Top service en super lekkere thee!!!

Door toedoen van corona zitten zoeken naar een online theewinkel en toevallig bij tea4you beland. Blij verrast met de service en het aanbod, nog blijer verrast met de smaak van de thee! Ook een leuk aanbod ice tea die ik dan als kado had gekocht. Heb al zin om een nieuwe bestelling te plaatsen! Ook handig: die kleine proevertjes die je kan bestellen.

Leuk om te lezen dat je bij ons uitgekomen bent en dat de thee in de smaak valt! Wanneer je bij een volgende bestelling eventueel persoonlijk advies wil mag je ons altijd bellen natuurlijk! Een van de theekenners kijkt graag met je mee. Bedankt voor de positieve review!

gewoon helemaal goed; wat een mooie ontdekking!

heel spannend om weer eens een heel nieuwe thee te proberen. de verzending was snel en het pakket kon door de brievenbus. dat vond ik heel fijn. wat betreft de thee: ik moet eerst nog een blik leegmaken, maar dan gaat de kokeicha erin. maar: eerst het proefzakje met de darjeeling first flush! heerlijk, dankjewel!

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!

Snel, maar afgebrokkeld

1 van de 3 suiker stokjes afgebrokkeld

Hoi Sanne, Wat jammer dat je bestelling niet in orde is en er 1 van de 3 suikerstokjes is afgebrokkeld. Zoals je kunt lezen in de andere reviews vinden wij klant tevredenheid heel belangrijk en doen wij er ook alles aan om een bestelling goed af te leveren. Helaas gaat er wel eens iets stuk tijdens het verzenden en zelfs dan sturen wij een vervangend product op. Wij vinden het echter heel jammer dat je ons niet even gebeld of gemaild hebt maar wel een negatieve recensie plaatst. Wanneer je ons even op de hoogte had gebracht, dan was er natuurlijk een nieuw setje suikerstokjes naar je opgestuurd! Het lage cijfer verrast ons dan ook. Als er bij een eventuele volgende bestelling iets aan de hand is dan horen wij dit graag per mail of telefonisch, want oplossen zijn wij goed in! Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Snelle levering, goed verpakt, mooi product

Snelle levering, goed verpakt, mooi product. Mijn keuken is nu beter ingericht en mijn soorten thee veel beter beschikbaar voor ons zelf en de gasten.

Wel okay, maar niet super.

Op zich lekkere thee, maar vind alle smaakjes tot nog toe te waterig met de aangegeven hoeveelheid thee. Als ik de dubbele hoeveelheid doe is het wel lekker. Maar ik gebruik hier dus 2x zoveel thee per kopje als normaal met andere losse thee en deze vind ik een stuk prijziger

Ik kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben!

Foutje

Kan geen mening geven, het huisnummer van het adres waar ik het naar toe stuurde was onjuist en op het huisnummer waar het wel heen ging zit een stichting, maar die zijn nu gesloten, dus het pakketje niet kunnen ophalen

Beste Wendell, Graag willen wij op dit bericht reageren omdat wij niet begrijpen waarom je deze beoordeling hebt geplaatst. Wij hebben zelfs nog naar jou gebeld om de adres gegevens te checken die je zelf hebt ingevoerd en ook telefonisch heb je deze gegevens bevestigd. Daar is door ons niets aan veranderd en het adres is dus op het verzendetiket terecht gekomen. Daarna is het pakje afgegeven aan PostNL. Het lijkt er eerder op dat PostNL het pakje op het verkeerde adres heeft afgeleverd, wat helaas soms wel eens gebeurd. Helaas heb je ons per mail of telefonisch niets laten weten en daardoor hebben wij ook geen onderzoek kunnen starten bij PostNL. Hier kunnen wij dus helemaal niets aan doen en daarom vinden wij de beoordeling ook teleurstellend en onterecht. Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Het cadeautje was super leuk ingepakt! De thee zit in allemaal schattige zakjes verpakt zag er top uit.

Goeie sevice

Altijd snelle levering. Netjes verpakt . Prima

Prima service, heerlijke producten

Iets wat klein

Goedemiddag, Op de foto stond een drinkfles bij die hebben we niet erbij ontvangen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Jammer dat u niet tevreden bent over het product, maar met betrekking tot uw beoordeling over de zgn "drinkfles" geven wij toch graag een reactie. Wij hebben de foto en de productomschrijving nog een goed bekeken en gelezen, maar op de foto en in de omschrijving is nergens een drinkfles te bekennen. Het cadeautje is een theecadeau met een blikje en toebehoren en een drinkfles zit daar niet bij. Voor wat betreft de afmeting van het cadeautje kunt u alle afmetingen van de geleverde producten zien in de omschrijving van het product.

Heerlijke theeën!

Mooie verpakkingen en super lekkere thee. Elke zakje is een nieuwe ervaring.

Smaakt heerlijk

Heerlijke thee Ik vind het alleen de zakjes van tien gram prettiger sluiten voor in gebruik ik zou het ook fijn vinden als de zakjes van 50 gram ook zo sluiten

Bedankt voor de feedback! Dit nemen wij zeker mee in ons volgende team overleg :-) Geniet van de thee en bedankt voor de positieve review!

Snelle levering, veel soorten thee. Heb laatst bij een ander wat geprobeerd de smaak was lang niet zo lekker als bij tea 4 you ik ben en blij hier bij

Natuurlijk kunnen wij niet ontkennen dat het leuk is om te lezen dat die losse thee lang niet zo lekker was als de thee van ons! Geniet van de thee, bedankt voor de positieve review en graag tot ziens!

ZEER GOED

Snelle levering Alles zo als besteld Wat wil je nog meer

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!

Goede service, veel keus voor thee. Mooi verpakt.

Super en snelle levering

Producten zijn super en worden snel geleverd

Perfecte webshop

Veel soorten thee, en heerlijke smaken.

Super thee

Ik koop al aardig wat jaartjes hier mijn thee. Mooi assortiment en goede prijs. Mooie en snelle service. Tot de volgende bestelling.

goede produkten

alles zeer smaakvol........

Heerlijk!!

Wat een heerlijke thee! Ik ben er helemaal blij mee. En de smaken zijn erg lekker

Bedankt voor deze positieve review!

Makkelijk te bestellen en heerlijk genieten.

Makkelijk te bestellen en heerlijk genieten van een prachtige thee....

Bedankt vooor deze positieve review!

Lastig dat je niet via telefoon of tablet kunt bestellen daar kreeg ik steeds een melding van. Keurige service, het kadootje wat ik bestelde was snel verzonden

Het klopt inderdaad dat de theecadeautjes die je zelf kunt samenstellen nog niet via tablet of mobiel bestellen zijn. Hier is andere software voor nodig en daar zijn wij hard mee bezig! De overige losse thee is wel via de mobiel of tablet te bestellen. Goed te lezen dat onze service goed bevallen is en het cadeautje toch verzonden is! Met vriendelijke groet, Team Tea4you

Ondertussen mijn 2e bestelling gedaan. Leuk assortiment en snelle levering.

Gewoon goed

Snelle levering en goede smaakvolle producten.