Nog geen 1 ster waardig!

Vandaag 23-08-2021 onze nieuwe bakfiets opgehaald. Fijne en goeie service. Goed bereikbaar en zeer vriendelijk! En waarom dan nu 1 ster? Nou als je eenmaal je fiets hebt gekocht hoef niet bij hun te zijn voor service of garantie. Ik had een lekkage aan mij hydraulische remsysteem wat in alle waarschijnlijkheid al bij aankoop lekte. Echter begon mijn fiets naar 1 kant te trekken. Advies gevraagd ze zouden me onderdelen leveren en zolang 1 kan nog goed remde kon ik gewoon door blijven fietsen. Nou als ik geen navraag had gedaan was het misschien wel verkeerd afgelopen. Afijn geen kennis van zaken dus bij dit bedrijf. En dan moet je meer dan 2 weken wachten op onderdelen….. totaal geen begrip vanuit hun kant dat ik afhankelijk ben van die bakfiets helemaal 0,0!!! En na twee weken er achter aan bellen en mailen waar overigens nog steeds niet op gereageerd word, gaan we de fiets zelf weer rijklaar maken en danken wij dit bedrijf hartelijk voor de fijne en snelle service……….. voor ons een steenkoude douche!

Top zaak met top service

Vandaag onze nieuwe bakfiets opgehaald. Netjes rij klaar gemaakt en mee geholpen om hem op de aanhangwagen te zetten. Zeer vriendelijke mensen allemaal. Nogmaals super bedankt!

Top winkel!

Voor de 4e keer een Vogue-fiets aangeschaft bij fietshemel. Fijne, betrouwbare zaak die prima fietsen en service levert. Inmiddels rijdt bijna ons hele gezin op een mooie Vogue-fiets en met plezier! Goede, snelle levering. Aanrader!

Uitmuntende service bij levering nieuwe fietsen

Hamed heeft ons 2 hele fijne elektrische fietsen geleverd. Advies zeer kundig en uitgebreid. Na levering toch wat problemen met de fietsen welke zeer klantvriendelijk en met de meest mogelijke inzet is opgelost. Kan niets anders zeggen dan dat het vakmannen zijn bij fietshemel. Ga zo door!

Nadat een gewenste fiets niet leverbaar bleek, had ik contact met Fietshemel via whatsapp. Ik ben goed en snel geholpen, dezelfde avond stond de fiets voor de deur. Enige nadeel: de site (nieuwetransportfietskopen.nl) was niet up-to-date. Maar uiteindelijk dus snel geholpen en erg blij met de fiets!

Persoonlijk thuis bezorgd

Leuke aanbieding van de Troy elektrische bakfiets gekozen. Deze is netjes op afspraak bij ons thuis afgeleverd. We zijn er erg blij. De bakfiets wordt vrijwel dagelijks gebruikt, niet alleen met kids en boodschappen. Maar ook is er ruimte genoeg voor al m'n vismateriaal bij een karpersessie.

Goed bereikbaar en snelle service

Zeer vriendelijk aan de telefoon en snelle service heel erg bedankt we zijn erg blij met de fiets

Elektrische fiets bleek na levering niet goed te werken. Fiets is opgehaald en omdat we m snel nodig hadden, met spoed gerepareerd en op tijd weer terug gebracht

Zeer slechte service! Niks bij Fietshemel kopen! Reageren niet maar lezen wel

Fiets na 1 week nog steeds niet binnen. Had binnen 1 werkdag opgestuurd moeten worden Fietshemel stuur ik meermaals berichten via de mail, Whatsapp en Facebook over waar mijn fiets blijft en of ze een track and trace code hebben van DHL dat de fiets is opgestuurd. Alle berichten worden gelezen maar er wordt niet op gereageerd. Zeer slechte service!

Supergoede levering en prijs

Sparta MT7B e-bike gekocht bij fietshemel. Zelf alle modellen en merken goed bestudeerd maar resteren toch altijd een aantal vragen over gebruiksvriendelijkheid etc. Fietshemel had veruit de beste prijs en de vragen werden helder beantwoord dus onze eigen keus werd daarmee bevestigd. We konden de levering flexibel inplannen en werden ivm een uur vertraging tijdig geïnformeerd. Vriendelijkheid en vakkundigheid bij de aflevering was echt top. Ik had voor eigen afmontage gekozen omdat mijn zoon fietsenmaker is en de fiets voor mij helemaal op de millimeter nauwkeurig op maat afstelt maar evengoed alle toelichting gekregen waar we op moesten letten en is echt een top product tegen een topprijs. Zelfs de grote webshops (waar je een nummer bent ipv een naam) konden deze prijs niet aanbieden.

Prima service van begin tot eind

Het begon met een chat. De medewerker kwam zelf met alternatieve voorstellen modellen, merken zodat ik een goede keus kon maken. Heb uiteindelijk twee Avalon fietsen besteld. De fietsen werden keurig netjes afgeleverd incl. gemonteerd met een Abus slot. Kleinigheidje; Een van de twee doppen van de klapstandaard is al verdwenen...

