Top kwaliteit!

Het pakketje was netjes verpakt alles was aanweziginclusief sluitstrips dus hier een super tevreden klant!

Snelle service heerlijke thee

Goed verpakt en snel verzonden in een brievenbus pakketje. Extra proefje ontvangen

Lekkere thee!

Wij houden thuis erg van de thee van Tea4you en bestellen daarom hier steeds opnieuw. We hebben meerdere merken losse thee geprobeerd, maar dit is toch echt onze favoriet. De vorige keer ontbrak er een zakje van een bestelde theesoort, maar dat is snel nagezonden nadat ik contact had gezocht. Prima service dus. Onze aanraders: Ierse whiskey thee, winterthee en black mojito.

Bestelling wordt vlot bezorgd en is netjes verpakt.

Fijne smaakervaring

Ik vind de theesoorten die ik heb gekocht heel lekker. Ik zal zeker nog meer soorten proberen.

Mijn ervaring was professioneel.

Mijn ervaring was echt op een professionele manier. Emails werden gelijk beantwoord en de medewerking was super goed. Bedankt nogmaals

Ik ben er heel blij mee

Netjes verpakt binnen gekomen en een heerlijk thee sample erbij. Ik ben erg blij met mijn thee set.

Fantastisch mooie thee en super service

Snelle bezorging, bij vragen reageren ze snel en behulpzaam. En de theeën zijn heerlijk, een feestje om te drinken en van te genieten.

Snel geleverd, goede keuze, geen verzending met dhl, dus het kwam aan. Dat laatste was doorslaggevend om hier te bestellen.

Snel en zorgvuldig

Heerlijke thee. Snelle en zorgvuldige bezorging.

Top producten

Vlotte levering veel keus

Ik kreeg de thee de volgende dag geleverd en ik vind de keuze heel groot. Ik ga zeker vaker bestellen

Bedankt voor de positieve review en graag tot ziens!

Een echt persoonlijk kado!

Ondanks de vele mogelijkheden op de website kwam ik er nog niet uit voor een passend kado. Even telefonisch contact gezocht, waarna ik mijn speciaal geselecteerde artikelen in de winkelwagen kon doen. De inpakservice erbij. En Voila... de volgende dag ontving mijn zus een superleuk persoonlijk en feestelijk kado! Echt top!! Bedankt voor de telefonische ondersteuning, jullie zijn echt dienstverlenend en top! Een echte aanrader!

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Wij denken graag mee. Bedankt voor deze positieve review!

Product snel ontvangen. Top!

Ik ben tevreden over het product.

Bedankt voor deze positieve review!

Ruime keuze echt verse thee, met één dag al geleverd

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering, heerlijke thee.

Prima.

Heerlijk

Goede smaak en makkelijk thee zetten

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snel, lekker en klantvriendelijk

Heerlijke smaakjes ontvangen, met een duidelijke uitleg erbij. Toen het niet lukte om mijn bestelling te plaatsen kreeg ik al snel en mailtje of ik hulp nodig had. Gelukkig lukte het uiteindelijk zelf, maar de klantvriendelijkheid was erg fijn!

Gelukkig is het goed gekomen! ;-) Geniet van de thee en bedankt voor deze positieve review.

Snelle levering, groot assortiment

Snelle levering, groot assortiment

Prima service, overzichtelijke site

Heb gevonden wat ik zocht en nog meer leuke theetjes

Keurig afgeleverd

Het was het wachten waard, een prachtig vintage dienblad en als verassing een heerlijk kopje thee kunnen zetten,

Lekkere gezonde thee

Hele snelle bezorging en heerlijke thee met goede eigenschappen. Smaakt veel beter dan de thee uit zakjes ik wil nooit meer anders!

Leuk te lezen dat je niet meer terug wilt naar "zakjesthee". Geniet ervan en bedankt voor deze positieve review!

Mooi product snel geleverd

Theedozenset met venster, precies als afgebeeld. Fijne set. Goed verpakt snel toegestuurd met een proefzakje thee waardoor de verpakking heerlijk rook.

uitstekend

altijd goed