Mooi tv meubel

Basiclabel is een prachtige zaak met mooie spullen. Ons tv meubel ziet er goed uit, maar was een enorme klus om in elkaar te zetten. Dat was een tegenvaller. Vlotte levering.

Hi, Dank je wel voor je review en je feedback. Fijn om te lezen dat je blij bent met het tv-meubel. Groetjes, team Basiclabel

Goede prijs kwaliteit verhouding, hele goede service!

De kast voldoet precies aan mijn verwachtingen, blij mee!

Droevig

Als je maten bij een kast zet ,en het blijkt dat de kast maar liefst 4 centimeter minder diep is, dan maakt het niet uit hoe geweldig je ervaring voor de rest is. Ik had deze kast gewoon nooit gekocht.

Hi Henk, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde kast. Graag kijken wij mee naar een passende oplossing. Voor zo ver we kunnen zien heb je nog geen contact opgenomen met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt hierover contact met je op. Groetjes, team Basiclabel

Goede service, product wel beschadigd

We hebben een lamp besteld en deze was beschadigd binnen gekomen. De compensatie die werd aangeboden was 11 euro en daarmee niet interessant. Basiclabel heeft direct een nieuwe lamp opgestuurd, maar helaas was deze lamp scheef. We moesten zelf aan de slag met viltjes om de lamp recht neer te kunnen zetten.

Hi, Dank je wel voor je review. Blij om te lezen dat je tevreden bent over de service die we hebben verleend. Jammer dat de tweede lamp uiteindelijk scheef was, mocht er nog iets zijn dan horen we het graag. Groetjes, team Basiclabel

Goede kwaliteit eerlijke prijs

Voldeed aan verwachting super snel verzonden

Hi Bart, Dank je wel voor je positieve review! Groetjes, team Basiclabel

Mooie stevige kast

Ik ben heel blij met mijn aankoop, het is een hele stevige mooie kast, staat super mooi in onze woonkamer.

Hi Zeliha, Dank je wel voor deze mooie review! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent en zien je graag terug bij Basiclabel.nl. Groetjes, team Basiclabel

Goeie kwaliteit, scherpe prijs en snelle service

Ik ben super tevreden met mijn recente aankoop van 6 eetkamer-stoelen. Zondag besteld, maandag op de stoep. Leuke, goeie kwaliteit stoelen voor een hele scherpe prijs.

Hi Arni, Dank je wel voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl. Groetjes, team Basiclabel

Snelle levering, paar krasjes, lastig in elkaar zetten

Het is een prima kast, die er goed uitziet. Het was wel lastig in elkaar zetten, met name de deuren vastmaken/stellen heeft veel tijd gekost en het zit nog niet 100%. Hier en daar ook wat krasjes, maar op zwart zie je dat niet heel goed gelukkig. Super stevig staat de kast ook niet, ik zou er geen al te zware spullen in opbergen. Voor Eur 400 een OK kast.

Hi Eve, Wat vervelend dat de kast niet helemaal goed staat. Zou je ons foto's kunnen sturen van het probleem welke je ervaart? Dan kijken we graag op afstand met je mee. Ook ontvangen we graag foto's van de krasjes. We zoeken graag samen met jou naar een oplossing hiervoor. Je kan het sturen naar [email protected]

Goede klantenservice

Ik had een probleem met mijn geleverde product. Het werd direct opgepakt door de klantenservice en binnen een dag was het opgelost. Super service! Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Hi, Wat fijn dat het probleem zo snel is opgelost. Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag bij ons terug!

Fijne service, mooi product!

Na ontvangst bleek mijn product beschadigd. Telefonische klantenservice is zeer goed bereikbaar, zonder eindeloze wachttijd. Mij werd gevraagd een e-mail te sturen met foto’s waarop de beschadiging zichtbaar was. Ik kon het beschadigde artikel terugzenden en er werd mij per omgaand een nieuw gestuurd. Contact via mail was zeer prettig en persoonlijk.

Hi Will, Wat fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt met onze klantenservice. Dat vinden we altijd fijn om te horen. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag bij ons terug!

Mooi product en snelle levering

Product exact zoals op de foto’s en jullie waren de enige die dit product de volgende dag al konden leveren. Ik ben erg tevreden.

Hi Robin, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop. We zien je graag bij ons terug bij Basiclabel!

Ik heb 2 hanglampen van bepurehome besteld bij basiclabel voor de eerste keer. Smiddags besteld, en de volgende dag al bezorgt. Leuke lampen, had er toch nog een vraag over en heb gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg mijn antwoord. Al met al voor de eerste keer bij hun naar tevredenheid geshopt.

Hi Karina, Dank je wel voor je positieve review! Groet, team Basiclabel

Snelle levering en supermooie salontafel. Pluspunten voor de fantastisch leuke bezorger!

Hi Danique, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je aankoop.

Op tijd en erg mooi

Ik heb de hocker Lus besteld via de site van Basiclabel. De bestelling heb ik op zondag gedaan en maandag werd de bestelling al geleverd. Ik ben er erg blij mee. De hocker staat prachtig bij onze eethoek en heeft de hoogte van een eetkamerstoel. Tevens past de hocker prima bij ons vloerkleed. De hocker was zeer netjes ingepakt. Tussentijds werd je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Hi Liesbeth, Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden en blij bent met de hocker in je interieur. Groeten, team Basiclabel

Uitstekend, niks te klagen

Super, Uitstekend bevallen, zeer mooie kleuren en een geweldige service.

