Snelle keurige levering, mooi product, zoals op website getoond wordt.

Mooie aankoop snel geleverd

Wij hadden een tv meubel besteld bij basiclabel. Het meubel was op voorraad en werd snel geleverd. Het was makkelijk om een afspraak te maken voor de bezorging door een extern bedrijf.

Geweldige gevarieerde winkel met zeer vriendelijk personeel.

Fijn geholpen. Goede service. Tip: wij bestelden op diverse momenten (wel dicht bij elkaar qua datum) artikelen. Nu kregen op drie verschillende momenten de spullen. Dat kan efficiënter lijkt mij. En scheelt basic label geld. Alle kasten klopten, het in elkaar zetten was een hele klus maar de beschrijvingen waren zeer helder. Nu kan het genieten beginnen in ons nieuwe huis.

Prima webshop en goede service!

Leuk assortiment, snelle ontvangst, vriendelijk en duidelijk.

Zeer klantgericht en goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne winkel en goede service

Topbedrijf voor heel veel leuks

Bestel bij regelmaat, vooral decoratie, trendy, kwaliteit . Snelle afhandeling v bestelling, dus oké !

Fijne bezorging, helemaal tot in de kamer.

Leuke webshop

Leuke webshop, sierkussen besteld, is erg mooi, goede kwaliteit. Snelle bezorging en gratis verzending en retour! Voor herhaling vatbaar!!

Alles snel geregeld, stonden open voor al mijn vragen. Bezorgdag kon ik zelf regelen. Uitmate tevreden!

Mooie producten, snelle levering en gratis bezorging, top!

Snel, goed verpakt, goed en leuk artikel, top!

Goede ervaring, netjes opgelost!

We hadden 2 fotoschappen besteld, deze bleken bij aankomst helaas gesneuveld te zijn, maar na een mailtje naar basiclabel met foto’s en omschrijving is het allemaal netjes opgelost! Super gedaan.

Helaas zijn de twee fotoplanken kapot. Voor het geld dat ik ervoor heb moeten betalen vind ik dat niet goed! Ze zijn mijns inziens stuk in de doos gegaan. Ik moet mijn mening bijstellen want een dag na mijn beoordeling ontving ik een mail van Basiclabel.nl waarin zij mij beloofde nieuwe fotoplanken te sturen. Ik vertrouw erop deze z.s.m. te ontvangen en ben blij verrast met de manier waarop zij met mijn klacht zijn omgegaan.

Hallo Marion, Bedankt voor je feedback! Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat je artikelen met beschadigingen of kapot van ons ontvangt. Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen om dit met je op te lossen. Team Basiclabel

Basiclabel is n eigentijds label met heel mooie en aparte woonartikelen

Wij hebben n heel goede ervaring met de klantenservice, Bij de door jullie geleverde kast van Wood ( wit ) zat een factuur met t goede artikel geadresseerd aan iemand anders. Na n telefoontje werden we heel vriendelijk te woord gestaan. We kregen per omgaande de goede factuur en n presentje met excuses. Wij vinden Basic label n prima zaak.

Snelle en correcte levering!

Alles volgens afspraak

Goede service en tevreden over het produkt.

Bezorging ging goed. Er werd een afspraak gemaakt voor de bezorging, snelle levering en wij zijn tevreden over de kast.

100% TOP

Snelle levering van kwaliteit. Prima en positief verpakt.

Precies wat ik in gedachten had.

De foto's komen goed overeen met de werkelijkheid. Ik ben heel blij met de nieuwe eetkamerstoelen. En de bezorging was ook dik in orde.

Super snelle levering

Bestellen was heel eenvoudig, tot mijn verbazing zelfs zonder verzendkosten. Volgende dag al bezorgd door POST NL (en gelukkig niet via een andere bezorgdienst, daar heb ik slechte ervaringen mee). Prijs van het artikel ook prima.

Product van matige kwaliteit

+ Super snelle levering + Extra bevestigingsmateriaal meegeleverd - Het product bleek al licht beschadigd bij levering - De kleur van het product is niet egaal (bobbeltjes en strepen)

Hallo Myrthe, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Onze klantenservice heeft inmiddels contact gezocht over de lichte beschadigingen die je hebt geconstateerd en zullen dit verder in behandeling nemen. Team Basiclabel

zeer goed

Snel, goede prijs.

Snelle levering door een zeer vriendelijke jongeman.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden via de mail over de levering hoe laat en wanneer. En ondanks de regen was de jongeman die de kast kwam leveren zeer vriendelijk.

prima!!

prima ervaring

Snelle service; advies in de winkel en contact met verkoper

Blablablabla

Over Basiclabel.nl