slecht

Geen actie geweest. Wij doen geen deuken in bumpers, geen lakschade op de motor kap, geen lakschade in de kofferbak. Jammer, maar irritanter is, dat ik in totaal meer dan anderhalf uur voor niets heb gestaan.

Goedemiddag Joop, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. We proberen ervoor te zorgen dat iedereen vooraf weet waar hij aan toe is om teleurstellingen te voorkomen (https://kleinedeukjesdagen.nl/welke-deuken). Op de website staat hoe we te werk gaan, welke deukjes wel of niet gerepareerd worden. Het is aan de uitdeukers om te bepalen of iets gerepareerd kan worden tijdens de Kleine Deukjes Dagen. Vervelend dat we jou helaas niet goed hebben kunnen helpen en dat voor jou dit vooraf niet helder was. Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Heel erg slecht behandeld

Goede dag Ik ben al jaren Klant bij jullie maar ik vond Zo slecht zo belachelijk ik wacht bijna 2 uur en ze hebben niks gedaan en wat rede is is groot is groot zei die mensen kan toch niet wat is deuk die was Klein beetje groot maar ik vond heel erg slecht

Hoi Ebubekir, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. We proberen de wachttijden altijd erg kort te houden. Toch kan het soms langer duren dan verwacht. Om teleurstellingen ter plekke te voorkomen geven we van tevoren aan welke deukjes gerepareerd kunnen worden: https://kleinedeukjesdagen.nl/welke-deuken Ondanks je teleurstelling wil ik je bedanken voor je beoordeling. Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Te lange wachttijd

Afspraak op tijd werkt niet. Dit gaf geen voldoening. Opzet is prima

Hoi Leo, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. We proberen iedereen in bepaalde tijdsblokken langs te laten komen. Soms kan het iets uitlopen. Dat vinden wij natuurlijk ook jammer. We proberen het wachten wel zo aangenaam mogelijk te maken met muziek en versnaperingen. Hopelijk ben je wel tevreden over de gerepareerde deukjes. Vriendelijke groet, Remco

Het deukje kon niet worden weggehaald

Helaas geen deukvrije auto wel heel goed idee en een leuke middag gehad!

Hoi Peter, Bedankt voor je beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. Wat is er precies gebeurd waardoor je geen deukvrije auto hebt? Als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag. Je kunt me een e-mail sturen via webcare@centraalbeheer.nl. Ik hoor graag van je. Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

beetje tegenvaller

zullen best vaklui zijn ,maar voor 3 deukjes hebben ze geen tijd genoeg

Hoi Cor, Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over ons evenement. We willen zoveel mogelijk klanten helpen tijdens de Kleinen Deukjes Dagen. Dit betekent inderdaad dat er beperkt tijd is. Er worden binnen die tijd maximaal 3 deukjes gerepareerd. Soms duurt het verwijderen van een deukje langer. Om andere klanten niet te lang te laten wachten kan het dan zijn dat niet al je deukjes zijn verholpen. Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Zeer teleurstellend en zelfs misleidend

Ik kwam voor 2 deukjes. 2 kleine van een paar milimeter.. Helaas werd het ene deukje afgekeurd omdat het kunststof zou zijn. Thuisgekomen constateerde mijn man dat dat deel van de auto helemaal geen kunststof is. Het andere deukje was te ingewikkeld om weg te halen. Men heeft toen een totaal onopvallend plekje dat ons totaal niet stoorde, zo klein, gemaakt. Uiteindelijk ging ik totaal gedesillusioneerd naar huis en ik voel mij ook nog ernstig misleid doordat er helemaal geen sprake van kunststof was. Het stomme is dat de medewerker ook helemaal niet gevoeld heeft of het echt wel kunststof was. Als hij dat gedaan had bv even erop kloppen, dan hoor je meyeen het verschil. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt ipv mij voor niets te laten komen. Doodzonde van al mijn tijd. Een teleurgestelde klant

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat we niet aan je verwachting hebben kunnen voldoen. Onze uitdeukers zijn de experts en zij beoordelen welke deukjes ze wel of niet kunnen doen. Erg jammer dat dit niet overeenkomt met jullie beoordeling. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling dat je voor niets naar Vijfhuizen komt rijden. Als ik toch nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. Je kunt mij altijd een e-mail sturen. Deze mag dan naar webcare@centraalbeheer.nl Mijn excuses dat het zo is gelopen. Vriendelijke groet, Remco

mijn ervaring is niet zo best

Ik had 1 deukje is niet uitgehaald is te moeilijk volgens de schade hersteller.

niet goed uitgedeukt

De deukjes zijn nog steeds zichtbaar, er werd overhaast gehandeld en niet met zorg. Volgens mij vonden ze het wel mooi zo en wouden snel naar de volgende.

