Prima geregeld

Door de enorme drukte moesten we wat langer op onze aankoop wachten! Maar daar kwam netjes een mail over! Prachtige fotoplank en hij staat super op onze muur!

Heel goed geholpen en supersnelle levering

We zijn heel blij

Alles goed geregeld

Snelle bezorging en product precies als omschreven.

Het product was precies zoals in de omschrijving was beschreven en de levering was supersnel.

Prima bedrijf

Goed product en een snelle levering

Goed geprijst en snelle levering

Snelle levering, alleen toen we de planken op gingen hangen zag ik dat er bij eentje een hoek beschadigd was maar dat zag ik dus te laat ik had de doos al Weggegooid. Dus eigen fout maar toch jammer.

geen enkele afspraak is nagekomen

Heb een hoekbank gekocht die op voorraad was, zou de volgende werkdag worden uitgeleverd, zelfs over gebeld, geen probleem, deze dag vrij genomen. De dag van uitlevering werd mij verteld dat het door de Corona vertraging had opgelopen, 5 dagen later werd de bank pas geleverd. De avond van te voren mocht ik aangeven 's morgens of 's middags. Ik heb voor de ochtend gekozen, de ochtend vrij genomen, de dag van levering kreeg ik te horen dat ze tussen half 2 en half 4 zouden komen, dus ook de middag vrij genomen. Chagrijnige bezorger, die de bank in de achtertuin neerzette in de regen, door de Corona mocht hij niet binnenkomen. Buren opgetrommeld. Pffff wat een gedoe en dan alles op de Corona schuiven vind ik nog wel het ergste.

positief

Zoals beloof, bezorgd op afspraak, korte levertijd. Ontzettend blij met de aankoop

Tevreden van A tot Z

2 kasten en een rek besteld bij Basiclabel. Het bestelproces gaat snel en de levering was ook snel en heel goed geregeld en dat voor de COVID periode. Top service en heel blij met mijn aankoop!

Prima geregeld alles

Netjes alles ontvangen

Snelle aanpak en bezorging.

geweldig

Super mooie kast, en erg stevig

Mooie producten!

Ben zo blij met de producten die ik heb gekocht bij basic label! Communicatie was goed, alles is netjes aangekomen.

Alles overzichtelijk, vlotte levering

Snel, goed en betaalbaar

Ondanks de corona tijd, super snelle levering. Blij met mijn gekochte bankje.

niet tevreden

bed komt aan met beschadiging, contact opgenomen met klantenservice maar nog steeds geen nieuwe onderdelen ontvangen, duurt allemaal erg lang

Ruime keuze

Leuke winkel met ruime keuze. Wacht nog wel op teruggave van mijn geld. Duurt Max 8 dagen. Als ik dit terugheb zou de score hoger zijn

Prachtige winkel, mooie spulletjes, aardig personeel, en altijd een leuk en nuttig advies!

Ik heb deze keer online iets besteld. Super leuk, een sprokkeltafel. Perfect ingepakt, makkelijk in elkaar te zetten, mooie kleur. Verder koop ik vaak iets in de winkel, vraag vaak cadeau-bonnen voor mijn verjaardag, vind het heerlijk om even binnen te struinen, altijd leuke nieuwe dingen en stijlen. (Pip-servies wordt langzaam zelfs anders) Personeel is nooit opdringerig wel heel behulpzaam, ik kom er heel graag!!

Prachtige kast! Alleen bezorging ging niet helemaal zoals ik had aangegeven (naar de achterkant van het huis, omdat het zo vroeg was). Dit lag volgens mij niet aan basic label, maar aan bezorgbedrijf.

Lang Wachten, verkeerde lamp en stuk!

Helaas heb in niet zon goede ervaring. We hebben een hanglamp besteld met daar bij tekst dat de lamp binnen 1 werk dag bezorgd Zou Worden. Helaas hebben we hier 1 week op moeten Wachten. Dat kan zeker in Deze tijden gebeuren, maar wanneer de lamp bezorgd wordt, is het de verkeerde maat (een doos van 1 meter bij 1 meter) welke staat in ons huis en niet gelijk retour Kan. Deze heeft een week Lang in huis gestaan en Zou we een omruiling komen. Na een week was dit in gepland met de externe vervoerder: was de lamp die we hebben besteld niet in de bus! Dus zaten we nog zonder lamp. Uiteindelijk is de lamp een dag later bezorgd maar zat hier dus een breukje in een van de rotan spijltjes. Omdat het zoveel gedoe heeft veroorzaakt om uberhaupt Deze lamp te mogen ontvangen heb ik hier niet meer over gebeld. Ik zou ookk een cadeaubon ontvangen welke ik nog niet gezien heb... Al met al... Niet enthousiast om nogmaals te bestellen bij BasicLabel en dat Vind ik erg zonde...

Fotolijstjes kwamen 1 voor 1 verpakt in magazijn verpakking.

6 fotolijstjes besteld. 2 hiervan zijn kapot aangekomen. Ze kwamen allemaal apart niet samen in een doos met bescherming en ze waren verpakt in de doosjes zoals ze in de winkel in het magazijn liggen. Reactie van de webwinkel laat al een week op zich wachten.

Uitstekend!

Mooi assortiment, gebruikersvriendelijke website, vlotte bezorging.

Niet gegaan volgens verwachting

De kast is geleverd, maar we misten onderdelen om de kast in elkaar te zetten. Dus is de kast nog steeds niet in gebruik helaas.

Goede en snelle service!

Snelle levering, product bevalt prima.

Communicatie naar klant kan beter!!!

Heb meerdere malen gebeld met basic label !! Onduidelijkheid over levering duurde 5 weken ipv 5 werkdagen echter geen mail of info daarover!!! Verder prima te woord gestaan maar de diversen tussenpersonen zoals eekhoorn dutch ned maken t erg gecompliceerd!!! Uiteindelijk kwam t goed!!!