Goede service, als je een vraag hebt word er direct op gereageerd! Optijd geleverd.

Lekkere chocolade naar wens gemaakt!

Heb een fijne en duidelijke communicatie gehad met FREZON. Bij de proefletter kwam ik er heel laat achter dat er eigenlijk nog rode spetters op moesten, maar dat vond ik helemaal niet erg! Onze kleuren zijn blauw en wit dus wij waren daar heel blij mee dat die optie ook kon. Ook konden we een levertijd afspreken wat ik erg fijn vond. Toen de bezorger kwam was het een super vriendelijke man die de letters goed overgedragen heeft. Ook dit was dus een fijne ervaring. Jullie gaan zorgvuldig met jullie producen en de klanten om en dat kan ik onwijs waarderen. De letters vielen goed in smaak en werden bewonderd! Goed werk verricht, mijn hartelijke dank daarvoor.

Prima.

Bestelling is goed uitgevoerd!

Snelle en goede service

Bestelling netjes geleverd en op tijd!

Goed en lekker

De chocolade is lekker. Wel jammer dat er te weinig geleverd werden en diegene die nageleverd werden (overigens wel op tijd) waren niet voorzien van een sticker van Leystromen. Daar we ze dit jaar met de post moesten versturen had dit van iedereen kunnen komen. Ook de verpakkingen waren half blanco en half bedrukt terwijl we onbedrukt hadden besteld. Verder goed contact en service.

Gewoon super!

Snelle reactie, meedenken, snelle verzending, goede prijs en goede kwaliteit. Volgende keer weer!!

behulpzaam

Frezon reageerde snel, pro-actief en accuraat op onze aanvraag.

Geweldig vonden onze leden jullie mooie chocolade kerstpuzzel, En wat een goed idee ,nu heel Nederland aan het puzzelen is. Fijne feestdagen en blijf gezond. Vriendelijke groet Gerard en Cobie Doesburg

Goede service!

Duidelijke communicatie, gerichte vraagstelling. Offerte; zeer helder. Zowel via e-mail als telefoon op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent productie/verzending van te leveren product. Bij 'afwijking' van afspraken, werd er contact opgenomen om te kijken hoe het opgelost kon worden. Kortom: wij zijn zeer tevreden over de samenwerking! 4 sterren, omdat 1 afspraak niet nagekomen konden worden.

Heerlijke chocoladeletters ontvangen en een topservice/contact!

Zowel mail als telefooncontact is als zeer prettig ervaren. Nadat een flink aantal letters als breuk aankwamen werden deze kosteloos op tijd aangeleverd. Top!

Prettig, klantvriendelijk en lekkere chocolade

Prettig, klantvriendelijk, en lekkere chocolade

Snelle cumminicatie en goed verzorgd.

Aan Frezon kan ik erg waarderen aan de vlotte en heldere communicatie. Daarnaast hebben ze het bestelde product geleverd zoals verwacht.

Super hoe perfect alles geregeld is

Zowel het bestellen, het beantwoorden van mijn vragen als de algehele verwerking en bezorging verliepen perfect. De chocolade kerstboompjes zagen er ook goed uit en ons logo en de Kerstwens waren prima verwerkt. CHAPEAU Inmiddels is al een groot deel bezorgd en de ontvangers vinden het ook erg mooi. Heb inmiddels aan 2bekenden jullie gegevens doorgegeven omdat men wellicht ook van jullie diensten gebruik wil maken.

Zeer snelle en correcte levering

Tijdens het telefonische contact kreeg ik een goed advies van Ronald. Hij dacht mee en we bekeken samen meerdere mogelijkheden. Daarnaast werden de artikelen ruim binnen de afgesproken termijn geleverd.

Echt een wauw factor toen ik het resultaat zag. Voor herhaling vatbaar.

Op 26 nov. zijn de letters bezorgd. Ik wil even zeggen dat we heel blij zijn met het resultaat. Ik ben helemaal enthousiast. Ontzettend bedankt.

Goede ervaring

Snelle en behulpzame reacties op vragen, duidelijke informatie, levering zoals afgesproken (goede communicatie toen daar iets fout dreigde te gaan buiten hun schuld om) en een goed product.

Goed product voor een prima prijs

Chocoladeletter was van een goede kwaliteit chocolade en zag er erg leuk uit

Lekkere chocolade

De chocoladeletter smaakte erg lekker. Het kaartje dat gemaakt is voor erbij was ook leuk en de service vooraf vond ik erg behulpzaam. Helaas was de letter bij iedere ontvanger wel èrg kapot aangekomen. Een andere verpakking, zoals een brievenbusdoosje ipv een bubbelenvelop, zou denk ik helpen. Vorig jaar hadden we daar goede ervaring mee in ieder geval.

Een hart voor mijn klanten

Omdat 2020 een zeer bijzonder jaar is, heb ik mijn klanten als relatiegeschenk een chocolade hart laten sturen door Frezon met een persoonlijke boodschap. De afhandeling was zeer professioneel en er werd met me meegedacht. De klanten waren blij verrast met de lekkernij die overal heel aan kwam. De verpakking was dus ook prima in orde! Al met al lof voor Frezon!

Meedenkend en snel!

Het was plezierig om met Frezon samen te werken. Meteen bij het eerste belletje denken de medewerkers met me mee, beantwoorden mijn vragen en zoeken dingen voor mij uit zodat alles snel en goed geregeld was. Enorm bedankt!

Snel & klantvriendelijk

Snel & klantvriendelijk

geweldig

samenwerking was goed, de levering was mooi op tijd en het zag er ook nog goed uit

Goede snelle service

Makkelijk en snelle service mijn vraag werd aan de telefoon keurig beantwoord.

We hebben bijna 400 chocoladeletters besteld en dit waren hele mooie en lekkere letters. We hebben er veel complimenten op gehad. Daarnaast was de service ook goed.

Prima service!

Goede service en snel. Ook bij een nabestelling werd dit goed opgepakt.

Hemelboog Buiten 12 1705 TR Heerhugowaard

072 -30 30 350