Hoi Rick, Wat vervelend dat jouw deukjes niet helemaal zijn verwijderd. Ik weet dat de uitdeukers altijd erg precies te werk gaan. Sommige deukjes zijn lastiger dan andere. Ik neem aan dat ze hebben aangegeven waarom de jouwe niet helemaal konden worden gerepareerd. Vriendelijke groet, Remco

Goed georganiseerd, top!

Toen ik aan kwam rijden dacht ik: nee hé maar niets was minder waar. Goed georganiseerd, waardoor het vlot verliep. Aardige medewerkers en ontzettend leuk om mee te kijken hoe zo'n deuk eruit wordt gehaald.

Prima georganiseerd, ondanks de drukt ging het allemaal toch redelijk snel en was alles goed verzogd. de volgende keer komen we zeker weer (als het nodig is)

Geweldige ochtend

Ik heb reeds eerder een reactie gegeven op centraalbeheer/reactie kdd maar doe het nu maar weer. Heel gezellig, goed opgezet. Koffie met een broodje, een muzikaal trio en vaklui die de deukjes eruit 'toveren '. Ik hoop dat we de volgende keer weer terug mogen komen.

Hoi Hans, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Goede service!

Goede service en goed georganiseerd. Duurde wel ietjse langer dan ik vooraf gedacht had.

Hoi Marc, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! We proberen altijd iedereen zo snel mogelijk te helpen. Soms is het wat drukker en duurt het toch iets langer. Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Vakkundig, precies, goed georganiseerd

Hoi Frans, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

In één klap drie deukjes weg

Snel en vakkundig geholpen, 3 parkeerdeukjes onzichtbaar hersteld. Topwerk.

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Gastvrij, deskundig en klantvriendelijk

perfect geregeld

wachttijd kort vakmanschap uitstekend Verzorging verwend. (Koffie en hapje)

Hoi Leo, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Prima verzorgde middag

Prima verzorgd, vanaf het binnen rijden tot het wegrijden na het uitdeuken. Goede ontvangst, was bang voor lange wachtrijen. Maar viel reuze mee, zo aan de beurt. Bij het wachten tot mijn auto klaar was, goede verzorging. Koffie met wat lekkers, eventueel stoel om te zitten en gezellige live muziek. Half uur was zo om. En bij het wegrijden nog een klein cadeautje van Centraal beheer, klasse.

Hoi Edwin, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Perfect geregeld

Oké, we moesten even wachten tot we aan de beurt waren maar de service was perfect. Wij zijn goed geholpen en zeer tevreden.

Hoi Astrid, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Snel, effectief en leuk

Kon het goed vinden, Kreeg duidelijke uitleg. Werd tussentijds vermaakt. De kleine deukjes zijn weg

Hoi Margrit, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Geen wachttijd, prima werk verricht

Zeer goed georganiseerd, aangename ontvangst, deukjes prima verholpen

Hoi Andrea, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Hele fijne middag, deukjes zijn uit mijn auto

Vriendelijk ontvangst, verschillende bands voor muziek, wat te eten en te drinken en ondertussen werden de drie deukjes uit mijn auto gehaald. Aan het einde nog een leuke goodiebag meegekregen.

Hoi Ron, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Ongelooflijk , wat een perfectie

Ik had geen voorstelling van deze dag . Achteraf kan ik u zeggen dat het mij zeer verrast heb. De organisatie ,de sfeer , het in de watten leggen . Niets op aan te merken .

Hoi Wim, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Prima geholpen door fantastische mensen

Als je aankomt rijden, schrik je in eerste instantie van de enorme rij. Echter ging dit redelijk snel. Voor de inwendige mens werd goed gezorgd en de uitduikers deden hun werk prima. Leuke muziekbandjes vrolijkten de boel op. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Freek, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Super service van Centraal Beheer

Mooie service voor de trotse autobezitter, die kleine schade heeft opgelopen.

perfekt!

prima geholpen, vakwerk! ook uitleg, verder uitstekende catering, nette muzikale omlijsting; ook leuk voor kleintjes die meegekomen waren