Super goede en snelle service. Er stond in de omschrijving " de volgende dag in huis". Dit was ook één van de redenen dat ik de kast bij Basic Label besteld heb. Het is natuurlijk altijd afwachten of het daadwerkelijk de volgende dag geleverd wordt, maar dit bedrijf komt zijn afspraken na. Netjes in de mail een tijds indicatie gekregen. De man die de kast kwam brengen deed ook echt moeite om hem in de woonkamer te krijgen( beganegrond). Wat ook heel fijn is, is dat je de meubels evt in 3 termijnen mag betalen(geen klarna) en er komt geen rente bij. Aanrader dus

Hi Angela, Dank je wel voor je positieve review! Wij zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl.

Prachtige bank MUD

Aangekomen in alle vroegte (06.40) maar door belletje vooraf hierop voorbereid! 2 Pakketten makkelijk naar binnen. Kleur prachtig! mooier dan verwacht..! Een sample vooraf aanvragen is verstandig omdat via pc kleuren anders overkomen! Bijvoorbeeld MUD is meer Terrazzo en Terrazzo is meer muisgrijs. Goede stevige zit en makkelijk opstaan. Tip: Kussen bijbestellen gezien de zit diep is voor kortere benen en de rugleuning vrij hard is. Stof mag iets beter gesorteerd worden gezien er toch een kleine fabriekage fout in stof zit daar wat schraler maar gelukkig op een minder opvallende plek. Zat deze op t zitvlak hadden ze m weer retour kunnen nemen. Daarom geen laatste halve ster. Maar dit kan per bank verschillen! Voor de rest heel blij mee! En staat mooi in interieur :) Nu afwachten hoe de bank zich houdt in de jaren.

Hi Robert, Bedankt voor je mooie review. We zijn blij dat je je bestelling goed hebt mogen ontvangen in alle vroegte! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je in de toekomst nog graag eens bij ons terug.

Mooie kasten

Kasten van goeie kwaliteit, 1 deurtje was een beetje krom getrokken maar na 1 mailtje gelijk terug gebeld en de nieuwe deur word zsm geleverd. Twee kasten besteld en aan elkaar gekoppeld en is nu 1 mooie kastenwand Al met al heel blij met de kasten.

Hi Remy, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met over onze service. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe kasten.

Goede prijs, goede service

Bestelling was vertraagd, maar was wel goed op de hoogte gehouden. Daarmee duurde het misschien langer dan via een andere aanbieder, maar de prijs was te goed om niet voor Basiclabel te kiezen.

Hi Bryan, Bedankt voor je review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe item!

Goed geholpen door de klantenservice.

Ik had bij Baxiclabel snel mijn item gevonden wat ik zocht, bij de bezorging ging er iets fout maar werd snel opgelost door de klantenservice van dit bedrijf.

Hi Marian, Bedankt voor je review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe item :)

Klantenservice

Mijn bestelling bij Basiclabel bleek beschadigd te zijn. Na dit via e-mail te hebben gemeld, werd er direct actie ondernomen. Pakje kon snel via antwoordnummer retour! De nieuwe zending al na 2 dagen in huis. Deze was perfect. Top service...........

Hi Rob, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze verleende service en zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl. Groet, team Basiclabel

Mooie nachtkastjes

Bestellen ging makkelijk en genoeg levertijd opties alleen jammer dat PostNL er weer een puinhoop van maakte maar daar kan Basiclabel niets aan doen en jullie gingen meteen in actie met PostNL dus mijn complimenten

Hi René, Bedankt voor je positieve review! Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe artikelen en zien we je graag weer terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel.

top

mooi hoek tafeltje heel blij mee en heel snel geleverd!!!!!

Hi Erin, Super bedankt voor je review! Veel plezier van je tafeltje. Groet, team Basiclabel

Goede kwaliteit en snelle levering.

De boekenstandaard is van goede kwaliteit en werd snel geleverd.

Hi Mary, Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je mooie review! Veel plezier van de boekenstandaard. Groet, team Basiclabel

Uitstekende directe service

Levering wordt op tijd verzorgd, keurig verpakt, terugbellen gebeurt vrijwel direct en denken met je mee. Basiclabel is ook goed bereikbaar en hebben een mooi uitgebreid assortiment.

Hi Rob, Dank je wel voor je mooie review! Groet, team Basiclabel

De kasten zijn ontzettend praktisch en erg mooi om te zien. De levering ging vlot en er werd goed gecommuniceerd.

Hi Regien, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items. We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel.nl

Mooie spullen en snelle bezorging

Alles netjes verpakt, en ze hebben snel bezorgd. Leuke spullen hebben ze ook!

Hi Deniz, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items. We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel.nl

Altijd snelle verzending en klantenservice

Leuke spullen, goede afwisseling dus altijd wat te vinden. Daarnaast mega snel verzonden en is de klantenservice goed bereikbaar (ervaring met mailen)

Hi Priscilla, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items. We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel.nl

Mooie kast , details net niet goed

Mooie diepzwarte kast gekocht en in elkaar gezet. Een van de deur scharnieren kon niet aangedraaid worden en de openslaande deuren sluiten niet helemaal gelijk met de kastrand! Opgelost met een schroef van een oud scharnier uit mijn schuur. Deuren met open klikkende drukschakelaars aangepast en ingekort met 2mm. Daarna resultaat bevredigend en tevreden met het resultaat.

Hi Michel, Wat vervelend dat het scharnier niet goed werkte, maar wat fijn dat je nog een schroef had liggen waarmee je het probleem kon oplossen. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag op [email protected] We wensen je in ieder geval veel plezier toe met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug.

Erg snel en netjes geleverd, top service.

Na wat vergelijken had basiclabel de beste prijs. Ik werd na het bestellen gelijk gebeld over de levering en daarna ook nog goed op de hoogte gehouden via de mail. De chauffeur was keurig optijd en ook erg vriendelijk. Wij gaan er zeker nog eens bestellen.

Goedemorgen Jeanniek, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe items. We zien je graag nog eens terug bij Basiclabel.

Prima product: de bank zit héérlijk en ziet er prachtig uit!

Ik ben zeer tevreden met de door mij aangeschafte BePure Home Rodeao chaise longue-bank. Hij zit heerlijk en ziet er prachtig uit.

Hi Anthony, Bedankt voor je mooie review. We wens je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug!

Snel, accuraat en schadevrij

Bestelling gedaan, daarna snelle opvolging telefonisch een afspraak ingepland. Deze moest ik nog wijzigen op het laatste moment. Ook dat was geen probleem. En alles netjes / schadevrij geleverd door een vriendelijke en behulpzame bezorger.

Hi Roel, Dank je wel voor deze positieve review! Wij zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl. Groet, team Basiclabel

Bestelling is snel geleverd

Op donderdagavond besteld en vrijdagochtend werd onze WOOOD SKYLER DRAAIFAUTEUIL PU LEER COGNAC al geleverd. Erg tevreden met zowel de stoel als de snelheid van leveren.

Hi René, Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe draaifauteuil! Groet, Team Basiclabel.

Online aankoop anders dan verwacht

Online hebben wij een tafeltje gekocht (Woood bijzettafel Sanne). Wij waren in de veronderstelling dat deze beige zou zijn (kleuromschrijving is Antique beige) maar bij binnenkomst blijkt deze hartstikke grijs te zijn, net als onze bank… dat is even een tegenvaller. We gaan hem nu maar proberen te schilderen in het beige.

Hi Sofie, Wat jammer dat je bestelling niet naar verwachting is. Uiteraard kijken wij altijd mee naar een passende oplossing. Ik neem naar aanleiding van je review per mail contact met je op. Groet, team Basiclabel

Uitstekende bezorging.

Onlangs hebben wij onze mooie bank ontvangen. Heel blij mee. De communicatie met de bezorgdienst ging vlekkeloos. Met twee vrolijke sterke jongens werd de bank de trap op gedragen waarna ze deze keurig netjes gebruiksklaar hebben achter gelaten. Tot service!

Hi Danny, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe bank.

Mooie kast, vriendelijke levering. Wel enorm zware delen, dus spierballen vereist om het op zn plek te krijgen.

Snel en goedkoop

Zeer snelle levering en erg tevreden over mijn aankoop.

Hi Hilde, Bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug bij Basiclabel. Groet team Basiclabel

Alles gewoon perfect!

Groot assortiment, leuke prijzen en snelle levering. Duidelijke communicatie en kwaliteit! Wat wil je nog meer?

Hi Laura, Bedankt voor je leuke review! Groet team Basiclabel

Snelle levering van een top product

Tafel gezien op Basiclabel; snel en prima geleverd. Onmiddellijk gestart met de eenvoudige montage van dit top product!

Hi Jimmy, Bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug bij Basiclabel. Groet team Basiclabel

Mooie meubels en super klantenservice

Al meerdere keren meubels besteld bij Basiclabel. Vorig jaar een mooie hoekbank aangeschaft die binnen een jaar gebreken begon te vertonen. Na contact met de klantenservice is er direct na contact met de leverancier een nieuwe bank besteld en kosteloos omgewisseld. Snel contact, geen gedoe! Super blij dat we nog kunnen genieten van deze prachtige aankoop.

Hi Shannen, Bedankt voor je review! We willen je veel plezier wensen met deze prachtige bank. Fijn om te lezen dat je het contact als prettig hebt ervaring. We zien je graag weer eens terug!

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.