Hele klus om in elkaar te zetten

Mooi bureau met mooie grijze kleur, staat erg mooi maar wel iets grof gezaagd en een hel om het in elkaar te zetten, met ook nog een onduidelijke handleiding. Uiteindelijk wel een mooi resultaat dus daarom 4 sterren ipv 3

Top ervaring

Vaker hier besteld en altijd snelle service en een hele goede bezorging door Dutchned

Mooie webshop snelle levering doen wat ze beloven

Bestellen ging eenvoudig. Bezorgdatum kon je aanpassen naar eigen wens. Snel geleverd. Kom zeker terug op de website of in de winkel.

Helaas toch geen vlotte levering zoals online beloofd

Voor 22:00 besteld volgende dag in huis, helaas gaat dit al niet door. Vervolgens 3 dagen later de levering die te laat is. aangegeven voor ochtend levering maar vervolgens na sluitingstijd (18:00) leveren. ochtends ook nog telefonisch contact gehad dat er na 18:00 niet meer geleverd kan worden maar als nog staan ze op de stoep. Al met al 4 dagen verder en eindelijk de levering van een kwalitatief goed artikel.

Erg blij met het product - precies zoals beschreven. De communicatie tijdens en na de aankoop was geweldig en de levering was geen gedoe.

Snelle levering en goed ingepakt. Vorige week 2 spiegels betaald, 2 dagen later werden ze bezorgd. Nette bezorger en de spiegels waren netje ingepakt, ben er super blij mee. Heel erg bedankt voor de goede service! Gr T. Barghi

Mooie salontafel, als is er een kleurverschil

Ik kocht twee salontafels met verschillenden groottes, wel van hetzelfde artikel/model. Het kleinere heeft helaas een donkerdere kleur en heeft een kleine beschadiging. Maar op zich heel goedkoop. Wellicht daarmee..

Geheel naar verwachting

Prima ervaring, geleverd zoals beloofd en product zoals beschreven. In dit geval ging het om een tafelblad. Top ervaring!

Prijs kwaliteit oké.

Snelle levering.

Super tevreden

Ik ben superblij met de bank die ik heb aangeschaft bij Basic Label. Snel geleverd. Nast mijn tevredenheid over de kwaliteit van de bank is de kwaliteit van de klantenservice uitmuntend!!!! Uiterst vriendeljke medewerkers die snel een antwoord geven op je vraag en zeer behulpzaam zijn!!!

Prachtig bureau! Snelle service!

Pakket binnen 1 dag bezorgd! Snelle service. Bureau in elkaar zetten hier wel de tijd voor nemen! Ik heb op alle onderdelen met post-it eerst gelabeld en de schroeven en pluggen erin gezet. Maakt het iets makkelijker om het goed in elkaar te zetten. De kleinste 4 schroeven zijn om de rails vast te zetten aan de binnenzijde van de lades. Overigens op andere sites staat kinderbureau maar iemand die 1.78 cm lang is kan gemakkelijk aan het bureau zitten. Het is een prachtig bureau! Erg blij mee!

Mooie kast. Wel wat puzzelwerk.

De handleiding blinkt niet uit van duidelijkheid. Na een half uurtje puzzelen kwam ik eruit. De afwerking van de kast kan iets beter.

Super toffe poef

Prachtige vormgeving en kwaliteit. Super blij mee.

Prettige website en hele goede klantenservice!

2 woood fotoplanken besteld via Basic Label, helaas waren de planken met beschadigingen binnen gekomen. Maar kan gebeuren! Gelijk een mail gestuurd met foto’s van de planken en na nog geen half uur al een reactie van Basic Label met het antwoord dat er nieuwe planken op gestuurd worden, 1 dag later de nieuwe planken al binnen! Super goed verpakt en geen beschadiging te zien! Heel blij met onze nieuwe planken! Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling en de service van Basic Label is perfect! Mocht je nog twijfelen om hier te bestellen? Echt niet nodig! DOEN, je zult geen spijt krijgen!

Prachtig kleed, snel en netjes bezorgd

Ik heb een kleed van Zuiver besteld voor een scherpe prijs bij Basiclabel. Het werd snel en netjes bezorgd.

Goede klantenservice, prima product

Klantenservice reageerde snel op vragen. Uiteindelijk het product besteld, voldeed aan de verwachting en snel bezorgd.

Geen stevige salontafel, enorm wankel

Ik heb een huishouden met twee kleine kindjes. Ze hoeven de salontafel te raken en hij valt al bijna om. Niet veilig, gaat dan ook retour.

Super snel en netjes

Top merken voor een zacht prijsje

Goede snelle service, mooi product. Ben erg blij met de Woood houten bijzettafel, echte aanwinst voor mijn interieur

Mooie meubels

De kistbank Gravure was goed verpakt en zeer makkelijk te monteren. Het ziet er net zo mooi uit als op de foto. Voor mij geen 5 sterren omdat alleen de voorkant van massief Eikenhout is. Het was mooier geweest als de zijkanten en de bovenkanten ook van massief hout waren gemaakt.

Snel en perfect geleverd!

Teak buitentafel besteld online, puur op basis van foto's. Waren niet bekend met Basiclabel, maar site en recensies gaven vertrouwen. En dat klopte! Vrijdag besteld, maandagmorgen om 08.30 uur geleverd. Prachtige tafel met heldere montage-instructie. Blij mee.

Zeer mooi!!

Ik zou een 5 sterren willen geven, was het niet dat er 2 dezelfde artikelen aangerekend zijn en ik er maar 1 van ontvangen heb. Wij hadden een aantal maanden geleden een brand in ons appartement en mijn decoratie was allemaal weg. Heel veel rook en roetschade. Nu ben ik begonnen met terug decoreren en vind op basiclabel zoveel mooie dingen. Er is nu al weer volop sfeer en er komt er nog bij. Ik zou basiclabel zeker aanraden, de prijs zit goed en het materiaal is van uitstekende kwaliteit.

Heel erg goed

De bestelling is goed verpakt en snel geleverd De artikelen zelf waren van hele goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden! Dank jullie wel

Top fotoplank!

Wat een prachtige fotoplank. Echt een aanrader. Mooi onbehandeld eikenhout. Superblij mee.

Ik ben erg blij met mijn hoekbank, heb 't in goede orde ontvangen. Het plaatsen van de bestelling ging makkelijk, na het afronden wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zeer tevreden klant.

Jan Tinbergenweg 1

1689 ZV Hoorn

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.