Mooie kast helaas levering en productie niet compleet

Wij hebben de kast online besteld. Is heel snel geleverd, wat erg fijn was. Helaas schroeven niet meegeleverd. Contact met klantenservice opgenomen (zaterdag). Op advies, een email gestuurd. Mijn aanvraag was op eerste volgende werkdag in behandeling genomen, donderdag erop hadden we onze missende schroeven. Eindelijk! Netjes en snel geregeld. Kast in elkaar gezet, helaas kwamen we tot ontdekking, bij de laatste deur, geen gaatjes voorgeboord om de scharnieren vast te maken. Toen werden we iets minder enthousiast. Uiteindelijk toch besloten om het te wagen en gaatjes zelf boren. De deur hangt, maar niet zoals het zou moeten. De kast is wel heel mooi. Jammer van de fouten!

Geen communicatie over late levering

Ik bestelde een bank die binnen 6-8 dagen geleverd zou worden. Een paar dagen na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat de verwachte levering verlaat was, en er stond een datum bij (zou 16 dagen worden). Best vervelend, omdat ik mijn oude bank inmiddels al weg gedaan had. Dus ik belde om te vragen of er nog iets mogelijk was om het proces te versnellen, desnoods de bank zelf ophalen. Dat was helaas niet mogelijk en nu bleek dat de bank nog later bezorgd zou worden omdat deze op de datum in de mail pas in het sorteercentrum binnen kwam en ze daarna nog een afspraak met mij moesten plannen. Ik vind het heel vervelend dat ik hier achter moest komen door zelf te bellen, er wordt onvoldoende gecommuniceerd en in de klant verplaatst. De bank is gelukkig heel mooi, maar 6-8 dagen werden 21 dagen. En dat zonder excuses, het staat in de voorwaarden werd er gezegd. Ik zou er niet snel weer een meubel bestellen.

Beste Suzanne, Bedankt voor je beoordeling. Het is erg vervelend als er een verwacht leverdatum is aangegeven en deze wordt uitgesteld! Dit hebben wij inderdaad via de mail laten weten op het moment dat het bekend was. Vervelend dat je je bank al had weggedaan en daardoor even zonder bank zat. Excuus voor het ongemak! Leuk om te lezen dat de bank verder naar wens is. Heel veel plezier ervan! Team Basiclabel

Goede klantenservice

Ik ben erg tevreden met de service van Basiclabel. We hadden koffiemokken besteld waarvan 1 beschadigd was aangekomen. We kregen gelijk een nieuwe set toegestuurd en konden de oude art gratis terugsturen.

Keurig geleverd, prima product, scherp geprijsd.

Service is heel goed!!

Ondanks dat mijn bestelling beschadigd aankwam (wat natuurlijk altijd jammer is) ben ik zeer tevreden over de service.

Waar voor je geld, goede vriendelijke service

2 kasten besteld. Hadden daarover een vraag. Ze zijn goed bereikbaar, vriendelijke duidelijke service. Producten voldoen volledig aan onze verwachting en de bestelling was ook binnen een zeer redelijke termijn geleverd. Keurig.

TOP

Telefonisch contact en levering gewoon perfect. Goede handleiding om kast in elkaar te zetten en prima product voor deze prijs.

Snel bezorgd, goede prijs!

Snel bezorgd, goede prijs. Blij met de wandplankjes van Woood. Hier ga ik vaker bestellen!

Super !!

Super goede service en duidelijke communicatie inzake de levering!

Goede ervaring maar bezorging valt tegen

Het product is mooi en goed afgeleverd. Klantenservice is vriendelijk en makkelijk te bereiken. Over de shopervaring ben ik dus tevreden. Helaas geldt dit niet voor de bezorging. Ik had eetkamerstoelen besteld. Deze vier kwamen in twee grote dozen. Ik woon op de eerste verdieping van een flat en ik liep naar beneden naar de bezorger omdat het lang duurde. Hij stond onder aan de trap met de dozen op een transportwagentje en de mededeling dat hij geen trappen op gaat.... de grote dozen moesten daardoor in de hal blijven staan totdat ik iemand had gevonden om mij te helpen. Dat vond ik wel echt waardeloos aangezien ik voor bijna 450 euro heb uitgegeven.

leuke accessoires, snelle levering, goede kwaliteit, duidelijke communicatie

Zeer slecht !!

Op 7 feb kleed teruggestuurd. Bewijs en track en tracé code doorgestuurd. Nog steeds mijn geld niet terug ontvangen ? Post NL gebeld maar basic label zal zelf met hen moeten bellen omdat zij retourlabel hebben aangemaakt.

Hallo Maaike, Bedankt voor je feedback. Wij hebben op 17-2 een T&T bewijs ontvangen, maar helaas het pakket van Post NL nog niet ontvangen bij ons retourmagazijn. Er zal contact met Post NL worden opgenomen door de klantenservice om dit verder op te pakken. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Nieuw kussen prima

Mijn vorige kussen was na een wasbeurt al stuk, rits was afgebroken. Deze is niet zo duur maar ook niet wasbaar.

Veel vertraging

Mijn bestelling was heel erg vertraagd. Door basiclabel werd ik hiervan niet op de hoogte gebracht helaas. Meermaals contact gezocht en werd vriendelijk geholpen. Beloftes werden alleen niet waar gemaakt. Hopelijk de volgende keer meer geluk.

Goede service nav retour

Product was beschadigd en daardoor contact opgenomen met klantenservice. Dit werd snel Opgepakt en opgelost door een nieuw product. Medewerkers via e-mail waren ook weg vriendelijk.

keurig netjes en snel

naar tevredenheidenheid snel en netjes afgeleverd

Snelle levering, goede service

Ik had woensdag een bijzettafel besteld die de volgende dag al werd geleverd ondanks Corona. Pakket was goed verpakt. Ook ben ik telefonisch goed geholpen door de klantenservice met mijn vragen.

Snelle levering en goed verpakt

Zal hier zeker weer bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail/trackandtrace. Ik had een kandelaar besteld en die was gelukkig heel goed verpakt. En ondanks corona ook snel geleverd.

Een bestelling zonder problemen kunnen annuleren

Snel en vriendelijk antwoord 4 sterren omdat ik na de annulering toch een 1e herinnering kreeg van Afterpay maar dat hebben jullie toen ook geregeld Dus bedankt !

Snelle levering en goed product!

Service zoals service verwacht mag worden

Nieuwe kast voor mijn zoon gekocht. Op tijd geleverd en de juiste kast mogen ontvangen. De enige opmerking die Ik heb is het feit dat één van de poten niet goed geverfd is. Is hier nog wat aan te doen?!

Hallo Bart, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Fijn dat de kast naar wens is! Wat betreft het pootje mag je een foto sturen naar info@basiclabel.nl, daar kunnen we je zeker verder mee helpen! Met vriendelijke groet, Team basiclabel

Op site niet makkelijk artikel te bestellen met korting als je inschrijft voor nieuwsbrief

Wel snelle levering.

Alles gegaan zoals het hoort

Ik heb een kast gekocht en hier miste 1 onderdeeltje. Gebeld met Basiclabel en ze sturen direct alsnog het missende onderdeel toe. Goede service zoals het hoort!

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Stapelgoed en Nicolas Vahé.