Snel geleverd lekkere thee

Heerlijke thee mooi verpakt ook leuk om cadeau te geven

Snelle en complete levering, netjes verpakt. De geprobeerde smaken voldoen vooralsnog aan de verwachtingen, vooral de fruitige smaken.

Heerlijke (losse) thee

Fijn dat er zo'n groot aanbod is in losse theesoorten. Fantastisch voor thee liefhebbers, die het liefst hun thee zo vers mogelijk zetten en naar eigen voorkeur in sterkte (niet uit een zakje). Verder ben ik erg blij met de prima verpakking en verzending. Die geur als je het pakje open maakt... Heerlijk!

Super goed en snelle levering

Netjes en snel geleverd

Een mooi verpakt geschenk

Een persoonlijk geschenk met een boodschap verstuurt in een mooie verpakking een prima alternatief iemand te verrassen in deze rare tijd waar we het persoonlijke erg missen. De ontvangers waren zeer verrast en blij op deze manier een blijk van waardering te ontvangen.

Snelle verzending , heerlijke thee

Snelle verzending , heerlijke thee

Snel en vriendelijk

Leuk dat er een proefzakje thee bij zat en snel geleverd

Uitstekend.

Zending keurig verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke ervaring

De banaan&kersen thee is heerlijk.. zeker in Ice tea vorm

Tea4ME

Snelle service, mooie verpakking en ideaal dat het door de brievenbus past. Echt een kadootje voor mij.

Vlotte verzending en mooie producten

ik was heel verrast door het aanbod, lekker veel keuze. Kiezen was daarom iets moeilijker want eigenlijk wil ik ze allemaal proberen. Dus hier kom ik zeker terug.

Zo leuk!

Snelle levering, netjes verpakt, heerlijke thee. De extra etiketten voor 50 cent erbij besteld voor op de blikjes, super mooi! Nog even contact gehad over een theelepeltje, goede service. Dik tevreden.

Een totaal nieuwe ervaring!

Heerlijk, die variatie van kruidenthee. Eigenlijk een koffiedrinker maar nu ontdekt dat er veel variatie is in smaken thee met een duidelijke smaak omschrijving bij iedere variatie.

Leuke collectie snel en netjes geleverd

ruime keuze, netjes ingepakt en snel geleverd

Snelle en goeie service.

Binnen 1 dag had ik mijn bestelling met heerlijke versie thee binnen. Het hele weekend genoten van de nieuwe smaken die ik had besteld.

Helaas kreeg ik vreselijke hoofdpijn na het drinken van de Sweet matee en de summer grey

Dit is in behandeling genomen en er zou een reactie komen eind deze week.

Geachte mevrouw, Wat jammer dat u hoofdpijn krijgt van thee. en wat jammer dat u niet even wacht met het geven van een beoordeling tot het einde van de week om -zoals wij hebben beloofd- terug te komen op uw vraag. Wij komen altijd terug op vragen van onze klanten want dat vinden wij belangrijk zoals u ook kunt aflezen in de goede beoordelingen die wij hiervoor krijgen. Wat jammer dat u meent dat u dit nu al te moeten beoordelen met een onvoldoende terwijl het niet eens duidelijk is wat exact de oorzaak is . Het kan natuurlijk zijn dat u hoofdpijn krijgt van thee (zie op internet naar de vele voorbeelden die hiervan zijn), maar dat wil nog niet zeggen dat dit komt omdat onze thee een slecht product is. De beoordeling die u heeft gegeven zullen wij als openbaar bericht op onze website weergeven, maar wij willen wel aangeven dat wij uw beoordeling betreuren en zeker onterecht vinden.

Meerdere smaken besteld, waarvan één 10gr te weinig in het zakje zat. Is jammer want het is miet goedkoop

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie, maar wat jammer om te horen dat er iets niet in orde was met de inhoud. Het is ons niet helemaal duidelijk of een zakje van 10 gram ontbrak of dat er te weinig in de verpakking zat. Wij gaan altijd voor een 100% tevredenheid, dus wanneer u bij ons een melding maakt van onvolkomenheden in uw bestelling zorgen wij altijd dat wij dit herstellen. Helaas hebben wij van u nog geen persoonlijke melding via de mail ontvangen en hebben geen gelegenheid gehad om onze fout te kunnen corrigeren. Wellicht wilt u via de mail reageren zodat wij alsnog de fout kunnen herstellen.

Snelle levering en fijn contact met de klantenservice.

Bestelling gedaan en de volgende dag kon ik al lekkere thee drinken!!

Heerlijke thee met veel bijzondere smaken

Ik heb al veel smaken geprobeerd, maar ze vallen nooit tegen. Veel smaken om uit te kiezen, snelle levering. Heerlijke thee!

Goede producten voor goede prijs snel geleverd!

Goede producten voor goede prijs snel geleverd! Erg lekkere thee!

Super snelle levering. Cadeau voor mijn schoondochter die ze nog wel miet krijgen. Hoop dat zij er ook heel blij mee is.

Leuke producten, goede en vooral hele snelle verzending.

Duidelijke website, heerlijk assortiment thee en accesoires, snelle levering en als je pakketje binnenkomt een feestje om open te maken, heel verzorgd!

Wat fijn om te horen! Geniet wat de thee

superformiweldigeindefantakolosachtige service et thee‼️

superformiweldigeindefantakolosachtige service et thee‼️

Wat een super leuke reactie! Zijn we blij mee!