Netjes en leuk verpakt

Meedenkend, snel en leuk verpakt

Wat fijn om te horen, heel veel plezier met het cadeautje en wie weet tot ziens in de winkel :). Groet, Saskia

Goede service!

Goede service en vriendelijk dame aan de telefoon

Dank u wel, graag gedaan, we helpen graag.

Fantastic

Ik had 1 maat te groot bestelled en de mevrouw die mij een email had gestuurd was erg behulpzaam en meedenkend. Al de dingen die wij hebben besteld zit goed dankzijde deze mevrouw. Het maakt een wereld van verschil en vond het heel fijn! Erg bedankt.

Dat is heel fijn, je mag ons altijd appen of mailen als je twijfelt over de maat. Doordat we de kleding ook in onze winkel aanzien, weten we hoe iets valt en kunnen we ook online goed advies geven. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Groetjes, Saskia

Gekozen artikel was er niet meer. Toen is voorstel gedaan voor ander vervangend artikel. Super fijn. Cadeautje is mooi ingepakt en inmiddels bij de ontvanger aangekomen en die is er heel blij mee. Dank voor de vriendelijk en goede service.

Prima zwangerschapsbroek ook voor langere vrouwen

Broek ziet er kwalitatief goed uit, maar ik heb het nog niet lang aan gehad. Ontzettend fijn dat er verschillende lengtematen broeken zijn, en lengtemaat 34 is inderdaad geschikt voor langere vrouwen. Snel verzonden en geleverd.

Snelle levering goed product

Ik heb online een broek gekocht. Vervolgens werd ik gemaild of in de extra informatie (dat de broek klein valt) had gezien en of ik niet liever in de winkel kwam passen. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt! En als ik dat niet had gewild was het gewoon netjes verzonden. Zelf vond ik het meedenken vanuit de winkel erg fijn en was de ervaring van het passen en wat meer informatie krijgen (eerste zwangerschap hier) over alle soorten kleding ook super handig.

Bedankt voor je leuke review. Fijn dat je blij bent met je nieuwe broek! Veel plezier ermee en tot snel! Groet, Saskia

Super snelle service en levering

Bij een bestelling heb ik het product de volgende dag al in huis. Echt ideaal als je op korte termijn iets hebt en net even anders gekleed wilt gaan.

Fijn om te horen, bestellingen op werkdagen voor 16 uur geplaatst proberen we dezelfde dag nog te versturen. Heel veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Mindere kwaliteit dan verwacht

Trui heeft mooie pasvorm, maar is erg dun en vab mindere kwaliteit dan verwacht. De bovenkant van de ritsen zijn niet beschermd met een stukje stof waardoor mijn borst krasjes krijgt van de uiteinden van de ritsen.

Hallo Priscilla, Bedankt voor je feedback, ik ga dit zeker doorgeven aan de leverancier. Ik zie dat je een voedingssweater hebt besteld. De truien met ritsjes worden eigenlijk altijd gedragen met een hemdje, heb je dat al geprobeerd? Mocht je advies willen bij een volgende bestelling, mail of app me gerust. Groet, Saskia

Prims

Keurig enn snel opgestuurd

Hallo Karin, Bedankt voor je mooie review. Heel veel pleizer ermee en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

vriendelijk klantenservice - goede qualiteit

Ik had 2 maten besteld en mailtje gekregen of ik hulp nodig had ivm juiste maat. Heel vriendelijk en snel op antwoord gereageerd. BHs precies zoals op pagina. Alles top. Ook retoure zonder problemen!

Dank voor je mooie review, mail of app gerust als je hulp nodig hebt een volgende keer, we helpen je graag. Groetjes Saskia

Mega goede hulp online!

Leuke kleding voor alle zwangere vrouwen. Toen ik een bestelling plaatste stuurde Saskia een mail met adviezen en hulp! Super fijn, door haar hulp heb ik een aantal mooie lekker zittende broeken gekocht en een fijne bh. Ik kom zeker terug!!

