Filters

10

Geweldige service, zeer snelle levering en goede en mooie meubels

Wij kwamen per ongeluk langs de winkel in Hoorn op een zaterdag, liepen even naar binnen en liepen tegen twee kasten op die we al langere tijd zochten. Ze bleken ook nog op voorraad te zijn. Besteld en blij naar huis. Ze zouden binnen een week geleverd worden. Op maandag werden ze al bezorgd in Doetinchem. In de winkel ook nog gevraagd naar het Ral nummer van de kleur verf op de kasten. Ze konden echter niet in het systeem. Een paar dagen later werden we netjes gebeld om toch nog even het Ral nummer door te geven. Wij zijn zeer tevreden. Nu nog een Basiclabel winkel bij ons inde buurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer snelle levering, goed verpakt en het product komt overeen met de omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Twee lever data niet goed verlopen. Kast verdwenen. Nu eindelijk binnen, bij de 3de poging. Aan de telefoon zijn ze vriendelijke en behulpzaam. Maar eerste leverafspraak geen tijdsindactie doorgestuurd gekregen, stond de chauffeur voor een dichte deur omdat ik even snel een boodschap ben gaan halen. Tweede keer zijn ze gewoon niet gekomen, speciaal ervoor thuis gebleven. Gebeld, kast verdwenen?! Nu eindelijk de kast binnen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Milou, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging op deze manier is verlopen. Wij zullen naar aanleiding van jouw feedback contact opnemen met de bezorgdienst waarmee wij samenwerken omdat een bezorging uiteraard niet op deze manier hoort te verlopen. Onze klantenservice zal ook contact met jou opnemen zodat we het ongemak wat je hebt gehad hopelijk enigszins kunnen verzachten. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

8

Goede service

Snelle en vlekkeloze afhandeling, aardige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede ervaring Netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Kapotte bank

Nieuwe bank die kapot werd geleverd. Duidelijk was dat het zelfs een eerder gerepareerde bank was! Contact met klantenservice was weliswaar goed, duidelijk, snel en vriendelijk echter het feit blijft dat wij een nieuwe bank hadden besteld en een kapotte bank geleverd hebben gekregen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Marieke, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Na ontvangst van jullie melding is het servicebedrijf ingezet voor beoordeling en reparatie van de bank. Na contact met de klantenservice leek een omruiling meer op zijn plaats. Nadat dit voor jullie in gang was gezet, zijn jullie hier zelf op teruggekomen. Er is een compensatie voorstel gedaan en wij zijn 20% korting overeengekomen. De omruiling heeft niet plaatsgevonden en de geleverde bank met schade is geaccepteerd. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

7

Gekochte product 100% in orde; aflevering moet beter!

Door ons gekochte oude (industriële) tafel is prima in orde en dient als koffietafel in onze moderne keuken; voldoet 100% aan onze verwachtingen. Aflevering binnen afgesproken tijd. Tafel is ingepakt afgeleverd, dus geen controle op eventuele mankementen en geen enkel hulpaanbod voor het plaatsen van deze zware tafel. Door het missen van een spier in mijn rug en een afgebroken pees van mijn rechterspierbal zou dit welkom zijn geweest. Ik heb overigens geen hulp gevraagd; ik vind dat een bedrijf dat 'staat' voor kwaliteit dit bij oudere klanten (ik ben 76 jaar) moet aanbieden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig netjes en zelfs te vroeg geleverd

Bij Basiclabel hebben we en tweedeurs kast en een driedeurs kast besteld. De tweedeurs kast kon direct geleverd worden, de driedeurs kast pas over anderhalve maand. Lastig, maar ja we waren toch nog aan het verhuizen. Tot ons genoegen werd de driedeurs kast zelfs veel eerder geleverd dan de voorspelde datum, zelfs 20 dagen eerder! Daar zijn wij dus heel blij mee. Klein minpuntje: Een kleurverschil van een deur, die is lichtgrijs in plaats van betonkleur. Scheelt niet veel, maar toch. Daar bellen we nog over.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi, iets donkerder dan gedacht, veel werk.

Het kastje is ietsje donkerder dan ik dacht. Het in elkaar zetten en goed stellen van de kastdeurtjes is flink wat werk. In een van de kastdeurtjes zitten nu al kleine scheurtjes. Maar het is een mooi kastje...

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Bij 1 plank miste ik de pluggen voor de bijgeleverde schroeven. De bijgeleverde plastic ringetjes (voor de schroeven) paste niet in de uitgesneden ringen van de plank.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer klantvriendelijk

Onze bank zou later worden afgeleverd dan bevestigd. We zijn keurig geïnformeerd door de mensen van Basiclabel en ook nog een verrassing gekregen ter compensatie. Heel netjes en sympathiek.

