Goede service en levering

Goede service en de levering mooi optijd

Goede service en mooie chocolade paashazen

Mooie grote chocolade paashazen

Perfecte behandeling

een zeer goede afhandeling van mijn bestelling.Een goed produkt dat in de smaak viel bij de krijgers.

Snelle levering, duidelijke website

Hele goede ervaring, alleen verwarring over de factuur of orderbevestiging die via de mail kwam/komt. Ik zou zeker weer gebruik maken van uw bedrijf!

Prima service, leveren wat besteld is en op afgesproken tijd.

Frezon heeft een divers aanbod. Ze leveren keurig op tijd en wat besteld is komt overeen met wat op de website getoond wordt.

Geweldig, snelle en correcte levering

Bedrijf is behulpzaam, denkt mee en de levering is correct op tijd.

Prima ervaring, korte lijntjes heel fijn!

Bij bestelling bleek dat de bestelde goederen niet direct geleverd konden worden, direct informatie hierover ontvangen wat heel fijn was. Op de afgesproken afleverdatum bleek dat de transporteur het pakket op een verkeerde locatie af had geleverd (binnen onze grote organisatie), er is door FREZON direct contact opgenomen met de leverancier en gelukkig was na enig zoeken het pakket terrecht. Blij met een leverancier als deze!

Goede kwaliteit en duidelijke communicatie

Voor ons bedrijf hebben wij chocolade met ons logo besteld. De kwaliteit is goed en de communicatie was helder. Goede levering en alles netjes verpakt. Wij zijn tevreden.

Fijn contact

Goede communicatie, vriendelijk te woord gestaan. Behulpzaam, tijdige levering.

Mooie producten

Ging het een en ander fout zonder schuld, maar uiteindelijk heel goed opgelost. Eind goed al goed .

zonder sinterklaasje was de letter niet speciaal

Leuke letter uitgekozen en goed advies gekregen, want er zou een kleiner doosje geregeld worden zodat we de letters via de post konden versturen. Vervolgens staat dan in de bevestigingsemail dat het gekleurde sinterklaasje niet meer op de letter paste. Dat had van tevoren gemeld moeten worden. Nu waren het gewone melkchocolade letters waar het sinterklaasje vanaf was gehaald. Dat kon je heel goed zien, want er zat op elke letter een klein vlekje dat was achtergebleven van het sinterklaasje. Jammer, want het zag er niet mooi uit. De chocolade was overigens wel lekker.

Hele fijne en snelle communicatie. En belangrijk een mooi product en ook nog lekker!

Persoonlijk en top geregeld!

Het contact met Frezon was erg persoonlijk, toen het product dat ik zocht uitverkocht bleek te zijn zochten zij naar een perfecte andere oplossing die bij mijn vraag past. De afhandeling ging vervolgens snel en soepel en zo ook de levering. Allemaal binnen de vooraf gedeelde tijdspannen. Fijne ervaring!

Prettige contacten, afspraken worden netjes nagekomen.

TOP SERVICE!

Goede en snelle service. Bestellen producten op tijd en precies als afgesproken geleverd.

Prima samenwerking

Leuk zaken met elkaar gedaan het afgelopen seizoen. Ben er van overtuigd dat we elkaar door het jaar heen vaker zullen treffen.

Goede ervaring en goede service

Voor het eerst contact gehad met dit bedrijf. Prima ervaring, vriendelijk te woord gestaan bij bestelling en bij de bezorging. Voor herhaling vatbaar.

Probleem perfect opgelost

Een oplage chocolade letters besteld in gouden doosjes. Kreeg de bestelling een dag eerder, echter in rode doosjes. Gebeld en dezelfde dag zijn de letters opgehaald door Frezon en volgende dag opnieuw geleverd met juiste doosjes. Bij problemen leer je jouw partner pas goed kennen. Perfect opgelost, dus.

Makkelijk

Over het algemeen een fijne ervaring. Makkelijk te bestellen en fijn contact om zaken/vragen door te spreken. Enige minpuntje was dat de bonbons 1 dag te laat waren omdat deze op een verkeerd depot stonden. Maar verder was alles echt top!

Geleverd volgens afspraak

Goede ervaring. Persoonlijk contact en levering conform afspraak.

Positief

Ik ben zeer tevreden over het hele proces van bestelling tot levering. Dank, Ronald Frederiks

Snelle reactie en vriendelijk

Wij waren erg laat met het bestellen van een sinterklaas cadeau voor onze organisatie maar de medewerkers van FREZON hebben er alles aan gedaan om 190 cadeaus te kunnen leveren. De medewerkers dachten met ons mee en de communicatie pas top! De kwaliteit van de chocolade was ook super.

Heerlijke chocoladeletters!

Complimenten gekregen van alle collega's die de heerlijke chocoladeletters in ontvangst hebben genomen! Tevreden over de snelle en flexibele service (ook met bijbestellen) en komen de afspraken na.

Komen na wat er wordt gezegd

Duidelijk, goed, komen afspraken na.