Pluspunten

koorting goed te bereiken informatie via e-mail

Beste Jens, Bedankt voor het delen van uw goede ervaring. Wij zijn blij om dit te horen. Ook bedankt voor het mooie cijfer. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Medewerker Multichannel klantfeedback en optimalisatie Centraal Beheer Achmea

Pluspunten

Snel en correct

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw complimenten en voor deze prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Goed bereikbaar en duidelijke verzekering

Beste Shannon, Bedankt voor uw mooie beoordeling en complimenten. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

ik ben zeer te Vreden over het Contact met de Medewerkers.. en ze zijn altijd netjes aan de telefoon.en ze hebben ook alle tijd als je vragen hebt .en leggen alles duidelijk uit

voor mij is alles goed zoals het is.

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling en complimenten.Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Snelle reactie en afdoening bij schade. Afspraken en toezeggingen worden volledig nagekomen.

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling en complimenten.Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Zeer goed bedrijf Deskundig personeel

Beste A.A. Nieuwenhuizen, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en de feedback. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

heel tevreden en goedkoop

Beste John, Bedankt voor uw compliment en mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

goede voorlichting en snelle afhandeling van schade's

geen

Beste Leo, Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Wordt altijd goed afgehandeld

Pluspunten

Voorlichting

Beste Nico, Bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Centraal Beheer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Deukjesdag het was voor ons de eerste keer en wij waren aangenaam verrast het was voor ons zelf een leuk uitje goede ontvangst en er werd gedacht aan de inwendige mens en iedereen vriendelijk, goede organisatie en het belangrijkste professionele mensen aan het werk uitdeuken geslaagd en wij tevreden. Bedankt Centraal beheer.

Beste Piet, Bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Centraal Beheer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Super strak geregeld die kleine deukjes dagen!

Ik ben erg tevreden dus geen verbeterpunten

Beste Heidi, Bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Centraal Beheer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

alles perfect verlopen , klant vriendelijk perfekt

Beste Martien, Bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Centraal Beheer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Kleine deukjes Dag is Super. Contact per telefoon idem.

Beste Harm, Bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Centraal Beheer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

Wat een service

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Centraal Beheer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte Broekers Centraal Beheer

Pluspunten

kleine deukjesdagen een succes wat mij betreft. Weliswaar was er een klein deukje in mijn auto dat moeilijk uit te deuken was, maar men heeft zijn best gedaan. Ontvangst was prima en klantvriendelijke mensen. Hartelijk dank

nvt

Pluspunten

Het was voor ons de eerste keer dat wij gebruik maakte van deze geweldige service. Chapeau voor Uw organisatie en vakbekwaamheid.

Pluspunten

Servicegerichtheid, kwaliteit, advies

????

Pluspunten

vakkundig snel, en goed

Vooral zo doorgaan

Pluspunten

Vriendelijk en goed geregeld

Ga zo door

Pluspunten

Top, top, top, top en nog eens top. Had ik al top gezegd? :-) Zelfs het deukje waarvan ze niet zeker wisten of ie eruit zou gaan, is nauwelijks meer te zien. Heeeeeel blij!!!! Dank jullie wel. En de mens werd ook niet vergeten. Ze luisterden ook heel goed. Super profi's

Pluspunten

word altijd goed te woord gestaan

!

Pluspunten

helemaal supernetjes geholpen, vriendelijke ontvangs en perfekte oplossing. met na afloop aardige atentie. bedankt.

kleine ruitschade, sterretje zit nu niet in de polis en dat zou eigenlijk wel moeten. is te vergelijken met kleine deukjes.

Pluspunten

Pluspunten

Erg goede service, snelle auto verzekering afgesloten, perfect.