Slechte verzending methode

Ik betaal verzendkosten om de pakket beneden te liggen en ik heb geen hulp om te tillen. In de website staat niet dat je moet zelf tillen de pakket en is bizar zwaar. Tafel is mooi maar toch niet zelfde kleur van foto’s .

Hi Hajar, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Je betaald bij ons geen verzendkosten voor levering en zoals op de website staat aangegeven: De producten worden verpakt en ongemonteerd tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd. Mocht je verder nog vragen hebben kan je altijd contact met ons opnemen. Groet, team Basiclabel

Mooie, stevige stoel en zit heerlijk.

Vergrijsde groene kleur gekozen, heel blij mee. In elkaar zetten was gemakkelijk, goede beschrijving erbij. De stoel zit comfortabel en is in zijn geheel prima afgewerkt. Is in werkelijkheid ook als op de site met ook mooie armleggers. Goede communicatie via mail over bezorging, ook snel bezorgd door DutchNed met vriendelijke bezorger. De afdekdopjes gaan er wat moeilijk in….. tip: leg ze eerst in warm water, daardoor worden ze wat soepeler en passen ze beter.

Hi Marianne, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe stoelen. Groeten, Ilze Abbekerk

Geweldige bank aangeschaft bij basiclabel

Geweldige bank, goede communicatie en nette levering

Hi Valerie, Bedankt voor je fantastische review! Veel plezier met je nieuwe bank. Groeten, Team Basiclabel

Enorm tevreden over de levering.

De tafel op 28 januari besteld, pas op 15 april binnen gekregen. Hoewel basiclabel hier zelf niet zo veel aan kon doen aangezien de tafel niet geleverd werd aan hen, vond ik wel dat er wat meer dan alleen een ‘sorry mevrouw’ geplaatst was. De bezorging liep wel vlot en soepeler dan verwacht met een top bezorger en de tafel is echt prachtig!

Hi Nensi, Bedankt voor je feedback. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe eettafel. Groeten, Team Basiclabel

Er bleek een zijpaneel van de bestelde kast beschadigd te zijn. Gebeld en email met fotos gestuurd en e.e.a. werd snel opgelost. Goede en vriendelijke service

Hi Annette, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe kast. Groeten, Team Basiclabel

Mooie en niet dure schoenenkast van goede kwaliteit!

-niet duur - goede kwaliteit - makkelijk in elkaar te zetten

Hi Corina, Bedankt voor je mooie review. We zien je graag in de toekomst nog eens bij ons terug op basiclabel.nl Groet, Team Basiclabel

Goede ervaring met bestellen en leveren van onze bank

Zo besteld, snel bevestigd en zelfs een week eerder geleverd als gepland. Levering ging ivm uitval klant iets sneller als verwacht. De tijd werd niet ge-update. Was handig geweest. De bank zat goed verpakt. Bezorger was vriendelijk. Kwaliteit van de hoekbank Grid lijkt goed, beter als onze vorige waar we een jaar lang alleen maar problemen mee hebben gehad. Dus ... So Far So Good. Nu kijken hoe de bank en vooral de stof blijft in gebruik met een gezin en huisdieren.

Hi, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de levering naar wens is gegaan. We willen je veel plezier wensen met deze prachtige Grid hoekbank. Groeten, Team Basiclabel

Top product en snelle levering

Ik bestelde een fauteuil van het merk Woood. Het artikel was identiek aan de foto’s, dit is natuurlijk niet altijd het geval. De levering vond ook erg snel plaats, ik zou zeker nog eens bestellen bij Basiclabel!

Hi Lisa, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe fauteuil. Groeten, Team Basiclabel

Heel tevreden

De kast is prachtig en echt van top kwaliteit! Ben er zeer blij mee. Buiten dat, ze hebben binnen 2 werkdagen geleverd, het was super goed verpakt, EN er is niks mis gegaan. We zijn onlangs verhuist en letterlijk bij elke bestelling is er wel iets (bezorging vertraagd, onderdeel ontbreekt, beschadigd etc etc). Wat een verademing is Basiclabel. Fijn dat hier wel alles goed kan gaan! Ik ben fan :)

Hi Elisabeth, Bedankt voor je ontzettend leuke review! Veel plezier met je nieuwe kast en succes met inrichten van je nieuwe woning! Groeten, Team Basiclabel

Goede servies, matig product

Tevreden over basiclabel en hun service. Werken goed samen met bezorgdienst en nemen fijn frequent contact op. Over bestelde product minder tevreden, wordt ondanks het goede inpakken vies geleverd alsof het lang (buiten?) is opgeslagen. Stof, viezigheid en sterke geur in de kast aanwezig.

Hi Kayla, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, top! Jammer om te lezen dat het artikel in aanlevering tegen is gevallen. Graag zouden we wat foto's ontvangen, dan kunnen dit gelijk even oppakken. Groeten, Team Basiclabel

Top service - mooie spullen - goeie prijs

Onze Bitz borden super snel ontvangen. 2 borden hadden een kleine productiefout, deze zijn per direct en kosteloos omgeruild. Helemaal top!

Hi Rob, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service. Groet team Basiclabel

Echt super!!

