Klantvriendelijk

Enkele malen telefonisch contact gehad, klantvriendelijk en netjes te woord gestaan. Laatste keer de verzekeringen nagelopen en op enkele interesante aanvullingen gewezen.

Leuke attentie

Prima klantenservice

Prima medewerkers en goede hulp bij afhandeling aanrijdingsschade

Goed service

Vriendelijke personeel, goede service en mijn vraag altijd beantwoord

Slecht te bereiken

Heb div. Keren geprobeerd te bellen maar dat lukt niet, dit is zeer slecht. Via internet lukt het vaak niet waarschijnlijk omdat ik daarvoor te oud ben. Graag hier opheldering voor. Door dit probleem durf ik niet meer verzekeringen bij u af te sluiten. Mvg. C. Webbe

Al ruim 50 jaar mijn auto verzekerd

Tot nu toe goed

Bij tweede BOB deed de code het na meerdere keren scannen gelukkig wel

Code deed het niet in Gouda wel in Waddinxveen9

correct

beleeft en nog steeds correct na al die jaren

Prima verzekering, maar veel te duur!

Was al duurder dan andere verzekeringen, maar door de prima service toch altijd gebleven. Nu echter verhoogd Centraal Beheer mijn verzekering met een ongehoord percentage. Reden genoeg om nu over te stappen naar een andere maatschappij.

Echt goed.

Wat jammer is dat ik met mijn nieuwe auto een gratis wasbeurt mag gaan doen bij BOB autowas. De Peugeot heeft geïntegreerde dakdragers. Hier heb ik met mijn Jeep Cherokee een heel gedoe over gehad bij BOB mocht niet in de wasstraat zou schade toebrengen aan de wasstraat Hierover contact gehad met Centraal Beheer. Wil niet weer voor Joker staan. Wat vindt CB hiervan ?

Ik wil graag Centraal Beheer bedanken voor de goede service. Vanwege gezondheidsredenen was ik genoodzaakt mijn werkzame leven te beëindigen en wilde ik graag mijn RenteVast Rekening zonder boete opzeggen. Centraal Beheer heeft mijn situatie met zorg en empathie behandeld. Hoewel mijn aanvraag een tikje buiten de standaardvoorwaarden viel, toonde Centraal Beheer begrip voor mijn unieke omstandigheden en heeft mijn verzoek zonder kosten gehonoreerd. Ik waardeer de menselijke benadering en de flexibiliteit die Centraal Beheer heeft getoond. Deze ervaring heeft mij laten zien dat zij niet alleen een betrouwbare financiële partner zijn, maar ook een bedrijf dat oog heeft voor de mens achter de klant. Ik raad Centraal Beheer dan ook ten zeerste aan voor hun goede service en klantgerichtheid.

Teleurstellend

Gratis wasbeurt bij bob van centraal beheer klinkt leuk behalve dat de meegestuurde qr code niet herkend wordt . Inmiddels een lange rij auto s achter me dus zat niks anders op dan gewoon te betalen . Bedankt centraal beheer voor dit cadeautje ...not Een trouwe klant

Altijd alles goed geregeld. Hele goede klantenservice. Persoonlijk heb ik niks negatiefs te melden

Altijd vriendelijk aan de telefoon en snel geregeld als een auto overschrijving doet goed tevreden

Leuke idee

Heel leuk van jullie

Vlotte afhandeling, en correct te woord gestaan

Moeizaam als het op uitbetalen van schade aankomt!

Bij schade is het een heel gedoe om de schade uitbetaald te krijgen. Zelfs als de polisvoorwaarden duidelijk zijn , is het moeilijk om je gelijk te halen! Dit helaas al 3 keer in mijn gezin meegemaakt! Laatste keer zelfs een klacht moeten indienen!

Fantastische service

Altijd zeer vriendelijke, snelle, correcte behandeling.

Te weinig klantgericht qua kadootjes

Krijg ik een aitowasbeurt gratis bij Bob , 1 maand geldig, moet ik daarvoor 70 km( heen en terug )rijden want Geen wasstraat van Bob in mijn buurtniet in mijn buurt

Telefonische vraag

Zeer brutaal geholpen. Op een normale vraag.

Ik verwacht niet zo goed geholpen worden maar dat was boven mijn verwachtingen en dankjewel medewerkers van callcenter voor jullie allemaal dankjewel

Vlotte afhandeling

Goede verzekering en leuk cadeau. Bedankt

Mag beter

Helaas afgelopen jaren regelmatig schade aan mijn voertuig gehad. Eigen schuld dikke bult. Helaas heb ik geen keus in een eigen schade herstelbedrijf. Hoewel mijn schade is netjes hersteld in mijn woonplaats Gr

Goede ervaring met mijn autoverzekering. Goed telefonisch te woord gestaan.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn