Eenvoudig bestelproces en snel in huis. Ook extra fijn dat ik als member een pre- Black Friday kortingscode kreeg waarmee ik mijn bestelling kon doen :)

Overzichtelijke website met leuke producten

Ik heb met een mooie korting een tv-meubel besteld op deze website tijdens de Linda shopdag. Het tv-meubel dat ik besteld had, werd op de afgesproken datum geleverd. Verder geen problemen gehad.

Heb een mooie salontafel besteld, levering was supersnel en netjes. De tafel vind ik prachtig, dus die mag blijven!

Hi Josephine, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je berichtje en veel plezier van de tafel. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Betrouwbare webshop

Er werd een lever afspraak gemaakt zodat de bezorger niet voor een dichte deur staat met een groot pakket (een kledingkast)

Top.

Producten in goede staat en snel geleverd. Alleen jammer dat ze 1 week later in de aanbieding waren.

Matig product en slechte retourafhandeling

Het product voldeed niet aan de verwachtingen en de retourlabel ontbrak, waardoor Basic Label verwees naar het innamepunt van PostNL en die - vanwege het formaat dat PostNL eigenlijk niet accepteert - verwees ons weer terug naar Basic Label. Typisch gevalletje van kastje-naar-de-muur en dus teveel tijd, belletjes en moeite om een matig product te retourneren.

Beste Ewout, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Postnl zou het pakket (van dit formaat) wel aan moeten nemen want wij hebben dit pakket ook via Postnl verzonden. Erg spijtig dat dit niet is gebeurd. Op onze website onder 'retourservice' staat beschreven hoe het retouren proces werkt, gelukkig is een retourlabel niet nodig en volstaat een aanmelding van de retour bij ons. Uiteraard vinden wij het erg jammer dat dit onduidelijk was, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Keurig geleverd en een prachtige kast

De kast is prachtig en een hele goede kwaliteit. Alle onderdelen zaten er keurig bij en makkelijk in elkaar te zetten. Kwalitatief een mooie kast voor een leuke prijsje.

Goede communicatie, snelle levering!

Net zoals voorgaande aankopen bij Basic Label was dit goed geregeld. Goede communicatie per mail, snelle levering, goed verpakt, niks te klagen!

Probleem goed opgelost

Kreeg direct een andere toegestuurd

Bezorging Mwahh

Zou fijn zijn als je ook een optie had om extra te betalen voor tot in de woonkamer te bezorgen. Ik had hier graag extra voor betaald. Om een zware salontafel in je eentje de trap op te moeten tillen, dit was niet te doen. De bezorger keek alleen maar toe hoe ik in mijn eentje stond te kloten. Er staat ook nergens op de site dat het product erg zwaar is. Misschien ook handig om te vermelden, bijv aantal kg. Verder was het product wel goed en netjes verpakt. Website bestelling erg makkelijk en snel.

Mooie kast, wijze van verpakken kan beter

Mooie kast voor die prijs en als hij eenmaal in elkaar zit, wat best een klusje is, staat hij stevig en bevalt hij ons tot op heden heel goed. Duurzaamheid van materialen kan ik nog niet beoordelen zo snel na aankoop. Het verpakken van de kast was niet top, tussen de planken was geen beschermend folie gebruikt waardoor los zaagsel van de planken en voorgeboorde gaatjes tussen de planken zat en op het hout en lakwerk geplakt zat. Logistiek dienstverlener hield zich helaas ook niet helemaal aan de afspraken, met meer geluk dan wijsheid ging dat net aan goed.

Mooie artikelen

Klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam Tevreden klant

Snel en handig

De kast is zeer mooi en werd erg vlot afgeleverd. Binnen de dag werd ik begeld voor de levering. Na afspraak kwam de levering s'ochtends heel vroeg al aan na een telefoontje ene half uur van te voren. Handig om echt af te kunnen spreken wanneer de levering kan en dat hier ook rekening mee gehouden word. Heel tedreden van de leverservice. Ook allemaal supervriendelijke mensen.

Snelle levering en goede service

Beschadigd artikel werd snel omgeruild. Behulpzame communicatie hierover.

Snelle levering en nette bezorger

Snelle levering, alleen jammer dat de 3 zitsbank doorzakt en 1 fauteuil was beschadigd wat ook jammer is dat ze de bank en de fauteuils niet met de zelfde stof leveren. Wat ook een pluspunt is de makkelijke montage.

Beste Wietze, Bedankt voor je feedback. Fijn dat de levering helemaal in orde was. Als we je nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dit graag. Momenteel is onze klantenservice erg druk, maar we doen ons best om z.s.m. te reageren en met een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Fijne winkel, mooie spullen

Een fijne webshop met mooie spullen. Ik had nadat ik de bestelling had geplaatst de artikelen al heel snel in huis. Al met al een positieve ervaring!

Geweldig! Optijd en top service.

Ik werd gebeld om te kijken wanneer ik thuis zou zijn om voor de bezorging. Onze tafel kwam binnen 1 dag

Duidelijke communicatie, makkelijk te bestellen, geleverd binnen gesteld termijn.

Beste Nienke, Bedankt voor de aanbeveling. Wij waarderen je reactie! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Super service clientèle, je recommande.

Thank you so much for this positive feedback! Best regards, Team Basiclabel

Beschadigde laat geleverd.

Kast was beschadigd waarschijnlijk for transport. Hierover een mail verstuurd. Tot nu het enige dat ik heb vernomen is dat er personeelstekort is en met mijn probleem word niks gedaan. Goede service, not!

Beste Siem, Vervelend dat dit enige tijd heeft moeten duren wegens drukte aan onze kant. Ik heb begrepen dat er toch een overeenstemming is gekomen en er een oplossing tot stand is gekomen. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Ok maar de kwaliteit van de kast viel een beetje tegen

De ontvangen kast heeft twee beschadigingen. En de lade loopt pas na een hoop gedoe zoals het hoort.

Hi Laura, Wat vervelend om te horen. Onze afdeling klantenservice kampt nu met enorme drukte, maar we doen er alles aan om eventuele problemen z.s.m. op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Lange levertijd

Lang moeten wachten op de bestelde bijzettafeltjes. De levertijd werd uitgesteld. Besteld in augustus. Uiteindelijk bezorgd in november. Tafels van Woood zijn leuk en stevig. Ik ben er blij mee.

Hoi Ernie, Vervelend om te horen dat je zo lang moest wachten op de bestelde bijzettafeltjes. De levertijd van een product hebben wij niet altijd in de hand helaas. Door externe factoren kan het soms langer duren dan verwacht. Gelukkig ben je wel blij met de tafels! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Duidelijk webshop en snel verzonden

Duidelijk webshop en snel verzonden

Fijn om te horen Jeroen. Bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Netjes bezorgd op gevraagd dag!

Kledingkast keurig bezorgd op de gewenste datum. Het waren in totaal 4 dozen. 3 van de 4 dozen waten best beschadigd, maar de inhoud is helemaal heel. Verder vriendelijke bezorger en prima bestelproces. Aanrader.

Beste Robert, Gelukkig was de inhoud van het pakket nog helemaal goed! Bedankt voor je positieve feedback, dit wordt erg gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.