Teleurstellend

Ik heb een bestelling gedaan die beschadigd werd geleverd. Retour werd snel en netjes geregeld. Opnieuw besteld en helaas weer beschadigd. Ook nu retour netjes afgehandeld.

Goede en snelle levering

Prima contact

Prettig geholpen. Alleen vergeten betaling aan mij te doen.

Fijne service en snel geleverd

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Basic Label. We hadden een tv meubel besteld en per mail krijg je duidelijk over hoe en wanneer het geleverd wordt. Dit was ook nog eens heel snel! Ook de bezorgservice is heel fijn en de bezorger heel vriendelijk. We zijn heel blij met ons tv meubel en de afhandeling van de bestelling. Ik zou zo weer een bestelling plaatsen! Hartelijk dank!

Alles snel en goed geregeld!

nvt

Product is als omschreven op de site.

Beetje ingewikkeld om in elkaar te zetten, maar uiteindelijk wel gelukt.

Heel blij met mijn ornament.

Snel kunnen bestellen. En ondanks de drukte optijd in huis. Je kunt je pakket ook volgen. Zeer tevreden. En het ornament staat prachtig.

Alleen maar positief

Snelle goede levering. Pakket werd keurig tot over de drempel geleverd. Kwam volledig en netjes aan.

Alles perfect!!

Alles perfect!!

Prima en snel geleverd.

Toppers

Noa is echt een topper , alles netjes en goed opgelost

Helemaal top!

Enorm snelle levering en alles goed op afspraak. Top service!

Dit was eenmaal en dan nooit meer.

Op de site van Basic Label wordt genoemd dat de tafel gemonteerd wordt geleverd. Wij ontvingen een flatpack. Bij montage bleek dat bij een van de tafelpoten een schroefgat ontbreekt. Einde montage. Verder bleek de glasplaat niet de beloofde 2cm dik te zijn maar slechts 8 mm. Ik durf niet te geloven dat dit glas het beloofde safetyglas is. Wij sturen de tafel terug en willen het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort krijgen.

Beste Jan, Bedankt voor de feedback. Excuus dat er niet bij heeft gestaan dat het artikel montage vereist! Dit zullen we laten aanpassen. De online aangegeven dikte van het veiligheidsglas is ongeveer 1 cm. Jammer dat de tafel door een ontbrekend gat niet gemonteerd kan worden. Er is inmiddels contact met de klantenservice hierover. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Ontzettend blij met onze nieuwe tv meubel gravure. Past perfect in ons interieur. Super snelle levering.

Perfecte!

Perfecte levering en ondanks alles binnen aangegeven levertijd. Ik heb een eettafel en salontafel van Woood bestelt en helemaal top!

Product was hier wel op voorraad, terwijl bij de meeste andere webshops niet. Ik kreeg super snel bericht over de levering en daarin was veel keuze. Top dus!

Helemaal zoals het moest zijn

Jullie aanbod was leuk, mijn keuze komt exact overeen met produkt. Mn verwachtingen waren zelfs lager gestemd wegens de prijs.

Prima geregeld

Alles naar de wens.Prima producten.Wij hebben 3 rotan zwarte plafondlampen besteld.

Ik heb een grote order besteld bij Basis Label €4100,- waarbij helaas lang niet alles goed gaat

Een aantal producten zijn goed geleverd en prima, daar zijn we heel erg blij mee. Helaas is er bij de order iets fout gegaan waardoor het leveren van alle producten en een aantal ontbrekende onderdelen en beschadigde artikelen een chaos was, ik veel heb moeten bellen om het toch geleverd te krijgen. Tot op heden is er nog 1 artikel beschadigd geleverd en niet goed opgelost. Het contact hierover is gaande, helaas is het reageren vanuit basic label traag en onzeker. Door alle vervelende omstandigheden is er beloofd/ toegezegd dat er een tegoedbon opgestuurd zou worden 1,5 week geleden. ik hoop ook dat deze ook gaat komen. Uiteraard hopen we dat het beschadigde artikel ook goed zal komen en dat we daarna kunnen genieten van alle nieuwe spullen. Dan zullen we Basic Label wel gaan aanbevelen.

Hallo Daan, Bedankt voor je feedback! Je hebt inderdaad hele mooie orders geplaatst! De levertijden verschilde wat, waardoor de uitlevering op verschillende momenten gingen. De beschadigde levering en tegoedbon zijn opgepakt door de klantenservice en je kunt vandaag een reactie verwachten. Heel veel plezier van je mooie aankopen! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Hier word een mens blij van

Bij basic label 2 lower case kastjes van vtwonen besteld . S’avonds besteld en binnen 2 dagen in huis en dat rond de kerstdagen en in deze corona tijd is dat super snel

Goede kwaliteit emmer een goede service!

Makkelijk om bestellingen te plaatsen. Snelle levering door een goede transporteur. Er wordt goed gecommuniceerd rondom aflevering. Tevreden en zal zeker vaker bij jullie bestellen.

Snelle levering, goede service

Prima, precies wat ik zocht en heel snelle levering!

Mooie lijstplank, prima prijs. Makkelijk bestellen, prima snelle levering en zonder extra kosten. Helemaal Top.

Snelle levering, topproducten

Mooie salontafels, snel geleverd

Goeie prijs-kwaliteit verhouding.

Blij mee.

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Stapelgoed en Nicolas Vahé.