zeer goede produkten

vlotte en snelle levering

Heerlijke thee

Veel keuze, duidelijke omschrijvingen en goede service. Ik blijf mijn theetjes hier bestellen, ze zijn heerlijk!

Super snel geleverd

Snel geleverd, goed verpakt. Dik tevreden.

Heerlijke thee

Erg lekkere thee en super snelle bezorging. Top!

Geweldig lekkere theesoorten.

Heerlijke verschillende soorten thee. Ook accessoires gekocht zoals de duo thee schep, voor een pot of kopje thee. Ook de filterzakjes om de losse hee in te doen zijn super handig. Kortom zeer tevreden!!

Heerlijke thee

Erg blij met de thee. Goede service en netjes verpakt!

Super thee

Ik vind de thee gewoon super lekker. Zeer vlugge service. Wil nog alleen bij jullie thee bestellen.

Graag tot ziens en bedankt voor deze positieve review!

heerlijk

geweldige thee en nieuw thee-ervaringen! Ook de snelle levering is heel fijn.

Leuk te lezen dat je nieuwe thee ervaringen opdoet! Geniet ervan en bedankt voor deze positieve review!

heerlijke thee

grote keuze, heerlijke thee soorten

Fantheestisch

De thee is heerlijk, netjes verpakt ook én je krijgt bij oedere bestelling een gratis proefzakje met een andere smaak thee.

Bedankt voor deze positieve review!

Veel keus en snelle levering

De pakket waren al leuk verpakt dus al klaar om cadeau te geven. Veel keus en snelle levering.

Altijd een feestje om losse thee cadeau te geven. Bedankt voor deze positieve review!

Hele snelle verzending en superlekkere thee

Dit was mijn eerste bestelling bij Tea4you en het is heel goed bevallen. Alles was perfect, de verzending was supersnel en de thee is heel lekker. Wat ik ook heel leuk vond, was dat er een proefzakje thee bijzat en dit was een smaak die helemaal aansloot bij de rest van mijn bestelling. Ik had het idee dat hier echt over was nagedacht. Dit vond ik ook een erg lekkere thee! Zeker een aanrader!

Om 15:30 besteld en de volgende dag al in huis. Super

keurig verzorgd

Theeblikjes besteld, waren scherp geprijsd, snel verstuurd en goed verpakt. Wat wil je nog meer?

Mooie producten, heerlijke thee

Een leuk pakket samengesteld. Voldoende keuze en goede producten. Ik kom vaker terug om aan te vullen.

heerlijke theetjes

ben helemaal gevallen op de lychee thee echt super lekker. Verder ook heel veel keuze aan smaakjes toch een stuk lekkerder dan thee uit een zakje

Geweldige webshop

Heerlijke losse thee , snel besteld , goede uitleg over wat er in zit aan ingrediënten en wat de werking is van de thee. Ook snel in huis , bestel alleen nog maar bij Tea4you .

Bedankt voor deze positieve review en graag tot de volgende keer!

Uitstekende producten. Snelle, goede levering.

Bedankt voor deze positieve review!

Heel uitgebreid assortiment en uitstekende thee.

Een fijne webshop met een heel uitgebreid assortiment aan lekkere thee. De levering was snel en keurig verzorgd.

Bedankt voor deze positieve review!

Groot assortiment en uitstekende service

Tea4you geeft een groot assortiment losse thee, met veel bijzondere smaakcombinaties. De website is overzichtelijk en gemaksvriendelijk. De snelle service maakt het geheel af.

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle verzending en duidelijke website

Bedankt voor deze positieve review!

Enorme keuze aan heerlijke theesoorten!

Enorme keuze, uitgebreide omschrijving bij product, redelijke prijzen en snelle verzending. Heerlijk om even uitgebreid te winkelen en nieuwe theesoorten uit te proberen. Mijn favoriete theewinkel!

Bedankt voor deze positieve review!

Ik vind jullie thee erg lekker , maar afgelopen keer had ik karamel zeezout en die vond ik echt vies

Vooral framboos vanille is erg lekker De karamel zeezout vond ik niks van karamel weg hebben , meer een melk smaak , die viel heel erg tegen

Dag Tinka, Hartelijk dan voor je reactie en fijn om te horen dat je meestal heel erg kunt genieten van onze losse thee. Wel jammer van de Zeezout-Caramel. Misschien een tip voor de volgende keer om bij een nieuwe thee eerst een proefzakje van 10 gram te proberen. Dan is de teleurstelling minder groot.

Heerlijke thee en snelle, correcte service

Ik had 25 kleine verpakking lente thee besteld en deze waren keurig verpakt met alle info er op! Deze gaan het fantastisch doen in de mystery box!