Producten zijn lekker

Producten zijn goed

mijn ervaring met formafast is perfect

Mijn ervaring is perfect ben erg tevreden

Weer een gedeelte van mijn bestelling niet op voorraad

Voor de tweede keer was de shake “cookie & cream” niet op voorraad. Helaas word je dat niet tijdens het bestelproces verteld maar pas Later als je alles al betaald hebt. Bij mijn voorlaatste bestelling (30-6) moest ik er zelf achter komen dat niet alles geleverd was en heb ik dus zelf contact moeten opnemen (via chat). Formafast houdt bij hoog en laag vol dat er een mail gestuurd is naar mij. Ik vind het heel bijzonder dat ik na het plaatsen van een bestelling altijd bevestigings- en leveringsmails krijg en dat er nu iets mis zou moeten zijn met mijn mailadres (woorden van Formafast). Deze keer werd ik door een aardige mevrouw gebeld met de mededeling dat niet alles op voorraad was en zij wist mij te vertellen dat het een hick-up van de site was. Nu is mij dat de vorige keer ook al verteld dus ik denk dan “doe er iets aan”! De aardige mevrouw aan de telefoon bood mij een creditnota aan en dat aanbod heb ik geaccepteerd. Een creditnota betekent in mijn boek dat ik geld gecrediteerd krijg. Helaas heb ik én nog geen creditnota ontvangen én geen geld. Heel jammer dit allemaal.

Lekker, makkelijk en betaalbaar + resultaat

Alle produkten zijn echt lekker. natuurlijk val je niet zomaar af, maar houdt je je je aan de richtlijnen dan is 1 kilo per week gegarandeert ook al als je bij je laatste kilo's zit... die altijd het zwaarste wegen. wart ook zo makkelijk is demeeste ahakes kan je met water aanmaken. Er gaat niks aan de smaak verloren

Heeeeeeel goed

Heeeeeel goed Het is echt lekker de smaken Ik ga zeker nog een pakket kopen

Op één incident na van een late levering producten, helaas door koeriersbedrijf, heb ik inmiddels goede ervaringen met het opsturen/ leveren van de producten. Mvg Ron

heb Forma Fast al eens eerder besteld en was en nu ook ben ik zeer tevreden.

Producten zijn smakelijk

producten zijn erg lekker en gemakkelijk, alleen de omschrijving hoeveelheid melk en water staan erg kleingedrukt op de plastic zakjes deze vervagen snel. De gratis shake beker is aan de kleine kant , zodat poeder vaak aan de dop blijft kleven.

Te weinig variëteit - vaak 2/3x zelfde Product

Te weinig variatie, tot 3 x toe zelfde product -

Heerlijke shakes en weinig suikers!

De shakes zijn heerlijk. Wel is het zo dat bepaalde smaken minder goed met water oplost. Mijn favoriete zijn Rood fruit en Aarbei :-).

Is goed vol te houden

Prima vol te houden Tip. Misschien bereiding op de zakjes vermelden

Snelle levering goede spullen

heerlijk

Het zijn super lekkere shake. Ik heb ook wel andere shake geprobeerd maar deze van jullie is heerlijk en dat kan ik van die anderen niet zeggen

Snelle service, echter valt smaak zeer tegen waardoor moeilijk vol te houden

de smaak valt tegen waardoor het voor mezelf moeilijk vol te houden is. Ik moet mezelf echt verplichten om het binnen te krijgen en dan nog. Ik meng het nu voldoende met vocht om met een paar lepels de ´voor mij vieze smaak´ binnen te krijgen en daarna drink ik de resterende hoeveelheid op. Mijn maag doet het verdere mengers wel .

goede service

goedenen correcte service. Goed dieet

Redelijk

Op zich goed alleen vind ik dat je als "vaste" klant weinig voordeel hebt bij je bestelling

Echt niet aanraden

Ik heb als diner 4 Chinese zoupen ontvangen. Belachelijk. Niets was lekker, zo veel chemie, so veel fake ingrediënten.

Prima service, goede producten

Goede producten. Gevarieerd, maar maaltijdvervangers voor diner niet echt mijn ding. Veel verschillende smaken shake en milkshake. Giede en snelle service

Duidelijk en goed te doen

Snel geleverd, duidelijke instructies, dus snel begonnen. Extreme pakket gekozen, nu 3 dagen bezig. 3kg er al af, al weet ik dat dit niet alleen vetverlies is, maar waarschijnlijk ook vocht. Smaken zijn goed en gevarieerd voor maaltijdvervangers. Het is goed te doen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het makkelijk is. Het vereist natuurlijk wel wat discipline

Ik vond het niet lekker. In de ochtend werd ik er misselijk banen de avondmaaltijd smaakt goedkoop g

Ik ben na 2 dagen gestopt. Jammer mijn geld kwijt

Beste , Wij hebben u een e-mail verzonden :)

Weinig keuze

De diner/maaltijdzakjes bevatten 2 warme maaltijden, de rest is dessert. Ontbijt geen omelet Al 2 keer de extreme box besteld en beide keren dezelfde inhoud Erg jammer, de site laat anders doen voorkomen

Positief

Producten zoals omschreven en vlotte afhandeling. Prijzen mits promoties zoals sociale deal aanvaardbaar anders wel vrij duur. Werking ook als omschreven na 20 dagen 8 kg verloren en na 3 maand van 100 naar 80 kg... Is echt wel nodig aan te vullen met veel verse groenten maar dan best uit te houden zelfs met enkele etentjes tussendoor. Nu langzaam aan het stabiliseren ben benieuwd of me dat ook gaat lukken... Toch bedankt was een positieve ervaring afvallen zonder groot hongergevoel, nog iets meer afwisselend aanbod zou wel goed zijn... mvg Patrick

Snelle en complete service en overheerlijke producten

Snelle en complete service, en..... overheerlijke producten.

Super goed

Snelle levering en fijne website

Niet lekker

ik ben er dik van geworden door te veel ingredienten die in de producten zitten. De smaken waren erg sterk en waren niet natuurlijk.

Beste, We hebben u een e-mail verzonden .