De (ijs)theetjes zijn heerlijk, goed verpakt en snel verzonden!

De (ijs)theetjes zijn heerlijk, goed verpakt en snel verzonden! Leuk en handig dat je er ook een boekje bij krijgt met duidelijke uitleg en variatie op de recepten.

Heerlijke thee, vers en goed verpakt

Heerlijke gezonde thee.

De thee haal ik op in Barneveld. Degene die mij dan helpt is uiterst vriendelijk. Ik word ook goed op de hoogte gehouden van nieuwe theesoorten. Ook staat er in beschrijving van de thee waar deze goed voor is. Bv vocht afdrijvend, goed voor de darmen en ook welke theesoort het is.

Super thee

Super lekkere thee. Word ook altijd netjes verpakt en vlug verstuurd. Ook fijn dat er een proefzakje thee bij zit.

Een smaakexplosie in mijn mond!

Thea 4 you heeft echt de meest heerlijke thee en een groot assortiment. Er zit voor het hele gezin wel iets lekkers tussen. Wij hebben nog nooit zoveel thee gedronken sinds ik em hier bestel. Altijd netjes en snel geleverd en altijd een gratis sample van een ander smaakje bij de bestelling toegevoegd. Ook een fijne overzichtelijke webshop.

Hai Natascha, Wat fijn om te horen dat onze thee zo goed in de smaak valt bij jou en je gezin! We streven er altijd naar om een breed assortiment aan te bieden, zodat er voor iedereen iets lekkers te vinden is. Het doet ons enorm veel plezier te horen dat jullie nu meer thee drinken sinds jullie bij ons bestellen. We vinden het belangrijk dat je bestelling niet alleen snel en netjes wordt geleverd, maar dat je ook kunt genieten van een extra verrassing bij elke levering. Het toevoegen van een gratis sample van een ander smaakje is ons kleine gebaar om je steeds weer te verrassen en nieuwe smaken te laten ontdekken.🎁🍵 Bedankt voor je complimenten over onze webshop! We besteden veel zorg aan een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke ervaring, zodat je gemakkelijk je favoriete thee kunt vinden en bestellen.🙏🛒💻 We waarderen enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.🌿🍵

Wat super fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Wendy! We zijn blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Bedankt voor je positieve feedback en graag tot de volgende keer bij Tea4you! 🍵😊

Uitstekend!

Fijne producten, correcte leveringen

Wat leuk om te horen dat je blij bent met onze producten en service! Bedankt voor je positieve feedback. We blijven ons inzetten om je het beste te bieden. Graag tot de volgende keer! 🌟

Goede service, heerlijke thee, snel in huis

Ik heb al een aantal keer bij Tea4you besteld. De thee is heerlijk en vol van smaak. Binnen 24 uur verzonden.

Fijn om te horen dat je al meerdere keren bij ons hebt besteld en dat je zo van onze thee geniet! Wij zijn blij dat we je keer op keer kunnen voorzien van heerlijke en smaakvolle thee, en we waarderen je loyaliteit enorm. Bedankt voor je support en graag tot de volgende keer! 🍵🎉

Thee liefhebber

Mooie en makkelijke site. Veel thee keuzes, ook leuke cadeau ideeën. Voor ieder wat wils. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Wat fijn om te horen dat je onze website en thee-aanbod waardeert! Bedankt voor je positieve review! We streven er altijd naar om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken en om snel te leveren. Graag tot de volgende keer! 🍵✨

Zoals altijd helemaal tevereden!

Helemaal tevreden met mijn bestelling, zowel met het bestellen op de website als met de gekozen producten!

Dag Corina, Altijd fijn om te horen dat je nog steeds helemaal tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! 😊👍

Lekkere thee, snel geleverd

Op de website thee uitgezocht, besteld en is snel geleverd. Thee is heerlijk, ga daar vaker bestellen

Dag Daniëlle, Wat fijn om te horen dat je zo van onze thee hebt genoten! We kijken er naar uit om je snel weer te verwelkomen voor nog meer heerlijke thee-ervaringen. Bedankt voor je support! 🍵✨

Het door mij bestelde product kon helaas niet direct geleverd worden. Een medewerker nam hierop via email contact met mij op om een alternatief te bespreken. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om de theezeefjes die ik had gesteld niet te vervangen door een alternatief omdat ik er al enkele hiervan had. Binnen zeer korte tijd kreeg ik alsnog de door mij bestelde zeefjes binnen. Het feit dat de medewerkers proactief contact met me opnamen en een goed alternatief boden voor als ik niet kon of wilde wachten vind ik zeer klantvriendelijk. Nogmaals bedankt voor de goede service

Super super super

Steeds vlotte levering, correcte prijzen, kwaliteitsvolle overheerlijke thee assortiment. Kortweg super

Heerlijke thee en prima service

Binnen 3 dagen alle kerstpakketten met persoonlijke groet in huis. Mijn klanten waren razend enthousiast. Ik kom zeker terug.

Snelle levering volgens afspraak

positief

vlotte en goede levereing

Uitstekende ervaringen

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Perfect!

Met Tea4you kan ik met verschillende heerlijke thee genieten. Zeer snelle levering , goede prijzen en groot aanbod.

Tea4me

Ik heb al een paar keer een bestelling geplaatst komen netjes optijd aan, En de Smaken zijn heerlijk. Jullie sturen altijd wat samples mee om smaken te proberen zitten deze keer een paar lekkere bij. Dus voor thee hoef ik niet meer verder te zoeken. Ga zo door TOP.

Altijd goede kwaliteit thee, netjes bezorgd en altijd iets extra's erbij om te proberen.

Gewoon goed

Fijne en heerlijke theesoorten. Snel bezorgd. Al diverse keren bij Thea4you een bestelling gedaan tot volle tevredenheid!

Mijn vaste adres voor verse thee. Altijd goed.

Zeker iedere maand bestel ik weer een voorraad thee en altijd netjes verpakt met een leuke attentie.

Zorgvuldig, adekwaat, en snel

Bestel telkens weer omdat er een grote keuze is in het bijzondere assortiment losse thee.

Super thee

Super lekkere thee. Word vlug bezorgd en elke keer een lekker proefzakje thee erbij

Bedrijfsgegevens

Anthonie Fokkerstraat 63B

3772 MP Barneveld

0342 472 038

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.