Goeie en lekkere variatie

Bijna een weekje bezig, en heb het nog geen enkele dag moeilijk gehad, mede door de lekkere smaken en de variaties in m’n pakketje. Heb natuurlijk wel een paar favo’s, maar das het voordeel, zo weet ik zeker welke smaakjes ik volgende keer zeker moet bestellen… Citroenreep is the best <3

Snelle levering en snel resultaat

Dag na je bestelling al in huis.. je hebt al heel snel resultaat en is prima vol te houden.. veel diverse producten, dus de keuze is reuze!!

Lekkere repen en shakes

De smaak is erg goed Je valt er goed vanaf als je Er wel goed aan houd

Lekker en bewust afvallen

In 3 maanden tijd ben ik 12 kilo afgevallen met ondersteuning van de producten van FormaFast! Met name de choco muesli, het kruidenomelet en de repen (tip: citroenreep) hebben het niet moeilijk gemaakt om vol te houden, vanwege de heerlijke smaken!

Lekker

De repen en de shaken zijn zeer lekker!

Lekkere producten en niet duur

Ik was al rond de 20 kg afgevallen met Cambridge 1 to 1 diet en wilde op mijn gewicht blijven. Daar gebruik ik FormaFast mee o.a. Vooral de muesli vind ik super lekker!

Snelle levering goede klantenservice

Ik gebruik de repen in plaats van andere snacks. Erg lekker!

Snelle levering, top product. Echt een aanrader.

Goed te doen

Smaak valt niet tegen, graag wel een handleiding meesturen.

Veel van hetzelfde

Ik verwachtte veel verschillende producten en smaken uit te kunnen proberen, maar ik kreeg heel veel dezelfde verpakkingen. Erg jammer Ook bevatten de producten erg veel koolhydraten

Altijd goed

Enige dat bij mij helpt

20 kilo afgevallen; in december laten lopen..balansfase overgeslaan..dom, dom...gemerkt dat vasthouden van gewicht zwaarder is dan afvallen nu opnieuw weer bezig om een gezonde BMI te hebben. En ook in december in de balansfase te blijven! PS ik geef er wel eigen draai aan..bijv.avondeten met heel pak wokgroenten en coutgettespagetti om maar wat te noemen..wel creatief zijn dus..

Eetbaar maar prima zelf te regelen

De repen en shakes zijn doorgaans best goed, maar uiteindelijk zijn ontbijt en diner gewoon pakjes havermout en soep of instant pasta. Niet veel interessanter dan cup-a-soup of instant pasta en voor een derde van het geld zelf te regelen. Ben op dag 4 van de 10 dus geen idee of het veel resultaat gaat hebben.

Het is vullende genoeg en beperkt het hongergevoel. Hierdoor minder eten en wel afvallen. Het pakket bevat genoeg om ook een 'gezonder' tussendoortje te nemen.

Alles top

Alles top

Goed spul snelle levering

Vind het lekker en met wat fruit tussendoor is het goed vol te houden

Minder zwaar dan ik dacht

Ben nu enkele dagen bezig met de producten van FormaFast (X-active) en ze bevallen erg goed. Hoewel het enorm zwaar leek, verzadigen de producten goed en ze smaken daarbij ook prima. Erg fijn dat je er zoveel groenten bij mag eten. Vind het wel jammer dat je zelf niet de smaken kan uitkiezen, want niet alles lust ik.

FANTASTISCH!!

Eindelijk snel resultaat en heel fijn in te passen in je werkende leven. In ruim 3 weken 6 kilo afgevallen. Eindelijk weer iets gevonden wat resultaat oplevert wat voor mij een enorme stimulans is. Ik was zo enthousiast dat zelfs mijn schoonzoon jullie producten is gaan gebruiken.

Snel resultaat

Een week shakes gedronken: hongergevoel viel mee, lekker gemakkelijk en snel resultaat.

Goed en smakelijk.

Ik vind de Shakes en de repen smakelijk en het is betaalbaar.

Smakelijk

Smakelijk. Te doen.

Veel keus snelle levering, alleen jammer dat er een hoop lekkere Shake smaken er steeds niet zijn..

Aanrader!

Ik wilde die laatste 5 kilo kwijt, en met Formafast is dat heel makkelijk gelukt. Ik heb 2 x het zwaarste 10 dagen pakket gedaan, en nog de volgende fase. Het is prima te doen. Mijn enige punt is dat jullie de bevoorrading beter op orde moeten krijgen. Het is heel vervelend als je lekker in de flow zit, en er zijn producten niet verkrijgbaar. Of het pakket bevat te weinig variatie. Ga niet ten onder aan je eigen succes. Dat zou heel jammer zijn.

Niet tevreden

Niet zo tevreden over de smaak van de shake en de soorten die ik ontvangen heb.

Afslanken is een heerlijk makkie met Formfast!

Heel smakelijke ontbijten, shakes, repen en dinermaaltijden maakt afslanken met Formfast een lekker makkie!