Informatie lekkers!

Nog nooit in mijn leven zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Nooit een verzekering afsluiten hier. Strooien met persoonlijke gegevens en sturen deze naar de verkeerde persoon. Dit bedrijf doet alles behalve jou helpen. Ooit een karig bedrag van €7 vergeten te betalen. Nu heb ik een CIS melding waardoor ik nergens een verzekering kan afsluiten omdat er in de melding niet benoemt wordt om wat en hoeveel het gaat. Alles is altijd optijd betaald maar door dit karige bedragje heb ik een mega groot probleem!! Wees jezelf lief en vermijdt dit bedrijf en achmea over het algemeen!!! Ook zal ik overal een slechte review achterlaten waar kan!

Bij verlies geeft reisverzekering opeens niet thuis

In de metro ben ik op reis in het buitenland mijn headset verloren (duur dingetje). Ik geef al mijn gegevens en situatiebeschrijving door aan de telefoniste/supportmedewerker. Na 3 keer mailcontact en een telefoongesprek komt de telefoniste tot de conclusie dat ik het niet verloren ben maar heb laten liggen in de metro. Ze heeft suggestief vragen gesteld waarna ze deze conclusie trok. Ik voelde woede en kon niet echt meer iets terugzeggen en voel me totaal in de steek gelaten door deze verzekering. Het ging om 350 euro. Ik heb geen ervaring met andere reisverzekeringen, maar ik weet dat ik totaal versteld stond van deze handelswijze. Ik raad Centraal Beheer bij niemand aan.

Na motor diefstal word je behandeld als een hond

Mijn motor is gestolen. Camera beelden, goed op slot ect. Vervolgens wordt er verteld dat je binnen 20 dagen je geld zou krijgen. Dus ik meteen een nieuwe motor kopen. Komt mijn geld niet binnen. Ieder dag bellen met ze. Hebben ze het bij bijzondere zaken gezet. Je krijgt nergens inzicht over. Ze zoeken iets om niet uit te keren. Je word behandeld als een hond. 'Het zijn niet hun problemen'. Het zou maanden tot jaren kunnen duren. Verschrikkelijk dit. 20 dagen worden maanden en jaren. Vreselijk. Heb al mijn voertuigen bij deze verzekeraar ga meteen opzoek naar een andere. Raad het absoluut niet aan! Je staat voorschut met je eigen geld! Dik verzekeren en vervolgens krijg je dit.

Lompe verzekering

Wel premie innen, maar niet betalen bij schade. Ze vergeten dat wij hun salaris betalen. Wees gewaarschuwd, geen verzekering afsluiten bij Centraal Beheer. Karma is een bitch!!. Er komt een eind aan jullie als je zo doorgaat. Gedupeerden die eerlijk zijn en deze worden door centraal beheer genaaid. Met onze premies maken ze reclame hoe goed ze zijn. Schande!!! Ik heb in ieder geval mijn verzekeringen bij hun opgezegd.

Premies innen, dat is waar ze goed in zijn.

De reactie zeggen genoeg. Waardeloze partij, denkt in het geval van een probleem helemaal niet mee. Geld, geld, geld. Enige dat zij belangrijk vinden. Het gaat ze niet om goed contact, iedere situatie goed oplossen. Nee. Premies innen, dat is waar ze goed in zijn. Verwacht niks terug van Centraal Beheer.

Slechte afhandeling

Van november bezig een.rekening te betalen.maar jullie doen.er niets aan en.verhogen zo mijn.premie dit moet opgelost worden anders ben.ik weg bij.julle

Prutsers, die klus 'hulp'

klushulp van Centraal Beheer - begin er niet aan. Een loodgieter die in zijn nette kleren liever niet het dak op wilde (euh, ik nodig je niet uit voor een gesprekje ofzo) en een electricien die ALLES wat ie fout kon doen fout heeft gedaan, en uiteindelijk 19 uur factureerde ipv de oorspronkelijk begrootte 8 uur. Voor 1300 euro de boot in. Van Centraal Beheer ga je het niet winnen, dus uiteindelijk nog een flinke kostenpost, en ik heb werkelijk geen idee waar ik nou uiteindelijk voor betaald heb. Wilden ze me ook niet vertellen.