Hi Jos, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je aankoop!

Heel tevreden!

Prachtige, unieke producten en snelle levering. We moesten ook niet even gebruik maken van de klantenservice en daar ook erg tevreden over. Snelle reactie en goeie service.

Hi Gladys, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je aankoop!

top en snel

prachtig en hele mooie kwaliteit

Hi Kim, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier met je aankoop.

Exoton Valerie verstelbare stoel gekocht. Goedkoopste via internet. Besteld en 2 dagen ( op verzoek ) al in huis. Bedank voor de snelle service Aanrader

Hi Harry, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag bij ons terug!

Mooi Design voor een kleine prijs.

Onlangs een mooi bijzettafeltje van het merk Urban Nature Culture gekocht. Staat geweldig!

Hi Nancy, Wat leuk om te lezen dat je blij bent met het bijzettafeltje! We wensen je heel veel plezier met je aankoop.

Snelle service - perfekt aflevering

Ik heb een middelgrote kast of Woensdag besteld, Vrijdag morgen al in huis (ik heb zelf de afleveringdag gekozen). De kast was heel goed verpakt en de courier kwam precies op de tijdstip en bracht de verpakking naar binnen De communicatie over de afleveringststus liep perfekt. Heel tevreden!

Hi Stefania, Bedankt voor je mooie review. We vinden het heel fijn om te lezen dat je heel tevreden bent met je bestelling. We wensen jou heel veel plezier met je aankoop en zien je graag bij ons terug!

Eerste indruk is uitstekend

Als nieuwe klant kan ik alleen maar zeggen dat alles tot in de puntjes verzorgd was. Ook het aangekochte artikel was precies zoals beschreven. We hadden servies gekocht en dat is in ongeschonden staat gearriveerd, keurig en veilig verpakt.

Hi Rob, Bedankt voor je mooie review. Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop en zien je graag terug bij Basiclabel!

Perfecte klantenservice

Nachtkastje besteld dat niet bij de inrichting paste, maar deze is naar een verkeerd adres geretourneerd. Heel goed contact gehad gedurende de tijd met de klantenservice van basiclabel.nl. Complimenten over het prettige contact en de zeer nette afhandeling.

Hi Vivianne, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We zien je graag nog eens terug op www.basiclabel.nl

Op een positieve manier zeer verbaasd.

Mijn in de namiddag bestelde zwart glanzende gieter werd de andere dag zonder bezorgkosten en zorgvuldig verpakt bezorgd, wat een klantvriendelijkheid! De gieter is een plaatje in mijn interieur. Als bedrijf bent u een aanrader.

Beste Nelleke, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe gieter! We willen je veel plezier wensen met je nieuwe aankoop.

Zeer tevreden.

Snelle levering, mooi product, goede prijs.

Goedemorgen, Bedankt voor je leuke review. We zien je graag weer eens terug op www.basiclabel.nl

Fantastische service

Mijn Woood bijzettafel ging stuk binnen 12 maanden (poot ging los zitten en kon niet meer worden aangedraaid). Na wat correcte en snelle mail correspondentie omgeruild voor een nieuwe. Hartelijk dank!

Hi Wouter, Dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Groet, team Basiclabel

Marktweg 2

1681NM Zwaagdijk-oost

Over Basiclabel.nl

De unieke formule van Basiclabel is inspirerend! Basiclabel loopt vooraan wat betreft de trends in de woonwereld. We hebben een compleet woonassortiment, van bank tot vaas. En omdat het aanbod op het gebied van wonen enorm groot is, hebben wij een selectie van alleen de mooiste items op het gebied van wonen. Een overzichtelijk en betaalbaar aanbod, waarbij het assortiment aansluit bij de kenmerkende Basiclabel stijl. Onze stijl is no-nonsense, stoer, basic, puur en eigentijds. Ons online assortiment wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste woonitems van verschillende trendy woonmerken zoals BePureHome, vtwonen, WOOOD en ons eigen unieke merk: Basiclabel. Onze webshop is inspirerend, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig. Service is voor ons een belangrijk aspect, aan bezorgkosten doen wij niet en mocht een product na ontvangst toch niet in jouw interieur passen dan mag je dit kosteloos weer retourneren. Naast Basiclabel.nl, wordt de formule versterkt door onze woonwinkel in het karakteristieke Noord-Hollandse Hoorn. Het interieur van ons winkelpand aan de Gedempte Turfhaven 28, is hip, licht en strak vormgegeven. De glazen kas binnen en de mooie hoge winkelstellages zorgen hier voor een bijzonder lijnenspel. Er is bij het ontwerp van topontwerper Piet-Jan van den Kommer gebruik gemaakt van rijke materialen, waardoor je een warme huiselijke sfeer ervaart. Je vindt er een selectie van onze bekende meubel- en accessoirescollectie, BePureHome, WOOOD en Basiclabel, maar ook andere mooie merken zoals vtwonen, Zuiver, HKliving, Zusss en House Doctor.