Mooie kast

Mooie kast en snelle levering! Heel blij mee

Goede prijzen, snelle levering.

Sale artikelen leuk geprijsd, goede levering.

Prima service prachtige produkten groot en klein

Uitstekende webshop gebruiksvriendelijk en uitdagend

snelle levering pakket goed verpakt

snelle levering en goed verpakt

Top !

Leuke, smaakvolle spullen. Leuk winkelpersoneel en snelle en correcte levering. Complimenten !

goede service

Tot nu uitstekend geholpen

pakket was onvolledig, dus niet tevreden

Twee onderdelen ontbraken in het pakket. Ik heb daarover 2x gebeld. Meisjes aan de telefoon zijn super vriendelijk, maar zou fijn zijn als er vanuit basic label een mailtje gestuurd zou worden wanneer ik de onderdelen kan verwachten zodat ik er niet voor een tweede keer achteraan hoefde te bellen. Het is al vervelend genoeg dat de kast op 27-11 bij mij is afgeleverd en dat ik nu nog een week moet wachten op de ontbrekende onderdelen. De enige reden dat ik deze kast bij basic label had besteld was dat de kast op voorraad was en ik dus geen levertijd had van 3 weken. Al met al zit ik nu toch op een levertijd van 3 weken, waarbij ik er dan maar vanuit ga dat de onderdelen volgende week wel worden geleverd!

Hallo Pien, Wat vervelend dat er bij de levering onderdelen ontbraken in het pakket en je niet voldoende op de hoogte gehouden bent over de nalevering van de onderdelen. Fijn wel om te lezen dat je vriendelijk te woord bent gestaan. De ontbrekende onderdelen heb je inmiddels ontvangen, zie ik. We zullen je feedback meenemen! Bedankt! Vriendelijke groet, Team Basiclabel

Bezorging duurt veel te lang. Is niet meer van deze tijd.

8 dagen geleden iets besteld en het wordt pas maandag geleverd. Dat is 12 dagen na bestelling. Levertijd was 1 -2 werkdagen. Totaal niet in lijn.

Goed product voor een nette prijs

Bouwpakkket met Goede instructies. Alles was compleet en paste prima in elkaar. Goede afspraken en aflevering keurig op tijd. Heel tevreden kast ziet er mooi uit.

Super winkel

Super spullen mooie aanbiedingen en snelle levering.👍

Prima winkel

Bestelling en levering ging goed. Ze gebruiken een fijne transporteur. Het bestelde meubel viel ons tegen, maar het retourneren ging uitstekend. Het meubel werd kosteloos weer aan huis opgehaald. Topservice!

Goed.

Levering goed. Product goed.

Blij met de mooie stoelen en service

Ondanks de drukte met black friday waren de stoelen maar een dag vertraagd. De klantenservice was vriendelijk en direct bereikbaar, ik las in de vorige recensies anders maar daar heb ik niets op aan te merken! Goed verpakt en ben ontzettend blij met de stoelen!

Mooie kast

Netjes en snel geleverd op afgesproken tijd. Kast mooi. Zelf pootjes onder gezet ipv wielen

Kastje is op tijd geleverd en gemakkelijk in elkaar te zetten

Desgevraagd geholpen met maken van keuze meubel en budget. En natuurlijk de woonruimte.

Na bestelling had ik het product snel in huis. Was keurig verpakt voor de verzending.

Mooie en leuke spullen, goede service en snelle levering

Mooie en leuke spullen, goede service en snelle levering

Mooie spullen, prima service

Mooie spullen en ruime kwalitatief assortiment.

Mooie spullen, prima service

Mooie spullen en ruime kwalitatief assortiment.

Mooi me net kastje.

Goede overzichtelijke website. Snelle levering. Duidelijke handleiding.

goede Wooonkast

Gekocht via internet. Goede kast. Zelf in elkaar zetten geen probleem. Snel geleverd binnen een week.

Artikel was nergens op voorraad maar wel bij BasicLabel! Top en super snelle levering.

Uitstekend!

Nette website, zeer snelle levering! Fijn dat je zeer goed op de hoogte wordt gehouden over de levertermijn van de bestelling.

Goede aankoop, snelle verzending, prima afgeleverd in huis

goede kwaliteit van product

goede kwaliteit van product