Super goed geregeld

Erg goed geregeld ondanks de drukte. Voordringers werden keurig tegengehouden en de koffie en taart was ook dik in orde.

Hoi Sharita, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Gastvrije ontvangst. Koffie, thee en iets lekker. Auto snel gerepareerd!

Hoi Silla, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Het was in een woord fantasties!

Zie boven

Hoi René, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

zeer positief

goed resultaat en geweldig fijn event. Top!

Hoi Michel, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Uitermate tevreden over de opzet, doorlooptijd, service en uiteindelijk het resultaat. Top actie.

Hoi Stephan, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Goed geregeld super service

Echt klasse service, zowel van Centraal Beheer als de schade herstellers.

Top om dit aan te bieden. Gezien de grote aanloop viel het wachten uiteindelijk best mee. De mannen van het uitdeuken waren iig buitengewoon vriendelijk.

Hoi Ian, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

top

Top ochtend met een leuk ontvangst van een orkest en een lekker CB appeltje, een professionele uitdeuker een kop koffie met gebak leuke vrouwelijke en mannelijke hosts maken een ochtend als deze superwaard bedank CB

Hoi Rob, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Geweldige vakmensen

Was zeer goed georganiseerd. Goed en professioneel geholpen. Een paar deukjes eruit gehaald. Was super.

Hoi Mieke, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Fantastisch geregeld mooi resultaat!

Goed geregeld! Ging soepel geen gedoe! Iets lekkers tijden het wachten! Echt top!

Hoi Kim, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Geweldig super geregeld !

Petje af, ik wist niet wat ik kon verwachten. Eenmaal aangekomen verliep alles vlot. Van. Aankomst tot het parkeren in de wachtplek A15 was een minuut of 40. Daarna nog een kleine 50 minuten en ik was weer onderweg helemaal niet gek dus. Ook de innerlijke mens werd goed verzorgd met koffie en lekkers en er was live muziek. Toen er ook nog eens 4 i.p.v. 3 deukjes verdwenenen waren kon mijn dag niet meer stuk. Wat een tovenaars deze vakmensen !!

Hoi Stef, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Netjes en snel

Geweldige ervaring alles netjes en goed geregeld. En knap werk verricht van de schadebehandelaars. Je ziet er niks meer van proficiat.

Hoi Heidi, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Geweldig dat een verzekeraar dit doet!

Niet lang wachten. Deukje er snel uit! En ook nog lekker kaasbroodje met thee.. en ook nog appels en een tas met kado's! Super!

Hoi Sjoerd, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Fantastisch!!

Toen ik de rijen auto’s zag die op dezelfde tijd als ik aankwamen vermoedde ik dat het een lange dag zou worden. Niets is minder waar, ruim een uur later waren wij geholpen en drie irritante deukjes waren verwijderd. Alles was ver boven verwachting en niets anders dan complimenten voor deze service van CB

Hoi Hans, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Snel en perfect

In eerste instantie schrok ik van de lange rij met wachtenden. Eenmaal binnengekomen viel alles op zijn plek. Ik werd snel en vakkundig geholpen en het was al klaar voordat ik mijn consumptie op had. Zeer tevreden over het resultaat.

Hoi Ruud, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Top geregeld

Super gezellig en lekker koffie👍👍👍

Hoi Samir, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Was wederom weer gezellig, en een deukje minder.

Vond het heel gezellig alleen de afvoer van de uitlaat gassen daar had ik enorm last van heb nl COPD gold 3.

Hoi Thea, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

heel goed opgezet in 1 woord fantastisch! chapeau!

heb verbaasd gekeken hoe alles op rolletjes liep, tijd, op iedere hoek een Centraal Beheer agent, versnapering, gemoedelijkheid etc!

Hoi Els, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Een mooie actie van Centraal Beheer.

Het is inmiddels al de derde keer dat ik er ben geweest. Altijd gezellig en alles heel goed geregeld.

Hoi Predrag, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Vriendelijk ontvangst van alle medewerkers, goede verzorging tijdens het wachten en vakkundig personeel die de deukjes er uit haalden.

Hoi Herman, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Prima goed geregeld en snel voor herhaling vatbaar.

Was prima verzorgd.

Top evenement voor de klanten van Centraal Beheer

Deukjes zijn vakkundig verwijderd en etegelijkertijd ontvangst met koffie en iets lekkers. Klasse !!!!!!

Hoi Frans, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Goed georganiseerd!

Prima geregeld, goede vakmensen

Hoi Peter, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

Event was super georganiseerd en auto vakkundig en snel gerepareerd!

Event was super georganiseerd en auto vakkundig en snel gerepareerd!

Hoi Wim, Bedankt voor je mooie beoordeling van onze Kleine Deukjes Dagen. We zijn blij dat je zo tevreden bent! Vriendelijke groet, Remco Webcare Centraal Beheer

De kleine deukjesdag was geweldig!! Zeer goed georganiseerd, heel erg klantvriendelijk en erg effectief!