Heldere communicatie

Mooie website en erg leuke spullen. Eetstoelen uitgekozen en waren eerder leverbaar dan vooraf aangegeven. Wij werden gebeld door de vervoerder om een afspraak in te plannen. Keurig binnen het vooraf gecommuniceerde tijdstip afgeleverd door een chauffeur die echt plezier heeft in zijn werk.

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat de communicatie naar wens is verlopen. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe eetkamerstoelen.

De bank zit heerlijk, stevig, en goede levering.

Online een bank uitzoeken is spannend, en zeker niet teleurgesteld. De bank is precies zoals we gehoopt en verwacht hebben. Een fijne gezinsvakantie, voor mensen met lange bovenbenen! De levering is precies volgens planning verlopen. Helemaal blij!

Hi Maartje, Bedankt voor je leuke review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe bank. We zien je graag weer eens terug op www.basiclabel.nl

Ik heb speciaal bij jullie een kast besteld omdat er op de site beloofd werd dat ik de volgende dag (woensdag) de kast in huis zou hebben. Ik werd netjes woensdag ochtend gebeld, met de mededeling dat de bezorger ziek zou zijn. Het zou de volgende dag (donderdag) worden. Prima! Ik had een tijd blok ‘s ochtends ontvangen. Maar helaas kwam er die dag geen kast. ‘s middags met de klantenservice van het bezorgbedrijf gebeld. En die zei dat de kast helemaal niet in hun systeem stond, en dus ook niet onderweg was. Met basiclabel die middag gebeld. En die zagen ook dat de kast onderweg zou moeten zijn. Ze gingen het uitzoeken. Ik kreeg die middag nog een mail waarin ik een nieuwe bezorg afspraak kon maken. Het werd maandag. De bezorger is hier nu eindelijk geweest met kast! En meneer meldt dat hij een retour van mij zou moeten ontvangen?? Ben blij dat ik de kast nu eindelijk heb! Maar een retour is helemaal niet aan de orde. Ik heb het idee dat er flink wat dingen mis gaan in dit bedrijf.

Snel geleverd, mooie tafel voor goede prijs

En heel goed verpakt tegen beschadiging.

Hi Dorine, Dank je wel voor je positieve review! Groet, team Basiclabel

Service vind ik niet prettig

Er staat nergens duidelijk aangegeven of de banken zijn geïmpregneerd. Wat het vervolg is dat er een bank moet worden omgewisseld. Dit wordt gedaan door een vrachtwagenchauffeur, die de bank niet alleen naar binnen kan krijgen. Gevolg is dat ik weer een bank naar binnen aan het sjouwen ben. Ik heb hiervoor geen enkele korting gekregen of tegemoetkoming. Ik vind de bank prachtig. Maar de service is ver te zoeken. Zeker als je het vergelijkt met bysidde.

Hi Brenda, Bedankt voor je review. Wij impregneren onze banken niet van tevoren. Je kan een spray kopen om dit zelf te doen. De service welke jij hierbij wilde houdt in dat de spray en de bank tegelijkertijd geleverd moeten zijn. Dit hebben wij ook aangegeven in het mailcontact. We hebben aangegeven dat je contact op kan nemen met het bedrijf om te zien of zij een uitzondering kunnen maken. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben horen wij het graag op [email protected]

Speelse kast maar afwerking kon beter

Mooie (boeken)kast, speels, alleen de afwerking kon beter. Prijs-kwaliteit redelijk. Eenvoudig in elkaar te zetten.

Hi José, Bedankt voor je review. Onze collega's zullen nog contact met je opnemen over de afwerking van de kast. We zien je graag nog eens bij ons terug op basiclabel.nl

Super snelle levering, goede track en trace. Kast nog niet uitgepakt, kan daar nu nog niks over zeggen.

Hi Gerald, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de bezorging. We wensen je veel plezier met je aankoop.

Mooi en stevig meubel

Het is een mooi en stevig TV meubel. Mooi kleur ook. De levering was erg vlot en keurig binnen de aangegeven tijd.

Hi Lara, Bedankt voor je positieve review. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe TV meubel! We zien je graag terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

Gewoon goed, mooie spullen

Overzichtelijke website, bestelproces is eenvoudig ! Snel geleverd. Grote blij!

