Xxx

Xx

prima verzekering

gelukkig al jarenlang geen schade meer gehad...

Geen enkele klacht omdat ik geen schade heb

Zie vorige opmerking

Alles vanuit een app te regelen

Makkelijk allerlei zaken vanuit een app te regelen, zoals spaar producten, woon en auto verzekeringen. Alleen een beetje te agressief metdeze beoordelingverzoeken. In een week tijd minstens vijf keer een verzoek ontvangen.

alles goed verlopen

goede ervaring

Goede ervaring met CB

Goed contact en oplossing gericht.

Probleem wordt snel en goed opgelost

Lekkage in huis

loopt gewoon lekker

Goede afhandeling gebroken raam.

Helaas moest de ruit besteld worden, maar de afhandeling was prima.

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt mij ongeveer 15 keer toegestuurd. Zeer irritant.

Jullie vallen mij lastig met honderd keer dezelfde mail. Als ik jullie nodig heb sta ik minstens een uur in de wacht. Waardeloos.

Betrouwbare verzekeraar

(Gelukkig) weinig ervaring mee. Maar de enkele gevallen, waarin ik een beroep moest doen, zijn als erg positief ervaren.

Herhaald verzoek tot beoordeling

Zes herinneringen om een waardering te geven is niet nodig hou toch eens op. En op de grote verhoging van de autoverzekering heb in geen reactie gekregen.

Schade afhandeling wordt vlot geregeld

Enkele jaren geleden schade aan caravan. Tussen caravan dealer en centraal beheer werd dit goed afgehandeld. Als klant geen omkijken naar.

Alleen maar goede ervaringen

Alleen maar goede ervaringen

Goed bedrijf

Wordt goed en adequaat geholpen. Geeft veel zekerheid!

Mijn ervaring met centraal beheer zijn uitstekend. De revaring met kiyoh zijn een stuk minder. Nu 5x een mailtje met dezelfde vraag over centraal beheer in 2 wkn tijd gaat stevig irriteren. Net een klein kind die telkens om een snoepje vraagt. Als dit zo door gaat, denk ik er stevig over om naar een andere verzekeraar over te stappen.

Waarom krijg ik zoveel berichten met de vraag hoeveel sterren ik geef

Ik baal ervan om zoveel berichten te krijgen met de vraag hoeveel sterren geef ik

Geen idee

Onbekend of ik tevreden over u ben. Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee. Erg irritant overigens is dat u constant om beoordelingen vraagt!

Leuk

Hartstikke leuk, maar 3 mailtjes per dag die om je mening vragen is misschien wat veel

Altijd alles een snel geregeld.

Het contract verloopt altijd soepel en de uitleg en afwerking is goed en snel. Doordat het telefoonnummer herkend wordt, zijn de gegevens altijd meteen zichtbaar.

Prima verzekering

Net

Prima Verzekering

Alles wordt snel vakkundig afgehandeld

Laan van Malkenschoten 20 7300 HZ Apeldoorn

+31(0)6 22 69 92 06