Fijne retourservice

Mijn kledingstuk viel toch minder leuk uit dan verwacht. Ik vond het retourproces echt heel gemakkelijk gaan en voor dit kledingstuk was het ook gratis. Fijne service en maakt dat ik zeker sneller nog eens zou bestellen.

Super fijn bedrijf met mega goede service

Heb een topje besteld helaas door de post na een week nog niet geleverd. Contact opgenomen met belly fashion en de volgende dag had een andere opgestuurd gekregen. Echt fantastisch.

Online besteld en volgende werkdag werd er telefonisch contact opgenomen om de maten te bespreken. De bestelling/maten op advies aan laten passen en bij ontvangst pastte alles perfect!

Super dat er speciaal voor lange maten aandacht is

Het was fijn om zwangerschapsbroeken te kunnen vinden die extra lang zijn.

Snelle verzending en fijne service!

Fijne webwinkel. Mijn bestelling was snel in huis, en iets retourneren was gelukkig geen probleem. Helemaal goed dus!

Goede service!

Mooie producten

Mooie producten en fijne service.

Prachtig jurkje voor bruiloft

Ik was bang dat de kwaliteit misschien niet goed zou zijn omdat hij best goedkoop was maar de kwaliteit was juist heel mooi! Hij zit erg lekker en stretcht lekker mee.

Mooie kleding en goede service!

Ik was op zoek naar een leuke jurk voor een bruiloft. Ik ben goed geholpen met advies over de maat. De jurk is van mooie kwaliteit.

Tevreden!

Nette en snelle levering. Vriendelijk contact en na retourneren werd nog advies aangeboden. Retourneringsproces zou wat gemoderniseerd kunnen worden maar werkt goed. Snel reactie.

Fantastische service, vriendelijke dames, veel keus enmooie kleding

Topervaring! Eerst online wat kleding besteld, kreeg ik een vriendelijke mail dat er wat dubbele dingen in zaten en wat afwijkende maten. Bleek ik inderdaad fouten te hebben gemaakt en na een aantal mails heen en weer werd het aangepast en verzonden. Echt heel fijn! Want het was toch echt mijn eigen fout. Helaas bleek ik de maten toch verkeerd ingeschat te hebben . Dus uiteindelijk naar de winkel gegaan om het daar te passen. En wat een geweldige ervaring was dat. De dames hebben me urenlang geholpen met van alles passen, er is koffie en thee en een toilet, wat wil je nog meer? Uiteindelijk zeer tevreden met mooie kleding weer vertrokken.

Snelle, nette bezorging van een product met een top prijs- kwaliteitverhouding!

Beste website voor zwangerschapskleding

100% de beste website voor goede kwaliteit zwangerschapskleding. Alles in de collectie is van nette kwaliteit (goede pasvorm en blijft lang mooi), en het maatadvies is perfect! Ook de klantenservice is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik bestel nergens anders meer! Enige nadeel; doordat de collectie wat kleiner is dan bij bijvoorbeeld Zalando, is de kleding die ik wil in de maat die ik nodig heb snel uitverkocht.

Snel en netjes bezorgd

Perfect geholpen!

Helaas kon ik niet naar de winkel komen om te passen, maar Saskia gaf via de mail goed advies en dacht met mij mee. Heel fijn, bedankt!

Echte aanrader

Het is een week geleden dat ik ben bevallen en ik loop nu het liefste in mn bevallingsjurkje(s). Ik heb er direct nog eentje bij besteld, ZO fijn zijn ze. Ideaal met borstvoeding. Fijne stof. Mooie kleur. Makkelijk met plassen. Geen druk op het litteken van mn spoed keizersnede. En bovendien: hij staat erg mooi

Handige website en snelle levering

Mooie producten en goed advies

Ik ben hartstikke goed geholpen en ben met een heleboel mooie kleding sets naar huis gegaan. Nog steeds blij met mijn aankopen. Een echte aanrader!

Super service en producten

Heel persoonlijke aanpak, zowel in de winkel als via de mail. Deskundig advies, alle tijd en ruimte voor jou en je vragen. Heel fijne bh (niet makkelijk als je cup F/G hebt) als resultaat waar ik er al twee van bijgekocht heb. Direct al mijn rondborstige vriendinnen uit mijn zwangerschapssportgroepje enthousiast gemaakt en die hebben nu allemaal dezelfde gekocht :) Spread the word, bij Bellyfashion moet je zijn!

Fijne webshop!

Snel af te halen in de winkel. Vriendelijk personeel.

Uitstekende service!

Uitstekende service. Had gebeld voor een vraag en daar werd direct naar gehandeld.

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Mooie broek besteld van het merk Noppies. Ontzettend fijne broek en snel en netjes geleverd!

Echt super blij met mijn aankoop! Snel geleverd en prima communicatie. Ik ga hier zeker weer eens shoppen

Snelle service goede kwaliteit

Snelle levering, kwalitatief goed

Snel bezorgd en goede updates gekregen over de bestelling

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.