men denkt mee

Probleem bij levering, men neemt contact op wanneer ik uiterlijk het pakketje moet hebben.

krijg wat ik bestel

Heerlijk

Heerlijke thee

Veel keuze snelle levering.

Veel soorten thee en thee kado pakketten.en altijd een proefzakje thee er bij.

Helemaal top

Binnen 1 week 2 bestellingen gedaan de reacties waren top. Mooi verpakt en lruk gevuld. Ik blijf terugkomen. Als online bestellen niet lukt en je belt even wordt je supergoed geholpen

Nette levering

Nette levering, duidelijke bewaar en gebruik advies.

Bedankt voor deze positieve review!

Professioneel, goede beleving en lekkere thee!

Leuk dat er een proefpakketje bij zit met een andere smaak en duidelijke professionele beschrijving met sluitstrips. Samen zorgt het voor een luxe ervaring. Gratis verzending vanaf 30 euro is helaas wel hoog voor thee en 3,50 verzendkosten is veel als je een kleine bestelling wil plaatsen.

Verzendkosten zijn helaas kosten waar geen enkel bedrijf onderuit komt. Wij berekenen alleen de daadwerkelijke kosten en maken hier geen winst op. Als bedrijf kom je er helaas niet onderuit om deze kosten tot een bepaald bedrag door te berekenen aan de klant. Leuk om te lezen dat je het wel ervaren hebt als een luxe beleving. Bedankt voor de positieve review!

Uitstekende service en vlotte levering

Mijn ervaring met Tea4you is dat er ruime keuze is in de producten, een goede service en een snelle levering. De ene dag besteld en de volgende dag in huis.

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!

Ruime keuze en goede kwaliteit!

Lekkere thee, goed verpakt

Zoals altijd, snelle levering, goede verpakking en natuurlijk heel veel keuze uit heerlijke smaken

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering en lekkere thee!

Grote keuze! Snelle levering.

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering, ruime keuze, netjes verpakt. Blij mee!

Netjes en snel geleverd

Netjes en snelle bezorging.

Bedankt voor deze positieve review!

Heerlijke thee en snel geleverd

Iedere thee is weer een aangename verassing. Leuk om iedere keer een zakje thee erbij te krijgen die we kunnen proeven.

Bedankt voor de positieve review!

Duidelijke website, omschrijvingen kloppen.

Verschillende webshops voor thee geprobeerd, ervaring wisselend. thee omschrijving vaak niet kloppend. Hier nu 8 soorten geprobeerd, de omschrijving van de geur en de smaak van de thee klopt. Dat is al een verademing, ook verschillende thee soorten gevonden waar ik erg blij mee ben! Het cadeau zakje was een bonus die ik zelf in eerste instantie nooit besteld zou hebben dus ook die ga ik in de nabije toekomst bestellen! Kortom zeer enthousiast!

Wij doen ons best om zo duidelijk mogelijk te zijn in onze omschrijving, dus goed te lezen dat dat ook zo is! Proeven we niet voor niets allemaal de thee voordat deze online komt ;-) Geniet van de thee en bedankt voor deze positieve review!

snelle levering van heerlijke thee

Handige sluitzakjes, de kleine zakjes van 10 gram met een zipsluiting en de grotere met een sluitclip. Echt lekkere thee. Losse theezakjes besteld dus geen gedoe met zeefjes ed. Als de thee op is ga ik hier zeker nog een keer bestellen.

Leuk om te lezen dat de thee in de smaak valt. Bedankt voor deze positieve review!

Goede verse thee

Sinds ik deze verse thee gebruik wil ik niets anders meer. Kwaliteit is zeer goed en smaakt absoluut heerlijk!

Bedankt voor deze positieve review!

Thee cadeau gedaan. Heel veel keuze uit thee en voor diverse budgetten. Zelfs inpak service en keuze uit inpakpapier. Ook mogelijkheid om een boodschap toe te voegen. Super!

Voor on is het een feestje om het leuk in te pakken en voor jou als klant leuk om te geven! Bedankt voor deze positieve review

Prima en snel geleverd

Mijn bestelling is vlot en goed verpakt geleverd. Lekkere thee en heel blij met mijn Magic teamaker.

Leuk om te lezen dat je blij bent met de Magic Teamaker. Is ook hier op kantoor geliefd ;-) Bedankt voor de positieve review!

De bestelling kwam snel en de thee is heerlijk! Veel keuze in smaken en soorten.

Geniet van de thee en bedankt voor deze positieve review!

lekkere smaakjes

Snelle levering, heel groot assortiment met overheerlijke smaakjes

Bedankt voor de positieve review!

Mijn bestelling was snel binnen.

Bedankt voor deze positieve review!

Hele fijne thee, veel keuze en snelle service

Hele mooie thee!! Snelle service

uitstekend

hele lekkere thee en leuke accessoires voor bij de thee, Dank voor de goede service en bedankkaartje!

Graag gedaan! :-) Bedankt voor deze positieve review.

Altijd netjes, goede levering