(in een woord) Top!

Snelle levering en mooi product!

Super mooie tafel

Ik ben erg blij met de tafel die we besteld hebben. De levering was prima en het in elkaar zetten ging makkelijk. Kortom, zeer tevreden!

Uit voorraad leverbaar , de olie die we wilden bestellen . Alleen dat is al heel fijn ;)

Assortiment en levering goed, kwaliteit minder.

Drie kasten besteld en ontvangen. Bij het in elkaar zetten van de kasten bleken alledrie de kasten beschadigd. Dit gemeld, snelle reactie. Er zou contact worden opgenomen met de fabrikant, maar wacht inmiddels al drie weken op vervolg.

Snel en netjes geleverd

Mijn bestelling snel en netjes gratis afgeleverd

Snelle levering goed verpakt blij met tafel

Zeer behulpzaam personeel

Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen. Het artikel dat ik wilde hebben was niet voorradig en verkoooster heeft het on line besteld voor mij. Volgende daf al in huis. Ben daar superblij mee

Winkel prima

Wij vonden onze kast van 800 euro in elkaar zetten erg veel werk dat viel erg tegen voor zoveel geld. Het is dat mijn man technisch inzicht heeft anders was het echt niet gelukt.

Prima prijs, goede kwaliteit

Mooie zwarte kledingkast van Woood gekocht. Mooie prijs (helaas zag ik twee dagen later dat de kast nog weer goedkoper was geworden, maar dat hou je toch. Dit kun je niet voor zijn)!! Snelle levering.. Netjes afgeleverd. We zijn er blij mee.

Fantastische communicatie en resultaten!

Jullie team is één en al fantastisch! Ik heb mijn Toby tv wandmeubel bij jullie aangeschaft. Door o.a. logistieke wijze heeft het een tijd geduurd voordat ik die in huis heb. In de tussen tijd met o.a. Femke telefonisch als via mail gemaild met mededeling dat het aankomt maar dan wel veel later gaat duren dat het is. Afijn ik heb het geaccepteerd en gewacht op mijn bestelde wandmeubel. Uiteindelijk thuis gearriveerd maar het heeft zijn gebreken. Hiervan heb ik bij Basiclabel gemeld en tot snel zijn ze met een fijn oplossing gekomen! Al met al, je kan zeer zeker hier bij Basiclabel met gerust hart je producten blijven kopen!

Snelle levering en goede service!

De klok werd snel geleverd en toen hij het niet bleek te doen kreeg ik direct na mijn mailtje een andere toegestuurd. Top service!

niet een duidelijke afspraak

de afspraak maken staat niet duidelijk aangegeven namelijk tussen aan halings tekens terwijl het met grote letters aan gegeven zou moeten en ook de belofte van ,, vandaag besteld ia morgen in huis ,, Dit klopt dus niet jammer ,

Goede klantenservice

Klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam. Na een aantal meldingen van ons over een ontvangen product werden we correct via de e-mail geholpen.

product defect en snel omruil geregeld zonder gedoe, erg adequaat gehandeld!

Hele mooie eiken foto wandplank

Ik had er al 2, maar wilde er nog een bij. Het staat prachtig

Alles zoals ik gewenst had!

Heb een kast gekocht. Geleverd binnen de tijd die ze aangaven en de kast is geweldig. Krijg alleen maar complimenten. Ook de betaling ging vlot en correct.

makkelijk bestellen en levering.

Online een kast besteld bij Basic Label. Deze werd volgens afspraak snel en correct geleverd. Hierbij werd steeds duidelijk gecommuniceerd zowel door Basic label als de vervoerder.

Mooi product slechte verpakking

Bij aankomst was de lamp helemaal vervormd ,waarschijnlijk omdat te hard mee gehandeld is ,maar kon uiteindelijk wel alles wee in vorm krijgen naar 2 uur schikken.

Prettige en goede service / snelle levering

We werden in de winkel deskundig geholpen bij het kopen van een kast van het merk Basislabel. Product is geleverd in een zeer degelijke verpakking en de bijgeleverde montagehandleiding is duidelijk.

Vlotte service en netjes ingepakt. Product is heel mooi.

In 1 woord BINGO

Door een foutje van ons zelf (verkeerde kleur doorgegeven van de meubelolie). Snelle reactie op onze vraag. Geld retour en de nieuw bestelde olie was de volgende dag in ons bezit.

wachten op de factuur

Beste, Enige tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst. Ik heb vervolgens om een factuur gevraagd om deze correct af te handelen in onze administratie. Wij zijn namelijk een bedrijf. Het zou heel handig zijn als er in het vervolg een factuur bij zit of dat ik deze ergens kan downloaden. Nu moet ik er zelf achteraan..dat vind ik teleurstellend.

Beste Firma Jaritech, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. We blijven volop in ontwikkeling en zullen jullie feedback zeker meenemen! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Fijn dat de kast op voorraad was!

Overal lange levertijden op deze kast maar hier niet. Heel blij mee.

Top en fijn bezorgd

Top en fijn geleverd. Geen slechte ervaring!!

Goede ervaring

Mooi product Snelle levering Een aanrader

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.