Doet meer dan het belooft

Ik had alleen een thee-ei gekocht. Deze is met een paar dagen bezorgd, in een brievenbuspakket. Ik hoefde er dus niet voor thuis te blijven. Ook zat er nog een zakje met muntthee bij, zomaar. Goed verzorgd én extra service. Bedankt !!! Een echte aanrader.

Bedankt voor je enthousiaste en positieve review!

Heerlijke thee

Heerlijke thee om te drinken.

Service uitstekend .Top.

Ik ben heel tevreden met het product dat ik gekocht hebt.

Heerlijke thee

Thee van goede kwaliteit die netjes verzonden wordt.

Goed geregeld.

De theepakketten die ik had besteld waren heelooi ingepakt en gepresenteerd. Ik kreeg hele leuke reacties van degene waar ik ze voor had besteld.

Maakt mij nieuwsgierig

Goed! Een tip van mij is om een proefzakje van een ander soort thee erbij te doen dan het bestelde

Bedankt voor de tip! Dit is ook de bedoeling, maar helaas is dit een keer fout gegaan. Onze excuses! Wanneer je bij een volgende bestelling in het opmerkingen veld plaatst dat je graag 2 proefzakjes wilt ontvangen omdat je de vorige keer geen proefzakje had dan regelen wij dit! Met vriendelijke groet, Team Tea4You

Licht teleurstellend

De communicatie met jullie was prima. Het pakket is snel verzonden. De inhoud vond ik een beetje teleurstellend, vooral de hoeveelheid thee die je erbij krijgt. Een tip voor jullie: maak wat meer werk van de uitgekozen plaatjes/tekst wat betreft lettertype/opmaak. Dat geldt ook voor het bijgevoegde kaartje dat nogal zakelijk oogt. Een kleurtje of leuker lettertype/opmaak van de tekst, oogt dan veel mooier/leuker. Vandaar dat ik bij 'aanbevelen' nee zet. Ik vind het bedrag dat ik moest betalen dan niet in overeenstemming met het geleverde product. Met vriendelijke groet, Renée

Hoi Renée, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Op onze site staat duidelijk aangegeven in de omschrijving hoeveel thee er in het pakket zit en op de foto staat alles wat er in het pakket zit. Wat ons betreft kan het niet duidelijker dan hoe het al staat.. Het kaartje is juist niet voorzien van drukke plaatjes of storende lettertype's zodat de boodschap goed overkomt, hier draait het namelijk om. Smaken verschillen! We vinden het jammer te lezen dat het pakket daardoor niet in de smaak gevallen is. Hopelijk heeft de ontvanger wel kunnen genieten van de thee. Met vriendelijke groet, Team Tea4You

Prima , snelle levering en mooi verpakt

Bedankt voor deze positieve review!

Als het op is kom ik weer.

Graag tot ziens en bedankt voor deze positieve review!

Duidelijke site een goede service

Alles goed geregeld een snelle levering

Bedankt voor de positieve review!

Heerlijk thee cadeau!

Ik bestelde 2 cadeausets en het zag er echt prachtig uit! Heel leuk ingepakt en de thee smaakt heerlijk!

Leuk te lezen dat je er zo blij mee bent, bedankt voor de positieve review!

prima thee netjes en op tijd verzonden

Supervriendelijk

En behulpzaam, snel met antwoorden, snelle levering. Bedankt!

Bedankt voor deze positieve review!

Goede thee, lekker veel keus

Geen commentaar. Je zoekt je favoriete smaakjes. Kiest de hoeveelheid die je wilt. Netjes geleverd in zakjes met sluitbandjes, heet water en genieten maar

Heerlijk hè, zo'n geniet momentje voor jezelf? Bedankt voor deze positieve review.

Veel keuze en goede service

Er is veel keuze uit verschillende theemengsels, mooie cadeau-pakketten en accessoires. Een wijziging van de bestelling op het laatste moment werd door de klantenservice prima afgehandeld.

Bedankt voor deze positieve review!

Heerlijk genieten van kops tea

deze tea is echt 4 you! kiezen uit verschillende smaken exotische geuren tot belevingsmomenten na een zware werkdag!

Snelle service.

Heerlijke theetjes

Snel binnen

Goed En Snel Geleverd

De Thee die ik Kocht de Amandel-Kaneel en Appel smaakt Prima dus tot de volgende keer.

Graag tot een volgende keer en bedankt voor deze positieve review!

Razendsnelle levering van erg lekkere thee

De thee was de volgende dag al geleverd, en het theepakket bevat erg lekkere, pure, theesmaken

Prima verzorg

kwam amateuristisch over

Het opnieuw vragen naar bezorg adres,en daarna bij het verkeerde huisnummer laten bezorgen Vond dat een beetje teleurstellend

Hoi Janneke, Excuses vanuit ons dat het fout gegaan is! Is het pakketje uiteindelijk wel bij de ontvanger terecht gekomen? Zo niet, stuur ons dan even een mailtje, dan sturen wij het pakketje nog een keer op! Met vriendelijke groet, Team Tea4You

Snelle verzending, goed verpakt en leuk presentje erbij.

Bedankt voor deze positieve review!

Mijn favoriete thee weer in huis

Geniet ervan en bedankt voor deze positieve review!