Pluspunten

- Goede prijs-kwaliteitverhouding - Snelle levering en altijd goed bereikbaar

Pluspunten

De vertalingen zijn naar wens uitgevoerd. Het vertaalbureau reageerde snel op mijn aanvraag en de vertalingen zijn de volgende dag opgeleverd.

Geen.

Pluspunten

Op tijd geleverd, kwaliteit naar wens. Communicatie met vertaler verliep professioneel.

Pluspunten

Mijn website is vertaal naar het Engels en Duits. De vertalingen zijn binnen de deadline geleverd en voldoen aan de kwaliteitseisen die ik had gesteld. De communicatie verliep ook voorspoedig.

Pluspunten

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de vertaling. Geen opmerkingen verder.

Nee

Pluspunten

Snelle levering en ik ben tevreden over de kwaliteit van de Engelse, Duitse en Franse vertalingen. Communicatie met vertalers en projectmanagers verliep soepel.

Nee

Pluspunten

Sterke vertalingen tegen een scherp tarief.

Geen

Pluspunten

Tevreden klant. Vertalingen zijn naar behoren en snel geleverd.

Pluspunten

We zijn erg te spreken over de service en prijs van de Engelse, Franse en Duitse vertalingen. Leuk jong bedrijf met professionele projectmanagers en vertalers.

Geen

Pluspunten

Prima vertaalbureau dat snel levert zonder gedoe.

Nee

Pluspunten

Ik heb mijn website naar het Engels en Duits laten vertalen bij Textwerk. En ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de vertalingen en de prijs.

Pluspunten

De samenwerking is goed verlopen. Teksten waren klaar volgens de deadline en ze hadden snel de tone of voice door die ik voor ogen had. Ook mijn complimenten voor het meedenken!

Pluspunten

Snelle levering tegen een competitieve prijs. Ben een zeer tevreden klant.

Pluspunten

Textwerk heeft mijn webshop erg geholpen met Engelse en Duitse vertalingen. De vertalers zijn ervaren en denken mee. Daarnaast levert het bedrijf tegen voordelige tarieven.

Geen

Pluspunten

Ik ben helemaal tevreden. Textwerk is een professioneel bedrijf dat precies snapt wat ik wil als webshop. Ze reageren snel, zijn goed geprijsd en leveren kwaliteit. Last but not least: ik gun ze mijn vertaalopdrachten!

Nope

Pluspunten

Vertalingen naar wens uitgevoerd. Communicatie prima verlopen.

Nee.

Pluspunten

Prima service. Leuk jong bedrijf. Ga zo door Textwerk!

Nee heb ik niet.

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vertalingen worden op tijd geleverd. Spoedvertalingen nog op de dag zelf geregeld.

Pluspunten

Snelle reactie en ze denken goed mee bij bij belangrijke projecten.

Pluspunten

Prima vertalingen, scherp tarief.

Nee

Pluspunten

Onze juridische vertalingen zijn in goede handen bij Textwerk. We zijn tevreden over de kwaliteit.

Tijdens het vertalen kregen we een andere vertaler aangewezen. We moesten deze vertaler opnieuw instrueren. De kwaliteit was echter hetzelfde als de vorige vertaler.

Pluspunten

Ik heb positieve ervaringen met de projectmanagers van Textwerk. Ze reageren snel op mijn aanvragen. De communicatie is informeel maar de uitvoering zeer professioneel. Al met al een betrouwbaar bedrijf dat meedenkt met de klant. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de website vertalingen.

...

Pluspunten

Offerte binnen een uur gekregen. Mijn spoedvertaling nog dezelfde avond gekregen. Gewoon top!

Nee

Pluspunten

Frisse vertalingen door een jong ambitieus bedrijf. Ik heb mijn websiteteksten laten vertalen bij vertaalbureau Textwerk. Mijn ervaringen waren goed. Het bedrijf is jong maar professioneel.

Meer automatisering in de toekomst.

Pluspunten

Goede service, goede kwaliteit vertalingen

Nee geen verbeterpunten. Het gaat prima zo.

Over Vertaalbureau Textwerk - Amsterdam

De missie van vertaalbureau Textwerk bestaat uit het samenbrengen van culturen door de taalbarrière te laten vervallen. Dit doen wij als betrouwbare vertaalpartner door het leveren van ISO-gecertificeerde vertalingen. Wij stellen een gepersonaliseerd projectteam op bestaande uit een vaste projectmanager en ervaren native speaker vertalers, die ondersteund worden door innoverende techniek. We streven ernaar als vertaalpartner voor de zakelijke markt een oplossing te kunnen bieden voor iedere vertaalwens.