Goede en snelle service.

Nadat ik de bestelling online niet af kon ronden ben ik zeer netjes en correct te woord gestaan en kwam mijn bestelling zeer snel binnen.

Snelle levering, goed verpakt.

Na de bestelling telefonisch doorgegeven te hebben kregen we 2 dagen later de gehele partij al geleverd. Mét factuur (dus geen vooruitbetaling) en goed verpakt. Het was namelijk erg breekbaar. Al met al prima verzorgd!

heerlijke chocolade

Snelle en goede service, netjes verpakt en alle afspraken keurig na gekomen.

De hazen zijn de deur weer uit

Begin van het jaar veeeel paashazen besteld om uit te delen aan onze leden. er zaten een aantal kapotte hazen bij die zet snel en netjes gecrediteerd. Leden blij, wij blij. mooie prijs voor een lekker haas!

Goed geregeld, mooi product, goede prijs

Ik heb een paar weken geleden chocolade paashazen besteld. Volgens afspraak zijn deze tijdig bij ons geleverd (zonder beschadigingen of iets dergelijks). Dus goed verpakt. De hazen zien er precies uit als op de foto.

Goed geregeld, Fijn contact

Hartelijk dank dat wij de grote order met Paashazen zo vlekkeloos hebben kunnen laten verlopen.

top

Bestelling was de volgende dag al bezorgd Top service en vragen worden direct beantwoord

Snelle levering en prima contact!

Het bestelproces is vlot verlopen en volgens afspraak op tijd geleverd. We moeten de hazen nog proeven, maar tot nu toe alles top!

Top communicatie en supersnelle levering

Wij hadden op korte termijn Chocolade met logo nodig en Frezon heeft ons zeer kundig en snel geholpen, dikke pluim!

Uitstekende service, en mail contact

Snel antwoord via de mail, goede oplossing geboden.

perfect geregeld!

ik had 400 paashazen besteld en het contact liep heel prettig: snel geregeld, altijd snelle reactie en voldoende ruimte om dingen aan te passen naar je zin. En de producten zijn mooi op tijd geleverd en zien er top uit!

Kwaliteit en service

Wij hebben dit jaar voor het eerst samengewerkt met frezon voor de handbalvereniging. Na het eerste gesprek hadden we er al een goed gevoel over. Bij levering bleek dat we te maken hadden met een aantal breuken maar door het snelle handelen van Ronald en Niels is alles goedgekomen! Daarbij is ook de kwaliteit van de chocolade prima! Volgend jaar weer!

Onze bestelling, keurig en snel geleverd

Snelle en flexiebele service

+ punten: Klantendienst zeer beschikbaar en vriendelijk, snelle levering, goede produkt. - punt: geen online betaling mogelijk

geweldig

De Paashazen vallen in de smaak. Prima geleverd.

Prettig contact en goede levering

Contact erg prettig, snel schakelen en netjes op tijd geleverd.

Leuke en lekker producten

Goede bereikbaarheid, altijd behulpzaam en producten worden op tijd en volgens afspraak geleverd. Collega's zijn altijd erg te spreken over de diverse traktaties.

Goeie service snelle en leuke bezorging. snel antwoord op je mail.

Netjes en snel

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf. We hadden een bestelling geplaatst maar de kortingscode vergeten. Na een leuk telefoongesprek zonder moeite aangepast. De bestelling kwam de volgende dag al binnen. Dus zeer blij met de service en de snelheid.

Snel en accuraat!

Snel geleverd zoals beloofd.

Zeer tevreden, goede communicatie en snelle levering!

Perfect!

uitstekende service en klantvriendelijkheid

ondanks een gebroken levering Paashazen hebben zij dit uitstekend en snel opgelost.

Volgens afspraak

Snel en keurig verpakt geleverd. Zodat er geen schade kan ontstaan bij het vervoer.

Super! en snel!

Mega snelle levering, super verpakt en mooie choco paashazen ontvangen!

service prima!

Service is heel goed! Jammer dat pas op de dag zelf bleek dat de levering een dag later kwam.

Hemelboog Buiten 12 1705 TR Heerhugowaard

072 -30 30 350