Zowel in de winkel als online topservice

Nadat ik al een goede ervaring had met Saskia in de winkel, nu toch online besteld (woon toch wel op afstand). Hierbij kwam een mailtje met nog een vraag welke dag beter uitkwam omdat de gekozen dag niet ging lukken(postloze dag). Heel fijn meegedacht en hierop geanticipeerd. Ook de kleding bevalt erg goed!

Fijn om te horen. En mail gerust natuurlijk als je advies wilt bij een online bestelling of tot ziens in de winkel. Groetjes, Saskia

Goede en snelle service!

Fijne en snelle service en natuurlijk mooie kleding!

Dank je wel voor je complimentjes! Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Mijn bestelling was netjes ingepakt en werd snel bezorgd.

Fijn om te horen, heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Echt een aanrader!

Super snelle service, denken graag met je mee!

Bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Makkelijke site om te bestellen, alles vlot in huis. En wat niet paste kon heel makkelijk geretourneerd worden.

Dank je wel, en wil je advies, mail of app gerust! Graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

goede site met eerlijke antwoorden op een vraag

artikel besteld, en fijne snelle communicatie gehad via de mail

Dank je wel voor je mooie review, jammer dat de jurk niet naar wens was. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, mail gerust. Groetjes Saskia

Deskundig en geweldig geholpen!

Wij zijn vanochtend geweest om voor een positie trouwjurk te kijken. Mijn dochter had een jurk in haar hoofd die ze gezien had op de site maar eenmaal aan was het toch niet wat ze ervan had verwacht. Op initiatief van de adviseuse paste ze een hele andere jurk, en haar ogen begonnen te stralen. Kortom wat een fijne winkel ,alle tijd werd genomen! Een aanrader ook als je voor leuke positie kleding wil slagen voor een feest.

Wat een lieve woorden! Dank u wel. Ik vond het erg gezellig en heel leuk om haar zo te zien stralen. Heel veel geluk met uw dochter, aanstaande schoonzoon en aankomende kleinkind. En een hele mooie trouwdag toegewenst! Groet, Saskia

Netjes en leuk verpakt

Meedenkend, snel en leuk verpakt

Wat fijn om te horen, heel veel plezier met het cadeautje en wie weet tot ziens in de winkel :). Groet, Saskia

Goede service!

Goede service en vriendelijk dame aan de telefoon

Dank u wel, graag gedaan, we helpen graag.

Fantastic

Ik had 1 maat te groot bestelled en de mevrouw die mij een email had gestuurd was erg behulpzaam en meedenkend. Al de dingen die wij hebben besteld zit goed dankzijde deze mevrouw. Het maakt een wereld van verschil en vond het heel fijn! Erg bedankt.

Dat is heel fijn, je mag ons altijd appen of mailen als je twijfelt over de maat. Doordat we de kleding ook in onze winkel aanzien, weten we hoe iets valt en kunnen we ook online goed advies geven. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Groetjes, Saskia

Gekozen artikel was er niet meer. Toen is voorstel gedaan voor ander vervangend artikel. Super fijn. Cadeautje is mooi ingepakt en inmiddels bij de ontvanger aangekomen en die is er heel blij mee. Dank voor de vriendelijk en goede service.

Prima zwangerschapsbroek ook voor langere vrouwen

Broek ziet er kwalitatief goed uit, maar ik heb het nog niet lang aan gehad. Ontzettend fijn dat er verschillende lengtematen broeken zijn, en lengtemaat 34 is inderdaad geschikt voor langere vrouwen. Snel verzonden en geleverd.

Snelle levering goed product

Ik heb online een broek gekocht. Vervolgens werd ik gemaild of in de extra informatie (dat de broek klein valt) had gezien en of ik niet liever in de winkel kwam passen. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt! En als ik dat niet had gewild was het gewoon netjes verzonden. Zelf vond ik het meedenken vanuit de winkel erg fijn en was de ervaring van het passen en wat meer informatie krijgen (eerste zwangerschap hier) over alle soorten kleding ook super handig.

