De repen smaken goed. En de aanbieding was aantrekkelijk.

Snelle levering, lekkere producten!

Snelle levering Producten zijn makkelijk klaar te maken en smaken heerlijk!

Te veel chocolade producten

Ik was beginnen heel enthousiast, in 10 dagen gelukt 3 kg af te vallen. Soms had ik heel honger en heb ik een kop soep, een kop bulion of warme thee extra gehad. Ik heb besteld ook de tweede pakket voor de actieve dagen. De voordel bij deze dieet was dar ik voelde helemaal niet duizelijk ( met andere diëten wel) en de nadeel is dat de pakketten hebben te veel chocolade producten en ik moest stoppen omdat ben ik allergisch.

Goed product om af te vallen

Ben nu een week bezig en ben al 6 kg afgevallen en ben super tevreden over het product

zonder honger afvallen maar belofte niet nagekomen

Zeker helpend om af te vallen, zonder te veel honger gevoel. Puntje van kritiek. kreeg extreem 6 shakes in ontbijtpakket. Telefonisch werd mij beloofd dat de andere ontbijtgerechten nagestuurd zou krijgen. Niets ontvangen. Ik kreeg bericht dat ik fotos moest sturen.

Goed vol te houden

Jammer dat bereidingswijze zo klein op verpakking staat.

Prima en snelle levering.

Ik ben nu vanaf mei bezig en de maaltijden en shakes bevallen mij heel goed.

Lekkere shakes top

Een supergoed dieet wat heel goed vol te houden is en dat zonder honger te hebben

Deze dieet kan ik zelfs volhouden

Ik heb 10 daagse extreme dieet gedaan en het valt zo erg mee. Qua kilo’s ben ik ongeveer 2 kilo kwijt. Ik merk wel verschil wanneer ik mijn broeken dichtdoe. Ik ben iemand die snoep chips alles at in de avond. Nu is het thee met gember of komkommer en de volgende dag voel ik me heerlijk in mijn kleren. Ik ben erg blij met alle heerlijke shakes van formafast en wanneer je echt wilt afvallen dan zit je hier zeker goed want de maaltijden zijn lekker en zo makkelijk wanneer je drukke leven hebt.

Heerlijke producten en makkelijk vol te houden

Lekkere producten en zonder honger gevoel toch afvallen. Goede service ook. Bij het bestellen werd ik vriendelijk en snel geholpen. Bedankt.

Werkt prima

Producten zijn best lekker. Het is goed te doen. Enige nadeel is dat je voor de bereiding van een product iedere keer naar de website moet, dat is verschrikkelijk irritant.

uitstekend

lekkere shake,s ook de maaltijden en het ontbijt is heerlijk,voor herhaling vatbaar dank u

Eindelijke lekker maaltijdrepen

De shakes en repen zijn super lekker. Eindelijk repen gevonden die echt crunchy zijn. Diner en ontbijt maaltijden zijn voor mij persoonlijk geen succes.

Lekker producten waardoor het goed vol te houden is.

Lang getwijfeld of dit wel het juiste was voor mij. Vooral omdat je vaak hoort dat producten chemisch smaken enz. Uiteindelijk na reviews lezen, toch de stap genomen dat dit de manier is om eindelijk naar een gezond gewicht te gaan. Pakket was er binnen 2 dagen dus kon snel beginnen. Ben positief verrast over de producten. Het smaak echt heel lekker en vult goed. Had verwacht dat ik er heel veel moeite mee had, maar inmiddels kleine week bezig en gaat mij heel goed af. Voordeel is dat je ook nog groentes mag eten. Inmiddels in 5 dagen ook bijna 5kg afgevallen. Vind zelf persoonlijk, de repen en shakes het beste. Avond eten is weinig en niet helemaal mijn smaak maar met de groentes prima Twijfel of dit iets voor je is, neem dan toch de stap. Al is het om op een makkelijke manier van alle suikers af te kicken, je voelt je na de 4 dag zoveel beter qua energie. Dan pas besef wat suikers met je doen. Nog minstens 4 maanden voor mij maar dat moet met deze producten helemaal goed komen.

Goed te doen

Afvallen blijft lastig ding maar het doorzettingsvermogen en jullie producten zeker te doen

Alles klopt!

Nog nooit een dieet gehad zonder onwaarheden, nu geen enkele verassing. Samenstelling is helemaal in orde en zonder honger een prima resultaat.

Ik ben nu 4 dagen bezig en het gaat prima. Het is goed vol te houden.

In de paar dagen dat ik bezig ben heb ik geen honger gehad en ben ik 1.5 kilo afgevallen.

Goede, lekkere producten, slechte voorraad

Het is een heel fijne methode om op gewicht te blijven. Na bijv de feestdagen/vakantie even weer 10 of 2x 10 dagen de bijgekomen pandjes er af. Maar de voorraadbeheersing is bar slecht op orde. Zorg dat jullie niet ten onder gaan aan je eigen succes.

Gemakkelijk te volgen dieet

Vlugge levering en goed te volgen dieet . Gevarieerd en smakelijk. Ik doe het nu al 4mnd en het gaat nog steeds goed

Super lekker

Ik heb voor het eerst de witte chocolade met citroen repen besteld. In het verleden de Powerslim repen, deze zijn zeker zo lekker.

Heerlijke Shakes zonder honger gevoel

Lekkere Shakes in verschillende smaken! Voor ieder wat wils. Makkelijk vol te houden en de muesli repen zijn heerlijk!

Heel streng maar prettig dieet

Extrene Dieet is zwaar maar ik vond de afwisseling ontzettend fijn evenals de warme avondmaaltijden. Dit heeft ervoor gezorgd dat het vol te houden was. Dit is een hele prettige methode om af te vallen en af te kicken van suikers.

Heerlijke smaken en zonder hongergevoel de dag door!

De smaken van de producten zijn heerlijk en je hebt geen hongergevoel gedurende de dag. Topproduct dus een aanrader! (In 5 dagen 2 kilo kwijt

De producten ondersteunen mij om tijdens het afvallen tussen de 800 en 1200 kwaliteit te blijven.

Ik wissel de formafast producten af met "gewone" gezonde voeding. En houdt alles bij in een voedings @pp. Geen honger gevoel op deze manier en verlies gewicht. Wel een puntje van kritiek, maar dat is gebaseerd op persoonlijke smaak. Ik vind de producten vaak aan de zoute kant.