Hi Frank, Bedankt voor je positieve review. We wensen je heel veel plezier met je aankoop! We zien je graag terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

supersnelle levering

op vrijdag besteld en zaterdag werd de tafel al geleverd|

Hi Hans, Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe tafel en zien je graag terug op Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

Super snelle en goede service

Ik bestelde een stoel en 2 dagen later werd het artikel bezorgd. De prijs en kwaliteit was goed. Ik kende de site niet, maar ik ben helemaal tevreden.

Hi Romée, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier met je nieuwe stoel en zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl Groetjes, Team Basiclabel

Fijne webwinkel en blij met de bestelling

Tevreden over de website, het aankoopproces en de communicatie. Klein minpunt in de levering is dat de website belooft het specifieke product 'morgen' te kunnen leveren, waarna ik van het transportbedrijf (niet Basiclabel zelf) een bezorgdatum mocht kiezen die minstens 2 werkdagen in de toekomst lag. Het product (de Woolly) is van hoogwaardige kwaliteit, zit lekker en ziet er minstens zo goed uit als op de foto's op de site.

Hi, Bedankt voor je positieve review. Wat jammer dat je bestelling later geleverd is dan verwacht. We willen je veel plezier wensen met je fauteuil. Groet team Basiclabel

Soepele levering!

Mooie salontafel met korting kunnen kopen. Werd zoals aangegeven binnen 2-3 weken geleverd. Dit klopte inderdaad en werd niet zoals vaker het geval is bij webshops maar uitgesteld en uitgesteld. Kreeg een heel overzichtelijk mailtje van de vervoerder vanaf wanneer ze konden komen leveren en mocht zelf een datum uitkiezen. Vervolgens kon ik live meekijken op de dag dat de tafel zou komen en inderdaad, volgens het aangegeven tijdvak stond er een heel vriendelijke bezorger voor de deur! Tafel was goed verpakt en werd in de gang afgeleverd. Heel blij mee en een zeer prettige aankoopervaring!

Hi Britt, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groet team Basiclabel

Mooie meubels, eenvoudig bestellen

Prachtige collectie meubels, eenvoudig te bestellen en snelle levertijd.

Hi Daphne, Bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop. Groetjes, Team Basiclabel

Mooie lepeltjes

Bestelling duurde toch een dag langer als aangegeven. Helaas was mijn (breekbare) bestelling erg slecht ingepakt, sterker nog het zat los in een grote doos en rammelde bij het ophalen. Helaas toch een lepeltje beschadigd de rest was gelukkig oké. Na contact met basic label is dit verder opgelost en wordt er beter op toegezien dat het verpakken in vervolg beter gaat!

Hi Miranda, Bedankt voor je review. We zijn blij dat we het goed op hebben kunnen lossen met je en wensen je veel plezier toe met de lepeltjes. Graag zien we je nog eens bij ons terug in de toekomst! Groetjes, Team Basiclabel

Ziet er leuk uit maar is niet te stellen.

Deze kast aangeschaft om de looks en de afmetingen zodat deze precies op onze overloop kan staan. Eenmaal in elkaar gezet valt op dat randjes niet helemaal vlak op elkaar aansluiten. Op de plek gezet alles waterpas lukt het niet om de deuren goed te stellen. Het plaatwerk/gaten zijn wss net niet goed geboord waardoor dit ontstaat. Erg jammer. Zelf wat modificaties gemaakt om het enigzins acceptabel te krijgen. Als we dit hadden geweten hadden we hem niet aangeschaft.

Hi Stijn, Wat vervelend om te vernemen dat de kast niet naar behoren geleverd is en dat je hier zelf aanpassingen in aan hebt moeten brengen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, mocht je dit alsnog willen, stuur je dan een mailtje naar [email protected] ? Wij kijken dan graag met je mee. Groetjes, Team Basiclabel

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

Nadat we een schuifkast gezien hadden via de website van Basiclabel hebben we gebeld of deze te zien was in de winkel in Hoorn.De medewerkster van Basiclabel heeft ons teruggebeld en vertelde dat hij in de Experience Center De Eekhoorn (Basiclabel huis) staat.Nadat we daar de kast gezien hadden (vriendelijke ontvangst en en koffie)hebben we de kast besteld.De levering was zeer snel je kan zelf een dag uitkiezen.De kast inelkaar gezet was een hele klus maar alles klopte .We zijn zeer tevreden met de kast.