Ze doen al het mogelijke voor je

Ik heb sinds februari 2018 mijn elektrische driewieler Troy. Werd thuis afgeleverd met persoonlijke instructie. Top! In oktober 2019 was mijn accu kapot. Het heeft even geduurd voordat het opgelost was, maar ze hebben er alles aan gedaan om mij te helpen. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe accu die nog onder garantie viel. Ik ben zo blij dat ik weer kan fietsen! Heel veel dank aan Fietshemel voor de vriendelijke en passende service. Top!

• Communicatie

Pluspunten

Wat een topwinkel. Zoekend naar een fiets kwam ik bij Fietshemel terecht. Na een persoonlijke ontvangst werd het door mij gekozen fiets klaargemaakt. Vervolgens kon ik een rondje rijden om te zien of alles naar wens was. De nodige kleine aanpassingen werden uitgevoerd, en nadat ik m'n koffie op had :)) kon ik gaan. Thuis aangekomen had ik toch nog een kleine aanpassing nodig. Fietswinkel gebeld en de vriendelijke medewerker kwam op zijn weg naar huis even langs om het te fixen, dat lukte niet ter plaatse, dus nam hij de fiets mee en kwam er na een uurtje mee terug. Wat een Topservice! Bedankt! Al met al een hemelse ervaring bij Fietshemel. Aanrader.

• Communicatie

Pluspunten

Vriendelijke mensen, snelle service( op ma avond besteld, dinsdag werd ik gebeld dat ze de fiets woensdag tussen 14u en 15u konden afleveren en woensdag halfuur voordat ze er waren wederom contact opgenomen met mij dat ze onderweg waren, keurig op tijd! fiets 100% rijklaar afgeleverd. Blij met mijn fiets! Bedankt mannen! Top service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geeb

Vorige week donderdag een fiets besteld voor onze zoon. Daags erna gebeld omdat we geen bevestiging per mail ontvingen van onze bestelling. Wat op zich al raar is. Toen de bevestiging gekregen dat het de laatste fiets was en dat ze het in orde gingen maken voor de kleine man. Nu - een week later - word ik gebeld de fiets is toch NIET op voorraad. Ze hebben geen idee wie mijn man vorige week gesproken heeft. Communicatie met de klant wordt blijkbaar niet vastgelegd. Bovendien zitten we inmiddels een week voor zijn verjaardag zie maar ergens anders een fiets te bestellen. En bedankt! Ben benieuwd of deze review wel geplaatst wordt aangezien kiyoh de mogelijkheid geeft om negatieve reviews te weigeren En zo krijg je als klant een lekker verkleurd beeld. Mijn advies? NIET bestellen.

2 sterren: slechter dan verwacht

ik heb op 15-05-2017 een fiets bestelt en zal deze als het goed is uiterst vandaag moeten krijgen. nu heb ik er nog niets van gezien of gehoord. heb fietshemel al verschillende malen proberen te bellen zowel op de mobiele telefoon als op de vaste lijn maar geen reactie. vaste lijn word continu niet opgepakt en mobiele lijkt continu in gesprek. ook de chat op de site zelf hep ik geprobeerd maar ook hier krijg ik totaal geen gehoor. vind dit wel een slecht begin. mijn mijn email adres is

• Communicatie

Pluspunten

Snel geleverd, correct afgehandeld

Communicatie met klant kan iets beter. Ik had een mail gestuurd over de levertijd, daar helaas geen antwoord op gekregen. Bezorger belde een half uur voordat hij er was maar er was met ons geen afspraak gemaakt. Uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor!

• Communicatie

Pluspunten

goede service en aardige mensen aan de foon je word netjes te woord gestaan

• Communicatie

Pluspunten

zeer goede informatie over fiets, houdt zich aan gemaakte afspraken. zeer snelle levering door vriendelijk en professionele medewerker. en natuurlijke een goede fiets geleverd.

• Communicatie

Pluspunten

Wij wilden onze fiets rijklaar afgeleverd hebben. Dit zou 3-5 werkdagen duren. Na 2 dagen werd ik gebeld of de fiets al afgeleverd kon worden. Echt heel netjes en snel.

Nee

• Communicatie

Pluspunten

Erg goede levering en goede service. Zeer klantvriendelijke en goed bereikbaar.

Na betaling kreeg ik een foutmelding en werd er geen orderbevestiging verzonden. Echter na een telefoontje was alles alsnog goed geregeld.

• Communicatie

Pluspunten

Top service persoonljk de fiets gebracht ivm een fout bij leverancier. Ik raad iedereen aan om hier te kopen!! De jongeman die de fiets kwam brengen gaf nog tips en stelde de fiets af. Top service!!!!

Geen

• Communicatie

Pluspunten

Popal jongensfiets gekochgt via nieuwefiets-kopen.nl. Snelle levering en supergoede service. Een aanrader om de fiets rijklaar te laten bezorgen, zelf in elkaar zetten vanuit een bouwpakket kost veel tijd en is zeker niet simpel zonder gebruiksaanwijzing. De fietsenmakers van H&H Dutch Bikes hebben verstand van zaken en zorgen dat de klant veilig op de fiets wegrijdt.