Helemaal volgens plaatje

De producten zijn precies zoals getoond en omschreven. Prima op de hoogte gehouden van levering.

Prima service en producten

Mooie kast ontvangen voor een prima prijs, de levering was snel en goed. Fijn ook dat ze je bellen voor een bezorgafspraak en ook het contact daarna was erg behulpzaam en vriendelijk.

Kwaliteit!

Goed verpakt, op tijd verzonden ondanks de drukke periode. Kwalitatief mooie wandplank!

mooie ruime kast

Wel een klus om hem in elkaar te zetten.

Organisatie valt tegen

Slechte afspraken over bezorgen, dan is er eindelijk een afspraak en dan belt men weer voor een afspraak. Artikel kwam in een bouwpakket, was ons niet bekend, beschrijving niet duidelijk want er is een rechter en linker zijkant, Zou prettig zijn als dat erop staat

Hallo Heleen, Bedankt voor je feedback. Bij de online productinformatie staat aangegeven dat het product wordt geleverd als bouwpakket. Vervelend dat dit niet is gezien en daardoor de verwachting anders was. Fijn dat het toch is gelukt om het goed te monteren, ondanks dat de handleiding je niet helemaal duidelijk was. Wij wensen je heel veel plezier van het dressoir! Team Basiclabel

Product goed maar ruim maand later geleverd

Stoelen zijn prima voor dit geld maar ruim 5 weken later geleverd dan oorspronkelijk aangegeven zonder enig verhaal er bij.

Hallo Jasper, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Je mag altijd contact zoeken met onze klantenservice om extra info over je order en/ of vertragingen te vragen. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Mooie producten

Wij bestellen regelmatig bij Basiclabel en zijn altijd zeer tevreden. Mooie producten. Goede klantenservice. Snelle en goede levering:

Bij aankomst van de lamp bleek het glas gebroken, na contact is er meteen een nieuwe lamp opgestuurd. Super snel en goed!

Duidelijke track en trace. Snelle levering. Ruime keuze.

Slecht contact te krijgen

Voortdurend verkeerde mails binnen. U doet er niets mee.

Beste Ouwerkerk, Bedankt voor de feedback! Vervelend dat u steeds verkeerde mailing ontvangt. We zullen kijken wat er is verzonden, waar het fout gaat en hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Nvt

Geen communicatie

Drie weken geleden lampen besteld, zouden direct leverbaar zijn volgens de site. Ik ontving echter niks. Ingelogd op mijn account, blijkt verzenddatum 3 weken opgeschoven te zijn. Kan gebeuren, maar dan verwacht ik minstens netjes een mailtje. Hier een mail over gestuurd, maar ook daar hoor ik niets op! En dan wel op je website met koeienletters zetten dat je, ondanks dat de fysieke winkels gesloten zijn, online gewoon kunt bestellen. Nou, zo gewoon gaat dat dus niet bij Basic Label...

Hallo Fam Willemse, Bedankt voor de beoordeling en feedback. Het is erg vervelend als tussentijds de levertijden worden aangepast. Er wordt een mail uitgestuurd waarin wordt aangegeven dat de status van de order is gewijzigd. In de eerder ontvangen T&T link is dan terug te vinden wat er is gewijzigd in de order. Onze excuus voor de vertraging. Team Basiclabel

Top, snelle levering, interessante producten en gratis bezorg.

Snelle kevers, goede prijs mooie kwaliteit

Ik had een fotoplank besteld. Hij kon niet gelijk geleverd worden maar werd keurig op de hoogte gehouden wanneer hij zou komen. De plank is heel mooi. Mooi hout. Ik ben tevreden.

Betalen moet snel (vooraf) maar geld terug voor retourzending blijft uit!!!

Waar blijft afwerking van onze retourzending???

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling en bericht. Op 28-12 is de terugstorting succesvol uitgevoerd en retour op uw rekening gestort. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel

Top webshop!

Mooie producten met een keurige en snelle levering!

Super service!

Eenvoudige bestelwijze, snelle levering, klantenservice goed bereikbaar en uitermate vriendelijk en correcte en snelle afhandeling van een vraag betreffende een onderdeel. Ik ben héél tevreden!

Een tv meubel besteld bij basiclabel. Keurig geleverd en op tijd!! Helaas bleek bij montage dat er beschadiging was aan de meubel. Contact gehad met klantenservice en kreeg een optie voor korting. Echter gaf ik de voorkeur voor een nieuw meubelpaneel. Dit wordt momenteel geregeld. Heel fijne en duidelijke communicatie en echt meedenken met de klant. Super!

prima service en product

Het product was als verwacht en op tijd bezorgd.

Hoekbed gekocht

Bed is prachtig, maar had heel wat voeten in de aarde om deze in elkaar te zetten! In heel veel planken moesten de gaatjes nog geboord worden. Uiteindelijk een klusjesman erbij gevraagd om het bed in elkaar te zetten. Daar was ik echt niet blij mee. De levering ging ook niet helemaal goed, alhoewel het uiteindelijk wel netjes was opgelost.

Mooi assortiment netjes geregeld

Wij waren op zoek naar een opvallend, niet alledaags en niet al te groot kastje. Op de website gevonden, zo uitgebreid omschreven dat we het niet nodig vonden een winkel te bezoeken. Kastje online besteld en werd ruim eerder geleverd dan aangegeven, keurig verpakt.

geweldige service

Ik had een dressoir van Woood besteld. Bij het in elkaar zetten ontdekten we dat er een verkeerd onderdeel in de doos zat. Gemaild en gebeld met Basiclabel en het missende deel werd snel opgestuurd. Bij het uitpakken bleek dat men niet het juiste onderdeel had opgestuurd. Snel gebeld en in binnen enkele dagen hadden we het juiste onderdeel binnen, en dat alles met de kerstdrukte. Ben ook zeer tevreden met het dressoir Gravure van Woood het is echt prachtig.

Contact gehad met klantenservice over levering. Goede afhandeling van vraag.

Goed product voor een goede prijs en snelle levering

Heel goede webwinkel. Het bed wat nergens op voorraad was had Basiclabel wel op voorraad. Bovendien voor de laagste prijs op internet. En snelle levering, zelfs tijdens de feestdagen.

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Stapelgoed en Nicolas Vahé.