Zeer slecht en niet klantvriendelijk

Ik heb al meer dan 15 jaar een hypotheek lopen bij centraal beheer en wile een extra hypotheek nemen om onze pacht grond te kopen. Ze zijn niet klantvriendelijk behulpzaam en of mee denkend. Zelfs onze hypotheek adviseur heeft de onbeschofte manier die centraal beheer hanteert nog nooit mee gemaakt. Omdat ik niet bij een andere maatschappij mijn hypotheken kan onderbrengen gezien de boetes die er aan vast zitten, heeft centraal beheer een machtspositie. Ik raad iedereen af om hier een hypotheek te nemen want binnen halen zijn ze goed in, klantenservice is ver te zoeken. Zelfs als je al 15 jaar trouw betaald zonder achterstand of schuld op te bouwen. Ze zitten zichzelf in de weg. 1 ster is eigenlijk al teveel.

Klushulp, loodgieter weet niet hoe hij leidingen af moet doppen

Ik vroeg een loodgieter omdat er leidingen afgedopt moesten worden vanwege het verwijderen van een radiator. Hij kwam met dopjes die niet pasten. Kan gebeuren. Nieuwe dopjes gehaald, maar die pasten ook niet. Toen vertrok hij met de mededeling dat hij bij een leverancier navraag ging doen. Na twee dagen stuurde hij een bericht dat die het ook niet wist en of ik eens bij buren kon informeren of zij een oplossing wisten. Mijn vertrouwen was weg en ik heb zelf een alternatieve oplossing bedacht en uitgevoerd. ‘We sturen een vakman’ Een loodgieter die geen leidingen kan afdoppen? Grapje zeker! Nee geen grapje. De rekening moest volledig betaald worden. Een rekening voor niets.

Bij centraal staat de klant NIET centraal

Telefonisch laten adviseren over een reisverzekering. Duidelijk met de dame aan de telefoon besproken waarvoor ik een reisverzekering nodig had. En overgegaan tot een doorlopende reisverzekering. Nu een aantal jaren later, moet ik helaas gebruik maken van mijn reisverzekering. En wat denk je, ik ben niet verzekerd waarvoor ik expliciet de verzekering heb afgesloten. Als je dan aangeeft dat de telefoon gesprekken worden opgeslagen, dan is deze helaas niet meer beschikbaar. De dame aan de telefoon heeft destijds ook geen notitie gemaakt van ons gesprek (wat ze blijkbaar wel had moeten doen) en dan heb je dus dikke pech. Jaren betaald voor een product wat niet toepasbaar was op mijn situatie. Meedenken? Jazeker doen ze dat. Of je niet een andere verzekering wilt afsluiten. Helaas ben je bij centraal beheer een cijfertje. En wordt je niet meer gezien als een klant. Zelfs de klachten afdeling legt het probleem alleen maar bij de klant neer, en denkt niet mee in oplossingen.

Wat een Club!

Ik noem het maar een club en geen maatschappij. Want na ruim 40 jaar klant te zijn geweest ( tot 7 juli 2020 ) totaal geen begrip voor de situatie. Ze doen gewoon niets en worden nog boos als je zegt dat ze verkeerd bezig zijn. Ik had alle verzekeringen daar, maar nooit meer ! Had nog nooit meegemaakt dat ik een aagekochte auto niet kon verzekeren omdat ze zelf hebben besloten geen tussentijdse verzekeringen meer aan te nemen. Dus als bij aankoop blijkt dat je auto in een uitval terecht komt, dan heb je pech en mag je lopend naar huis. Totaal geen begrip en ze doen niets! Helemaal klaar na ruim 40 jaar !!!!!!!!

Apathische klantenservice

Enorm slechte klantenservice met apathische medewerkers. Willen je totaal niet tegemoetkomen om hun eigen fout recht te zetten. Waardeloos, geen zaken doen met dit bedrijf

Slecht bereikbaar

Wil m'n autoverzekering opzeggen via website. Staat er "Bel of chat". Ik chat. Vragen ze na lang eachten waarom. Omdat ik m'n auto verkocht heb. O, dan moet ik bellen. Ik bellen. Na heel lang wachten, krijg ik de melding dat het te druk is en dat ze me terugbellen. Ben ik een half uur verder en is er niks gebeurd. Als je dan een klacht wilt indienen, willen ze je geboortedatum weten.

na 43 jaar de verzekering stop gezet

Ik ben al 43 jaar klant bij centraal beheer altijd netjes op tijd de rekeningen betaald. Nu is er 1 keer iets mis gegaan met de betaling en Centraal beheer. Ik heb dacht dat ik de rekening betaald had maar dat was achteraf niet zo. Centraal beheer heeft het contract stop gezet. En mij uit de verzekering gezet. Een beetje menselijkheid zou niet verkeerd zijn. Ook er over gebeld dame aan de andere kant was onvermurwbaar. Ik ga nu overstappen naar de ING.

