Niet voor zakelijke klanten buiten Nederland

Vreemde bedrijfsvoering, hebben blijkbaar nog nooit gehoord van het verleggen van de BTW voor klanten buiten Nederland. Dus niet geschikt voor zakelijke bestellingen vanuit België en andere Europese landen. Als je er naar vraagt geven ze de meest vreemde antwoorden.

Hi Patrick, Doorgaans is het niet mogelijk om achteraf de BTW te verleggen. Wel is het mogelijk om bij een bestelling het BTW nummer in te voeren zodat dit juist geregistreerd is. Dit is een tool die recentelijk toegepast is. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat je het ons dan weten? Groetjes, Team Basisclabel

geweldig

snelle service

Hi Marianne, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team Basiclabel

Snelle levering, maar verpakking kan beter

Het WOOOD eiken boomstam tafelblad werd keurig op tijd bezorgd, maar was erg " basic" verpakt. De randen waren slechts afgeschermd met een kartonnen profiel en waren beschadigd door het transport. Er waren flinke afdrukken te zien van spanbanden en op een enkele plaats beschadigd. Op de kwaliteit van het blad is verder niets aan te merken. Mooi strak en weinig knoesten.

Hi Ben, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er afdrukken en schades te zien zijn op je tafel. Zou je ons hiervan foto's willen sturen naar [email protected] Dan gaan we kijken wat we hierin kunnen betekenen voor je. Ook zullen wij dit doorzetten naar de inpakafdeling voor betere verpakkingen! We horen graag van je.

Meer dan tevreden

Wat zijn wij blij met onze tafel van basic label! Kwaliteit, zwaar hout precies zoals de afbeelding op internet.Duidelijke site, super service voor het zelf uitkiezen van een bezorg datum zodat je er tenminste voor kan zorgen dat je thuis bent. Track en trace correct en dan als kers op de taart ook nog een aller vrolijkste aardige bezorger. Wij gaan zeker vaker bij jullie meubelen bestellen en raden iedereen jullie aan.

Hi, Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat de tafel helemaal naar wens is en ons nieuwe bezorgsysteem bevalt :) We zien jullie graag weer eens terug.

Snelle verzending

Fijne site, snelle verzending, produkt was goed verpakt.

Hi Marlies, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team Basiclabel

Snelle levering , communicatie kan beter

Snelle levering van de tafel. De communicatie over tijdstip kan beter. Tijdstip veranderde van middag in avond gedurende de dag. Alleen zichtbaar bij zelf track&trace te openen. Hamdig zou zijn ( als bij fonq) dat je hier ook een sms bericht over ontvangt. Wel blij met de tafel overigens!

Hi Sandra, Wat vervelend dat je daarvan niet op de hoogte bent gesteld. Dit is zeker iets wat wij zullen doorgeven aan onze vervoerder. Wel heel fijn om te lezen dat je blij bent met de tafel. Wij wensen je dan ook veel plezier met je aankoop en zien je in de toekomst graag bij ons terug.

Top service!

Ik heb een tafel besteld die helaas retour moest, maar dit had verder niet met de winkel te maken. Het contact verliep soepel vriendelijk en snel, evenals de retour procedure. In dit soort situaties weet je pas echt hoe een winkel presteert!

Hi Jasper, Bedankt voor je mooie review. Hopelijk vindt je in de toekomst wel een mooi artikel bij ons welke wel goed bij je past. We zien je graag bij ons terug!

Hele goede ervaring

Ik wilde graag een vloerkleed bestellen, maar was bang dat de kleur misschien net niet goed zou zijn en ik het zware kleed dan naar het Post nl punt moest brengen. Ik nam contact op met de klantenservice en ze zei dat als de kleur niet goed was, ze het vloerkleed gratis konden laten ophalen bij mij thuis. Geweldig! Achteraf bleek het niet nodig, want het vloerkleed staat prachtig! Heel blij mee en nog in de sale ook. Top ervaring.

Hi Quincy, Wat goed dat je zo fijn te woord bent gestaan voor de bestelling en eventuele retour van het vloerkleed. Blij om te lezen dat je er helemaal blij mee bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag bij ons terug.

Hele goede service!

Hele goede service! Fijn contact en goede hulp! Ik kom zeker terug!

Hi Asia, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop!

Overweldigend

Binnen 1 dag vier stoelen binnen. Keurig verpakt.

Hi Grietje, Wat leuk dat je jouw ervaring deelt, dank daarvoor! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe stoelen.

Super mooie bank! Snelle en vriendelijke levering. Helemaal blij met de aankoop!

Hi Eva, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je blij bent met je aankoop! We zien je graag bij ons terug.

