Laden reviews...
Laden reviews...
51 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de verzamelde reviews blijkt dat schadeafhandeling vaak snel verloopt en klanten krijgen duidelijke informatie. Klanten waarderen de vriendelijke service en de aandacht voor hun vragen. De meeste respondenten noemen de completeness van de verzekering en een zorgeloos gemak. Enkele uitschieters melden zorgen rondom administratie, maar over het algemeen heerst er tevredenheid.
Nog gelukkig niet nodig!
Beveelt aan
22 July 2025
Cor Stoops
Utrecht
Mijn autoverzekering omgezet. Werd ontzettend vriendelijk geholpen. Veel dank.
Beveelt aan
20 June 2025
Bas
Rijswijk
Jaren lang verzekerd bij Centraal Beheer .heb ik schaden aan het aanrechtblad van mijn verhuurderswoning die ik moet betalen .wordt het door jullie afgewezen .heb 2 verzekeringen lopen .een pensioen polis en een spaarrekening lopen en nu doe ik een beroep op jullie wordt het afgewezen moet toch eens na gaan denken over te gaan na al die jaren waar ik zeer tevreden ben geweest.en het jammer vind het te doen .met een teleur gestelden klant met vriendelijke groeten Theresia de Kruijf Capelle aan den IJssel 18-06-2025
Beveelt niet aan
18 June 2025
Theresia
Capelle aan den IJssel
dure verzekering voor dat bedrag kan ik all risk verzekering open nu allen caso verzekering gaat wel overstappen naar andere maatschappij
Beveelt aan
1 June 2025
Osman
Rotterdam
Ik ben zeer tevreden met al mijn verzekeringen bij centraal beheer
Beveelt aan
1 June 2025
Annemiek
Zandvoort
Meedenken met klant en soepel oplossen
Beveelt aan
28 April 2025
Harm
Amersfoort
Ben altijd netjes geholpen
Beveelt aan
18 April 2025
L.J. van Buren
De Meern
De gevraagde prijs is nog al aan de hoge kant, maar verder is het prima.
Beveelt aan
12 March 2025
Michael
Helmond
We hebben een deel van onze reis in de Filepijnen moeten annuleren i.v.m. overstromingen waarbij de lokale overheid de noodtoestand had uitgeroepen. De claim was geaccepteerd, maar ik moest een No-show verklaring van de luchtvaartmaatschappijen aanleveren. Dit kunnen de maatschappijen niet omdat ze daar geen administratie van bijhouden, en Centraal beheer heeft daarom de claim geweigerd. Bewijs dat ik elders was, word niet geaccepteerd. Conclusie. je moet bewijzen dat je ergens Niet ben geweest, anders krijg je geen geld. Hoe dan?
Beveelt niet aan
12 March 2025
Thijs
Den Haag
.De app werkt vaak niet op mijn telefoon, waardoor ik alleen via mijn laptop of iPad kan inloggen. Daarnaast zijn de nota’s onoverzichtelijk en moet je goed zoeken om de juiste informatie te vinden. De communicatie laat helaas ook te wensen over. Ik heb twee keer contact gehad met de klantenservice en werd daarbij op een ongeïnteresseerde manier te woord gestaan. Erg teleurstellend. Ik vind dat je anno 2025 mag verwachten dat alles duidelijk staat weergegeven, geen ouderwedse’ documenten hoeft te downloaden om informatie te vinden.
Beveelt niet aan
22 February 2025
Pieter
Venlo
Door persoonlijke omstandigheden en het slechte weer heb ik er jammer genoeg geen gebruik van kunnen maken.
Beveelt aan
27 January 2025
Sjouke Haveman
Rotterdam
Schade afhandeling bij ale verzekering gaat transparant en os goed te volgen.