klushulp is zakkenklopperij

Klushulp is zakkenklopperij. Er is een prutser langs geweest die een kraan en afvoer voor een wasmachine moest plaatsen en een spiegel op moest hangen. De kraan zat links onderin een hoek en dus onbereikbaar voor aansluiting. De afvoer zat rechts boven en stak zo'n halve meter boven de machine uit, dat voert dus niet af. Ik heb dit moeten laten herstellen door een ander bedrijf. de afvoer is ingekort en de kraan is naar rechts boven verplaatst. Bij het draaien van een was, overstroomde de boel. De 2e klusser terug laten komen, wat bleek die "klushulp" van centraal beheer had een 40 mm buis op een 32 mm buis geplaatst en ook nog alleen met een beetje kit bevestigd. Zelfs ik weet dat je dan een verloopstuk nodig hebt en een waterdichte lijm. Verder had ik de prutser een kacheltje geleend omdat er geen verwarming in huis mogelijk was. Hij heeft deze als werkbank gebruikt met het resultaat dat de poten zijn afgebroken. Hij liegt dat hij de poten er heeft afgeschroefd maar uit de bewijsfoto's die ik naar centraal beheer heb gestuurd is duidelijk te zien dat ze finaal zijn afgebroken en met geen mogelijkheid meer te bevestigen zijn. Schade alles bij elkaar zeker € 750,-. Nu wil Centraal beheer dat ik uit "coulance" bijna € 600,- aan hun betaal. No way, never. Echt niet!!!! En dit loopt al sinds december, ze hebben het hele verhaal meermaals van me ontvangen en tientallen foto's maar ze houden voet bij stuk. Ik ook, maak er maar een rechtzaak van!

Inboedel verzekering

Waterlekkage bij de afvoerpijp in de badkamer, waardoor de wanden van de woonkamer en laminaten beschadig waren. Ik heb schade minimaal 2500 euro. Ze vroegen me om het eerst te repareren en vervolgens de schadevergoeding aan te vragen. Ze wilden bewijsstuk van de beschadigde afvoerpijp ik heb de foto's verstuurd. Ze stuurde een expert om te kijken, leuk geen probleem. Beste man heeft nagekeken en zeiden dat alles waar is zoals we aangegeven. Maar uiteindelijk zei Centraal Beheer dat bewijzen niet genoeg waren om geen geld te betalen. Nu vraag ik iedereen moet de foto van gescheur de afvoerleiding niet voldoende zijn om te bewijzen? ik heb de vloertegels niks voor niks gebroken, is dit ook niet voldoende? Weest eerlijk, zegt gewoon dat je niet wilt betalen. Centraal Beheer gaat niet goed om met zijn klanten. Wordt elke keer iets anders gezegd en tenslotte word je niet geholpen naar behoren, begrip loze verzekeraar. Ik wil geen sterren geven, maar ik kaan geen anders kiezen.

Centraal Beheer: zeer starre, onvriendelijke, oncoulante schade afhandeling

30 jaar verzekerd geweest bij Centraal Beheer met een uitgebreid verzekeringspakket (8 verzekeringen). Nu bij een reisschade een meningsverschil over een bedrag van € 18.35 (18 euro en 35 cent). Zeer starre, harde, klantonvriendelijke, niet coulante benadering van de afdeling klachtenbehandeling. Men laat je liever al je polissen opzeggen, met een totale premie van ruim € 2400,- per jaar dan dat men overweegt om enige coulance toe te passen voor een bedrag van € 18.35. Men past gewoon een korting op een schadeuitkering toe omdat de leeftijd van een gestolen product, een gewoon gebruiksproduct onvoldoende is bewezen. Er is geen aankoopnota meer aanwezig !! Ik ben hierdoor het vertrouwen in Centraal Beheer volledig kwijtgeraakt. Je vraagt je dan af hoe de opstelling van Centraal Beheer zal zijn bij een eventuele volgende schade, als het niet om zo’n flutbedrag gaat. Ik moet er niet aan denken dat ik dan, naast alle ellende die een gebeurtenis met zich meebrengt, weer zo’n discussies zou moeten voeren met iemand die zich niet kan/wil inleven in een situatie. De keuze is aan u of u daar wel op zit te wachten. De slogan van Centraal Beheer “ Hulp nodig, we staan altijd voor u klaar.. “ geldt blijkbaar niet voor alle medewerkers van Centraal Beheer. Even Apeldoorn bellen... misschien liever niet !!

