Lekkere thee, snel geleverd

Op de website thee uitgezocht, besteld en is snel geleverd. Thee is heerlijk, ga daar vaker bestellen

Het door mij bestelde product kon helaas niet direct geleverd worden. Een medewerker nam hierop via email contact met mij op om een alternatief te bespreken. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om de theezeefjes die ik had gesteld niet te vervangen door een alternatief omdat ik er al enkele hiervan had. Binnen zeer korte tijd kreeg ik alsnog de door mij bestelde zeefjes binnen. Het feit dat de medewerkers proactief contact met me opnamen en een goed alternatief boden voor als ik niet kon of wilde wachten vind ik zeer klantvriendelijk. Nogmaals bedankt voor de goede service

Super super super

Steeds vlotte levering, correcte prijzen, kwaliteitsvolle overheerlijke thee assortiment. Kortweg super

Heerlijke thee en prima service

Binnen 3 dagen alle kerstpakketten met persoonlijke groet in huis. Mijn klanten waren razend enthousiast. Ik kom zeker terug.

Snelle levering volgens afspraak

positief

vlotte en goede levereing

Uitstekende ervaringen

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Perfect!

Met Tea4you kan ik met verschillende heerlijke thee genieten. Zeer snelle levering , goede prijzen en groot aanbod.

Tea4me

Ik heb al een paar keer een bestelling geplaatst komen netjes optijd aan, En de Smaken zijn heerlijk. Jullie sturen altijd wat samples mee om smaken te proberen zitten deze keer een paar lekkere bij. Dus voor thee hoef ik niet meer verder te zoeken. Ga zo door TOP.

Altijd goede kwaliteit thee, netjes bezorgd en altijd iets extra's erbij om te proberen.

Gewoon goed

Fijne en heerlijke theesoorten. Snel bezorgd. Al diverse keren bij Thea4you een bestelling gedaan tot volle tevredenheid!

Mijn vaste adres voor verse thee. Altijd goed.

Zeker iedere maand bestel ik weer een voorraad thee en altijd netjes verpakt met een leuke attentie.

Zorgvuldig, adekwaat, en snel

Bestel telkens weer omdat er een grote keuze is in het bijzondere assortiment losse thee.

Super thee

Super lekkere thee. Word vlug bezorgd en elke keer een lekker proefzakje thee erbij

Heerlijke thee met snelle bezorging.

Goede producten

Zijn goede producten, voor een goede prijs. En daar bovenop nog snel geleverd ook. Top gedaan

Lekkere thee, veel keuze en goede service

Snelle, vlotte levering Scherpe prijzen en ruim aanbod Heel mooi verpakt

Fijne thee giede service leuke attentie

Al vele jaren kopen wij onze thee hier. Altijd prompt en goed verpakt geleverd. Echt aanbevelenswaardig.

Ruime keuze van goede kwaliteit

Omdat er natuurlijke aromas gebruikt worden heb ik minder last van de gevolgen van kunstmatige. Volle smaak.

Heerlijke thee!

Veel soorten thee, goed kwaliteit en vooral allemaal even lekker! Handige sluitstrips meegeleverd. Verbeterpunt: betere filteropties om je aankopen online te realiseren

Bedankt voor deze positieve review en de feedback!

veel smaak

Ik kan na een gastric bypass nog maar 1 ding drinken: hartjesthee, mijn redding. Snelle levering, superkwaliteit

Bedankt voor deze positieve review!

Informatieve site en heerlijke thee

Goede site met heldere beschrijving theesoorten. Veel keuze, goede verpakking en alles conform afspraak.

Bedankt voor deze positieve review!

De keuze is reuze

Fijn kiezen uit vele soorten thee. Keurig verpakt en vlot bezorgd. Ik heb nog niet alle thee geproefd maar de ik ga ervan uit dat deze goed is. Mijn wens zou zijn dat er meer bio thee in het assortiment zou zijn.

Beste Tineke, Hartelijk dank voor je positieve review. Wij hebben momenteel 53 soorten Biologische losse thee in ons assortiment. Je vind ze bij de 100% natuurlijke theesoorten onder de Losse thee specials. Bovenaan die pagina hebben wij omschreven waarom wij deze Biologische theesoorten de aanduiding 100% natuurlijk hebben gegeven. Er is op deze pagina een verwijzing naar ons Blog waarop wij dieper hierop ingaan. Heb je nog vragen over of suggesties voor Biologische losse thee, dan horen wij het graag.