Goede en geurige thee

Graag nog toezending van de rode plastic afsluitklem voor de papieren zak

Heel netjes en snel

Alles keurig ontvangen binnen 2 dagen en zelfs een leuk probeer zakje thee bij

Hoi Katinka, leuk om te lezen! Bedankt voor deze positieve review.

Lekker, maar prijzig

Zeker de champagne cassis is erg lekker, maar wel prijzig.

Hoi Esther, Helaas ontkomen wij er ook niet aan dat wij onze prijzen moeten verhogen. Wel goed te lezen dat je de Champagne Cassis erg lekker vind!

****

Lekkere thee. Snelle zending. Ik blijf bij jullie!

Hoi Henk, leuk te lezen dat je vaste klant blijft! Bedankt voor deze positieve review

Ruime keuze.

Duidelijke keuzemogelijkheden.

Bedankt voor deze positieve review!

Goede service en snel thuis bezorgd. Wel jammer dat je als vaste klant niet af en toe een kortingscode oid krijgt.

Beste Irma, Hartelijk dank voor je positieve reactie. Voor wat betreft de korting hebben we goed nieuws. We zijn hier mee bezig en hopen dat wij straks - als onze nieuwe website online is- de mogelijkheid kunnen bieden aan onze vaste klanten om een korting op te bouwen.

Vlotte levering en keurig ingepakt

Beste Maud, Hartelijk dank voor de positieve reactie en geniet van de thee!!

goed en strak georganiseerd.

De lbetaling alsmede de levering ging zeer snel. Kwaliteit van de producten is hoogstaand. Ik kan Tea4you zeker aanbevelen.

Beste Dick, We zijn heel blij met deze positieve reactie en is voor ons een stimulans om op deze manier verder te gaan. Geniet van de thee en graag tot een volgende bestelling.

Ze doen wat je van een goede leverancier mag verwachten.

Veel keuze thee, goed verpakt en daardoor hoge kwaliteit voor lange tijd. Ik bestel regelmatig en ben tot op heden nooit teleurgesteld, integendeel. Bijgevoegde proefpakketjes hebben me lekkere thee leren kennen. Nadeel, ik beschik over steeds meer soorten thee...

Beste Joost, Hartelijk dank voor deze mooie reactie want tevreden klanten is waar wij het voor doen. Geniet van de thee en in de toekomst hopen we je nog veel "proefzakjes" te mogen versturen.

Deskundig vriendelijk en overheerlijke thee

Goed bereikbare vriendelijke klantenservice. Ik vroeg een link v een bepaalde thee en die kreeg ik gelijk de volgende dag.

Beste Sophie, Hartelijk dank voor deze positieve reactie. Wij doen ons best om zo snel mogelijk altijd met een antwoord te komen zodat de klant niet te lang hoeft te wachten. Geniet van de Pu-Erh thee en graag tot de volgende bestelling.

Prima levering

Optijd bezorgd, eerder een proeverij besteld, nu 1 uitgekozen. Smaak kwam goed overeen met de proeverij. Klein presentje erbij gekregen en vriendelijke kaart.

Beste Kevin, Hartelijk dank voor deze positieve reactie!. Er zijn nog een heleboel proeverijdoosjes om uit te kiezen, dus graag tot de volgende bestelling.

Wat een heerlijke geurende thee

Heerlijke geurende thee, dat goed verpakt is in her afsluitbare zakjes. Ik ga heerlijk genieten. Service is goed, je word goed op te hoogte gebracht van verzending. Pakketje is ook nog eens leuk in gepakt! Leuk en top!

Beste Tanja, Hartelijk dank voor deze positieve reactie. De geur is altijd de eerste kennismaking met onze losse thee en wanneer de smaak dan ook nog goed bevalt zijn wij ook tevreden. Geniet van de thee en graag tot een volgende bestelling.

Snelle levering. Fijn product. Top!

Ben tevreden met het product. Snelle levering. Top!

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze positieve review! Het is altijd fijn om te horen dat een pakketje dat wij snel versturen ook nog eens snel bij de klant aankomt. Geniet van de thee en graag tot een volgende bestelling.

heerlijke theetjes

heerlijke theetjes, snelle levering , zeer ruime keuze. Erg tevreden

Beste Ruud, Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons product. Geniet van de thee en graag tot een volgende bestelling.

Zowel de verpakking en extra informatie en service gewoon perfect Wat de thee betreft, ik ben verslaafd.

Beste Tanja, Wat fijn om te horen dat je fan bent van onze thee!! Geniet ervan en we hopen nog vaak thee naar je te mogen versturen.

Snelle levering, heerlijk verse thee en goede verpakking!

Beste Judith, Hartelijk dank voor je positieve reactie. We doen ons best om waar te maken wat we beloven en zijn heel blij dat jij als klant dat ook waardeert en ons laat weten. Geniet van de thee en we hopen dat we nog veel thee naar je mogen versturen.

Precies wat ik wilde, netjes verpakt, snel geleverd

Precies wat ik wilde netjes verpakt en snel geleverd

Beste Alexandra, Hartelijk dank voor je positieve reactie. We doen ons best om waar te maken wat we beloven en zijn heel blij dat jij als klant dat ook waardeert en ons laat weten. Geniet van de thee en we hopen dat we nog veel thee naar je mogen versturen.

Aandacht voor klant

Naast de vlotte afwikkeling van de bestelling, viel op dat men even de moeite nam om te checken of ik me niet in het bezorgadres had vergist. Dat is nou service!

Beste Pieter, Wat fijn om te horen dat je onze service weet te waarderen. Een goed contact met onze klanten is een belangrijk, maar ook heel erg leuk onderdeel van ons werk. Deze positieve reactie is een stimulans om hier ook zeker mee door te gaan.

Uitstekende produkten, snelle levering

Prima, zoals altijd

Beste Jan, Hartelijk dank voor je positieve reactie. We doen ons best om waar te maken wat we beloven en zijn heel blij dat jij als klant dat ook waardeert en ons laat weten. Geniet van de thee en we hopen dat we nog veel thee naar je mogen versturen.

Ik bestel al een aantal jaren thee bij tea4you en het is altijd weer goed. Snelle levering, goede kwaliteit, alles netjes verpakt en een proefmonstertje.

Hopelijk blijf je de komende jaren nog vaste klant! Bedankt voor deze positieve review.

Snelle service, goede producten!

Meerder keren besteld en steeds zeer goede ervaring ,

Bedankt voor deze positieve review en graag tot de volgende keer!

Heerlijke theetjes!

De thee is heerlijk, enorm veel keus, snelle levering en erg klantvriendelijk

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering en de juiste producten

Goede ervaring. Makkelijk bestellen en snel binnen.

Heerlijke Thee

Blij met mijn zoethout thee is lastig te vinden.

Gelukkig bij ons gewoon te koop! Bedankt voor deze positieve review

Mooie keuze aan thee Mooie prijzen Makkelijk bestellen Snel in huis

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!