Slecht

Waardeloos

Zeer slecht en niet klantvriendelijk

Ik heb al meer dan 15 jaar een hypotheek lopen bij centraal beheer en wile een extra hypotheek nemen om onze pacht grond te kopen. Ze zijn niet klantvriendelijk behulpzaam en of mee denkend. Zelfs onze hypotheek adviseur heeft de onbeschofte manier die centraal beheer hanteert nog nooit mee gemaakt. Omdat ik niet bij een andere maatschappij mijn hypotheken kan onderbrengen gezien de boetes die er aan vast zitten, heeft centraal beheer een machtspositie. Ik raad iedereen af om hier een hypotheek te nemen want binnen halen zijn ze goed in, klantenservice is ver te zoeken. Zelfs als je al 15 jaar trouw betaald zonder achterstand of schuld op te bouwen. Ze zitten zichzelf in de weg. 1 ster is eigenlijk al teveel.

Klushulp, loodgieter weet niet hoe hij leidingen af moet doppen

Ik vroeg een loodgieter omdat er leidingen afgedopt moesten worden vanwege het verwijderen van een radiator. Hij kwam met dopjes die niet pasten. Kan gebeuren. Nieuwe dopjes gehaald, maar die pasten ook niet. Toen vertrok hij met de mededeling dat hij bij een leverancier navraag ging doen. Na twee dagen stuurde hij een bericht dat die het ook niet wist en of ik eens bij buren kon informeren of zij een oplossing wisten. Mijn vertrouwen was weg en ik heb zelf een alternatieve oplossing bedacht en uitgevoerd. ‘We sturen een vakman’ Een loodgieter die geen leidingen kan afdoppen? Grapje zeker! Nee geen grapje. De rekening moest volledig betaald worden. Een rekening voor niets.

Bij centraal staat de klant NIET centraal

Telefonisch laten adviseren over een reisverzekering. Duidelijk met de dame aan de telefoon besproken waarvoor ik een reisverzekering nodig had. En overgegaan tot een doorlopende reisverzekering. Nu een aantal jaren later, moet ik helaas gebruik maken van mijn reisverzekering. En wat denk je, ik ben niet verzekerd waarvoor ik expliciet de verzekering heb afgesloten. Als je dan aangeeft dat de telefoon gesprekken worden opgeslagen, dan is deze helaas niet meer beschikbaar. De dame aan de telefoon heeft destijds ook geen notitie gemaakt van ons gesprek (wat ze blijkbaar wel had moeten doen) en dan heb je dus dikke pech. Jaren betaald voor een product wat niet toepasbaar was op mijn situatie. Meedenken? Jazeker doen ze dat. Of je niet een andere verzekering wilt afsluiten. Helaas ben je bij centraal beheer een cijfertje. En wordt je niet meer gezien als een klant. Zelfs de klachten afdeling legt het probleem alleen maar bij de klant neer, en denkt niet mee in oplossingen.

Wat een Club!

Ik noem het maar een club en geen maatschappij. Want na ruim 40 jaar klant te zijn geweest ( tot 7 juli 2020 ) totaal geen begrip voor de situatie. Ze doen gewoon niets en worden nog boos als je zegt dat ze verkeerd bezig zijn. Ik had alle verzekeringen daar, maar nooit meer ! Had nog nooit meegemaakt dat ik een aagekochte auto niet kon verzekeren omdat ze zelf hebben besloten geen tussentijdse verzekeringen meer aan te nemen. Dus als bij aankoop blijkt dat je auto in een uitval terecht komt, dan heb je pech en mag je lopend naar huis. Totaal geen begrip en ze doen niets! Helemaal klaar na ruim 40 jaar !!!!!!!!

