Product is goed, service ok, retour proces slecht

Stoel besteld en bij uitpakken een beschadiging ontdekt. Lastig cs proces en erg vervelende tool welke mails niet duidelijk weergeeft op een telefoon. Retour proces was slecht, miscommunicatie, vertraging en dubbel werk. Jammer. Product is overigens wel mooi en daar ben ik blij mee.

Zeer tevreden jammer dat de kast die ik besteld heb een aantal weken 100euro goedkoper werd

Prima goede afspraken jammer dat de kast enkele weken 100 euro goedkoper was

Nooit meer!!!!!!

Na een bestelling moest ik vanwege een afterpay storing alles betalen ook wat ik niet behouden had en vervolgens te weinig geld terug ontvangen Na 100 mails nog steeds niet opgelost Ik nu ruim 45 euro meer betaald te hebben nog steeds geen geld terug ontvangen Ik zou hier nooit iets bestellen want ze zijn niet echt snugger

Heel erg goed

Goede service, perfecte bezorging

Prima verzorgd en snel geleverd

Perfect op tijd geleverd en goede prijs.

Goede bezorging service. Netjes op tijd geleverd en vriendelijke bezorger.

Super fijne service!

Net thuisbezorgd volgens afspraak. Helaas was mijn product beschadigd waardoor het wat langer duurde, maar daarover werd ik vooraf geïnformeerd. Prima service dus, en goede kwaliteit producten! Mooie designs.

Prachtige artikelen

Prachtige spullen, en wij hadden een nieuw kleed nodig. Hij kwam alleen niet volgende dag binnen, maar 5 dagen later. Bezorgservice is top. Je kan zelf inplannen en ze brengen het zelfs binnen. (Begane grond) Erg tevreden!

Artikel snel geleverd de volgende dag.

Mooie spullen, goeie service.

Een gezellige winkel met hele mooie spullen en een zeer goede service.

Wat een lelijke kwaliteit

Levering was top , snel. Op de foto’s ziet de kast er strak uit glad, bij levering zit blaadje bij : let op hout is natuur product / ofcourse.. Maar echt zowel op de zijkant als deurtje flinken krassen ! Dat is echt geen natuur probleem. Eerste instantie gelijk gemaild met de mededeling dat een poot gebarsten (geen reactie ). Daarna schroeven te kort en en de krassen op de kast maakte het voor de zij over om nog eens te mailen en wachten eigenlijk op het eerste contact maar helaas nog steeds niks. Kan wel huilen wat zonden van mijn geld ..

Hallo Elke, Bedankt voor je feedback. Wij vinden het erg vervelend dat je de kast zo hebt ontvangen. We kunnen helaas geen mailcontact terugvinden en laten de klantenservice contact opnemen om de nodige informatie en foto's op te vragen. Je kunt hierover vandaag nog een bericht verwachten. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Na veel wroeten in de aarde tevreden met aankoop

Bezorging was problematisch. Heeft mij 3 halve snipperdagen gekost. Dat zou gecompenseerd worden met een cadeaubon, hiervoor moest ik berichten als de producten bezorgd waren. Dat heb ik meteen gedaan toen de bezorging eindelijk heeft plaatsgevonden. Helaas niets meer vernomen. Wel 'n beetje jammer! Desondanks tevreden met onze aankoop.

Mooie vaas besteld voor een goede prijs. Levering was snel en het werd goed verpakt.

Prachtige tafel

Heel blij met mijn aankoop, goed verpakt, uitstekende service

Kasten met mankementen goed opgelost door Basic Label

Wij hadden twee garderobekasten besteld. Levering ging snel en volgens afspraak. Bij het in elkaar zetten bleken de kasten nogal wat mankementen te hebben. Panelen waren beschadigd, de deuren sloten niet en waren niet recht te stellen. Het zag er al met al niet uit. We hebben veel tijd besteed om de problemen op te lossen, maar de kasten waren simpelweg niet in orde. Basic Label heeft verschillende oplossingen aangeboden, maar uiteindelijk konden we de kasten terugsturen en werd ons aankoopbedrag teruggestort. We vinden dit een heel nette oplossing, zijn we erg blij mee.

Goede service!

Snelle reactie, schade van transport keurig opgelost!

zeer tevreden

Zeer tevreden, er zit een stuk houten plank verkeerd in de verpakking. Kort na contact werd er een nieuwe opgestuurd. De kasten zijn prachtig

netjes gecommuniceerd, snel geleverd, vriendelijke bezorgers, tafel in perfecte staat! Helemaal top dus!

Snel geleverd mooie eetkamerbank

Mooie eetkamerbank

Product voldoet aan mijn verwachting.

Kwaliteit en tijdigheid dramatisch

Prijs/kwalieteitsverhouding van het bed voor mn zoontje was heel slecht, de bedlades bleken zonder vermelding niet in de prijs te zitten en werden los berekend. De levertijd stond op 2 a 3 werkdagen maar dit bleek al snel om 3 weken te gaan. De levering van de lades is 3x verplaatst en heeft uiteindelijk 3 maanden geduurd

Beste Tos, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat jouw ervaring met Basiclabel op deze manier is verlopen. We doen ons uiterste best om de informatie op onze website zo duidelijk mogelijk weer te geven. Dat hier misverstanden over ontstaan is natuurlijk niet de bedoeling, dus we zullen je feedback meenemen in de optimalisatie. Onze klantenservice neemt nog even persoonlijk contact met je op over jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Snel bereikbaar via de chat

Stoel gekocht maar helaas geen handleiding hoe hij in elkaar moest. Via de chat iemand benaderd en kon binnen 5 minuten door. Topservice.

Snelle levering.

Vlotte verwerking en t artikel was netjes verpakt.

Goede prijs voor erg mooi tvmeubel

Goedkoper als je via basiclabel zelf besteld. Erg goede prijs en levering. Redelijk makkelijk te monteren voor iemand met 2 linkerhanden en het ziet er nog mooie uit dan verwacht. Ik ga zeker nog meer bestellen.

Mooi product maar lang moeten wachten

Prima bedrijf met goede prijs/kwaliteit verdeling. Op de site stond bij ons bestelde product een levertijd van 3 weken. We kregen spoedig een leverdatum van de bezorgdienst via de mail en hebben deze bevestigd. Echter een dag voor levering bleek het product niet leverbaar? Hoe dan?!! BasicLabel levert uit aan de bezorgdienst, deze maakt de planning en dan ineens is het een dag voor levering toch niet leverbaar? Deze vraag wel gesteld via de mail. Ik werd snel gebeld en kreeg direct een nieuwe datum… 3 MAAND later. De vriendelijke mevrouw kon mij verder ook niets uitleggen of verklaren. Het zij zo… Dus de “snelle” levertijd viel in mijn geval wat tegen. Maar de service en communicatie is prima. En ergens vind ik dat belangrijker dan een levertijd (waar het verkopende bedrijf ook niet altijd schuld in heeft). Eindoordeel is dat we tevreden zijn. Product is inmiddels netjes op de afgesproken dag afgeleverd. Tip voor Basiclabel: schep geen verwachtingen met levertijden door indicaties te geven, dat voorkomt wat irritaties bij afnemende klanten die teleurgesteld worden. ;-)

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.