Hi Toon, Bedankt voor je mooie review. Wij wensen je veel plezier met de kast en zien je graag terug bij Basiclabel. Groetjes, Team Basiclabel

defect

Klok gelijk voorzien van een nieuwe batterij en vol enthousisme opgehangen....deed niks, nieuwe batterij erin klok op tijd gezet, na twee minuten niets...check: contactpuntjes zitten los, batterij maakt geen contact en zodra je aan het tandwieltje draait om de wijzers goed te zetten stopt ie er mee. Ik stuur hem terug. Baal d'r van. Update: inmiddels is er over en weer contact geweest en is dit goed opgepakt door Basic Label en is er op mijn verzoek een nieuwe klok toe gezonden. Deze doet het prima. (Misschien eerst even goederen testen alvorens ze te versturen had een hoop gedoe gescheeld...)

Hi Aagje, Vervelend dat de klok niet naar behoren werkt zoals zou moeten. Ondertussen zie ik dat mijn collega contact heeft gehad en dat er een omruiling in werking is gezet zodat je alsnog een goed werkende klok ontvangt. Wij wensen jou veel plezier met de aankoop! Groetjes, Team Basiclabel

Snelle levering en binnen het gewenste tijdblok

Dit is de tweede keer dat we een meubelstuk bij BasicLabel hebben besteld en beide keren super tevreden over de levering, alles keurig verpakt en je kunt zelf aangeven wanneer je geleverd wilt hebben. Prijs kwaliteit is ook top!

Hi Kora, Bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug op Basiclabel.nl Groet, Team Basiclabel

Communicatie

Men luistert naar als bezorging vanwege drukte deels later bezorgd wordt.

Hi Erica, Helaas heeft de vervoerder vertraging gehad in het leveren van je bestelling. Als het goed is is je pakket inmiddels bezorgd bij een afhaalpunt. Wij hebben je hierover een mail gestuurd. Groet, team Basiclabel

Niet voor zakelijke klanten buiten Nederland

Vreemde bedrijfsvoering, hebben blijkbaar nog nooit gehoord van het verleggen van de BTW voor klanten buiten Nederland. Dus niet geschikt voor zakelijke bestellingen vanuit België en andere Europese landen. Als je er naar vraagt geven ze de meest vreemde antwoorden.

Hi Patrick, Doorgaans is het niet mogelijk om achteraf de BTW te verleggen. Wel is het mogelijk om bij een bestelling het BTW nummer in te voeren zodat dit juist geregistreerd is. Dit is een tool die recentelijk toegepast is. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat je het ons dan weten? Groetjes, Team Basisclabel

geweldig

snelle service

Hi Marianne, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team Basiclabel

Snelle levering, maar verpakking kan beter

Het WOOOD eiken boomstam tafelblad werd keurig op tijd bezorgd, maar was erg " basic" verpakt. De randen waren slechts afgeschermd met een kartonnen profiel en waren beschadigd door het transport. Er waren flinke afdrukken te zien van spanbanden en op een enkele plaats beschadigd. Op de kwaliteit van het blad is verder niets aan te merken. Mooi strak en weinig knoesten.

Hi Ben, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er afdrukken en schades te zien zijn op je tafel. Zou je ons hiervan foto's willen sturen naar [email protected] Dan gaan we kijken wat we hierin kunnen betekenen voor je. Ook zullen wij dit doorzetten naar de inpakafdeling voor betere verpakkingen! We horen graag van je.

Meer dan tevreden

Wat zijn wij blij met onze tafel van basic label! Kwaliteit, zwaar hout precies zoals de afbeelding op internet.Duidelijke site, super service voor het zelf uitkiezen van een bezorg datum zodat je er tenminste voor kan zorgen dat je thuis bent. Track en trace correct en dan als kers op de taart ook nog een aller vrolijkste aardige bezorger. Wij gaan zeker vaker bij jullie meubelen bestellen en raden iedereen jullie aan.

Hi, Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat de tafel helemaal naar wens is en ons nieuwe bezorgsysteem bevalt :) We zien jullie graag weer eens terug.

Snelle verzending

Fijne site, snelle verzending, produkt was goed verpakt.

Hi Marlies, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team Basiclabel

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.