Vlotte afhandeling

Goede verzekering en leuk cadeau. Bedankt

Mag beter

Helaas afgelopen jaren regelmatig schade aan mijn voertuig gehad. Eigen schuld dikke bult. Helaas heb ik geen keus in een eigen schade herstelbedrijf. Hoewel mijn schade is netjes hersteld in mijn woonplaats Gr

Goede ervaring met mijn autoverzekering. Goed telefonisch te woord gestaan.

Prima service!

Goed, betrouwbaar, prettig!

Een zeer goede verzekeringsmaatschappij!!!!!

Wij zijn zeer tevreden met Centraal Beheer, op de zorgverzekering en de Reis- en annuleringsverzekering na, hebben wij alles bij Centraal Beheer verzekerd, je wordt heel duidelijk en netjes en tot tevredenheid te woord gestaan en geholpen, jullie verdienen echt een dikke 10

Goed gevoel bij Centraal Beheer

Duidelijke verzekeringen en duidelijke uitleg!

Altijd snel en goed geholpen

Duidelijke antwoorden bij vragen

Erg duur

Woonverzekering erg duur, inmiddels overgestapt naar een andere maatschappij. Auto verzekering erg duur.

Heel goed tevreden

Ik ben goed geholpen en ben tevreden op de telefoon makkelijk gewoon goed.

Prima verzekering

Positief gevoel bij jullie

Een verzekering die ik heb afgesloten via mijn oud-werkgever met goede resultaten. Altijd goed contact en agspraken worden nagekomen

Alles gaat goed

Alles goed geregeld

Geen vergoeding terwijl ik duidelijk aansprakelijk was

Afhandeling duurt erg lang en personen die mijn zaak behandelde niet bereikbaar. Nog nooit iets geclaimd in ruim 40 jaar dat ik verzekerd ben. Heb ik een keer iets dan krijg je niets. Waardeloos, ik ga op zoek naar een andere verzekeringsmaatschappij.

Perfect goed geordend en altijd hetzelfde goed, vakkundig en volledig

Al jaren een goede verhouding. Centraal beheer is niet goedkoop en ze aan de telefoon krijgen is soms moeizaam, maar altijd naar tevredenheid.

Betrouwbare verzekeringsmaatschappij.

Als er problemen zijn lost Centraal Beheer dat voor mij op.

Nooit problemen met mijn verzekering gehad wow

Goede communicatie en correcte afhandeling

Bij schade goed contact en snelle behandeling

Matig info!

Ik kreeg de eerste indruk bij het communiceren met een van de medewerkers dat er weinig over het pensioen gegeven wordt over bepaalde onderwerpen.

Prima verzekering

Goed bereikbaar, ook via de app.

Altijd goede service.

Bij wijziging van mijn autoverzekering is dit snel geregeld.

Heel slecht!

Ben zolang klant van centraal beheer achmea, Dit keer moesten ze via de wegenwacht vervanging van vervoer regelen. En daar ging het mis ze werken met een maatschappij en daar stond ik fout in het systeem waardoor die maatschappij mij geen auto kon geven. Maar ik heb recht op vervanging van vervoer want daar betaal ik voor zou je denken, Maar nee hoor ben van kastje naar de muur gestuurd en dan heel dag bellen en toen kon ik zogenaamde in cuijk een auto ophalen 6km op de fiets nee hoor daar aangekomen kreeg ik het ook niet. Weer terug gebeld naar achmea te horen gekregen dat ik niet meer moest bellen en dat ik het maar even zelf moest gaan uitzoeken ondanks ik recht heb op vervanging van vervoer. Ik moest maar even particulier gaan kijken borg van 1000euro even zelf ophoesten en de kosten van de auto huren. Je kreeg geen voorschot niks moest het even achteraf declareren. Klacht ingediend krijg ik nog een brief binnen met een tekst. U bent ontevreden we nemen voor 16 april contact met u op. Lekker is dat!

Een rustige verzekering

In het verleden een keer een kleine kwestie gehad maar die was snel naar tevredenheid opgelost.

Zeer tevreden.

Ik heb meerdere verzekeringen lopen bij Centraal beheer. Vraag en aanbod heel goed. Heel goed geluisterd naar mijn verhaal. Info heel duidelijk. Ik werd altijd heel goed geholpen.

geen

geen