Snel, eenvoudig en vriendelijk.

Snel , eenvoudig, vriendelijk. De betaallink liep om één of andere reden vast waardoor we geen terugkoppeling kregen. Na bellen werd direct een link gestuurd waar we mee konden betalen. Prima geregeld dus.

Snelle en nette levering, heerlijke thee!

Helemaal top

Ruim assortiment, top kwaliteit.

Snel en mooi

Snelle levering en mooi verpakt. Brievenbuspakje!!

Veel keuze en snelle levering

Overzichtelijke site, veel keuze en het wordt snel geleverd

Fijne website

Veel keuze overzichtelijke website snelle levering

Énorme snelle service en levering. 24/7,10/10,TOPPIE

1minnertje... er zaten geen sluitklemmertjes bij voor de verpakkingen goed af te sluiten Mshn gewoon vergeten of ze zijn er niet meer? Was wel handig

Een echte aanrader

Snelle service, foutloos, veel keuze en heel leuk om als dank een staaltje thee in je pakje te vinden, het is ook een goeie tip om ook eens iets nieuws te proberen Ik ben een heel tevreden klant

Kreeg alleen een andere smaak in een andere hoeveelheid toegestuurd en andersom, maar verder goed, heb het zo gelaten

Een goed theebedrijf.

Heel goed aangekomen in de doos. En heb het eerste zakje thee in gebruik en voldoet aan de verwachting lekkere thee. Dus ik zal vast meer thee bestellen bij tea 4 you.

Great teas, and timely delivery

I haven't tasted all the teas but I was pleasently surprised with the ones I tried. There are quite some original combinations including possibilities for ice teas. I would highly recommend for tea lovers and looking for something different.

Lekker

Als thee liefhebber ben ik blij dat tea4you bestaat. Anders was ik aangewezen op supermarkt thee zakjes. De losse thee van tea4you is veel lekkerder

Bestelling via de site lukte niet helemaal, contact met klantenservice gehad, vriendelijk, snel en goed geholpen, perfecte levering, dank!

Fijn dat onze klantenservice als prettig ervaren is, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Snelle en goede levering!

Heerlijke Indiase Chai thee gekocht, tot nu toe mijn favoriete thee!

Leuk om te lezen dat je een favoriete thee hebt gevonden! Geniet-se :-) Groet, Team Tea4you

Altijd goed!

Altijd heerlijke nieuwe smaken thee, goed verpakt, snel geleverd.

Bedankt voor de positieve review, leuk om te lezen! Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Goede eerste ervaring.

Goed overzicht van het beschikbare assortiment. Enkele soorten besteld, waaronder een totaal nieuwe, met een weldoend resultaat.

Leuk om te lezen dat een nieuwe soort goed smaakt! Geniet van de thee. Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Makkelijk bestellen, snel bezorgd. Ruime aanbod tegen goede prijzen

Heerlijke thee

Ik kan het iedereen aanraden. Heerlijke thee. Snelle levering.

Leuk om te lezen, bedankt!

Snel geleverd en alles in orde bevonden, en natuurlijk heerlijke thee.

Heerlijk

Heerlijk Winter thee

Super fijn

Ik heb een pakket gekocht waar veel in zat en dat maakt mij heel blij.

cadeau is blij en verrast ontvangen.

Zeer snelle bezorging .Goed verpakt .prima geregeld. Volgens de ontvanger heerlijk en prima kwaliteit..............................................................................................................................Jammer dat ik het op mijn laptop niet kon bestellen en het via mijn dochter moest regelen???

Bedankt voor de positieve reactie en goed te lezen dat de thee in de smaak valt! Het klopt inderdaad dat het op dit moment alleen mogelijk is via de laptop de cadeau's die je zelf samen kunt stellen te bestellen. Wij zijn aan het kijken of dit in de toekomst ook via de mobiel kan. Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Voor het eerst besteld en lekkere thee

Alle thee die ik heb besteld is lekker. Voor herhaling vatbaar.

Mooie site. Overzichtelijk. Ruim assortiment. Betaalbaar. Goede communicatie. Met zorg de bestelling verpakt en verzonden. In 1 woord GEWELDIG!!!!!

Heel leuk om te lezen dat de thee bevalt. Bedankt voor de positieve review en geniet van de thee! Met vriendelijke groet, Team Tea4you