Laden reviews...
Laden reviews...
33 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients apprécient une livraison rapide et un service client réactif. Des retours et des dégâts mineurs ont été signalés, nécessitant des améliorations ponctuelles. La qualité des produits est généralement élevée et l’assemblage est simple. Dans l’ensemble, l’expérience est satisfaisante avec des axes d’amélioration pour les retours et la communication.
Ik had een twijfel over de stoel en de medewerker wilde hier goed in meedenken. Mooie producten die netjes op tijd geleverd zijn.
Beveelt aan
15 May 2020
Walter
Arnhem
Ik heb 4 eetkamerstoelen besteld via basiclabel. 2 daarvan was de stof beschadigd. Advies van jullie was om met de stoom van een stijkijzer de stof goed te krijgen ? Mijn voorstel was om 2 nieuwe stoelen de krijgen. Maar weer werd aangeraden om de strijkijzer de gebruiken. Ik ben hier verder niet op ingegaan. Ik vind het een vreemde oplossing. Jammer van de slechte service.
Beveelt niet aan
15 May 2020
Kübra
Atmaca
Snelle levering en super ingepakt. 1 puntje waar jullie wel wat mee kunnen , ik had twee tafeltjes besteld en kreeg deze apart van elkaar geleverd, om vervolgens ook nog een mango plak te mogen ontvangen als cadeautje maar ook deze kwam apart...3 keer een rit wat in 1 keer had gekund. Zonde van jullie tijd/geld.
Beveelt aan
15 May 2020
-
-
Heel tevredrn over zowel producten als bestellen en leveren!
Beveelt aan
15 May 2020
Isa
Utrecht
Een mooi assortiment aan spullen die keurig op tijd en goed verpakt geleverd worden.
Beveelt aan
15 May 2020
Harald & Saskia
Middelburg
Prijs/ kwaliteit is erg goed. Service erg fijn. Product was beschadigd en kreeg gelijk netjes een nieuw product opgestuurd.
Beveelt aan
14 May 2020
Schaijk
Rotterdam
Altijd leuke dingen en goed geïnformeerd personeel, kom er erg graag en heb dan ook een aantal mooie items weten te scoren
Beveelt aan
14 May 2020
Heidi
Hoorn
Wij kregen een beschadigde tafel geleverd. Zeer spijtig, maar na een belletje heeft basiclabel direct een nieuwe besteld welke snel geleverd kon worden. Goede klantenservice met een prima communicatie (zowel telefonisch als per mail).
Beveelt aan
14 May 2020
Peter
Wageningen
De communicatie tussen leverancier en vervoerder kan beter en naar de klant toe heel verwarrend. De ene keer staat er “in magazijn” dan opeens manco en daarna nog twee keer een nieuwe datum klaar voor levering maar toch weer niet. Na diverse telefoontjes kwam het eindelijk in orde en op het nippertje in huis op 22 april terwijl tijdens bestellen op 3 febr levertijd op 3 weken stond! Jammer want ik ken Basic Label als een mooi bedrijf
Beveelt niet aan
14 May 2020
Anneke
Hoogwoud
We hebben de tafel Woood Bruno zwart besteld en deze was zeer vlug geleverd. Ook is deze uitstekend verpakt en duidelijke beschrijving. Het enige wat wij nog nodig hadden zou een handleiding zijn om de tafel goed te onderhouden.
Beveelt aan
14 May 2020
Aimée
Echt
Product zoals verwacht. En snelle levering.
Beveelt aan
13 May 2020
Chantal
Eindhoven
Mooie kwaliteit producten, superblij met onze nieuwe hanglamp!
Beveelt aan
13 May 2020
Marina Pualic
Capelle aan den IJssel
Prijs prima,snelle levering,top
Beveelt aan
13 May 2020
Astrid
Venlo
Fijne duidelijke website om te bestellen. Goed op de hoogtegehouden worden van het verloop van de bestelling. Afspraak maken voor levering gaat vlot. Precies tussen de afgesproken tijdstippen geleverd. Gekochte kast middels een goede en vooral duidelijke gebruiksaanwijzing zonder noemenswaardige toestanden in elkaar gezet. Voor herhaling vatbaar dus als we weer iets nodig hebben.
