Op één incident na van een late levering producten, helaas door koeriersbedrijf, heb ik inmiddels goede ervaringen met het opsturen/ leveren van de producten. Mvg Ron

heb Forma Fast al eens eerder besteld en was en nu ook ben ik zeer tevreden.

Producten zijn smakelijk

producten zijn erg lekker en gemakkelijk, alleen de omschrijving hoeveelheid melk en water staan erg kleingedrukt op de plastic zakjes deze vervagen snel. De gratis shake beker is aan de kleine kant , zodat poeder vaak aan de dop blijft kleven.

Te weinig variëteit - vaak 2/3x zelfde Product

Te weinig variatie, tot 3 x toe zelfde product -

Heerlijke shakes en weinig suikers!

De shakes zijn heerlijk. Wel is het zo dat bepaalde smaken minder goed met water oplost. Mijn favoriete zijn Rood fruit en Aarbei :-).

Is goed vol te houden

Prima vol te houden Tip. Misschien bereiding op de zakjes vermelden

Snelle levering goede spullen

heerlijk

Het zijn super lekkere shake. Ik heb ook wel andere shake geprobeerd maar deze van jullie is heerlijk en dat kan ik van die anderen niet zeggen

Snelle service, echter valt smaak zeer tegen waardoor moeilijk vol te houden

de smaak valt tegen waardoor het voor mezelf moeilijk vol te houden is. Ik moet mezelf echt verplichten om het binnen te krijgen en dan nog. Ik meng het nu voldoende met vocht om met een paar lepels de ´voor mij vieze smaak´ binnen te krijgen en daarna drink ik de resterende hoeveelheid op. Mijn maag doet het verdere mengers wel .

goede service

goedenen correcte service. Goed dieet

Redelijk

Op zich goed alleen vind ik dat je als "vaste" klant weinig voordeel hebt bij je bestelling

Echt niet aanraden

Ik heb als diner 4 Chinese zoupen ontvangen. Belachelijk. Niets was lekker, zo veel chemie, so veel fake ingrediënten.

Prima service, goede producten

Goede producten. Gevarieerd, maar maaltijdvervangers voor diner niet echt mijn ding. Veel verschillende smaken shake en milkshake. Giede en snelle service

Duidelijk en goed te doen

Snel geleverd, duidelijke instructies, dus snel begonnen. Extreme pakket gekozen, nu 3 dagen bezig. 3kg er al af, al weet ik dat dit niet alleen vetverlies is, maar waarschijnlijk ook vocht. Smaken zijn goed en gevarieerd voor maaltijdvervangers. Het is goed te doen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het makkelijk is. Het vereist natuurlijk wel wat discipline

Ik vond het niet lekker. In de ochtend werd ik er misselijk banen de avondmaaltijd smaakt goedkoop g

Ik ben na 2 dagen gestopt. Jammer mijn geld kwijt

Beste , Wij hebben u een e-mail verzonden :)

Weinig keuze

De diner/maaltijdzakjes bevatten 2 warme maaltijden, de rest is dessert. Ontbijt geen omelet Al 2 keer de extreme box besteld en beide keren dezelfde inhoud Erg jammer, de site laat anders doen voorkomen

Positief

Producten zoals omschreven en vlotte afhandeling. Prijzen mits promoties zoals sociale deal aanvaardbaar anders wel vrij duur. Werking ook als omschreven na 20 dagen 8 kg verloren en na 3 maand van 100 naar 80 kg... Is echt wel nodig aan te vullen met veel verse groenten maar dan best uit te houden zelfs met enkele etentjes tussendoor. Nu langzaam aan het stabiliseren ben benieuwd of me dat ook gaat lukken... Toch bedankt was een positieve ervaring afvallen zonder groot hongergevoel, nog iets meer afwisselend aanbod zou wel goed zijn... mvg Patrick

Snelle en complete service en overheerlijke producten

Snelle en complete service, en..... overheerlijke producten.

Super goed

Snelle levering en fijne website

Niet lekker

ik ben er dik van geworden door te veel ingredienten die in de producten zitten. De smaken waren erg sterk en waren niet natuurlijk.

Beste, We hebben u een e-mail verzonden .

weinig op voorraad

Helaas waren de gewenste produkten helaas ook nu weer niet op voorraad waardoor je niet aan de 50 euro voor gratis verzending kom.

Beste, Excuses dat u niet de hoeveelheid heeft kunnen bestellen wat u wenste, we doen ons best om zo snel mogelijk alle producten optimaal op voorraad te hebben.

Makkelijk en duidelijk

Snelle levering, ben pas begonnen. Bevalt prima nu doorgaan en volhouden. Doe de F-active methode. Fijn met groenten en snack.

makkelijk en fijn

Fijne en snelle verzending + prettige en snelle lekkere gerechten.fijne ervaring!!!!

Makkelijk in te nemen en goed op smaak. Avondmaaltijd niet voorkeur.

Er is variatie in ontbijt, shakes zijn goed wel aan zoete kant. Avondmaaltijd wel groente/ rauwkost bij. Repen is welkom tussendoortje. Zelf wel 1 stuk fruit toegevoegd. Kilo’s gaan er echt af.

Positief en minder positief

Ik heb al veel ervaring met de shakes en langer dan 3 dagen houd ik het ook hier vol. Helaas ging het de laatste keer niet goed. De eerste dag ging goed, maar de tweede dag werd ik misselijk. Dat is me met de shakes nog nooit overkomen. Ik het de derde dag nog maar even uitgesteld.