Hele fijne winkel

Ik heb daar eetkamerstoelen besteld Ze kwamen de volgende dag al binnen Ze waren aan de poten iets beschadigd Gemaild, ze gingen gelijk met me meedenken voor een oplossing Hele goede service en ze reageren ook heel snel Ben heel tevreden Ik zou zeggen kijken en kopen!

Hi Mirjam, Bedankt voor je positieve review! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe eetkamerstoelen.

Gewoon super goed!

Twee bureaustoelen van Zuiver besteld. Duidelijke site met goede foto’s. Direct bevestigingsmail etc. en al contact met bezorgdienst. Bijna niet te geloven maar binnen 24 uur nadat ik bestelling geplaatst had, stonden de stoelen al in ons huis. Super tevreden klant.

Hi Lindy, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het allemaal goed en snel is gegaan met de bezorging. We wensen je veel plezier met de Zuiver bureaustoelen! Groetjes, Team Basiclabel

Snel en intact geleverd

Niets aan te merken

Hi Ronald, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan met de bezorging. We wensen je veel plezier met je aankoop! Groetjes, Team Basiclabel

Makkelijk bestellen, goede en snelle levering. Tevreden met aankoop.

Hi, Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug!

Goed en snel

Mijn kastje werd snel geleverd zoals op de site staat. Goed verpakt. Vriendelijke man die het kwam bezorgen

Hi Wilma, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan met de bezorging. We wensen je veel plezier met je aankoop!

Gemiste kans wat betreft service!

Afgelopen zaterdag mijn barstoelen in ontvangst genomen. Keurig op tijd, mooie stoelen. Echter nu zijn de stoelen 18% goedkoper! Contact opgenomen met klantenservice want ik wil er nog graag eentje bijbestellen. Er kan niks aan de korting gedaan worden. Ik mag ze terugsturen, nieuwe bestellen en hier weer 9 weken op wachten want dit is het beleid! Gemiste kans wat betreft service!

Hi Marloes, Wat fijn om te horen dat de stoelen naar wens zijn. Wat betreft de verrekening van de korting, zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar [email protected]? Dan kijken we graag nog even met je mee. Groetjes, Team Basiclabel

Blij!

Zondag een kast besteld, dinsdag op de afgesproken tijd afgeleverd.

Hi Ro, Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug! Groetjes, Team Basiclabel

Uitstekend!

Snelle levertijd! Goed verpakt! Prachtig product!

Hi! Bedankt voor je positieve review, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Team Basiclabel

Mooi tv meubel

Basiclabel is een prachtige zaak met mooie spullen. Ons tv meubel ziet er goed uit, maar was een enorme klus om in elkaar te zetten. Dat was een tegenvaller. Vlotte levering.

Hi, Dank je wel voor je review en je feedback. Fijn om te lezen dat je blij bent met het tv-meubel. Groetjes, team Basiclabel

Goede prijs kwaliteit verhouding, hele goede service!

De kast voldoet precies aan mijn verwachtingen, blij mee!

Droevig

Als je maten bij een kast zet ,en het blijkt dat de kast maar liefst 4 centimeter minder diep is, dan maakt het niet uit hoe geweldig je ervaring voor de rest is. Ik had deze kast gewoon nooit gekocht.

Hi Henk, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde kast. Graag kijken wij mee naar een passende oplossing. Voor zo ver we kunnen zien heb je nog geen contact opgenomen met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt hierover contact met je op. Groetjes, team Basiclabel

Goede service, product wel beschadigd

We hebben een lamp besteld en deze was beschadigd binnen gekomen. De compensatie die werd aangeboden was 11 euro en daarmee niet interessant. Basiclabel heeft direct een nieuwe lamp opgestuurd, maar helaas was deze lamp scheef. We moesten zelf aan de slag met viltjes om de lamp recht neer te kunnen zetten.

Hi, Dank je wel voor je review. Blij om te lezen dat je tevreden bent over de service die we hebben verleend. Jammer dat de tweede lamp uiteindelijk scheef was, mocht er nog iets zijn dan horen we het graag. Groetjes, team Basiclabel

Goede kwaliteit eerlijke prijs

Voldeed aan verwachting super snel verzonden

Hi Bart, Dank je wel voor je positieve review! Groetjes, team Basiclabel

Mooie stevige kast

Ik ben heel blij met mijn aankoop, het is een hele stevige mooie kast, staat super mooi in onze woonkamer.

Hi Zeliha, Dank je wel voor deze mooie review! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent en zien je graag terug bij Basiclabel.nl. Groetjes, team Basiclabel

Marktweg 2 1681NM Zwaagdijk-oost

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.