Apathische klantenservice

Enorm slechte klantenservice met apathische medewerkers. Willen je totaal niet tegemoetkomen om hun eigen fout recht te zetten. Waardeloos, geen zaken doen met dit bedrijf

Slecht bereikbaar

Wil m'n autoverzekering opzeggen via website. Staat er "Bel of chat". Ik chat. Vragen ze na lang eachten waarom. Omdat ik m'n auto verkocht heb. O, dan moet ik bellen. Ik bellen. Na heel lang wachten, krijg ik de melding dat het te druk is en dat ze me terugbellen. Ben ik een half uur verder en is er niks gebeurd. Als je dan een klacht wilt indienen, willen ze je geboortedatum weten.

na 43 jaar de verzekering stop gezet

Ik ben al 43 jaar klant bij centraal beheer altijd netjes op tijd de rekeningen betaald. Nu is er 1 keer iets mis gegaan met de betaling en Centraal beheer. Ik heb dacht dat ik de rekening betaald had maar dat was achteraf niet zo. Centraal beheer heeft het contract stop gezet. En mij uit de verzekering gezet. Een beetje menselijkheid zou niet verkeerd zijn. Ook er over gebeld dame aan de andere kant was onvermurwbaar. Ik ga nu overstappen naar de ING.

Kan me zelf geen beteren verz. wensen

Bij mijn laatste vakantie naar Granganaria werd mijn accu uit mijn scootmobiel gestolen daar sta je dan ,de scootmobiel naar een reparatie bedrijf gebracht en accu laten vervangen met een hoop geharrewar maar natuurlijk geen aangiften gedaan omdat het politie kantoor buiten Playa del Ingles zit thuis gekomen na een week toch maar eens ge informeert bij centraal hoe of wat ik had moeten doen om de kosten vergoed te krijgen .Tot mijn verbazing kreeg ik de kosten vergoed moest alleen de rep.bon een poosje bewaren ze toonde direct begrip dat wij niet in staat waren om naar de Spaanse politie te gaan het was binnen 7 minuten geregeld van ons een 10 met een griffel voor centraal beheer

geen kosten vergoed van tijd dat scooterzaak bezig is met schade en expert

let op oplichting tijd die scooterzaak bezig is geweest met opzoeken van prijzen en tijd met expert voor de schade wordt alle bij centraal beheer niet vergoed bij rest van verzekeringen wel let dus op!!!!!!

Klasse

Bij Allianz Direct na half uur wachttijd muziek gestopt bij centraal beheer nog geen 2 min in de wacht!

Snel en rechtvaardige probleemoplossing.

Vorig jaar schafte ik voor het eerst een auto aan en sloot daarom een verzekering af bij Centraal Beheer. Verder nooit problemen gehad. Gisteren ontdekte ik een fout in mijn premie, deze was berekend op basis van -4 schadevrije jaren (tweelingbroer met dezelfde voorletter, een fout wat veel gemaakt wordt). Ik heb dus al 10 maanden €63 teveel betaald voor mijn verzekering. Dit komt natuurlijk ook voort uit het niet goed checken van gegevens vanuit mijn kant. Ik was bang dat ze dit dan ook niet zouden terugbetalen omdat ik het ook niet eerder heb opgemerkt, niets was minder waar. Telefoongesprek liep ontzettend fijn, er was veel begrip en het verschil werd direct gecorrigeerd met terugwerkende kracht. Een ontzettend rechtvaardige en eerlijke verzekering dus! Ik zou het 100% aanbevelen.

It was very good

Very happy with the day!

Prima georganiseerd, snel gedaan top!

Groots opgezet, netjes op tijd aan de beurt en na een kop koffie en een koek alweer weg met een strakkere auto. Super service!

Hoi Michel, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Goed georganiseerd, prettige sfeer.

Hoi Erwin, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer