Uitstekend geholpen en snelle levering

Uitstekend geholpen en snelle levering

Levering op gewenste datum, product als omschreven

Tweemaal kast Ties besteld. Leveringsdatum ivm verbouwing op verzoek wat later. Contact met Basiclabel en vervoersbedrijf verliep zeer efficient en alles naar wens. Product zoals omschreven.

Communicatie kan beter

Prima communicatie tot het bezorgmoment. Bericht het pakket ligt bij de vervoerder en daarna niks meer en een dag bezorgd dan werd gezegd zonder bericht hierover. Tafeltje is top.

Hallo Sandra, Bedankt voor jouw feedback. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het tafeltje. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een track & trace link waarmee je de status en voortgang van je bestelling kunt inzien en volgen. We zien dat er hierin inderdaad informatie ontbrak en gaan dit intern direct oppakken. Het is niet de bedoeling dat je informatie mist over de bezorgtijd. Onze klantenservice neemt nog even contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Goede kennismaking met breed assortiment

Ruime sortering in veel woonartikelen. Snelle verzending. Jammer dat de verpakking van het bestelde artikel niet in orde was. Veel te groot en artikel beschadigd ontvangen. AfterSales goed. Kosteloze retourzending met voorbedrukt label en aankoopkosten retour.

Zoals op de foto!

Snel geleverd, mooie kleuren zoals op de foto!

Voldoet aan alle verwachtingen

Alles boven verwachting Prijs kwaliteit

Mooi meubelstuk

Een mooi meubelstuk gekocht bij Basiclabel.nl. Perfect geregeld, duidelijke communicatie via mail. Netjes thuis bezorgd.

blij met snellen levering

Klacht snel afgehandeld

Klacht over spiegel doorgegeven, waarop snel een nieuwe is gestuurd en andere retour is genomen.

top!

goede service! wij hadden de doutse spiegel 115 cm besteld, na dat we hem opgehangen hadden zagen we een zwart vlekje in de spiegel, na contact met basiclabel werd hij omgeruild. perfect!

Nette, snelle levering.

Altijd leuk assortiment, regelmatig aanbiedingen. Nette levering.

Snelle levering volgens afspraak

Prima en betrouwbare webwinkel. Of mijn aankoop (woood Dennis bedbank) ook hier aan voldoet? Dat is een twijfel vanwege het gekraak en het snelle beschadigen van het bed. Winkel beveel ik aan, bed niet.

Mooie kast....maar voor 20:00 besteld en volgende dag in huis...da's een probleem

Jammer

Goed!

De tafel kwam binnen 4 dagen en is helemaal in orde. Ik ben blij met mijn aankoop!

Mooie artikelen

Mooie artikelen, snelle levering en service

Goede service, duidelijke website, snelle verzending.

Mooie WOOOD kast gekocht. Levering zoals beloofd.

'S avonds besteld de volgende dag al binnen. Top!

Mooie tafel. Schroefje ontbrak maar na contact met de klantenservice werd het meteen opnieuw opgestuurd. Top service. Jammer dat de eerste keer niet werd bezorgd door post nl.

Assortiment en bestelling prima, retourbetaling slecht

Voor een webshop vind ik de verwerking van mijn retour slecht. Ik heb mijn artikel donderdag 16-09 retour gestuurd en heb nog geen enkele info ontvangen en ook geen terugbetaling. Donderdag 23-09 heb ik gebeld met een medewerker van de klantenservice. Werd vriendelijk geholpen maar zij kon niet aangeven wanneer ik de terugbetaling zou ontvangen.

Hallo Cynthia, Bedankt voor je beoordeling. Je heb inmiddels contact met ons opgenomen om te laten weten dat het aankoopbedrag op de dag dat je deze review plaatste is ontvangen. Op jouw verzoek hebben we je een herbeoordeling toegestuurd. Alvast bedankt voor het aanpassen. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Mooi bankje, maar lange levertijd

Het bankje is heel mooi, maar we hebben er wel lang op moeten wachten. Kon de winkel niks aan doen en ze hielden ons goed op de hoogte dus dat was heel fijn.

Altijd een goede ervaring met Basiclabel.. zowel online als in de winkel

Bedrijf heeft zich prima gehouden aan de vooraf gemaakte afspraken

Bij basiclabel een bankje besteld. Er volgde meteen een orderbevestiging en een levertijd daaraan gekoppeld. De levertijd was wel wat lang. Basiclabel heeft zich wel aan de afspraken en levertijd van het produkt gehouden. Prima bedrijf!!!

Goede deal en snel geleverd

Eindelijk een boekenrek van 100 cm breed gevonden en nog een hele goede deal ook. Inmiddels staat ie eindelijk en super blij mee!!

Levertijd was lang maar goede service

Gedegen handleiding bij bouwpakket, volgorde van te openen pakketten niet duidelijk om handleiding te vinden.

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.