Beveelt aan
20 January 2025
Fred
Dieren
Ik wil mijn waardering uitspreken voor het klantcontactcentrum van Centraal Beheer, en in het bijzonder voor Mevrouw Brigitte Westbroek en haar collega's van acceptatie. Ze hebben een complexe situatie uitstekend aangepakt, met veel aandacht en deskundigheid. Het is inspirerend om te zien hoe zij knopen hebben doorgehakt. Als ondernemer weet ik hoe uitdagend klantcontact kan zijn en ik respecteer de professionaliteit van dit team enorm. Als kers op de taart ontving ik een persoonlijk kaartje en een lekkere zak drop, wat voor mij de waardering van Centraal Beheer nog eens extra onderstreept. Bedankt voor jullie geweldige service. Ik ben blij om klant bij jullie te zijn! Met vriendelijke groet, Bernard Beimer
Beveelt aan
16 January 2025
Bernard
Enschede
goede voorlichting snel en goede service prima dekking
Beveelt aan
15 January 2025
AJ Blom
Apeldoorn
test
Beveelt aan
14 January 2025
Yvon
tilburg
Altijd zeer vriendelijk en adequaat geholpen!
Beveelt aan
14 January 2025
Alex Folkerts
Apeldoorn
koopt een nieuwe auto moet je tegenwoordig week wachten goed keuring? andere verzekeringsbedrijf gebeld per direct verzekerd en nog goedkoper! tegenwoordig is jou geld niet meer belangrijk?
Beveelt niet aan
14 January 2025
Raymond
Rheden
na de nutteloze inbraak in onze auto geweldig geholpen door de medewerker.
Beveelt aan
10 January 2025
Peter van Liempt
Eindhoven
Er wordt van CB verwacht dat ik vanuit Nederland 3 graden zonder koffer op Fuerteventura aankom 23 graden 6 dagen met mijn laarzen blijf lopen omdat ze geen slippers en gympen vergoeden dat staat namelijk niet in de reisvoorwaarden, dus met andere woorden loop maar op je blote voeten.
Beveelt niet aan
3 January 2025
Ingrid Van Putten
ALMERE
De gratis wasbeurt kan in Utrecht niet worden gebruikt omdat er geen vestiging is van Bobautowas
Beveelt niet aan
30 December 2024
Louk
Utrecht
Helaas maak CB de slogan “even Apeldoorn bellen” niet waar. Zoontje van 7 jaar speelt met een ander jongetje en met het spelen stoot hij de bril van zijn hoofd en valt erop. Bril stuk, ouders boos, en ik zeg geen zorgen zijn we verzekerd voor. Niet dus…..Brief gekregen dat ze niets vergoeden omdat er geen aansprakelijkheid is. Boos gebeld en krijg ik mevr van der Weij aan de telefoon. Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt, omdat mijn zoon aan het spelen was wordt er niet vergoed, als hij met opzet de bril van zijn gezicht had geslagen omdat hij boos was dan was het wel vergoed. Als ze namelijk aan het spelen zijn en tikkertje spelen is er een verhoogd risico met het spel. Echt zo triest, je kunt tegenwoordig je beter niet verzekeren. Helaas wordt en dan het cliché weer waar. Centraal beheer vindt vast iets om niet uit te keren en als consument sta je in je hemd. Mensen zoek een andere verzekeraar. I.p.v. te ontzorgen bezorgen ze je een hoop ellende en koppijn….
Beveelt niet aan
27 December 2024
Mark
Midwoud
Duur! Terwijl je verwacht dat je elk jaar in claim opbouwd je verzekering dus eigenlijk minder als is hier totaal niet aan de orde
Beveelt niet aan
18 December 2024
Alain
Zwolle
Betrouwbare partner met kundig personeel.
Beveelt aan
3 December 2024
Peter Raaijman
Apeldoorn
Geweldige verzekering Maatschappij
Beveelt aan
2 December 2024
bart nijland
Apeldoorn
Leuk
Beveelt aan
29 November 2024
Ayhan Ersan
Rotterdam
Laan van Malkenschoten 20
7300 HZ Apeldoorn
Branch
Bouw, Constructie
Specializations
Onderhoud, Beheer
Webshops