Bedankt voor je leuke review. Fijn dat je blij bent met je nieuwe broek! Veel plezier ermee en tot snel! Groet, Saskia

Super snelle service en levering

Bij een bestelling heb ik het product de volgende dag al in huis. Echt ideaal als je op korte termijn iets hebt en net even anders gekleed wilt gaan.

Fijn om te horen, bestellingen op werkdagen voor 16 uur geplaatst proberen we dezelfde dag nog te versturen. Heel veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Mindere kwaliteit dan verwacht

Trui heeft mooie pasvorm, maar is erg dun en vab mindere kwaliteit dan verwacht. De bovenkant van de ritsen zijn niet beschermd met een stukje stof waardoor mijn borst krasjes krijgt van de uiteinden van de ritsen.

Hallo Priscilla, Bedankt voor je feedback, ik ga dit zeker doorgeven aan de leverancier. Ik zie dat je een voedingssweater hebt besteld. De truien met ritsjes worden eigenlijk altijd gedragen met een hemdje, heb je dat al geprobeerd? Mocht je advies willen bij een volgende bestelling, mail of app me gerust. Groet, Saskia

Prims

Keurig enn snel opgestuurd

Hallo Karin, Bedankt voor je mooie review. Heel veel pleizer ermee en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

vriendelijk klantenservice - goede qualiteit

Ik had 2 maten besteld en mailtje gekregen of ik hulp nodig had ivm juiste maat. Heel vriendelijk en snel op antwoord gereageerd. BHs precies zoals op pagina. Alles top. Ook retoure zonder problemen!

Dank voor je mooie review, mail of app gerust als je hulp nodig hebt een volgende keer, we helpen je graag. Groetjes Saskia

Mega goede hulp online!

Leuke kleding voor alle zwangere vrouwen. Toen ik een bestelling plaatste stuurde Saskia een mail met adviezen en hulp! Super fijn, door haar hulp heb ik een aantal mooie lekker zittende broeken gekocht en een fijne bh. Ik kom zeker terug!!

Wat fijn dat je tevreden bent en het laat weten, daar worden wij ook heel blij van :). Heel veel plezier met de kleding en graag tot een volgende keer. Groetjes Saskia

Ik heb goed advies gekregen over de maat. Er wordt goed voor de klant gezorgd. 1 broek is wel erg lang, maar dat ga ik vermaken.

Fijn te horen dat de broek naar wens is. Mocht je vragen hebben over lengtematen, dan kun je deze ook altijd stellen bij ons. Veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Saskia

Na een bestelling kreeg ik nog een mail met maat advies, heel netjes! Ruilen en terugbetaling ging erg snel. Zal zeker nog eens bestellen hier.

Bestelling snel geleverd

Super tevreden

Ik had 2 broeken besteld, waarvan 2 verschillende lengtematen. Ik kreeg hier persoonlijk een bericht over of dit de bedoeling was. Heel erg fijn dat bellyfashion met je meedenkt! Kan zo een retourtje schelen, wat weer goed is voor iedereen zijn portemonnee en het klimaat. Verder is het een mooi assortiment met leuke merken (weer eens wat anders dan alleen skinny jeans van prenatal). Nette prijzen. En vlotte levering met duidelijke retour instructies. Jammer dat Zoetermeer voor mij niet om de hoek ligt, anders zou ik ook graag fysiek de winkel bezoeken.

Had 2 broeken besteld, waarvan 2 verschillende lengtematen. Ik kreeg hier persoonlijk een bericht over of dit de bedoeling was. Heel erg fijn dat bellyfashion met je meedenkt! Kan zo een retourtje schelen, wat weer goed is voor iedereen zijn portemonnee en het klimaat. Verder is het een mooi assortiment met leuke merken (weer eens wat anders dan alleen skinny jeans van prenatal). Nette prijzen. En vlotte levering met duidelijke retour instructies. Jammer dat Zoetermeer voor mij niet om de hoek ligt, anders zou ik ook graag fysiek de winkel bezoeken.

Hele attente winkel

Willem Dreeslaan 36 2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.