Snelle levering en hele lekkere thee

Ik zocht vata thee in een wat grotere verpakking. Tea4you heeft deze. De thee is heerlijk en is snel geleverd!

komen afspraken na

levering snel

Veel keuze uit heerlijke thee melanges en snelle levering. Met een leuk proef zakje!

Heerlijke thee

Ben fan van de losse witte thee. Mijn favoriet de China mai pu than. Heerlijke thee die lekker blijft.

Top kwaliteit in alle opzichten: op-en-top

Groot assortiment Top kwaliteit Netjes verpakt Goede levering

Alles tip top in orde

Korrekte levering

Ruim assortiment, goede kwaliteit smakelijke thee, genoeg keuze in hoeveelheden en ook leuke theecadeaus. Heb hier meerdere keren besteld en zal dit blijven doen.

Lekkerste thee

Lekkerste thee koop je hier. Altijd netjes verpakt en snel verzonden.

Snel verzonden en goed verpakt

De thee was goed verpakt en snel verstuurd. Ook een klein proefzakje met een andere thee erbij in.

Lekkere producten

Heerlijke en verschillende theesoorten. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Duidelijk aangegeven wanneer jij je bestelling kan verwachten.

geweldige service!

Na een onjuist adres mijnerzijds( 22g moest 22t zijn) werd het pakketje opnieuw verstuurd naar mijn inmiddels verjaarde schoondochter zonder extra kosten!! Uitstekende service!!

De (ijs)theetjes zijn heerlijk, goed verpakt en snel verzonden!

De (ijs)theetjes zijn heerlijk, goed verpakt en snel verzonden! Leuk en handig dat je er ook een boekje bij krijgt met duidelijke uitleg en variatie op de recepten.

Heerlijke thee, vers en goed verpakt

Heerlijke gezonde thee.

De thee haal ik op in Barneveld. Degene die mij dan helpt is uiterst vriendelijk. Ik word ook goed op de hoogte gehouden van nieuwe theesoorten. Ook staat er in beschrijving van de thee waar deze goed voor is. Bv vocht afdrijvend, goed voor de darmen en ook welke theesoort het is.

Super thee

Super lekkere thee. Word ook altijd netjes verpakt en vlug verstuurd. Ook fijn dat er een proefzakje thee bij zit.

Een smaakexplosie in mijn mond!

Thea 4 you heeft echt de meest heerlijke thee en een groot assortiment. Er zit voor het hele gezin wel iets lekkers tussen. Wij hebben nog nooit zoveel thee gedronken sinds ik em hier bestel. Altijd netjes en snel geleverd en altijd een gratis sample van een ander smaakje bij de bestelling toegevoegd. Ook een fijne overzichtelijke webshop.

Uitstekend!

Fijne producten, correcte leveringen

Goede service, heerlijke thee, snel in huis

Ik heb al een aantal keer bij Tea4you besteld. De thee is heerlijk en vol van smaak. Binnen 24 uur verzonden.

Thee liefhebber

Mooie en makkelijke site. Veel thee keuzes, ook leuke cadeau ideeรซn. Voor ieder wat wils. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Zoals altijd helemaal tevereden!

Helemaal tevreden met mijn bestelling, zowel met het bestellen op de website als met de gekozen producten!

Lekkere thee, snel geleverd

Op de website thee uitgezocht, besteld en is snel geleverd. Thee is heerlijk, ga daar vaker bestellen

Het door mij bestelde product kon helaas niet direct geleverd worden. Een medewerker nam hierop via email contact met mij op om een alternatief te bespreken. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om de theezeefjes die ik had gesteld niet te vervangen door een alternatief omdat ik er al enkele hiervan had. Binnen zeer korte tijd kreeg ik alsnog de door mij bestelde zeefjes binnen. Het feit dat de medewerkers proactief contact met me opnamen en een goed alternatief boden voor als ik niet kon of wilde wachten vind ik zeer klantvriendelijk. Nogmaals bedankt voor de goede service

Super super super

Steeds vlotte levering, correcte prijzen, kwaliteitsvolle overheerlijke thee assortiment. Kortweg super

Heerlijke thee en prima service

Binnen 3 dagen alle kerstpakketten met persoonlijke groet in huis. Mijn klanten waren razend enthousiast. Ik kom zeker terug.

Anthonie Fokkerstraat 63B

3772 MP Barneveld