Hele goede producten

Snel en vriendelijk en goed geholpen

Noclaimbeschermer heb je niets aan

Moet 2 schades hebben wil ik er iets aan hebben. Dan zou het toch redelijk zijn dat je bij de eerste schade op de trede blijft waar je staat en bij de tweede zakt. Jullie doen het andersom en dat kost de verzekerde na 25 jaar schade vrij rijden geld.

vlotte afhandeling

Via inlog op site Centraal Beheer wordt er snel gereageerd. Daarna snel afgehandeld. Helemaal prima.

Priema

1 keer gebruik van gemaakt is priema

Prima afhandeling schademelding

Ik heb afgelopen jaar één schademelding gedaan. Was voor een relatief geringe schade. Snelheid waarmee ik toestemming kreeg om de schade te repareren was prima en ook het aanbevolen reparatiebedrijf was prima

Tot op heden goed

Ik moet zeggen dat ik sinds 2022 weduwe ben nog geen aanspraak op de verzekering heb gedaan. Mijn man deed dit altijd. Ik heb daar nog geen ervaring in. Maar mijn andere verzekeringen lopen ook bij jullie en daar ben ik tevreden over

Ok.

Altijd tevreden over Centraal beheer. Meer kan ik er niet van maken. Ik tevreden, u tevreden, ok? En nu graag ff stoppen met mailtjes sturen over het zelfde onderwerp. Hartelijke dank, Groet, Margot La Rondelle

Al meer dan 40 jaar. Alles verzekerd bij Centraal Beheer

door prijsvergelijk gevonden

Gelukkig nog geen schade gehad. Maar het gevoel bij calamiteiten in goede handen te zijn

is goed

is goed geen probleem

Goede verzekering

Bij schade snel herstel en vergoeding

Tot nu toe nog niet nodig gehad maar wel goede voorwaarde!

Ik heb tot nu toe nog geen gebruik hoeven maken voor schade aan mijn auto maar wat ik lees en hoor is dit prima ook de prijs vindt ik oke!

Klasse

Snel en zeer goed

Goed en snel geregeld

Enkele jaren geleden een auto ongeluk gehad veroorzaakt door een bellende automobilist. Maar dit is materieel fantastisch opgelost.

Verzorgd en duidelijk

Al decennia lang klant en gaat prima

Geen problemen

Weinig problemen

uitstekend

door wijzigingen in de voorwaarden van mijn autoverzekering werd ik me er bewust van gemaakt dat ik voor een relatief klein bedrag ook een juridische verzekering voor overige calamiteiten kon afsluiten bij mijn inboedel en opstal verzekering.

Altijd goed geregeld

Wij zijn heel tevreden over de verzekeringen. In het verleden weleens schade gehad, een snelle afwikkeling

Jullie blijven mij achtervolgen met berichten of ik jullie wil Beoordelen

Zeker 10 verzoeken hiertoe gehad dus ik hoop dat het nu ophoudt. Ik heb overigens bij jullie aangegeven dat ik helemaal geen e-mails etc wil ontvangen behalve die die noodzakelijk zijn

snelle en duidelijke uitleg

top

Ben zeer tevreden over mijn autoverzekering

Altijd vriendelijk en kundig te woord gestaan.

Geen zaken meegemaakt waarbij ik de woonverzekering hoefde te gebruiken.

Autoverzekering snel veranderd

Snelle afhandeling

Goed bereikbaar

Bij vragen altijd snelle reactie en oplossingen