Bij aankomt was het beschadigd. Foto s van gemaakt en gemaild maar geen reactie terug, erg jammer!

Hallo Nadine, Bedankt voor je beoordeling en feedback. We hebben inmiddels contact gehad en zijn er achter gekomen dat je de foto's naar noreply@basiclabel.nl had gestuurd en dan blijft antwoord helaas uit! Het is vandaag meteen voor je opgepakt door de klantenservice en je hebt een reactie ontvangen. Met vriendelijk groet, Team Basiclabel

Doen wat ze beloven

Lamp is een plaatje! Klopt helemaal met de omschrijving.

Fijne snelle service!

Mooie kast besteld, helaas wat beschadigingen...maar wat is het super, snel en netjes opgelost! Top!!

Snel geleverd, gemakkelijk besteld en eenvoudig in elkaar te zetten

Website was duidelijk, ontvangst de volgende dag. Er hoefde slechts met een eenvoudige schroefdraad de pootjes onder gemonteerd te worden. Helaas was er een heel kleine beschadiging aan het blad. Met een zwarte marker zelf gekleurd en is nu niet meer zichtbaar

Zeer tevreden met het product en de service!

Zeer tevreden met het product en de service!

Mooie producten, snelle en correcte levering en zeer adequate customerservice.

Mooie producten, snelle en correcte levering en zeer adequate customerservice.

Snelle levering, goed product

Set tafelpoten besteld, goede prijs (met ING kortingscode); snelle en correcte levering, product voldoet aan verwachtingen.

Zeer mooi product

Geleverd zoals belooft Geleverd zoals gezien Kwaliteit

Snelle levering, mooie stoelen. Zitten heerlijk. Top

Goede ervaringen met Basiclabel

Mooie spullen,goede service!

Top stoelen

Super snel geleverd! Heel blij mee!

Levering ging wat moeizaam, maar de kast is prachtig

Levering duurde wat lang. Maar bezorging was prima. Fijne mooie kast!

Snelle service en pakket is zeer goed vervoerd.

Recent twee keer een bestelling geplaatst. Beide keren kon ik zelf de bezorgdatum kiezen en de pakketten zitten heel goed verpakt met piepschuim aan de randen. 1 kast was helemaal goed, bij 1 andere kast zaten niet de juiste boorgaten in 1 van de planken. Contact gehad met klantenservice, heel correct allemaal verlopen en binnenkort wordt een nieuwe plank bezorgt.

Super snel goede levering Altijd tevreden over basic label

Perfecte service.

Beschadigd artikel moeiteloos/gratis omgeruild.

Het product was precies zoals ik gedacht had. Ben heel blij met de Sidetable. Was goed ingepakt en goed aangekomen.

We zijn tevreden, de meubels zijn sneller dan verwacht en keurig geleverd.

Snelle levering, mooi product.

Ik heb op donderdag avond een bestelling gedaan en deze had ik zaterdag ochtend al binnen. Werd goed op de hoogte gehouden en dit gaat elke keer zo goed als ik wat bestel! Super tevreden klant hoor :-)

kwaliteit en snel geleverd

Zeer snelle levering en precies ontvangen wat beschreven is

Binnen 24 uur bezorgd.

Heel tevreden

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering correct contact

Blij met de bank. Dinsdag besteld, vrijdag in huis. Top!

Zeer slecht

Helaas kast wordt gebracht. Moet zelf de poten eronder schroeven. Maar dat is op zich nog niet erg. Maar binnen in de kast plankendragers zijn er van af. Blokje wat de bovenste deurtjes tegen moet houden eraf. Al met al een zeer teleurstellende levering. Gebeld moet mailen en foto’s sturen. Denk dat je dan wel op de hoogte gehouden wordt over de gang van zaken. Maar nee wordt gebeld door de bezorg dienst. Of ik de kast maar wil in pakken dan komen hem omruilen. Nee karton heb ik niet. Nou dan kunnen we niets voor u doen bel basiclabel maar. Het gaat hier wel om een kast van bijna 900 euro en niet om een nachtkastje.

Hallo Renee, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Het is vervelend dat de vervoerder geen afspraak kon maken en de kast niet onverpakt wilde meenemen zonder daar een goede toelichting op te geven. Dit heeft te maken met eventuele extra schade wat aan een product kan worden toegebracht door het het onverpakt te vervoeren en de verantwoordelijkheid die ze daar op dat moment voor hebben. Gelukkig hebben we snel voor je kunnen schakelen en de afspraak via onze eigen chauffeur met je gepland. De kast is inmiddels retour afgehaald. Met vriendelijke Groet, Team Basiclabel

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.