Na een bestelling kreeg ik nog een mail met maat advies, heel netjes! Ruilen en terugbetaling ging erg snel. Zal zeker nog eens bestellen hier.

Bestelling snel geleverd

Super tevreden

Ik had 2 broeken besteld, waarvan 2 verschillende lengtematen. Ik kreeg hier persoonlijk een bericht over of dit de bedoeling was. Heel erg fijn dat bellyfashion met je meedenkt! Kan zo een retourtje schelen, wat weer goed is voor iedereen zijn portemonnee en het klimaat. Verder is het een mooi assortiment met leuke merken (weer eens wat anders dan alleen skinny jeans van prenatal). Nette prijzen. En vlotte levering met duidelijke retour instructies. Jammer dat Zoetermeer voor mij niet om de hoek ligt, anders zou ik ook graag fysiek de winkel bezoeken.

Had 2 broeken besteld, waarvan 2 verschillende lengtematen. Ik kreeg hier persoonlijk een bericht over of dit de bedoeling was. Heel erg fijn dat bellyfashion met je meedenkt! Kan zo een retourtje schelen, wat weer goed is voor iedereen zijn portemonnee en het klimaat. Verder is het een mooi assortiment met leuke merken (weer eens wat anders dan alleen skinny jeans van prenatal). Nette prijzen. En vlotte levering met duidelijke retour instructies. Jammer dat Zoetermeer voor mij niet om de hoek ligt, anders zou ik ook graag fysiek de winkel bezoeken.

Hele attente winkel

Hele attente winkel

Snel en goed verzonden en goed product

Aanrader

Wordt met je meegedacht over de juiste maten, snelle en zorgvuldig levering van een goede kwaliteit kleding

Wat fijn dat er veel kleding past van je bestelling! Heel veel plezier ermee en twijfel je een volgende keer over een maat of pasvorm, mail of app ons gerust! Groet, Saskia

Snelle levering, hoge kwaliteit

Ik had dit product al eens eerder gekocht via BellyFashion, en dit was me zo goed bevallen dat ik er nog eentje bij wilde.

Fijn dat de legging naar wens is. Mocht je nog andere kleding (broeken of jurkjes) zoeken die lang valt, app of mail me. Ik kan je diverse linkjes sturen van dingen die lang vallen. Of kom gezellig passen in onze winkel in Zoetermeer.

Snelle levering, heerlijke kleding en een fijne klantenservice!

Wat fijn dat deze webshop ook kleding voor langere dames verkoopt! En de kleding zit heerlijk! Hele fijne ervaring met snelle levering! 4 producten gekocht waarvan 1tje wat klein uitviel. Retourneren was geen probleem en er werd meteen een link meegestuurd met andere kleding als advies. Ook fijn; je kunt zelf je moment van leveren aangeven zodat de bezorger niet voor een dichte deur staat. Super!

Fijn dat je bestelling naar wens is. Bedankt voor je mooie review en graag tot een volgende keer. En wil je advies, appen, mailen of bellen mag altijd :). Groet, Saskia

Persoonlijk advies op afstand

Ze namen uit eigen intiatief contact op toen ik 3 verschillende maten had besteld. Telefonisch goed advies gehad, waardoor mijn bestelling perfect was (aangepast)!! Heel blij mee. Had gewild dat ik deze winkel eerder in mijn zwangerschap had ontdekt.

Wat lief dat je laat weten dat het naar wens is en dat het advies klopt. Veel plezier met de kleding en graag tot een volgende keer. Groet, Saskia

Bestelling had ik heel snel binnen. De jas was exact zoals omschreven.. Top service!

Dank je wel voor je review! Veel plezier met de mooie jas. Groet, Saskia

Heel blij met de mooie voedingsbh!

Een prima ervaring!

Fijn dat de bh naar wens is. Het is vaak best lastig om de juiste maat te bepalen in de zwangerschap of voor de voedingsperiode. Mail gerust je wensen door als je advies nodig hebt een volgende keer. Groet, Saskia

Prettige webshop

Prima! Overzichtelijke site, producten netjes en snel verzonden en retouren worden ook vlot verwerkt.

Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar wens verlopen is, graag tot een volgende keer.

Heel goeie service, snelle reageertijd en adviezen online. Heel gemakkelijk online kopen aangezien de winkel verder weg is. Snelle verzending en heel goeie producten. Ik kom nog terug, bedankt!

Precies goed

Wat. Ik ook nodig. had

Leuke kleding en super service.

Geweldige producten en een goede lervering

De kleding paste goed. De levering was heel snel had bij zalando al eerder bestelt en die heb ik nog steeds niet binnen dus dat zegt al genoeg. Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden waar mijn pakje was dus ik ben tevreden en als ik iets leuks zie zal ik zeker nog een keer bestellen.

Fijn te horen dat het snel geleverd is. En als je een volgende keer wilt bestellen, mag je ook nog appen voor advies als je dat fijn vindt, dan heb je de meeste kans dat het gene wat je bestelt precies naar verwachting is. Dat heb je ook niet bij een grote keten ;). Groetjes, Saskia

Het was makkelijk om iets te bestellen via de website. Mijn bestelling werd heel snel geleverd en was zoals verwacht. De retouren werden ook snel verwerkt. Een aanrader!

Hele goede service

Heel goed geholpen, goed advies en snel een andere maat ontvangen!

Erg snel en efficiënt

Als iets door de brievenbus kan word dit ook gedaan en krijg je een melding dat het door de brievenbus komt zodat je weet dat je er niet op hoeft te wachten . De service is erg snel.

Goede ervaring

Alles naar verwachting. Optijd verzonden optijd ontvangen en leuke kleding :)

Super snel en vriendelijk

Online bestelde kleding is vaak al 1-2 dagen later binnen. De klantenservice via de mail verloopt vlot en proactief. Hele fijne ervaring!

Doe zo voort! Prima service.

Goede service! Tevreden.

Duidelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt, inclusief beschrijving/informatie over het product.

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.