Heel uitgebreid assortiment en uitstekende thee.

Een fijne webshop met een heel uitgebreid assortiment aan lekkere thee. De levering was snel en keurig verzorgd.

Bedankt voor deze positieve review!

Groot assortiment en uitstekende service

Tea4you geeft een groot assortiment losse thee, met veel bijzondere smaakcombinaties. De website is overzichtelijk en gemaksvriendelijk. De snelle service maakt het geheel af.

Bedankt voor deze positieve review!

Snelle verzending en duidelijke website

Bedankt voor deze positieve review!

Enorme keuze aan heerlijke theesoorten!

Enorme keuze, uitgebreide omschrijving bij product, redelijke prijzen en snelle verzending. Heerlijk om even uitgebreid te winkelen en nieuwe theesoorten uit te proberen. Mijn favoriete theewinkel!

Bedankt voor deze positieve review!

Ik vind jullie thee erg lekker , maar afgelopen keer had ik karamel zeezout en die vond ik echt vies

Vooral framboos vanille is erg lekker De karamel zeezout vond ik niks van karamel weg hebben , meer een melk smaak , die viel heel erg tegen

Dag Tinka, Hartelijk dan voor je reactie en fijn om te horen dat je meestal heel erg kunt genieten van onze losse thee. Wel jammer van de Zeezout-Caramel. Misschien een tip voor de volgende keer om bij een nieuwe thee eerst een proefzakje van 10 gram te proberen. Dan is de teleurstelling minder groot.

Heerlijke thee en snelle, correcte service

Ik had 25 kleine verpakking lente thee besteld en deze waren keurig verpakt met alle info er op! Deze gaan het fantastisch doen in de mystery box!

Bedankt voor deze positieve review!

Tot nu toe zijn alle bestellingen correct geleverd en uitgevoerd

Bedankt voor deze positieve review!

Helaas is de prijs aan de hoge kant tov collega;s

Het is jammer dat alle prijzen zo stijgen en dat je als bedrijf daar niet meer onderuit komt. Hopelijk smaakt de goedkopere thee ook net zo lekker! Alsnog bedankt voor dit mooie cijfer!

perfect dus 5 sterren

Duidelijke en overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Directe verzending in goede verpakking. Bovenal de thee is van uitstekende kwalititeit en lekker. Kortom perfect dus van mij 5 sterren

Bedankt voor deze positieve review!

Er zijn heel veel theesoorten. Degene die ik heb besteld zijn allemaal heerlijk.

Bedankt voor deze positieve review!

Lekkere thee snelle levering heel blij mee

lekker ,snel bezorgt

Snelle nette bezorging, het cadeautje leert je nieuwe smaken proeven en kopen..

Bedankt voor deze positieve review!

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar ik wilde overgaan op losse thee. Ik ging googelen en zag dat dit bedrijf in mijn eigen woonplaats gevestigd is. De bestelling geplaatst en al heel snel kreeg ik bericht terug dat de bestelling afgehaald kon worden. Ik had wel even de navigatie nodig op dit industrieterrein. Ik belde aan en een vriendelijke dame deed open. En de bestelling stond al klaar in een stellage bij de voordeur. Keurig verpakt met een proefpakket erbij. Zeker een aanrader en ik hoop vaker te bestellen.

Leuk te lezen dat je ons via Google gevonden hebt! Bedankt voor deze positieve review en graag tot de volgende keer.

Thee die zorgt voor heerlijke geniet momenten gedurende de dag

Deze thee is de beste die ik ooit heb gevonden en geproefd. Ik heb al veel theesoorten geprobeerd maar deze thee komt er als winnaar uit. Allerlei soorten zowel groene, rooibos en zwarte thee die mijn favoriet is. Als je deze thee gewend bent wil je geen andere meer.

Onbeschrijfelijk lekker!

Veel keuze, lekker en snel bezorgt!

Beste thee aanbod

Heerlijke thee, super snelle verzending. Enige winkel die zo een ruim aanbod maté soorten heeft. Uitgebreide beschrijving bij elke thee omtrent ingrediënten, werking, smaak,... Enkel de gratis verzending naar België ook vanaf 35€ ipv 50€ zou mij nog gelukkiger maken.

Great Tea

From ordering to delivery to enjoying my tea everything was perfect!

Thank you for the positive words!

Fantastisch!

Wanneer je vragen hebt over een bepaald product krijg je steeds antwoord. Ik heb nu verschillende malen daar besteld en steeds was het een snelle levering van een fantastisch product. Wil je eens een proevertje kan je een proefpakket bestellen of eens een thee proberen door 10 gram te bestellen. Ook dit vind ik heel goed geregeld. Ikzelf ben supertevreden van tea4you.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Wendy. Bedankt voor de mooie woorden en graag tot de volgende keer!

Fijne website, snelle bezorging.

Duidelijke website, goede omschrijving van de producten, snel verstuurd.

Goede prijs/kwaliteits-verhouding.

Thee is van goede kwaliteit en voor een betaalbare prijs. Daarbij opgeteld de perfecte service. Ik ga vaker thee bestellen!

Bedankt voor deze positieve review en graag tot de volgende keer!

Héérlijke thee!

Makkelijke kleine porties om smaken uit te proberen, snelle verzending, en hele vriendelijke klantenservice!

Cadeau pakket

Deze cadeau gegeven aan de meter van mijn kinderen. Ze vond het lekkere thee en een zeer leuke verrassing. Het pakketje was ook zeer snel geleverd en dit tijdens de drukke eindejaarsperiode

Goed te lezen dat het cadeau "in de smaak" is gevallen! Bedankt voor deze positieve review

Zeer goede service

Lekkere thee,vriendelijke service bij vragen.

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!

Heel goede afhandeling van de bestelling.

Nette behandeling van de order. Goede terugkoppeling betreffende de zending..

Leuk om te lezen, bedankt voor deze positieve review!

Veel keuze uit lekkere thee. Keurig verpakt en op tijd geleverd.

Anthonie Fokkerstraat 63B 3772 MP Barneveld