  • Aanbevelen? Ja
4

Te lange levertijd

Op zich product prima en van de standaard prijs De levertijd is extreem lang. Is weer een van die sites die al iets aan je verkoopt wat ze niet hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Louise, Bedankt voor je beoordeling. Een langere levertijd, dan online aangegeven wordt is nooit leuk! Het lijkt er op dat er destijds een verschil is geweest in de voorraad, waardoor jouw order vertraging heeft opgelopen. Fijn dat het inmiddels is ontvangen en je verder tevreden bent met je aankoop! Team Basiclabel

10

Heel tevreden met produkt.

Tafel precies zoals verwacht. Snelle levering. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
3

Productomschrijving klopte niet

Product viel enorm tegen. Klopte niet met de omschrijving. De communicatie hierover verliep eerst wel goed maar na retourzending niet. Na ruim een weekend zelf maar weer contact opgenomen en toen stond bedrag meteen op mijn rekening zonder verder een antwoord.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marieke, De omschrijving is na je melding online aangepast. Jammer dat we de set niet tegen een andere variant konden omruilen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot jij hebt aangetoond dat je de goederen teruggezonden hebt. Na het contact met de klantenservice op 21-4 is er op 22-4 door ons per mail bevestigd dat het bedrag retour is gestort. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

1

Waardeloos

Ik bestel een krukje en krijg een breekbaar klein wit vaasje. Bij navraag hoor ik dat ze het krukje ook niet op voorraad hebben. Dit lijkt vaker te gebeuren bij basiclabel, lees ik in de reviews. Ik ga ervan uit dat ik mijn geld snel terugkrijg.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wil, Dat er een verkeerd product is ontvangen vinden wij zeer vervelend en dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Het krukje was helaas niet meer beschikbaar. De terugstortging is reeds in orde gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

Super service

Wandschap/ fotoplank besteld, de kleur wit stond niet mooi. Daarna van Woood een metalen fotoplank besteld. Je wordt keurig op de hoogte gehouden mbt de bestelling. Ook het retourneren en de terugbetaling wordt keurig verwerkt

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie kast, goede service!

Kast besteld en binnen enkele dagen geleverd nadat er telefonisch een afspraak werd gemaakt. Kast is erg mooi en van goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product en perfecte service!

Goede webshop, goede bereikbaarheid en prima service toen de levering (veel)langer duurde dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
2

Beschadigde levering die vervolgens ofwel compleet ingepakt terug moet ofwel kleine korting

IJzeren kast geleverd met lakschade. Er wordt dan gezegd dat het door de transporteur komt, echter heb beschadigde onderdeel zat netjes in de tempex dus is in de fabriek al gebeurd. Bij ruilen zeggen ze doodleuk dat ze geen onbeschadigde kast kunnen garanderen! Het moet niet gekker worden. Bij terugsturen of ruilen mag je vervolgens ook de kast helemaal compleet uit elkaar halen en in de originele verpakking sturen met tempex en plastic en vervolgens terug sturen. Omdat ze weten dat dat bijna niet te doen is, bieden ze een beperkte korting aan van 20% wat in geen verhouding staat tot de schade. Wellicht kun je met een stift de schade wat bijkleuren is dan het advies... Voor mij NOOIT meer Basiclabel....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Peter, Bedankt voor jouw feedback. Vervelend dat je een kast met schade hebt ontvangen. Het is jammer dat er niet altijd losse onderdelen van kasten te leveren zijn, daarom geven wij bij beschadigingen de keuze uit een compensatie of een omruiling. Bij een omruiling moet de kast zo goed als mogelijk retour ingepakt/ verpakt worden, omdat de chauffeur geen losse onderdelen in zijn auto mag hebben. De hoogte van de compensatie is afhankelijk van de plek en grootte van de schade. De aangeboden 20% was in dit geval maximaal. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

8

goede levering, goed verpakt.

kast besteld, alle onderdelen apart verpakt, solide materialen. Alles top, helaas 1 kras op 1 van de legplanken, viel meteen op na uitpakken dus is voor het inpakken gebeurd. Daarom een 8, anders was het 9 of zelfs 10 geweest.

  • Aanbevelen? Ja
5

Product paste niet compleet

Mooi product, maar montage was dramatisch. Onderdelen ook niet gelabeld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Valentijn, Bedankt voor je feedback. Fijn dat het ondanks de moeizame montage is gelukt om de tafel te monteren en je tevreden bent met het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

10

Helemaal goed.

Klantenservice heel vriendelijk, snelle levering en helemaal tevreden met mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima producten prima levering

Niets aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige 1e ervaring

Ik zag een product in de Libelle, het kamerscherm, zocht jullie bedrijf op internet en was gelijk verrast door alles wat ik zag. Het kamerscherm + het tafeltje staan nu te pronken in mijn kamer

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle service en mooie kwalitei

  • Aanbevelen? Ja

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Stapelgoed en Nicolas Vahé.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd