Bij een probleem staan ze je super te woord en denken met je mee!

Perfect stoelen en levering lekker snel

2 x stoel besteld waren binnen 5 dagen geleverd .

In 1 woord geweldig!

Bij het zoeken naar nieuwe kasten voor de slaapkamer kwam ik uit bij basiclabel.nl Wat een geweldige winkel! Kasten zijn zoals beschreven en op de foto te zien is. Kwaliteit /prijs is erg goed. Keurig op tijd en naar afspraak geleverd. Fijne bezorgers die een dame helpen met de zware dozen. En wat een kersje op de taart is: geen bezorgkosten die in alle andere winkels torenhoog kan zijn. Ik ben blij en weet waar ik een volgende keer nieuwe meubels koop.

Armoedige kast! Kwaliteit slecht

Zeer slechte kwaliteit planken al krom bij het in elkaar zetten. Schroeven matige kwaliteit had iets beters verwacht van deze kast

Beste Meneer Deelman, Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Wat jammer dat u niet tevreden bent over de kast. U kunt foto's van de onderdelen die niet naar tevredenheid zijn insturen naar info@basiclabel.nl, dan zal de klantenservice, in overleg met u, hiervoor een oplossing zoeken. Alvast bedankt voor de moeite! Team Basiclabel

Uitstekend!

Netjes verpakt, snel geleverd, en nog een gratis magazine. Helemaal super.

Fijn online shoppen

Mooie webshop met mooie producten, snelle levering en uitstekende klantenservice.

Balen

Heb na 8 dagen nog steeds mijn geld niet terug na een retourzending .

Beste Caroline, Bedankt voor je feedback. De terugstortging is voor je in orde gemaakt. Het aankoopbedrag staat binnen enkele dagen retour op je rekening. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

mooie spullen snel geleverd

mooie kast besteld ,eenvoudig in elkaar te zetten, snel en netjes bezorgd door vriendelijke chauffeur. onze dochter is erg blij met de nieuwe kast!!

Snelle levering en mooie producten

Een eettafellamp besteld en een wandpaneel (decoratie). Goede verpakking, snelle levering.

Fotolijst plank mooi product van goede kwaliteit

Leveren mooie producten, echter de verpakking liet te wensen over. Voor de 2e keer een fotolijst plank besteld en de verpakking was door vervoer wederom beschadigd. Gelukkig het product niet! Advies beter verpakken, meerdere lagen dubbelfolie gebruiken dan is het voor elkaar!

snel

snel geleverd

Rommelige afhandeling en service

Fijne webshop met mooie artikelen. Helaas ben ik tot nu toe minder te spreken over de afhandeling, bezorging en service. Kort na bestelling van mijn kast bleek deze in de aanbieding te zijn. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd of ik de kast dan ook voor de aanbiedingsprijs kon krijgen. Dit was geen probleem volgens de medewerker van Basic Label, fijn en top service! Helaas kreeg ik een week later toch een betaalverzoek voor de oude prijs. Weer contact gezocht, maar medewerker wist niks van de aanbieding en de door collega toegezegde prijs. Zelfs het screenshot wat ik hem stuurde van het gesprek met zijn collega was niet genoeg helaas. Nog een mail gekregen dat mijn vraag was doorgestuurd naar de financiële afdeling, maar tot op heden niks meer gehoord. Ik wacht dus nog steeds op een betaalmail met de juiste prijs, tot die tijd kan ik de kast niet open maken en gebruiken. Al met al vind ik de service en afhandeling erg rommelig en lang duren, jammer! Wat betreft de bezorging, dit is een externe partij en valt Basic Label zelf niet aan te schrijven, maar de bezorgdienst is een ramp! Komen hun afspraken niet na en bezorgden de kast uiteindelijk op een totaal andere dag dan afgesproken, om 6:45 ‘s ochtends! Tip voor Basic Label (aangezien Google vol staat met klachten over deze bezorgdienst) ga op zoek naar een andere bezorgdienst, want dit gaat ten koste van jullie naam.

Beste Marita, Bedankt voor de Feedback. Er is afgelopen week opnieuw contact geweest en de terugstortging is via Afterpay in orde gemaakt. Het kan wel even duren zichtbaar is in het account. Excuus dat de communicatie hierover en de aflevering niet geheel naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier van de kast! Team Basiclabel

Gewoon Top!!!

De bestelde stoelen netjes op dag die afgesproken was geleverd gekregen. Prachtige stoelen,helemaal blij mee

Prachtige kasten, helaas niet compleet geleverd

Bouwkwaliteit is top, eenvoudig in elkaar te zetten. Helaas miste 1 van de paketten, daar wordt momenteel naar gezocht. Klantenservice reageerde overigens snel en adequaat.

Snelle levering en goed verpakt

Ik bestelde HK Living koffiekopjes bij Basiclabel. Zeer goed verpakt en snelle levering!

Prima product, proces en service

Prima prijs, product en service.

Goede prijs en goede communicatie

Meerdere keren zeer goed geholpen door de klantenservice. Ook toen de levering werd opgeschoven en ik de kast elders kon krijgen voor een lager bedrag werd de prijs aangepast. Enige opmerking is dat de leveringstijd aangegeven op de site niet juist was. Het duurde veel langer omdat er geen voorraad meer was vanuit de leverancier.

Goed advies gekregen

Staan voor je klaar, nemen de tijd voor je en geven goed advies. Zeer klantvriendelijk. We komen er graag

Prima, netjes en op tijd

Prima service tegen een scherpe prijs

Wij hebben een bed gekocht en deze werd netjes bezorgd door aardige bezorgers.

Beschadigd bureaublad, maar goede service.

Mooie kwalitatieve producten en snelle levering

Al een paar keer iets gekocht voor in de woonkamer. De producten zijn mooi en kwalitatief plus de levering is snel.

Geen reactie op email en retourzending

Er zat geen retourformulier bij mijn bestelling, deze moest ik zoeken op de website. Daar stond dat ik mijn retour moest aan melden via de mail, dit heb ik 2 keer gedaan. Tot op heden geen reactie, de spullen retour gestuurd, nog geen geld terug. Geen idee of het nou goed gaat..

Hallo Nadine, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Ik zie dat er dezelfde dag nog reactie naar je uit is gegaan per mail. Wat vervelend dat je dit bericht niet hebt ontvangen! We zullen de klantenservice contact met je laten opnemen. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Heel tevreden!

Twee maal bij jullie een kast gekocht. Super aardig aan de telefoon. 1e kast kwam aan met beschadiging. Twee dagen later nieuw onderdeel al weer binnen. Geen lange wachttijden en goede service. Kortom wij zijn heel tevreden. M.vr.gr Linda Thie

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Stapelgoed en Nicolas Vahé.