blij! Over de shakes, hartstikke lekker en goed vol te houden 👍🏻

Werkt goed, smaak en hongergevoel oké

Gestart met Formafast om de decemberkilo’s er af te krijgen en de zin aan suiker/ongezond eten weg te krijgen. Leuke aanbieding, de Xtreme box via social deal, na 21.00 savonds besteld en toch de volgende dag geleverd. Redelijk gevarieerd, sommige producten wel 2 of 3 keer maar dit waren voor mij wel de smaakvollere producten. Een aantal maaltijden vond ik niet erg lekker, maar volgens mij is dit ook redelijk persoonlijk. Met het eten van wat groente ernaast goed vol te houden. Nu -2 kilo in 4 dagen.

Wat een super resultaat al. Zet hem op!

Te zoet en vult niet lang

Teleurgesteld over deze shakes. Ik vind de shakes te zoet en ik heb al snel weer een honger gevoel. De bekers die erbij komen vind ik ook geen echte shakebekers. Ik heb deze shakes en shakes van een ander merk uitgeprobeerd. De shakes van het andere merk bevielen veel beter.

Wat jammer dat u niet tevreden bent! De producten vullen mede door de eiwitten. Neemt u er ook voldoende groenten bij van de groentelijst?

ik vind het een aanrader

Ik ben 1 januari begonnen en 2.7 kg kwijt. Snelle levering. Ik heb alleen even social deals moeten contacteren want kreeg niet direct besteld omdat me even niet duidelijk was maar dat was dan ook zo opgelost. Smaken vallen me erg goed mee, sommige minder maar dat heb je natuurlijk met een box. Alleen zaten er van sommige producten geen info kaart bij en dat vond ik lastig bijv. niet van omelet, soep hoeveel water of melk toevoegen .Maar over heel de lijn zeer tevreden.

werkt wel.

ik heb mijn pakket binnen gekregen. vind de "lay out" on overzichtelijk en de boekjes er bij goedkoop ogen. de resutaten daarintegen zijn goed. zit op dag 5 en ben 5 kilo kwijt! Ik overweeg om een 2e bestelling te doen alleen ik zit nu op de helft van mijn pakket en heb alle lekkere dingen al opgegeten. ik eet zelf altijd bijvoorbeeld warm onbijt en zit niet te wachten koude chocolade pudding als onbijt. ook de omelet met kaas en bacon zat er niet bij. zou graag iets meer keuze hebben.

Een goed resultaat al, proficiat! Tip: U kunt ook losse producten bestellen, zo besteld u alleen wat u lekker vind :)

Zeer tevreden tot nu toe

Net voor de kerstdagen een 10 dagen Xtreme pakket besteld bij Formafast. Natuurlijk om het jaar goed te beginnen! Heb er nu 3 dagen op zitten en het bevalt uitstekend! Veel verschillende en lekkere smaken (uiteraard wel een aantal dubbele, maar zeker lekker). Makkelijk te bereiden en de bereidingswijze kun je ook gewoon op de website, bij het product, vinden als ze er niet bij zitten. Inmiddels al 2 kilo eraf, dus ook dat gaat de goede kant op 😁 Denk dat ik er nog 10 dagen Xtreme bij doe...

Fijn dat het goed bevalt en dat u goed resultaat boekt, hier doen we het voor :)

Matige box

Veel dezelfde shakes Slechts 6x ontbijt ipv 10 Niet overal gebruiksaanwijzing bij

Mierzoet

De shakes zijn veel te zoet. Ik krijg ze moeilijk weg en word daarna gelijk misselijk. Geen aanrader dus.

Wat jammer dat de shakes niet in uw smaak vallen.

13 kg minder in 3 maanden

Ik ben in een periode van ongeveer 3 maanden mer dan 13 kg kwijt. Aanvankelijk door 4 shake per dag (1 maand) en nadien 2 shakes per dag (morgen en middag), s'avonds een lichte maaltijd. Dit allemaal zonder veel moeite, wel een beetje op de tanden bijten, maar lukt wel. Hopelijk kunnen wij nog verder gebruik maken van de aanbiedingen van de grote verpakkingen via social deal, welke niet meer verkrijgbaar zijn.

Hoi , Hartelijk dank voor de review! Wat een super resultaat :) Hier kunt u trots op zijn, wij zijn dat in ieder geval wel ! Goed gedaan !! Ook het afbouwen van producten is belangrijk , dus dat doet u ook super goed. Op dit moment heb ik nog geen informatie of en wanneer en evt weer nieuwe social deal acties komen. Veel succes verder en een mooie dag vandaag.

Het helpt mij echt met afvallen.

Ik gebruik 2 shakes per dag. Ontbijt en avond. Het helpt mij echt met afvallen. In twee 2 ben ik 4kg kwijt. Ik had de shakebox besteld en de volgende dag in huis. Bereiding is super simpel. Meeste smaken ook erg lekker. Helaas zitten er een paar tussen die ik niet (zo) lekker vind. Dat is het nadeel van de box, je kunt niet zelf de smaken kiezen. Verder zeer tevreden

Hi Frieda, Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de bezorging , de producten en u al resultaat heeft gehaald. Ga zo door :) !

Doet wat het beloofd

Duidelijke informatie qua dieet. Vooral de eerste dagen is erg zwaar, maar daarna gaat het prima!