Kan me zelf geen beteren verz. wensen

Bij mijn laatste vakantie naar Granganaria werd mijn accu uit mijn scootmobiel gestolen daar sta je dan ,de scootmobiel naar een reparatie bedrijf gebracht en accu laten vervangen met een hoop geharrewar maar natuurlijk geen aangiften gedaan omdat het politie kantoor buiten Playa del Ingles zit thuis gekomen na een week toch maar eens ge informeert bij centraal hoe of wat ik had moeten doen om de kosten vergoed te krijgen .Tot mijn verbazing kreeg ik de kosten vergoed moest alleen de rep.bon een poosje bewaren ze toonde direct begrip dat wij niet in staat waren om naar de Spaanse politie te gaan het was binnen 7 minuten geregeld van ons een 10 met een griffel voor centraal beheer

geen kosten vergoed van tijd dat scooterzaak bezig is met schade en expert

let op oplichting tijd die scooterzaak bezig is geweest met opzoeken van prijzen en tijd met expert voor de schade wordt alle bij centraal beheer niet vergoed bij rest van verzekeringen wel let dus op!!!!!!

Klasse

Bij Allianz Direct na half uur wachttijd muziek gestopt bij centraal beheer nog geen 2 min in de wacht!

Snel en rechtvaardige probleemoplossing.

Vorig jaar schafte ik voor het eerst een auto aan en sloot daarom een verzekering af bij Centraal Beheer. Verder nooit problemen gehad. Gisteren ontdekte ik een fout in mijn premie, deze was berekend op basis van -4 schadevrije jaren (tweelingbroer met dezelfde voorletter, een fout wat veel gemaakt wordt). Ik heb dus al 10 maanden €63 teveel betaald voor mijn verzekering. Dit komt natuurlijk ook voort uit het niet goed checken van gegevens vanuit mijn kant. Ik was bang dat ze dit dan ook niet zouden terugbetalen omdat ik het ook niet eerder heb opgemerkt, niets was minder waar. Telefoongesprek liep ontzettend fijn, er was veel begrip en het verschil werd direct gecorrigeerd met terugwerkende kracht. Een ontzettend rechtvaardige en eerlijke verzekering dus! Ik zou het 100% aanbevelen.

It was very good

Very happy with the day!

Prima georganiseerd, snel gedaan top!

Groots opgezet, netjes op tijd aan de beurt en na een kop koffie en een koek alweer weg met een strakkere auto. Super service!

Hoi Michel, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Goed georganiseerd, prettige sfeer.

Hoi Erwin, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Helemaal goed

Ondanks de drukte was alles snel en in goede orde afgehandeld. De opzet was een beetje kermisachtig (daar moet je van houden) maar de afhandeling was professioneel. Gezien de eerdere ervaring met de " kleine deukjesdag" nog steeds voor herhaling vatbaar. Bedankt.

Goedemorgen. Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

We zijn uitstekend geholpen in Vijfhuizen.

We zijn al eerder in 's Hertogenbosch geweest en nu weer in Vijfhuizen. We werden met muziek ontvangen en bovendien met koffie en een heerlijke appelflap. De deukjes op de motorkap zijn helemaal verdwenen, niets dan lof voor de medewerkers.

Hoi Adri, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Had wat weg van een dagje uit .....

Bijzonder goed georganiseerd Echt goede koffie En wegrijden met een deuk-loze auto helemaal goed togggggg !!!

Hoi Jules, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Was gezellig en functioneel. Goed verzorgd.

Hoi Arie, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Het kon niet beter.

Het kon echt niet beter.

Hoi Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Was bijna een gezellig uitje!

Wachten duurde redelijk lang, maar dat werd goedgemaakt door muziek, hapje en drankje! Auto is zeer netjes gerepareerd!

Hoi Sebastiaan, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Deukjes dag van CB: goed georganiseerd en super blij met resultaat!

Op naar deukjes dag van Centraal Beheer op het door mij uitgekozen tijdstip. Helaas even in de rij, maar genoeg te zien en al met al viel de wachttijd mee door de goede organisatie. Een kleine teleurstelling bij het herstel, werd in mijn geval door de medewerkers van CB zeer adequaat opgepakt. Resultaat: een super blije klant. Nogmaals chapeau! Mvg, Marlies Overing

Hoi Marlies, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

super gaaf om te zien hoe groot het was

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Vlotte afhandeling en goed onthaal

Goed georganiseerd

Fantastisch wederom zeer goed georganiseerd

Zie bovenstaande

super!!!!!

Goed georganiseerd. Vriendelijke mensen. Werd snel, vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Onze complimenten, het was echt SUPER!!!!!

Hoi George, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer