Mooie kast , details net niet goed

Mooie diepzwarte kast gekocht en in elkaar gezet. Een van de deur scharnieren kon niet aangedraaid worden en de openslaande deuren sluiten niet helemaal gelijk met de kastrand! Opgelost met een schroef van een oud scharnier uit mijn schuur. Deuren met open klikkende drukschakelaars aangepast en ingekort met 2mm. Daarna resultaat bevredigend en tevreden met het resultaat.

Hi Michel, Wat vervelend dat het scharnier niet goed werkte, maar wat fijn dat je nog een schroef had liggen waarmee je het probleem kon oplossen. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag op [email protected] We wensen je in ieder geval veel plezier toe met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug.

Erg snel en netjes geleverd, top service.

Na wat vergelijken had basiclabel de beste prijs. Ik werd na het bestellen gelijk gebeld over de levering en daarna ook nog goed op de hoogte gehouden via de mail. De chauffeur was keurig optijd en ook erg vriendelijk. Wij gaan er zeker nog eens bestellen.

Goedemorgen Jeanniek, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items. We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel.

Prima product: de bank zit héérlijk en ziet er prachtig uit!

Ik ben zeer tevreden met de door mij aangeschafte BePure Home Rodeao chaise longue-bank. Hij zit heerlijk en ziet er prachtig uit.

Hi Anthony, Bedankt voor je mooie review. We wens je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug!

Snel, accuraat en schadevrij

Bestelling gedaan, daarna snelle opvolging telefonisch een afspraak ingepland. Deze moest ik nog wijzigen op het laatste moment. Ook dat was geen probleem. En alles netjes / schadevrij geleverd door een vriendelijke en behulpzame bezorger.

Hi Roel, Dank je wel voor deze positieve review! Wij zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl. Groet, team Basiclabel

Bestelling is snel geleverd

Op donderdagavond besteld en vrijdagochtend werd onze WOOOD SKYLER DRAAIFAUTEUIL PU LEER COGNAC al geleverd. Erg tevreden met zowel de stoel als de snelheid van leveren.

Hi René, Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe draaifauteuil! Groet, Team Basiclabel.

Online aankoop anders dan verwacht

Online hebben wij een tafeltje gekocht (Woood bijzettafel Sanne). Wij waren in de veronderstelling dat deze beige zou zijn (kleuromschrijving is Antique beige) maar bij binnenkomst blijkt deze hartstikke grijs te zijn, net als onze bank… dat is even een tegenvaller. We gaan hem nu maar proberen te schilderen in het beige.

Hi Sofie, Wat jammer dat je bestelling niet naar verwachting is. Uiteraard kijken wij altijd mee naar een passende oplossing. Ik neem naar aanleiding van je review per mail contact met je op. Groet, team Basiclabel

Uitstekende bezorging.

Onlangs hebben wij onze mooie bank ontvangen. Heel blij mee. De communicatie met de bezorgdienst ging vlekkeloos. Met twee vrolijke sterke jongens werd de bank de trap op gedragen waarna ze deze keurig netjes gebruiksklaar hebben achter gelaten. Tot service!

Hi Danny, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe bank.

Mooie kast, vriendelijke levering. Wel enorm zware delen, dus spierballen vereist om het op zn plek te krijgen.

Snel en goedkoop

Zeer snelle levering en erg tevreden over mijn aankoop.

Hi Hilde, Bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug bij Basiclabel. Groet team Basiclabel

Alles gewoon perfect!

Groot assortiment, leuke prijzen en snelle levering. Duidelijke communicatie en kwaliteit! Wat wil je nog meer?

Hi Laura, Bedankt voor je leuke review! Groet team Basiclabel

Snelle levering van een top product

Tafel gezien op Basiclabel; snel en prima geleverd. Onmiddellijk gestart met de eenvoudige montage van dit top product!

Hi Jimmy, Bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug bij Basiclabel. Groet team Basiclabel

Mooie meubels en super klantenservice

Al meerdere keren meubels besteld bij Basiclabel. Vorig jaar een mooie hoekbank aangeschaft die binnen een jaar gebreken begon te vertonen. Na contact met de klantenservice is er direct na contact met de leverancier een nieuwe bank besteld en kosteloos omgewisseld. Snel contact, geen gedoe! Super blij dat we nog kunnen genieten van deze prachtige aankoop.

Hi Shannen, Bedankt voor je review! We willen je veel plezier wensen met deze prachtige bank. Fijn om te lezen dat je het contact als prettig hebt ervaring. We zien je graag weer eens terug!

Mooie kwaliteit, goed verpakt, snel geleverd.

Prachtige strelitizia Nicolai kunstplant. Fijn voor een plek waar de zon niet altijd schijnt, maar waar wat "groen" toch fraai staat. Stevige zware basis, en royale maat bladeren. Mooie finish, bijna niet van echt te onderscheiden. Blij mee!

Heldere communicatie

Mooie website en erg leuke spullen. Eetstoelen uitgekozen en waren eerder leverbaar dan vooraf aangegeven. Wij werden gebeld door de vervoerder om een afspraak in te plannen. Keurig binnen het vooraf gecommuniceerde tijdstip afgeleverd door een chauffeur die echt plezier heeft in zijn werk.

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat de communicatie naar wens is verlopen. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe eetkamerstoelen.

De bank zit heerlijk, stevig, en goede levering.

Online een bank uitzoeken is spannend, en zeker niet teleurgesteld. De bank is precies zoals we gehoopt en verwacht hebben. Een fijne gezinsvakantie, voor mensen met lange bovenbenen! De levering is precies volgens planning verlopen. Helemaal blij!

Hi Maartje, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe bank. We zien je graag weer eens terug op www.basiclabel.nl

Ik heb speciaal bij jullie een kast besteld omdat er op de site beloofd werd dat ik de volgende dag (woensdag) de kast in huis zou hebben. Ik werd netjes woensdag ochtend gebeld, met de mededeling dat de bezorger ziek zou zijn. Het zou de volgende dag (donderdag) worden. Prima! Ik had een tijd blok ‘s ochtends ontvangen. Maar helaas kwam er die dag geen kast. ‘s middags met de klantenservice van het bezorgbedrijf gebeld. En die zei dat de kast helemaal niet in hun systeem stond, en dus ook niet onderweg was. Met basiclabel die middag gebeld. En die zagen ook dat de kast onderweg zou moeten zijn. Ze gingen het uitzoeken. Ik kreeg die middag nog een mail waarin ik een nieuwe bezorg afspraak kon maken. Het werd maandag. De bezorger is hier nu eindelijk geweest met kast! En meneer meldt dat hij een retour van mij zou moeten ontvangen?? Ben blij dat ik de kast nu eindelijk heb! Maar een retour is helemaal niet aan de orde. Ik heb het idee dat er flink wat dingen mis gaan in dit bedrijf.

Snel geleverd, mooie tafel voor goede prijs

En heel goed verpakt tegen beschadiging.

Hi Dorine, Dank je wel voor je positieve review! Groet, team Basiclabel

Service vind ik niet prettig

Er staat nergens duidelijk aangegeven of de banken zijn geïmpregneerd. Wat het vervolg is dat er een bank moet worden omgewisseld. Dit wordt gedaan door een vrachtwagenchauffeur, die de bank niet alleen naar binnen kan krijgen. Gevolg is dat ik weer een bank naar binnen aan het sjouwen ben. Ik heb hiervoor geen enkele korting gekregen of tegemoetkoming. Ik vind de bank prachtig. Maar de service is ver te zoeken. Zeker als je het vergelijkt met bysidde.

Hi Brenda, Bedankt voor je review. Wij impregneren onze banken niet van tevoren. Je kan een spray kopen om dit zelf te doen. De service welke jij hierbij wilde houdt in dat de spray en de bank tegelijkertijd geleverd moeten zijn. Dit hebben wij ook aangegeven in het mailcontact. We hebben aangegeven dat je contact op kan nemen met het bedrijf om te zien of zij een uitzondering kunnen maken. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben horen wij het graag op [email protected]

Speelse kast maar afwerking kon beter

Mooie (boeken)kast, speels, alleen de afwerking kon beter. Prijs-kwaliteit redelijk. Eenvoudig in elkaar te zetten.

Hi José, Bedankt voor je review. Onze collega's zullen nog contact met je opnemen over de afwerking van de kast. We zien je graag nog eens bij ons terug op basiclabel.nl

Super snelle levering, goede track en trace. Kast nog niet uitgepakt, kan daar nu nog niks over zeggen.

Hi Gerald, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de bezorging. We wensen je veel plezier met je aankoop.

Mooi en stevig meubel

Het is een mooi en stevig TV meubel. Mooi kleur ook. De levering was erg vlot en keurig binnen de aangegeven tijd.

Hi Lara, Bedankt voor je positieve review. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe TV meubel! We zien je graag terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

Gewoon goed, mooie spullen

Overzichtelijke website, bestelproces is eenvoudig ! Snel geleverd. Grote blij!

Hi Frank, Bedankt voor je positieve review. We wensen je heel veel plezier met je aankoop! We zien je graag terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

supersnelle levering

op vrijdag besteld en zaterdag werd de tafel al geleverd|

Hi Hans, Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe tafel en zien je graag terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

Super snelle en goede service

Ik bestelde een stoel en 2 dagen later werd het artikel bezorgd. De prijs en kwaliteit was goed. Ik kende de site niet, maar ik ben helemaal tevreden.

Hi Romée, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier met je nieuwe stoel en zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

Fijne webwinkel en blij met de bestelling

Tevreden over de website, het aankoopproces en de communicatie. Klein minpunt in de levering is dat de website belooft het specifieke product 'morgen' te kunnen leveren, waarna ik van het transportbedrijf (niet Basiclabel zelf) een bezorgdatum mocht kiezen die minstens 2 werkdagen in de toekomst lag. Het product (de Woolly) is van hoogwaardige kwaliteit, zit lekker en ziet er minstens zo goed uit als op de foto's op de site.

Hi, Bedankt voor je positieve review. Wat jammer dat je bestelling later geleverd is dan verwacht. We willen je veel plezier wensen met je fauteuil. Groet team Basiclabel

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.