Supersnelle levering

Via Google bij Tea4you uitgekomen en diverse soorten thee besteld. Supersnelle levering (1 dag later) netjes verpakt en een leuk proefzakje met thee erbij. Goede prijzen. Ik zal zeker terugkomen bij dit bedrijf.

Leuk te lezen dat je via Google bij ons terecht gekomen bent. Bedankt voor deze positieve review en graag tot de volgende keer!

Altijd een goede shopervaring

Heerlijke thee, goed verpakt en vlot verzonden.

Bedankt voor deze positieve review!

Thee is zo zo lekker en verzending was mega snel. Er zat ook nog een klein proefzakje bij van een andere heerlijke smaak.

Bedankt voor deze positieve review!

Laat de winter maar komen!

Weer heerlijke thee soorten gekocht! Na mijn bestelling kwam ik erachter dat ik een smaak vergeten was, gelukkig kon ik deze los bestellen en zorgden de vriendelijke medewerkers dat tie bij de rest van mijn bestelling mee gestuurd werd. Snelle reactie op mijn mail en echt servicegericht!

Tevreden klanten vinden wij heel belangrijk. Bedankt voor deze positieve review!

Alles netjes ingepakt geleverd

Alles netjes ingepakt geleverd en als cadeautje lekkere thee ontvangen bij de bestelling.

Origineel en snel

Makkelijk bestellen en snelle verzending van een origineel kadootje. Werd erg gewaardeerd

Lekkere thee

Prima levering alleen miste het proef monstertje

Wat onhandig van ons dat wij die zijn vergeten, sorry! Als dit even vermeld in het opmerkingen veld bij een volgende bestelling, dan krijg je er van ons 2! Hopelijk maakt dat het vergeten dan weer goed. Groet, team Tea4you

Prima! snelle afhandeling.

Bestelling snel verwerkt en toegestuurd. Prima produkten.

Bedankt voor deze positieve review!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Mooie artikelen

Mooie spullen...alleen jammer dat je niet alles meteen kunt vinden onder zoekwoord...en ik mis nog wat dingen van mijn persoonlijke wensenlijstje

Als je je persoonlijke wensenlijstje even naar ons op de mail zet kunnen wij altijd proberen of wij wat van je wensenlijstje kunnen vinden. We horen graag van je, zijn benieuwd naar wat je mist! Groet, team Tea4you

Vlot en snel

Bestelling online ging vlot en de bestelling was de volgende dag in huis. Keurig verpakt en met een klein kadootje erbij.

Snelle, verzorgde levering!

Zie boven

Bedankt voor deze positieve review!

Mooi pakket en alles goed geregeld

Het theepakket viel zeer in de smaak en werd keurig bezorgd op de dag die ik had aangegeven.

Heerlijke thee

Heerlijke thee en prima klantenservice. Ik had thee besteld en 3 opberg blikjes. Bij ontvangst van het pakket was er maar 1 blikje aanwezig. Na een telefoontje werden de andere 2 direct na gezonden. Heel blij mee.

Helaas maken wij ook wel eens foutjes maar wij doen altijd ons best om dit goed op te lossen! Fijn te lezen dat je er blij mee bent. Bedankt voor deze positieve review!

Fijne site, overzichtelijk en duidelijk. Snelle verzending en een extra thee erbij om te proberen!

EEN FIJNE ERVARING

LEKKERE THEES! SNELLE LEVERING!

Bedankt voor deze positieve review!

altijd ruime keus en snelle levering

heb al meerdere malen besteld en altijd zeer tevreden. Lekkere thee, veel keus, leuke thee pakketten om kado te doen

Fijn te lezen dat je altijd tevreden bent, daar doen wij ons uiterste best voor. Graag tot ziens en bedankt voor deze positieve review!

Heerlijke thee ,goed verzorgd .

Altijd goed !!

Als er iets niet lukt of fout gaat wordt er gelijk gemaild

Lekker thee, goede verzending

Twee keer een bestelling gedaan. Beide keren is de bestelling goed gegaan. Lekkere thee zonder veel toegevoegde aroma’s. Thee is iets duurder dan ik gewend ben, maar door de lekkere smaak vind ik dit niet erg.

Goed te lezen dat je onze thee lekker vind smaken. Geniet ervan en bedankt voor deze positieve review!

Zeer snelle levering, alleen op de doos stond brievenbus pakket maar deze pas echt niet door de brievenbus

PostNL hanteert bepaalde formaten als brievenbuspakket, dat bepaald hoeveel verzendkosten wij moeten betalen. Dit zal wellicht niet door elke brievenbus passen. Veel plezier gewenst met de bestelling!

Fijne webshop

Ik ben al jaren klant en bestel een paar keer per jaar. Ze verkopen echt heerlijke thee in heel veel soorten en smaken. Zeer betrouwbaar en betaalbaar.

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle levering, heerlijke thee en netjes verpakt!

Bedankt voor deze positieve review!

Altijd lekkere thee, top service

Bedankt voor deze positieve review

Super!!!

Ik heb voor de 2e keer thee besteld. Een duidelijk overzichtelijke website. Snelle bezorging nadat ik besteld had. En de thee, die is heerlijk!!

Bedankt voor deze positieve review en geniet van de thee!