Veel keuze en snelle levering

Fijn dat je 3 verschillende grote van verpakkingen hebt zodat je eerst een nieuwe smaak in een kleine verpakking kan proberen

Gewoon zeer goed

Fijn dat er zoveel keuze is maar ook kleine hoeveelheden zodat je makkelijk iets nieuws kan proberen.

Prachtig en lekker

Prachtig mooie glazen theepotjes met heerlijke thee. Nu drink ik weer heel veel thee. Super/nette service!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Uitmuntend

Snelle levering en geweldige keuze in soorten gewoon goede lekkere thee’

Heerlijke thee, zeer goede communicatie en prachtige verpakkingen....

Heerlijke thee, zeer goede communicatie en prachtige verpakkingen.

snel geleverd en prima verpakt

Het product voldoet aan de wensen.

Heerlijke thee

Snelle levering. Goed verpakt. Gratis proefzakje en het belangrijkste heerlijke thee

Heeerlijk

Heerlijke thee . uitstekend zeer tevreden levering was ook snel en alles netjes verpakt ook nog een proef zakje gehad

Veel keus, goede kwaliteit en bovenal gewoon lekker

Veel keus, goede kwaliteit en bovenal gewoon lekker Beter niets aan toe te voegen

Aangenaam verrast

Snelle correcte levering. Was aangenaam verrast door de heerlijke smaken van de theesoorten die er in een glazen potje ook nog eens heel aantrekkelijk uit zien.

Heerlijke thee

Goede levering en lekkere thee

Goede service.

Tot volle tevredenheid geleverd wat ik besteld heb.

Snelle levering en proefzakje kado

Prettige communicatie gehad en snelle verzending van mijn thee. Leuk ook dat er een extra zakje bij zat om te proeven! Bedankt

Zeer accuraat

Bezorging ging volgens afspraak en was goed te volgen op track en trace. Het bestelde was in goede staat ontvangen. De thee is erg lekker.

snelle service, makkelijk te bestellen, goed verpakt en lekkere thee

leuk kado

Goede en overzichtelijke website. Leuke thee cadeaus te vinden!

Heerlijke thee!!!

Uitgekozen bedankkaartje is blanco

Bedankkaartje wel bijgevoegd maar is blanco. Tevens op chocola geen THT datum aanwezig.

Geachte Dre SCHUTTE, Wat jammer dat u niet tevreden bent over ons product. Daarom plaatsen wij graag een reactie, zodat u -en onze andere klanten- kunnen lezen dat wij ook op kritiek reageren. Ook al krijgen wij deze niet vaak, toch is iedere mindere beoordeling er eentje te veel. Voor wat betreft het blanco kaartje zijn wij uitermate verbaasd, want wij zien in ons systeem dat de door u toegevoegde tekst is geprint op het kaartje. De door u uitgekozen afbeelding zit altijd aan de voorzijde van het zakje thee zoals aangegeven op onze website en deze komt niet op het kaartje. Voor wat betreft de chocolade wordt deze handmatig verpakt op de dag van verzending en daar had inderdaad een tht etiket op moeten zitten. Onze excuses daarvoor. Wij wensen u nog een fijne dag.

Fijn

Fijne service lekker snel en fijne thee soorten. En in word helemaal blij dat het in papier zit en niet in plastic.

Aparte theesmaken in uitgebreid assortiment

Fijne theesmaken die goed verpakt snel worden geleverd.

Superleuk!

Wat een goede service verlenen jullie! En wat is het leuk om een echte theeleut te verrassen met een theepakketje.

Heerlijk

Heerlijke thee en een snelle levering

ook na het niet aanwezig zijn van het product wat bestelt was na telefonisch overleg nieuwe bestelling snel geleverd. Allen was de levering verkeerd. Na telefonisch contact alles opgelost

Theelicious !! ;)

Ik wist niet precies welke smaken ik wilde voor relaxing thee en afvalthee, en zij hebben een pakket samengesteld voor mij. Snelle en reactie, Als er een paar filterzakjes bij aangeboden werden dan zou ik 5 sterren hebben gegeven in plaats van 4.5.