lekker kiezen uit heel veel thee

Fijn dat er verschillende hoeveelheden te bestellen zijn, zodat je met een kleine hoeveelheid eerst kan uitproberen. Lekker veel thee om uit te kiezen! En zeker leuk ui k om ook eens cadeau te doen. Er zijn heel wat cadeau-opties. Ook snel in huis dus erg fijn, je hoeft niet naar de winkel.

Great packaging and great quality

I have received the teas as promised on time. loved the tea flavors (have tried 2 till now - gojiberry with pomegranate and spice mix with rooiboos). Loved both of them. Lovely way to start the day! Will continue to order from Teas4you.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Zelf een thee pakket samengesteld Dit ging prima, de site is overzichtelijk en handig in gebruik. De bestelling werd ook heel snel geleverd. Had het de volgende dag al in huis!

Heerlijke thee

Voor ieders smaak is er thee . Bezorging altijd snel en goed

Bedankt voor de positieve review!

heel tevreden, heerlijke thee waardoor thee drinken echt genieten is

Ik adviseer heel frequent Te4you aan mijn clienten

Leuk te lezen dat je ons aanbeveelt bij jouw cliënten, dank je wel!

Leuke site met heerlijke thee en cadeautjes

Leuke, mooie site. Jammer dat je geen datum aan kan geven voor bezorging.

Helaas is dat inderdaad niet mogelijk, mede omdat PostNL ons geen garantie geeft of de bestelling dan ook echt op die dag bezorgd wordt en dat geeft teleurstelling! Voor een eventuele volgende keer kan je in het opmerkingen veld aangeven of wij een sticker op het pakket willen doen met de tekst “Openen op <datum>”. Dan weet de ontvanger dat hij of zij het pakketje nog even weg moet leggen. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Team tea4you

Heerlijke thee

Veel keuze Snelle verzending

Altijd netjes geleverd

Goede levering, netjes op tijd . Niks op aan te merken. Altijd een klein proefzakje thee erbij als extraatje. Leuk.

Uitstekend service!

Mooie, duidelijke website. En men is zeer klantvriendelijk en denken met je mee. Tevens zijn de bestellingen zeer snel binnen.

Bedankt voor de positieve review!

goed snelle service. lekkere thee.

de theeën worden goed omschreven. soms staan er zet adviezen bij. en advies om er bv ijsthee van te maken en hoe.

Bedankt voor de positieve review!

Cadeautje gestuurd naar een vriendin. Snel verstuurd en leuk ingepakt.

Bedankt voor de positieve review!

heerlijke verschillende theesoorten besteld. prima ve verpakking en snelle levering het bij bestelde theeglas dubbelwandig is waardeloos voor bijna 20 euro. het wordt nog heet aan de buitenkant en als je er thee uit wilt drinken, wat volgens mij de bedoeling is heb je het gevoel of je uit een jampotje zit te drinken met het dikke glas en schroefrand aan de bovenzijde. dit was niet mijn verwachting. maar de thee is perfect. het glas een aanfluiting

Jammer te lezen dat het glas niet bevalt. Wij hebben nog niet eerder de melding gehad dat het glas alsnog heet wordt. Uiteraard gaan wij dit zelf testen. Gelukkig valt de thee wel in de smaak. Bedankt voor de feedback!

Goede ervaring,snel geleverd

Netjes geleverd

Alles netjes en snel geleverd, losse thee bevalt goed, thee bloemen zit weinig of geen smaak aan. Wel ziet het mooi uit, maar zonder smaak koop ik dat niet meer.

Smaken verschillen gelukkig. Wel fijn dat het er mooi uit zag. Goed te lezen dat de bestelling snel geleverd is en de losse thee goed bevalt. Veel plezier gewenst van je bestelling!

Great!

I bought it as a gift. As soon as we open the box with my husband we were captivated by amazing tea aroma. It was also nicely packed. So we decided to order the next batch for ourselves Thank you!

Thank you! Nice te read your positive comment

Heerlijk

Super lekkere thee, echt een heerlijke smaak. Ook snel geleverd.

Super lekkere kruidenthee

vlotte levering

bijkomend voordeel is in mijn geval dat het een brievenbus pakketje was super

Fijne webwinkel

Snelle levering en groot assortiment.

Snelle levering.

Fijne site, goede service en snelle levering.. klant wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Bestelling voldoet aan de verwachting. Enige verbeterpunt is dat de losse theezakjes 1 of 2 kops moeilijk te zoeken is. Verschillende zoektermen gebruikt maar niet gevonden.

Van al onze thee is een proefzakje te bestellen waar je, afhankelijk van hoe sterk je je thee drinkt, 3-5 koppen thee mee kunt zetten. De kleine proefzakjes die je bij je bestelling ontvangt zijn niet los te bestellen maar een cadeautje van ons omdat wij blij zijn met onze klanten! Goed te lezen dat de bestelling aan de verwachting voldoet, bedankt voor de positieve review!

Mooie producten

Bedankt voor de positieve review!

Heerlijke thee en veel soorten!

Bestellen en ontvangst is helemaal top!

super Assam tee

super Assam Tee

Bedankt voor de positieve review!

Ben zeer tevreden over de producten, service en de snelle levering . Ik raad het iedereen aan. Heerlijke gezonde verse thee.

Bedankt voor de positieve review!

Lekkere thee's en mooi verpakt

De thee's die ik heb besteld zijn erg lekker. Snel verzonden en heel erg mooi verpakt allemaal.