Heel goed te doen

Ik heb een proefpakket genomen om kennis te maken met het product. Het is simpel en je hebt geen honger! De smaken van de shakes hebben niet allemaal mijn voorkeur maar prima te drinken. Ben ook in 3 dagen 1 kilo kwijt. Ik ga het zeker nog een keer gebruiken.

bestelling dag erna geleverd en met voldoende houdbare datum.

Smaakvol en in een handomdraai klaar

Snelle levering, netjes verpakt. Producten zijn lekker van smaak (bar met citroen vind ik persoonlijk niet lekker). Ik heb gekozen voor het X-Treme dieet, porties zijn inderdaad wel heel klein maar het lukt. Zit nog maar aan dag drie en denk er toch al aan om na mijn tien dagen verder te gaan met het volgende programma

In één zin beoordelen? 1 woord bedoel je... uitstekend

Service: het pakket was zeer snel in huis Het product: wel een beetje zoet maar werkt uitstekend

Formfast is formidabel fantastic.

Het is een makkelijk te volgen dieet. De producten zijn lekker van smaak. Ik verloor 7kg op 10 dagen .

Heel lekker en rustig afvallen, mijn doel bereikt.

Samen met mijn zus aan de shakes en repen begonnen, 2x extreme en daarna 2 shakes en 2 normale lichte maaltijden. Ook minder eten, wel rauwkost erbij en verse groentensoep. Iedere ochtend sturen we elkaar een foto van de weegschaal. Soms ging er wat gewicht bij maar onze doelen hebben we bereikt. Allebei ruim 5 kg eraf. Rustig afvallen en de producten zijn allemaal heel goed bevallen, Erg lekker. Ik keek naar iedere maaltijd uit. Ik ben van mijn hongergevoel gaan houden. Nu rustig verder met het EDH-dieet. Dat staat voor Eet De Helft :) Want de tussendoortjes zijn funest en teveel opscheppen ook, dat heb ik wel geleerd. Ben heel tevreden over Formafast. Echt een aanrader! Dank jullie wel, TOP!

Hartstikke goed spul

Uitstekend dieet en goed vol te houden!

2 shakes per dag al 10 kilo kwijt in 2 mnd Lekker shakes drinkt zo weg

Makkelijk afvallen

Vol gevoel, geen honger en over het algemeen lekkere smaken. Makkelijk te bereiden. Het enige nadeel is dat je bij de pakketten veel dezelfde smaken krijgt. Dat is jammer.

Lekkere smaak shakes

Lekkere smaak shakes en ook geen honger gevoel

De shake en repen smaken goed

Snelle levering en goede uitleg en een ideële producten

Hi Ria! Veel succes en geniet van de dag!

Ik val eindelijk echt af zonder heel veel moeite en ik vind alles ook nog es heel lekker

Goede producten, snel geleverd

Goede producten, snel geleverd

Effe doorbijten!

Op voorhand duidelijk stellen wanneer je start.. en dan de 'klik' maken. Ik mis nog enkele duidelijkheden.. Als ik iets klaarmaak van groenten s' avonds, is dat dan als vervanging van zo'n zakje of mag dat er dan nog extra bij. Heb voor 10 dagen maar er zitten maar 3 menu's bij. Op de zakjes staat niet hoe ik het moet klaarmaken. (hoeveel water/melk, opwarmen, even laten opstijven...) dat zou wel handig zijn.

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw vragen zijn zojuist per e-mail aan u beantwoordt. Veel succes en een mooie dag vandaag!

Door het gebruik van de produkten van Formafast , zit ik nu op het gewicht wat bij mij past !

Ik ben ruim een half jaar bezig om af te vallen. Door het dagelijks gebruik van een shake en een reep ben ik ruim 9 kilo afgevallen. Ik ga nog wel even door want ik wil er nog 5 kilo af hebben. Broeken en shirts welke mij voorheen te strak zaten pas ik nu gelukkig weer !

Ik gebruik al 3 jaar de producten van formafast. Het helpt me altijd als ik weer wat wil afvallen (wat een paar keer per jaar is) De producten, vooral de shakes zijn lekker en ik vind het goed vol te houden. Met mijn eeuwige “dieet leven” hebben ze aan mij een vast klant.

Hi Sylvana! Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn te horen dat u de producten lekker vind. Een mooie dag vandaag.

Heel goed te doen

Het is voor mijn heel goed te doen. Geen honger gevoel. En het reepje s’avonds heerlijk.

Top om te horen !

Ongelooflijk goed en smakelijk!

Picco bello

Ik voel me heel goed erbij

Voel me fitter Mijn bloeddruk ingezakt Met mijn Ontstekingen gaat het beter Ik ben er gewoon blij mee

Lekker en gemakkelijk

Je kan het eten gemakkelijk meenemen naar je werk. Het is heel simpel om het klaar te maken ook al heb je weinig tijd.

Goed te doen, alleen weinig variatie.

Dit is de 2e keer dat ik een box heb besteld, alleen dit keer van de 10 avondmaaltijden maar 3 verschillende. Ook het ontbijt daar heb ik 6 van de 10 dagen havermout. Dus de 2 e keer is het lastiger om vol te houden, en een 3e keer bestel ik niet meer. Ben totaal 6 kilo kwijt in totaal van 2 boxen extreme.

Goededag, U heeft een e-mail ontvangen met uitleg en een oplossing :) Mvg Formafast

Positieve ervaring die mij gemotiveerd heeft om te starten en door te gaan.

De producten zijn lekker en vullend. Fijn dat het ook zo snel geleverd werd. Als tip zou ik in de box meer gevarieerde smaken prettig vinden. Nu had ik toch veel dezelfde smaken, waardoor ik het lastig vind om producten te bestellen die ik lekker vind.

Makkelijk, lekker en snelle levering

Super makkelijk Alleen water en magere melk nodig. Repen en shakes zijn lekker. En bestellen, morgen of overmorgen binnen.

Prima.

Prima.

Goede producten, werkt echt, supervriendelijke helpdesk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes