Filters

5

Jammer van de klantenservice

Producten heel mooi. Staande lamp niet compleet. Bij melding hiervan wordt gevraagd hier een foto van te sturen, huh?? Een foto van schroefhes die ik niet heb? Inmiddels heb ik de lamp aangemeld als retour, dit moet zo volgens jullie website. Hier heb ik nog geen reactie op ontvangen. Jammer, dit maakt de shop beleving minder prettig en maakt ook dat ik voor een nieuwe lamp eerst nog even ergens anders kijk. De wandlampen zijn erg mooi en ben ik heel blij mee.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvia, Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Er worden standaard foto's gevraagd, omdat dan zichtbaar is wat er exact is ontvangen. Wij zullen je feedback meenemen. Jammer dat de lamp daarnaast niet helemaal was wat je zocht, maar fijn dat de wandlampen wel naar wens zijn. Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

3

Nooit product ontvangen

Dubbel gevoel, de espresso kopjes waren direct binnen volgens afspraak, de 3 sets pasta borden zijn nooit binnen gekomen. 1 set “zwerft” ergens vanuit PostNL en de andere 2 zijn niet leverbaar? Bij bestellen was aangeven dat alles op voorraad was en 9 januari in huis zou zijn

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij vinden het erg vervelend dat de voorraad heeft afgeweken en daardoor de pastaborden voor een deel zijn vertraagd in levering en er tevens een set is kwijt bij PostNL. Excuus voor het ongemak! Inmiddels is er contact geweest en is het in overleg met je opgelost. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

9

Goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
4

Valt mij tegen, door tijdgebrek geen zin om hem uit elkaar te halen en terug te sturen.

Beste veel beschadigingen op de kast en aan de zijkanten breken stukjes hout gewoon af door de schroeven. Omdat de 6 kasten tegen elkaar staan valt dat niet op maar als ze los zouden staan had ik ze terug gestuurd. Veel werk ook om de deurtjes af te stellen. Als je de deurtjes erop klikt dan kunnen ze niet dicht. Ze moeten in de kast vallen en dan moet je de scharnieren afstellen, veel heen en weer schroeven. Ik gebruik de kast als archiefkast in een extra kamer, maar voor in de huiskamer is deze kast niet mooi afgewerkt, teveel beschadigingen. Graag ontvang ik nog wel 2 x Push to open artikel AC003012, bij beide het achter klipje afgebroken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Annemarie, Wat vervelend om te horen. Wij betreuren de beschadigingen. De 2x push to open worden nagestuurd. Mochten wij je nog kunnen helpen met het afstellen van de deuren dan horen wij dat graag. Als je onze klantenservice mailt met foto's dan kunnen zij je hopelijk verder helpen en is het wellicht toch op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

Zeer tevreden

Een mooie bureautafel (WOOOD Morris bureau) bij Basiclabel gekocht. Prijzen vergeleken op internet en heb besloten om hier te bestellen. 2 Dagen later kwam de bureautafel dus niet 1 dag later zoals beloofd maar het kan natuurlijk door de post komen (vlak na Kerst). Bij montage miste ik een schroefje. Nadat ik gebeld heb kreeg ik een paar dagen het schroefje in de brievenbus. Dus prima service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, De vertraagde levering kan inderdaad te maken hebben gehad met de kerst periode. Hier hebben we ook niet altijd 100% invloed op. Fijn dat het schroefje snel is nageleverd. Bedankt voor je positieve cijfer, dit waarderen wij zeer. Veel plezier met het bureau! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

Heerlijke fauteuil en supersnelle levering

Nieuwe stoel gekocht die we in een dure woonwinkel hadden bekeken en gevoeld hoe die zat hier gekocht omdat ze heel veel goedkoper waren dan de meeste woonwinkels. Ene dag besteld en de volgende dag al in huis!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en perfect

Bestellen via internet snelle bezorging, en product ziet er goed uit de info op internet klopt alles goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te horen Lea, bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

snelle service

snelle levering, goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie spiegel, trage levering.

We hebben een mooie spiegel, Doutzen, gekocht, mooie kwaliteit. Levering vonden we erg lang duren, dat kan vast beter.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Barbara, Wat betreft de levering kan het inderdaad beter. Helaas hebben we daar niet altijd invloed op. Gelukkig ben je tevreden met de spiegel. Bedankt voor het schrijven van deze review. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

5

Lange besteltermijn prettige levering en mooi product

In november besteld en pas in januari ontvangen. Behalve dat dit vervelend is: Ik had hier graag persoonlijk bericht over ontvangen. Ik heb nu zelf gebeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Sacha, Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Helaas hebben we hier weinig invloed op, maar ik ben het met je eens dat hier goed over geïnformeerd moet worden. Wij hebben je wel een e-mail gestuurd over de vertraging, helaas kan dit door drukte niet altijd persoonlijk. Wij nemen je feedback in ieder geval mee. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

Snelle bezorging

De kast heb ik alleen in elkaar gezet. Dat was goed te doen. Ik heb de kast in de gang staan. De minimalistische uitstraling met industriële touch maken mijn hal af. De plankjes die erin moeten waren het lastigste onderdeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Tafeltje ging na een week kapot. Gelukkig een goede retour service en had ik de volgende dag al een nieuw tafeltje binnen! En ik moest hem nog terug sturen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie kast

Alleen jammer dat de bescherming voor hem in elkaar te zetten een beetje onduidelijk was, tevens een paar kleine beschadigingen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Toffe kast

De bestelling verliep soepel en de kast werd volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, zeer vriendelijke mensen.

Bij vragen is Basic Label zeer goed en snel bereikbaar. Vriendelijke mensen. Bestellingen worden snel geleverd, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Erg goede service. Vakkenkast gekocht met een klein defect. Zonder discussie en razendsnel door BasicLabel omgeruild.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Donné, Bedankt voor je compliment en het nemen van de moeite om een review achter te laten. We wensen je veel plezier van de vakkenkast! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

4

Slechte service

Kast besteld. Kreeg 1 deel van de verkeerde kast. Duurde vervolgens 4 dagen voor ik de juiste in huis had. Veel moeite voor ons met alles inpakken, het lag al allemaal klaar om in elkaar te zetten. Geen tegemoetkoming hiervoor. Enige positieve punt is dat ze de goedkoopste waren. Maar aan de service helaas te merken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Esther, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je de service op deze manier hebt ervaren. Het is belangrijk dat er een extra controle is bij het aannemen van de pakketten, want een foutje is menselijk. Het is erg vervelend dat alles al uitgepakt lag toen je erachter kwam dat er een foutief pakket bij zat! We zullen je voor het ongemak en het extra thuis moeten blijven voor de omruiling nog een klein presentje toesturen en wensen je heel veel plezier van de kast. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

perfekt

de snelheid van het bedrijf, en het is een prima slaapbank

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Mooie draai fauteuil gekocht voor een schappelijke prijs. Netjes de volgende dag geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Kwaliteit en prijs prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, betrouwbaar. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Mijn bestelling kwam veel te laat, maar daar kon u waarschijnlijk niets aan doen, vanwege lange levertijden. Ik had graag tussendoor even een reactie van u gehad. Meerdere keren gevraagd, maar iedere keer dezelfde mail. Zie het als tip, niet als kritiek. Klanten even op de hoogte houden als het niet of later leverbaar is. De bezorging van het pakje was netjes. Goed ingepakt tegen eventuele beschadiging. Dus dat was prima. Succes. Vriendelijke groet Lummy Goldsteen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Lummy, Bedankt voor je positieve review. Wij nemen je feedback mee om onze klantenservice en diensten in de toekomst te kunnen verbeteren. Goed om te horen dat de bestelling verder naar wens is. Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

Helemaal tevreden

Een aanwinst in mijn huis, goede service en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling, bij aflevering bleek er een beschadiging te zijn. Super snel en correct opgelost!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Arjen, Wat goed om te horen! Bedankt voor je positieve feedback, dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

7

Mooie collectie

Mooie website met producten die ik sllemaal wel zou willen hebben,

  • Aanbevelen? Ja

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd