helemaal tevreden

Netjes verpakt, zeer snel verstuurd, en belangrijkste is dat het heerlijke theeën zijn,

Veel keus, snel geleverd

Fijn dat er ook kleine verpakkingen te bestellen zijn. Handig om eerst te proeven en dan pas een grotere verpakking te bestellen. Snel geleverd. Top!

Netjes hoor

Gauw in huis , en altijd netjes!

Top thee!en goede service

Heerlijke thee die snel geleverd word.mooie beschijvingen en etiketten en verpakkingen erbij.. dit was zeker niet mijn laatste bestelling.

Leuk te horen dat er waarschijnlijk nog een bestelling komt. Wanneer je advies wilt van een van onze theekenners mag je hier altijd over bellen (op werkdagen van van 09.00-16.30u) of een mailtje sturen. Bedankt voor deze positieve review!

Fantastisch!

Geweldige website, duidelijke informatie bij de verschillende thee soorten, overzichtelijke website. En het allerbelangrijkste heerlijke thee!!! Zeker de rooibos proberen, ik drink nooit meer thee uit de supermarkt.

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!

Heerlijke theesoorten, fijne service!

Rooibos thee met chocolade, ik ben er aan verslaafd!

Rooibos en thee is ook een héle fijne combinatie ;-) Geniet er van en bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering, cadeau naar verwachting

Nog snel een cadeau bestellen voor de juffen van de peuterspeelzaal. Gelukkig werd het pakje met thee, zakjes en chocolade snel geleverd! Al mooi verpakt, dus onze dochter kon het zo overhandigen.

Goed contact

Ik moest contact opnemen omdat ik een VVV bon wilde gebruiken maar dat bij checkout niet kon doen. Dit hebben ze snel en goed opgelost voor mij wat heel fijn was. Wel viel me op dat de beschrijving niet helemaal klopte omdat ik geen filterzakjes of doseerlepel bij mijn houten plateau met stolppotten kreeg. Nu had ik die al dus vond ik het geen probleem. Ook waren sluitstrips bij de theezakjes handig geweest. Ondanks dat zou ik ze alnsog aanbevelen aangezien het contact wel goed ging en ik waarschijnlijk alsnog de lepel had kunnen krijgen mocht ik er een punt van hebben gemaakt.

Fijn te horen dat je tevreden bent over de communicatie over de VVV bon. Wij hebben ons best gedaan om dat voor jou te regelen, met plezier! De plateau met stolppotten die jij hebt besteld, daar zit niet standaard een doseerlepel bij. Dit is als suggestie aangegeven in de tekst maar staat niet benoemd als meegeleverd. Wel is het niet handig van ons dat wij de sluitstrips vergeten zijn, excuses! Wanneer je deze alsnog wilt ontvangen, stuur ons dan even een mailtje, dan sturen wij de strips naar je toe! Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Goed en netjes op tijd

De mobiele- en desktop versie van de site hebben wat verbeterpunten. Op dit punt na was het cadeau leuk, mooi ingepakt, niks gebroken en heeft het bedrijf de moeite genomen om extra te controleren bij mij of de order goed was. Zeer tevreden.

Het klopt inderdaad dat de website wat verbeterpunten heeft, daar zijn wij hard mee bezig. Begin september komt onze nieuwe website online. Bedankt voor deze positieve review!

Voortreffelijk.

Mooie ruime keuze in heerlijke theeën.

Bedankt voor deze positieve review!

Ben zeer tevreden. Fijn dat je kleine zakjes kunt bestellen om te testen.

Heerlijke thee

Heerlijke thee, veel keuze en vlugge levering

Bedankt voor deze positieve review!

Prima producten, prima prijs en snel geleverd. Helemaal tevreden.

Heerlijk product

Snelle levering, prima verpakt en heerlijke thee.

Leuk verrast!

Ik had een bedankje met thee en chocolade verstuurd naar een collega. Ze was blij verrast. Thee + chocolade was heerlijk. Enige minpunt was dat ze niet wist van wie ze dit had gekregen. Misschien een idee om de afzender erbij te vermelden. Dus diegene die de bestelling doet. :-)

Goed te lezen dat je collega blij verrast was met haar cadeau! Het is voor ons lastig in te schatten of de afzender wel of niet bekend wil zijn/worden bij de ontvanger. Daarom is het mogelijk om tijdens het bestelproces een (gratis) kaartje toe te voegen waarop je een bericht kunt zetten of bijvoorbeeld wie de afzender is. Wellicht handig voor een eventuele volgende keer. Bedankt voor deze review! Met vriendelijke groet, team Tea4you

Op tijd compleet en heel geleverd. Nog een presentje erbij en heerlijke thee wat wil je nog meer, ik niets.

Nog een 2e kop thee misschien? ;-) Bedankt voor deze positieve review!

Leuke kleine cadeautjes om aan het eind van het schooljaar de juffrouws kado te doen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. De zakjes geschenkthee waren wel kleiner dan ik dacht.

Je mag ons altijd even bellen als je twijfelt over kleur, formaat of hoeveelheid. Wij kijken graag met je mee. Bedankt voor deze positieve review!

Op tijd en ziet er netjes uit

Bedankt voor deze positieve review!

Heerlijke thee, snelle nette levering

Veel keuze in thee-smaken. De levering is ook snel

Bedankt voor deze positieve review!

Mooi uitgebreid aanbod en goede service!

Snelle service, goede bezorging en een mooi uitgebreid aanbod met veel opties, keuzes en pakketten. Heb zowel als cadeau als voor mezelf wat zakjes (ijs)thee besteld, en ben er flink van aan het genieten. Aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Ik heb voor mijn verjaardag een high tea gegeven. Naast lekkere hapjes wilde ik ook uitpakken met de soorten thee. Ik heb onder andere een Japanse thee bloem besteld, hiervan was iedereen erg onder de indruk. Naast de bestelde thee kreeg ik ook een theesoort gratis, ook deze viel in de smaak! Ik zal zeker nog een tweede keer hier bestellen.

Wat leuk dat je een high tea georganiseerd hebt! Mocht je dat in de toekomst nog eens willen doen, bel ons gerust! Onze sommeliers denken met plezier (en gratis ;-)) met je mee over de verschillende theesoorten. Bedankt voor deze positieve review!

Veel keuze en duidelijke uitleg

De website geeft veel keuze, eenvoudige zoekfunctie en duidelijke uitleg bij alle thee soorten.

Prima thee

Snelle bezorging, veel keuze. Leuk proefzakje erbij.