Beveelt aan
13 May 2020
Kristel Brouwer
Hoorn
Tevreden met mijn bestelde stoelen. Netjes ingepakt en volgens afspraak geleverd.
Beveelt aan
12 May 2020
Anouk
Geldrop
Prima service, aflevering precies conform planning en goed product.
Beveelt aan
12 May 2020
Pieter
Doorn
Snelle service en flexibel retouren
Beveelt aan
12 May 2020
Daphne
Pappers
Product was van slechte kwaliteit en door manier van inpakken was het lastig retour te sturen.
Beveelt niet aan
12 May 2020
Joyce
Eindhoven
Hallo Joyce,
Bedankt voor je feedback!
Wij zullen deze meenemen om te kijken of we hierin kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Basiclabel
Het duurde wat lang toen ik contact zocht met de klantenservice, maar daar was van te voren wel voor gewaarschuwd. De poten van een tafeltje waren bevlekt. Ik kreeg als oplossing een nieuwe set poten toegestuurd. Het probleem was snel opgelost. Heel fijn!
Beveelt aan
12 May 2020
Sandra
Naaldwijk
Ik kan het nu niet precies nakijken omdat ik op mijn werk ben maar ik heb rond de 25e april de lamp terug gestuurd. Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad dat deze ontvangen is. Ik heb gekozen voor afterpay en krijg dus nu herinneringen om te betalen, dat is niet fijn. Kunnen jullie aangeven of jullie kunnen zien dat deze lamp retour is gekomen bij jullie?
Beveelt aan
11 May 2020
Lisette
Harderwijk
Een tafeltje besteld. Is erg mooi, makkelijk te monteren.
Beveelt aan
11 May 2020
F.B.
Gouda
Staan me netjes te woord als ik bel, Helaas alleen mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en wacht er al 2 weken op..
Beveelt aan
11 May 2020
Hanneke de Ruijter
Krimpen aan den IJssel
De kast Teun is een bouwpakket. Lastig in elkaar te schroeven door de slechte kwaliteit schroefgaatjes. Hierdoor gingen de schroeven er zeer lastig in. Zou deze kast niet aanbevelen.
Beveelt niet aan
10 May 2020
Anne
Blaricum
Op 21-04-2020 heb ik contact gehad met een van uw medewerkers. Dat was een goed gesprek, mevrouw was goed op de hoogte van wat U te bieden heeft. Omdat de winkel op dat moment gesloten was heeft ze mij - heel slim en netjes - verwezen naar de website. Onder vermelding dat de bezorgafdeling het druk had. Daar had ik begrip voor. ordernummer 10116259 Tot mijn verbazing en blijdschap kreeg ik dezelfde dag een bevestiging dat mijn tafel op 24-04-2020 zou worden afgeleverd, Ik ben de hele dag en ook 25-04-2020 thuis gebleven. In verband met Koningsdag kon ik niet eerder contact opnemen dan 28-04-2020. Toen kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat men mij gebeld had (mobiel) om een afspraak te regelen, dat is niet zo, want dan had ik een gemiste oproep gehad. Op de vraag of ik zelf niet naar Zwaagdijk kon was het antwoord dat dat gezien de Corona situatie niet mogelijk bleek. Misschien had er even naar een tussenoplossing gezocht moeten worden. Nu stelt de mevrouw van BasicLabel dat de tafel op 07-05-2020 geleverd gaat worden. Ik vind dat jammer, ondanks de vriendelijke dame is de eerste kennismaking met BasicLabel niet echt positief.
Beveelt niet aan
10 May 2020
M.Wallage
Zwaag
Hallo M. Wallage,
Bedankt voor uw feedback!
Het is erg vervelend dat bij deze eerst bestelling niet alles helemaal duidelijk is geweest qua bezorging en er door drukte ook niet veel ruimte was om de aflevering snel in te plannen.
We zullen uw feedback meenemen ter verbetering in de toekomst!
Team Basiclabel
Uitstekend!
Beveelt aan
10 May 2020
Dimitri
Noord Scharwoude
Jan Tinbergenweg 1
1689 ZV Hoorn
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven