Snelle levering en prima service!

Na het plaatsen van de bestelling, werd het artikel de volgende dag al bezorgd. Het (mail-)contact met de klantenservice verliep vlot en naar volle tevredenheid.

Prettig geholpen in de winkel in Hoorn. We hebben daar 1 kussen gekocht en de 2e werd de volgende dag geleverd. Prima service!

snelle levering en product voldoet aan verwachting

Positief!

Duidelijke communicatie en snelle levering! De montage was ook zo gepiept dus wij zijn blij! Het nadeel van online kopen is dat je niet vooraf kunt ervaren hoe de stoel zit en hoe de stof er exact uitziet. In dit geval pakt het goed uit.

Goed product en goeie service

De bestelde artikelen waren goed verpakt en zijn echt mooi. Alleen de pootjes moesten gemonteerd worden. En heel vriendelijk bezorgd.

Levering snel, maar veel beschadigingen

Fijn dat de kast die ik had besteld de volgende dag al geleverd kon worden, alleen zaten alle delen vol met flinke beschadigingen en deuken. De kast zelf had een fout in de beschrijving om de kast in elkaar te zetten. Een plank die overduidelijk andersom zou moeten zit dus nu altijd verkeerd om en is niet makkelijk te veranderen. Waar de beschadigingen door komen blijft een raadsel natuurlijk, maar dit is eigenlijk te erg. Een korting had er wel op mogen zitten in zo’n geval.

Helemaal prima!

Erg goed verpakt en snel geleverd. En dat voor een mooie prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

Perfecte service

Mijn bestelling was deels niet geleverd door PostNL. Zonder problemen werd een nieuwe kast opgestuurd en handelden zij het met PostNL af. Zo hoefde ik niet langer te wachten. Het is heel fijn dat zo proactief gehandeld wordt en met vertrouwen naar de klant toe.

Bijzettafel zoals beschreven, kleur ietsjes afwijkend van foto, is iets warmer in het echt dan op foto leek. Service vlot en top! Erg tevreden

Super geregeld

In min zoektocht naar een bepaalde lamp, vond ik deze bij basiclabel. Omdat het de laatste was, was hij ook nog behoorlijk afgeprijsd. Besteld, betaald en 24 uur later stond hij hier op de kast. TOP!! Zoals je hoopt en verwacht dat het zou gaan.

Top!!!

Supermooie onbewerkte eikenhouten tafelblad. Snelle en hele vriendelijke levering.

Snel.goede prijs kwaliteit verhouding

Artikel komt beschadigd aan

Gisteren heb ik mijn bestelling van het schilderij “Saloon” van HK Living on ontvangen. Helaas ontdekte ik bij het uitpakken dat de zijkant rechtsboven van het frame is gescheurd. Dit was een grote teleurstelling, aangezien ik erg uitkeek naar het ophangen van het schilderij. Ik baal hier behoorlijk van en hoop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Kunt u mij laten weten hoe we dit het beste kunnen aanpakken? Alvast bedankt voor de moeite en ik zie uw reactie graag tegemoet.

Mooie lamp

Mooie lamp erg mooie kleur. Zal vast mooi staan. Blij mee! De bezorging via post nl was een drama. Deze werd dagenlang vooruit geschoven en kwam ook niet op het aangegeven pakketpunt.

Eerste keer en direct tevreden

Ik ben super blij. Kleur op de site komt mooie in het echt overeen. Zit heerlijk en is een luxe fauteuil voor m’n slaapkamer. En past perfect !

Nog steeds niets geleverd

Jullie vragen mijn mening over een produkt dat vorige week dinsdag zeker geleverd ging worden en tot op heden nog niet is toegekomen.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Op zoek naar een kledingkast , kwam ik op de site van Basic Label uit , goed overzicht , makkelijk zoeken en in winkelwagen plaatsen. De levering was de volgende dag al , alleen maar positief.

Geen opmerkingen

Netjes en in goede staat geleverd. Prima service.

Snelle, correcte, afhandeling aankoop.

Goede ervaring met Basiclabel.nl.

Voor mij was het de eerste keer dat ik iets bestelde bij Basiclabel. Maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Je kunt zelf de dag van bezorging uitkiezen. Dat is echt ideaal. Het tijdstip waarop ze zouden komen was helaas niet duidelijk. En ik kon dit ook niet wijzigen. Dat was dan ook het enige minpuntje. Maar het is goed gekomen. De kast in elkaar zetten was ook heel goed te doen door de duidelijke handleiding. En zoek je een degelijke sterke kast dan zou ik je aanraden om kledingkast Mees aan te schaffen.

Prachtige meubels en perfecte service

De klantenservice bij Basiclabel is hoe het hoort te zijn bij elk bedrijf. Hele snelle reacties en top kwaliteit. Ik ga hier absoluut vaker bestellen.

Snel, goed ingepakt, toch iets beschadigd

Het werd netjes op tijd verzonden, ik vond het ook heel goed ingepakt, ik als vrouw zijnde met 2 linkerhanden kon t tafeltje ook zelf gemakkelijk in elkaar zetten, helaas ondanks t goed inpakken waren de poten op sommige plekken wel beschadigd dus ik denk dat t al eerder is gebeurd, want t kwam goed beschermd aan

Super gebruiksvriendelijke website

De site is duidelijk, producten zijn makkelijk te vinden, op te slaan en er worden leuke suggesties gedaan voor aanvullende aankopen die passen bij de style waarop je eerder gezocht hebt. Het bestellen gaat makkelijk en snel, kan niet wachten tot de bank met bijpassende poef geleverd worden!!!

Snel en netjes

Snel en netjes gezeverd, artikel prima

Goede ervaring met Basiclabel

Goede ervaring met Basiclabel

Jan Tinbergenweg 1

1689 ZV Hoorn

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.