Wat fijn dat je tevreden bent en het laat weten, daar worden wij ook heel blij van :). Heel veel plezier met de kleding en graag tot een volgende keer. Groetjes Saskia

Ik heb goed advies gekregen over de maat. Er wordt goed voor de klant gezorgd. 1 broek is wel erg lang, maar dat ga ik vermaken.

Fijn te horen dat de broek naar wens is. Mocht je vragen hebben over lengtematen, dan kun je deze ook altijd stellen bij ons. Veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Saskia

Na een bestelling kreeg ik nog een mail met maat advies, heel netjes! Ruilen en terugbetaling ging erg snel. Zal zeker nog eens bestellen hier.

Bestelling snel geleverd

Super tevreden

Ik had 2 broeken besteld, waarvan 2 verschillende lengtematen. Ik kreeg hier persoonlijk een bericht over of dit de bedoeling was. Heel erg fijn dat bellyfashion met je meedenkt! Kan zo een retourtje schelen, wat weer goed is voor iedereen zijn portemonnee en het klimaat. Verder is het een mooi assortiment met leuke merken (weer eens wat anders dan alleen skinny jeans van prenatal). Nette prijzen. En vlotte levering met duidelijke retour instructies. Jammer dat Zoetermeer voor mij niet om de hoek ligt, anders zou ik ook graag fysiek de winkel bezoeken.

Had 2 broeken besteld, waarvan 2 verschillende lengtematen. Ik kreeg hier persoonlijk een bericht over of dit de bedoeling was. Heel erg fijn dat bellyfashion met je meedenkt! Kan zo een retourtje schelen, wat weer goed is voor iedereen zijn portemonnee en het klimaat. Verder is het een mooi assortiment met leuke merken (weer eens wat anders dan alleen skinny jeans van prenatal). Nette prijzen. En vlotte levering met duidelijke retour instructies. Jammer dat Zoetermeer voor mij niet om de hoek ligt, anders zou ik ook graag fysiek de winkel bezoeken.

Hele attente winkel

Hele attente winkel

Snel en goed verzonden en goed product

Aanrader

Wordt met je meegedacht over de juiste maten, snelle en zorgvuldig levering van een goede kwaliteit kleding

Wat fijn dat er veel kleding past van je bestelling! Heel veel plezier ermee en twijfel je een volgende keer over een maat of pasvorm, mail of app ons gerust! Groet, Saskia

Snelle levering, hoge kwaliteit

Ik had dit product al eens eerder gekocht via BellyFashion, en dit was me zo goed bevallen dat ik er nog eentje bij wilde.

Fijn dat de legging naar wens is. Mocht je nog andere kleding (broeken of jurkjes) zoeken die lang valt, app of mail me. Ik kan je diverse linkjes sturen van dingen die lang vallen. Of kom gezellig passen in onze winkel in Zoetermeer.

Snelle levering, heerlijke kleding en een fijne klantenservice!

Wat fijn dat deze webshop ook kleding voor langere dames verkoopt! En de kleding zit heerlijk! Hele fijne ervaring met snelle levering! 4 producten gekocht waarvan 1tje wat klein uitviel. Retourneren was geen probleem en er werd meteen een link meegestuurd met andere kleding als advies. Ook fijn; je kunt zelf je moment van leveren aangeven zodat de bezorger niet voor een dichte deur staat. Super!

Fijn dat je bestelling naar wens is. Bedankt voor je mooie review en graag tot een volgende keer. En wil je advies, appen, mailen of bellen mag altijd :). Groet, Saskia

Persoonlijk advies op afstand

Ze namen uit eigen intiatief contact op toen ik 3 verschillende maten had besteld. Telefonisch goed advies gehad, waardoor mijn bestelling perfect was (aangepast)!! Heel blij mee. Had gewild dat ik deze winkel eerder in mijn zwangerschap had ontdekt.

Wat lief dat je laat weten dat het naar wens is en dat het advies klopt. Veel plezier met de kleding en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Bestelling had ik heel snel binnen. De jas was exact zoals omschreven.. Top service!

Dank je wel voor je review! Veel plezier met de mooie jas. Groet, Saskia

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.