Contact klanten service gehad omdat mijn pakket niet geleverd was en bleek mijn adres niet te kloppen en daarom kon het niet verzonden worden. Ze hebben super snel geregeld dat ik het de volgende dag toch in huis had. En de gekozen zijn perfect!

Hi Danica, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items. Groeten, Team Basiclabel

Supergoed

Ben erg blij met mijn bestellingen ook zijn er 2 producten helaas beschadigd bij mij gearriveerd. Door medewerkster Marian geweldig opgelost, 3e zelf extra goed en stevig verpakt. Met heel blij met de professionele en vooral klantvriendelijke medewerking van Marian! Hartelijk bedankt

Hi Gunnur, Ontzettend bedankt voor je positieve review! Veel plezier van de vazen. Groet, team Basiclabel

Alles snel en naar verwachting

Alles snel en naar verwachting

Hi Charlotte, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met je nieuwe items. Fijne dag verder.

Zeer goede service! mooi product.

Omdat wij de kleur van onze kast op de foto`s niet helemaal vertrouwde hebben een mail gestuurd over de precieze kleur. (licht doet een hoop namelijk) Sander heeft in hun showroom wat foto`s gemaakt om zeker te zijn dat het ook is wat we zochten. Gerustgesteld deze metalen kast besteld en zeer snel geleverd in 2 dagen. Mooi product aanrader net als ons eerder bestelde salontafel. Die wij vorig jaar hebben aangeschaft van hun.

Hi Peter, Bedankt voor je leuke review! We willen jullie veel plezier wensen met deze prachtige metalen kast. We zien jullie graag nog eens terug bij Basiclabel :)

Te laat verstuurd en pakket nog steeds niet binnen

‘Voor 22.00 volgende dag in huis’ klopt niet. Ik heb donderdagochtend iets besteld dat vandaag nog steeds niet binnen is. Pakket werd door BasicLabel pas vrijdag bij PostNL aangeleverd. Belachelijk slecht.

Hi, Wat vervelend dat het zo is gelopen met je bestelling. Je bestelling is door de drukte rondom Pasen later verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat de leverdatum nu staat op aankomende donderdag. Hopelijk is deze er snel en we wensen je alvast veel plezier met je aankoop.

Waardeloze betalingsservice

Ik heb een leuk bankje gekocht en nog wat andere meubeltjes. Maar bij het bankje ging het mis. De betaling loopt weer via een ander bedrijf 'Riverty'. Ik zou achteraf, na levering betalen. Bankje wordt geleverd en binnen de kortste keren (echt binnen vier weken of zo) krijg ik een betalingsherinnering inclusief boete omdat dit al de vijfde herinnering zou zijn. Ik heb NIETS gehad eerder. Niets in de post, niet in de mail, ook niet bij ongewenste berichten. Daarover klaag ik bij Basiclabel maar die verwijzen dus doodleuk naar Riverty, die dus helemaal niet reageren.

Hi Erica, Bedankt voor je review. Je hebt gekozen voor de betaalmethode Riverty. Wij staan daar verder buiten omdat je een betalingsplicht hebt bij hen. Wij kunnen hier niks in betekenen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega om te zien of we iets kunnen doen voor je hierin.

Snelle levering, prima verpakt en heel blij mee Twee schroeven zat verkeerd draad op maar die had ik zelf nog liggen.

Hi Gerda, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de levering snel heeft plaatsgevonden. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe item! Groeten, Team Basiclabel.

Prachtig product voor een lage prijs en snel bezorgd

Prachtig dekbed overtrek van Essenza tegen zeer lage prijs en de volgende dag al netjes bezorgd. Helemaal geweldig.

Hi Els, Bedankt voor je mooie review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe dekbed overtrek! Nog een prettige dag verder.

Ik raad iedereen aan om bij deze keten te bestellen. Ten eerste hebben ze super mooie spullen. Precies alles wat ik zocht. Ten tweede is de service super goed. Ook de communicatie en de logistic is niets op aan te merken. Ik heb alweer een bestelling gedaan!

Hi, Bedankt voor je leuke review. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items! We zien je graag nog eens terug op www.basiclabel.nl

Hele goede service

Voor een scherpe prijs mijn nieuwe dressoir kunnen kopen. Netjes afgeleverd en ook per e-mail goed op de hoogte gehouden. Helaas ontbrak er een onderdeel maar ook dat is heel snel op gepakt door het team van Basiclabel.

Hi Davinia, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat we je snel hebben kunnen helpen. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug. Groet Team Basiclabel

Het eiken bureaublad is snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Het eiken bureaublad is goed verpakt in stevig karton en voldoet aan de verwachting. De levering was snel.

Hi Richard, Dank je wel voor je mooie review! Veel plezier van het bureau en we zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl Groet, team Basiclabel

Mooie aanbieding en snelle levering

De wijnglazen Swirl van Hk Living waren goedkoper dan bij andere winkels en ze werden snel geleverd. Heel blij mee:)

Hi Riet, Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug bij Basiclabel.nl Groet Team Basiclabel

Mooie producten en mrega snelle levering! Zeer tevreden.

Hi Nicole, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent! Groet team Basiclabel

supersnel geleverd 21.00 besteld , volgende morgen 9.00 geleverd!

top

Hi, Bedankt voor je mooie review! Groet team Basiclabel

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.