Geen stevige salontafel, enorm wankel

Ik heb een huishouden met twee kleine kindjes. Ze hoeven de salontafel te raken en hij valt al bijna om. Niet veilig, gaat dan ook retour.

Hi, Wat jammer dat de tafel niet aan je verwachting voldeed. Met twee kleine kinderen snap ik dat je een hele stevige tafel wilt. Ik hoop dat je wel tevreden bent over het contact met de klantenservice. Groet, team Basiclabel.

Super snel en netjes

Top merken voor een zacht prijsje

Hi Peggy, Bedankt voor je positieve review! Groet team Basiclabel

Goede snelle service, mooi product. Ben erg blij met de Woood houten bijzettafel, echte aanwinst voor mijn interieur

Hi Paulina, Wat leuk om te lezen dat dit echt een aanwinst is voor je interieur! Heel veel plezier met dit prachtige meubel. We zien je graag nog een terug. Groeten, team Basiclabel

Mooie meubels

De kistbank Gravure was goed verpakt en zeer makkelijk te monteren. Het ziet er net zo mooi uit als op de foto. Voor mij geen 5 sterren omdat alleen de voorkant van massief Eikenhout is. Het was mooier geweest als de zijkanten en de bovenkanten ook van massief hout waren gemaakt.

Hi Anja, Bedankt voor je positieve review! We willen je veel plezier wensen met je aankoop. Groet team Basiclabel

Snel en perfect geleverd!

Teak buitentafel besteld online, puur op basis van foto's. Waren niet bekend met Basiclabel, maar site en recensies gaven vertrouwen. En dat klopte! Vrijdag besteld, maandagmorgen om 08.30 uur geleverd. Prachtige tafel met heldere montage-instructie. Blij mee.

Hi Steven, Wat een leuke review! Dank daarvoor :) We willen je veel plezier wensen met deze prachtige buitentafel. Groeten, Team Basiclabel

Zeer mooi!!

Ik zou een 5 sterren willen geven, was het niet dat er 2 dezelfde artikelen aangerekend zijn en ik er maar 1 van ontvangen heb. Wij hadden een aantal maanden geleden een brand in ons appartement en mijn decoratie was allemaal weg. Heel veel rook en roetschade. Nu ben ik begonnen met terug decoreren en vind op basiclabel zoveel mooie dingen. Er is nu al weer volop sfeer en er komt er nog bij. Ik zou basiclabel zeker aanraden, de prijs zit goed en het materiaal is van uitstekende kwaliteit.

Hi Evelyne, Bedankt voor je positieve review! Graag willen we je vragen om even contact met ons op te nemen via [email protected]. Dan kunnen we even met elkaar kijken naar het missende artikel. We horen graag van je. Groet team Basiclabel

Heel erg goed

De bestelling is goed verpakt en snel geleverd De artikelen zelf waren van hele goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden! Dank jullie wel

Hi Gerda, Bedankt voor je review :) We hopen dat je veel plezier zult hebben met je bestelling. Groeten, Team Basiclabel

Top fotoplank!

Wat een prachtige fotoplank. Echt een aanrader. Mooi onbehandeld eikenhout. Superblij mee.

Hi Yolanda, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met je nieuwe fotolijstplank :) Groet, Team Basiclabel.

Ik ben erg blij met mijn hoekbank, heb 't in goede orde ontvangen. Het plaatsen van de bestelling ging makkelijk, na het afronden wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zeer tevreden klant.

Hi Michel, Dank je wel voor je mooie review! Veel plezier van de bank. Groet, team Basiclabel

Bezorging plus - product min

Superlatieven komen te kort in de omschrijving van de “ robuuste” bijzettafel van Woood Exclusive Lio! De massief (!) houten bijzettafel, gemaakt uit pauwloniahout (!) lijkt meer op een product gemaakt van eenvoudig triplex, licht van gewicht en slecht afgewerkt. Matig product dus. Het is goed dat deze tafel in de aanbieding is, anders was hij gelijk retour gegaan. Volle prijs is hij in het geheel niet waard. Bezorging was prima, cfm. afspraak.

Hi Robert, Wat jammer dat de kwaliteit tegenvalt van de bijzettafel. Graag kijken wij met je mee, je mag altijd een mail sturen naar [email protected] met een foto van de bijzet tafel. Op die manier kunnen wij met je meekijken naar een passende oplossing. Groet, team Basiclabel

Aanrader! Echt heel blij mee

Mooie collectie waar genoeg te vinden valt, tegen scherpe prijzen. Snelle verzending, keurig verpakt. Goed op de hoogte gehouden, ik ben zeer tevreden en zal zeker vaker terugkeren.

Hi Bryan, Dank je wel voor je review! Veel plezier van je bestelling. Groet, team Basiclabel

Gewoon prima

Na bestelling volgende dag geleverd, mooie tafels voor een goede prijs.

Hi Marjo, Bedankt voor je review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe tafels. Groet, Team Basiclabel

Stoelen geleverd niet zoals gewenst, wel goed opgelost

Barstoelen besteld. Beschadigd bij levering. Excuses aangeboden en netjes afgehandeld met een korting. Fijne oplossing. Bedrijf die zijn verantwoordelijkheid neemt.

Hi Jorg, Bedankt voor je review. We vinden het fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We hopen dat je veel plezier zult hebben met je barkrukken. Groeten, Team Basiclabel.

Zeer klantvriendelijk!

Geweldige webshop op gebied van wonen! Leuke spullen, snelle verzending, snelle reactie op mails en fijne after sales. 1 artikel was niet geheel conform wens en deze werd supersnel vervangen! Ik zal zeker eerst bij Basiclabel op zoek gaan naar nieuwe spullen voor mijn huis. Zij weten hoe te investeren in lange termijn klantenbinding. Complimenten!!

Hi Suzanne, Wat een ontzettend leuke review! We zijn blij te lezen dat je zo enthousiast bent over onze spullen en service :) We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel. Groeten, Team Basiclabel

Vlot geleverd, prima product

Niks meer aan toe te voegen:-)

Hi Jannie, Bedankt voor je leuke review! We zien je graag weer eens terug op www.basiclabel.nl Groeten, Team Basiclabel

Zeer goed!

Een paar weken geleden had ik een opblaasbare fauteuil gekocht, die helaas vrij snel lek ging. Daar werd niet moeilijk over gedaan en binnen een week stuurden ze een nieuwe op. Fantastisch! Ontzettend goede service. En ook met het product ben ik erg blij;-)

Hi Barbara, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je opblaasbare fauteuil! Team Basiclabel

Dijk van een klantenservice!

Zowel bij Basiclabel als bij Dutchned weten ze nog hoe je klanten moet servicen. Waar maak je dat nog mee? Basiclabel verkoopt mooie producten en inspireert met nieuwsbrieven. Rond Moeder- en Vaderdag vragen ze of je een mailing wilt ontvangen of liever niet omdat dit mogelijk gevoelig ligt. Ik had een kast besteld die binnen no time werd geleverd door Dutchned. Een dag later werd ik zelfs gebeld door een dame of alles naar wens is. Wow!

Hi Chantal, Dank je wel voor deze mooie review! Groet, team Basiclabel

Mooie kast, precies zoals de foto's, goede beschrijving, netjes op tijd bezorgd, even een (klein) klusje om in elkaar te zetten, maar dan heb je ook een prachtige kast!

Hi Alexandra, Bedankt voor je positieve review! We willen je graag veel plezier wensen met de kast. Groet team Basiclabel

We hebben een zwarte kapstok bij jullie gekocht. De levering was prima. Er was echter een probleem met het geleverde product. Het bedrijf heeft onze "klacht" hierover zeer goed opgepakt en ons als klant tevreden kunnen stellen. Dit was ook binnen no-time geregeld. Dank jullie wel, Marian, voor jullie oplossing en zeer snel meedenken, reageren en oplossen. Dikke prima!

Hi Sylvia, Dank je wel voor je review! Wij zijn blij dat je tevreden bent en zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl. Groet, team Basiclabel

Duidelijk waar basiclabel voor staat kwaliteit

Basiclabel geeft voldoende kwaliteit voor de klant en daarom ben ik duidelijk voor iedereen

Hi Silvia, Bedankt voor je leuke review! We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel. Groeten Team Basiclabel

Pakket bezorging drama

Heb een kinderbed besteld, op de site stond vandaag besteld, morgen in huis. Na 3 dagen hebben we het hoofdbord van het bed ontvangen maar ontbreekt het resterende deel en is nog onduidelijk wanneer deze bezorgd gaat worden.

Hi Geert, Wat vervelend om te lezen dat je langer hebt moeten wachten op het bestelde bed dan gewenst. Wij zullen even contact met jouw opnemen omtrent deze bestelling. Groetjes, Team Basiclabel

Fraai design voor een betaalbare prijs

De bestelde bijzettafel was keurig verpakt met een duidelijke beschrijving hoe te monteren. Dat was zo gepiept! Het walnoten blad icm de beige constructie staat echt mooi naast mijn stoel.

Hi Hans, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met jouw aankoop! Veel plezier gewenst met de aankoop. Groetjes, Team Basiclabel

Slecht verpakt waardoor het bestelde kapot is geleverd

Ik heb mijn bestelling meteen retour moeten zenden omdat het kapot geleverd was

Hi Mark Wat vervelend om te lezen dat je een beschadigd item hebt ontvangen. Wij willen natuurlijk graag dat je een onbeschadigd item ontvangt. Helaas hebben wij er niet altijd invloed op hoe een pakketje onderweg, tijdens transport, beschadigd raakt. Ondertussen zie ik dat je contact hebt gehad met Basiclabel en dat je hebt gekozen voor een volledige terugbetaling. Mocht je het item alsnog willen ontvangen, laat je het ons dan weten? Groetjes, Team Basiclabel

Prima voorraad, snelle levering, goede prijs

Ik had kasten eerst elders besteld en zou daar maanden op moeten wachten. Toen verder gezocht en BasicLabel gevonden: wel op voorraad, snelle levertijd (binnen 2 dagen) én goedkoper! Levering verliep uitstekend en volgens afspraak binnen het aangegeven tijdbestek van 2 uur. Helaas wel een hoek van een plank (binnenin, maar in het zicht) beschadigd. Om die reden 4 sterren ipv 5.

Hi Fieke, Bedankt voor je positieve reactie. Je mag altijd even contact met ons opnemen via [email protected] over de beschadigde plank. We kijken graag mee wat we hierin kunnen betekenen. Groet team Basiclabel

Good delivery - bad quality

The delivery etc was good. I ordered a woood tablo table 220x90 and the table it self is not plain, it’s curvy… :(

Hi Abdullah, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het tafelblad. We zien dat je hierover nog geen contact met ons hebt opgenomen. We willen je vragen om via [email protected] contact met ons op te nemen. We willen graag met je meekijken hoe we dit met elkaar kunnen oplossen. Groet team Basiclabel

Marktweg 2

1681NM Zwaagdijk-oost

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.