Perfect geholpen!

Helaas kon ik niet naar de winkel komen om te passen, maar Saskia gaf via de mail goed advies en dacht met mij mee. Heel fijn, bedankt!

Echte aanrader

Het is een week geleden dat ik ben bevallen en ik loop nu het liefste in mn bevallingsjurkje(s). Ik heb er direct nog eentje bij besteld, ZO fijn zijn ze. Ideaal met borstvoeding. Fijne stof. Mooie kleur. Makkelijk met plassen. Geen druk op het litteken van mn spoed keizersnede. En bovendien: hij staat erg mooi

Handige website en snelle levering

Bedankt voor je reactie. Graag tot een volgende keer:). En wil je online advies, mail of ap gerust. Groet, Saskia

Mooie producten en goed advies

Ik ben hartstikke goed geholpen en ben met een heleboel mooie kleding sets naar huis gegaan. Nog steeds blij met mijn aankopen. Een echte aanrader!

Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve bericht en graag tot een volgende keer. Heel veel plezier met je mooie aankopen! Groet, Saskia

Super service en producten

Heel persoonlijke aanpak, zowel in de winkel als via de mail. Deskundig advies, alle tijd en ruimte voor jou en je vragen. Heel fijne bh (niet makkelijk als je cup F/G hebt) als resultaat waar ik er al twee van bijgekocht heb. Direct al mijn rondborstige vriendinnen uit mijn zwangerschapssportgroepje enthousiast gemaakt en die hebben nu allemaal dezelfde gekocht :) Spread the word, bij Bellyfashion moet je zijn!

Wat ontzettend lief! We vinden het super fijn om jullie blij te maken met leuke kleding en fijne bh's en het allerleukste is natuurlijk als dat ook net zo gewaardeerd wordt :). Heel veel plezier ermee, Bedankt voor je mooie review en graag tot een volgende keer.' Liefs, Saskia

Fijne webshop!

Snel af te halen in de winkel. Vriendelijk personeel.

Fijn om te horen, tot een volgende keer.

Uitstekende service!

Uitstekende service. Had gebeld voor een vraag en daar werd direct naar gehandeld.

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Mooie broek besteld van het merk Noppies. Ontzettend fijne broek en snel en netjes geleverd!

Echt super blij met mijn aankoop! Snel geleverd en prima communicatie. Ik ga hier zeker weer eens shoppen

Wat fijn om te horen. Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer :). Groet, Saskia

Snelle service goede kwaliteit

Snelle levering, kwalitatief goed

Fijn om te horen, graag tot ziens in onze webshop of de winkel in Zoetermeer. Groet, Saskia

Snel bezorgd en goede updates gekregen over de bestelling

Dank je wel, graag tot een volgende keer. En wil je advies, mail, app of bel gerust. Groet, Saskia

Lekker warme legging

Lekkere iet wat gevoerde legging. Zit heerlijk.

fantastisch

Zeer tevreden. ook over het meedenken van de maat. Fantastisch

Leuk om te horen, we denken graag mee. Doordat we dagelijks klanten in onze winkel ontvangen weten we goed hoe kleding valt, dus heb je vragen, stel ze gerust. Graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Persoonlijk en kundig

Een fijne winkel waar met persoonlijke aandacht en kundigheid iedereen geholpen wordt. Ik kom zeker snel weer terug.

Dank je wel, heel lief! Groet, Saskia

Past goed: fijne prijs kwaliteit verhouding.

Producten passen goed, goede hulp en fijne service.

Wat lief! Dank je wel. Heel veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Vriendelijk & snel met mooie spullen

Vriendelijk & snel met mooie spullen

Fijne (web)shop met aandacht voor de klant

Tijdens mijn zwangerschap meermaals kleding besteld bij Bellyfashion. Een van de broeken die ik besteld had bleek groot te vallen, omdat zij dit wisten mailde ze mij hier persoonlijk over en heb ik de bestelling aan kunnen passen. De nieuwe maat paste perfect dus dat scheelde mij veel gedoe! Erg blij met deze service en knap hoe deze winkel mij ook online het gevoel van persoonlijke service kon geven!

Wat lief! Fijn dat je het laat weten, altijd leuk om te horen. Heel veel plezier met de kleding en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Fijne (online)winkel

Erg fijne winkel die veel advies geeft en meedenkt. Ook online makkelijk de producten te vinden en bestellen. Wordt snel verzonden!

Dank je wel. Heel veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer. Wie weet tot ziens in onze winkel in Zoetermeer.

Geweldige service

Helaas was mijn zwangerschapsbroek vrij vlot op een naadje stuk gegaan. Toen ik hierover mailde kreeg ik direct een nieuwe aangeboden, mocht zelfs in een andere maat als dat beter zou zijn. Superfijn als een online winkel zown service biedt!

Graag gedaan, tevreden klanten vinden we heel fijn :). Tot een volgende keer. Groet, Saskia

Zeer snelle en goede service

Mijn bestelling werd via PostNL geretourneerd. Na contact met Bellyfashion werd direct voor een oplossing gezorgd.

Fijne winkelervaring en mooie producten

Mooie fijne producten, die in mijn geval via brievenbuspost kwamen zodat ik er niet thuis voor hoefde te blijven. Producten van hoge kwaliteit en snel binnen. Vragen via WhatsApp snel beantwoord.

Fijn om te horen, veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Nette en snelle levering

Heb bevallingsjurk besteld voor mijn dochter.. deze wil ik cadeau doen als haar verlof in gaat. Het enige jammere wat ik vind is dat ruil termijn maar 14 dagen is. Hoop nu dus dat het past als ze het krijgt over 4 weken

Hallo Nanda, Bedankt voor uw mooie review. Voor cadeautjes maken we uitzonderingen hoor. Mocht het bevallingsjurkje toch een maatje groter of kleiner nodig zijn, dan mag u het omruilen geen probleem. Groet, Saskia

Levering was snel, product naar wens.

Dank je wel, tot een volgende keer :). Groet, Saskia

Zowel in de winkel als online topservice

Nadat ik al een goede ervaring had met Saskia in de winkel, nu toch online besteld (woon toch wel op afstand). Hierbij kwam een mailtje met nog een vraag welke dag beter uitkwam omdat de gekozen dag niet ging lukken(postloze dag). Heel fijn meegedacht en hierop geanticipeerd. Ook de kleding bevalt erg goed!

Fijn om te horen. En mail gerust natuurlijk als je advies wilt bij een online bestelling of tot ziens in de winkel. Groetjes, Saskia

Goede en snelle service!

Fijne en snelle service en natuurlijk mooie kleding!

Dank je wel voor je complimentjes! Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.