Laden reviews...
Laden reviews...
33 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne oplever hurtig levering og venlig kundeservice. Nogle gange opstår forsinkelser eller skader, men den overordnede kvaliteten er høj. Samling er normalt nem, og kommunikationen kan forbedres i visse tilfælde.
Pluspunten
Voorraad en zodoende snelle levering
VerbeterpuntenPrijs site basiclabel komt niet overeen met beslist.nl Hogere prijs valt dan erg tegen. Hier mail over gestuurd, jullie geven schuld aan ander. Geen compensatie of tegemoetkoming.
Beveelt aan
15 April 2015
W Hermus
HOEVEN
Pluspunten
Snelle verzending, mooie dienbladen: perfecte service!
Beveelt aan
15 April 2015
Liza Groeneveld
AMSTERDAM
Verbeterpunten
Bezorging duurde lang. onduidelijkheid tot 2 dagen over datum levering.
Beveelt niet aan
15 April 2015
Janneke Bos
ROTTERDAM
Pluspunten
Snelle levering. Zorgvuldig verpakt!
Beveelt aan
15 April 2015
Sylvia Westra
DRACHTEN
Pluspunten
Leukaanbod tegen leuke prijs
Verbeterpuntenze doen wat ze moeten doen... Persoonlijk zou ik t chill vinden om nog een track and trace te ontvangen of een bevestiging dat er iets verzonden is. T is nu meer van, we hebben je betaling.
Beveelt aan
14 April 2015
M.o.
ZWOLLE
Beveelt aan
14 April 2015
Cora Buytelaar
GOUDERAK
Pluspunten
Mooi product, snel geleverd en mooie prijs
VerbeterpuntenEén hoekbeugeltje van bovenblad te weinig in pakket
Beveelt aan
14 April 2015
Frank
HOOGWOUD
Pluspunten
Top service!
Beveelt aan
14 April 2015
Autobedrijf 't Centrum Pruijsen
EETHEN
Pluspunten
Goed assortiment, mooie merken, online verkoop
VerbeterpuntenAssortiment mag ruimer, denk aan Scandinavische merken. Voorraad lijkt beperkt. Op=op, geen nabestelling mogelijk. Wandladders nu modieus, maar mis diversiteit in aanbod. Bv ladders van HKliving, deze waren maar kort verkrijgbaar en nu niet meer in assortiment. Graag voorbeelden van inrichting, middels foto's, moodboards. En heeeel graag een vestiging/winkel in het centrum van Nederland, utrecht of omstreken.
Beveelt aan
14 April 2015
Renate Kools
IJSSELSTEIN UT
Pluspunten
goede prijs en snelle verzending
VerbeterpuntenPostNL afleverpunten kunnen kiezen, en een bericht als mn product verzonden wordt.
Beveelt aan
14 April 2015
Mark
PIJNACKER
Pluspunten
Hele leuke producten met leuke prijs. Makkelijk te bestellen!
VerbeterpuntenDuurt heel lang voordat de levering is en pad na telefoontje ( heb het nog niet)
Beveelt aan
14 April 2015
Mariette Endel
ALKMAAR
Pluspunten
Kwalitatief mooie kleding.
VerbeterpuntenWeinig tegemoetkomend t.a.v. opgave emailadres i.v.m. korting van € 10 voor de ander en € 5 voor jezelf. Is niet uitnodigend om volgende keer weer te bestellen bij basiclabel. Ik ben in ieder geval op zoek gegaan op internet naar andere webwinkel waar ik sjaal van Filippa k wel met korting heb kunnen bestellen. Werkt niet klantenbindend...
Beveelt aan
14 April 2015
Hetty van Keep
WEERT
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenWat er gezegd wordt ook doen. Paar keer gebeld voor de barcode, uiteindelijk via de mail gekregen.
Beveelt aan
14 April 2015
Ineke Schippers
WOERDEN
Pluspunten
Snelle levering
Beveelt aan
14 April 2015
Dorothe List
ZANDEWEER
Pluspunten
Mooie producten
VerbeterpuntenOnhandige website die vaak niet doet wat hij zou moeten doen. Lange leertijd, zonder statusupdayes
Beveelt niet aan
14 April 2015
Bart
EINDHOVEN
Beveelt aan
13 April 2015
Corrie Herruer
DRONTEN
Pluspunten
Snel
Beveelt aan
13 April 2015
Peter Thijs
TILBURG
Pluspunten
snelle service! Degelijk verpakt. Mooie produkten voor een mooie prijs!
VerbeterpuntenStuur even een mail met verzendinfo. Of dat het verzonden is. Dit hebben wij niet gekregen. We hadden geluk dat we per toeval thuis waren...
Beveelt aan
13 April 2015
Susan
HELDEN
Pluspunten
Mooie collectie
VerbeterpuntenAls iets niet op voorraad is, zou het fijn zijn als je bericht krijgt. Ik heb na anderhalve week zelf moeten bellen omdat ik niks hoorde. Toen bleek het artikel niet op voorraad te zijn.
Beveelt aan
13 April 2015
Ingrid De Kruyff
GELDROP
Pluspunten
Prima. Alles volgens de verwachting verlopen. Goede verpakking en geen verzendkosten!
Beveelt aan
13 April 2015
Hanneke
Wognum
Pluspunten
Duidelijke website en een snelle levering. Kreeg het bestelde zelfs de volgende dag al! helemaal super!
Beveelt aan
11 April 2015
Ellen
Assendelft
Pluspunten
Mooie spullen en ik werd goed geïnformeerd wanneer mijn bank geleverd werd
VerbeterpuntenIk vind het zeer slecht dat mijn bank, waar ik duizend euro voor betaal, beneden bezorgd is en niet omhoog getild werd. Ik ben alleen en had geen hulp. Ik koop een, voor mij, dure bank en verwacht dat ook de service hierbij. De bank heeft enkele dagen beneden in de schuur moeten staan, omdat ik geen sterke mannen had om de bank omhoog te tillen. Daarnaast heeft de bezorger de bank van de laadruimte in de vrachtwagen af laten vallen, waardoor de poot is beschadigd. Wat doen we hier aan?
Beveelt aan
11 April 2015
anoniem
Groningen
Beste mevrouw Wolda,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het is inderdaad zo dat onze vervoerder levert bij de eerst deur op de begane grond. Dit wordt bij onze gebruikers informatie vermeld.
Het spijt ons dat die informatie niet goed bij u is aangekomen waardoor u niet direct gebruik heeft kunnen maken van de bank. Wij zullen kijken hoe wij dit in de toekomst nog beter kunnen communiceren.
Met vriendelijke groet,
Team Basiclabel
Pluspunten
aantrekkelijk product aanbod; heerlijk woon genieten snelle levering geen verzendkosten rustig thuis kunnen beoordelen of het product voldoet
Verbeterpunten?
Beveelt aan
10 April 2015
Els Verschuren
BREDA
Pluspunten
Leuke en kwalitatieve goede meubels, goede prijs, goede service, goede en snelle levering van de meubels.
VerbeterpuntenMsschien toch zorhen voor een iets beter werkende website, maar voor de rest alles prima in orde.
Beveelt aan
10 April 2015
Arno Lisseveld
ROTTERDAM
Pluspunten
Snelle service en goed product
Beveelt aan
10 April 2015
Liza
Alkmaar
Jan Tinbergenweg 1
1689 ZV Hoorn
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven