Laden reviews...
Laden reviews...
33 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunder setter pris på rask levering og god kundeservice. Det oppstår noen ganger forsinkelser eller skader, men den generelle kvaliteten er høy. Montering er vanligvis enkel, og kommunikasjonen kan forbedres i enkelte tilfeller.
Snelle levering, en klantvriendelijk
Beveelt aan
6 April 2021
Tina
GRONINGEN
Gistermiddag bestelde ik een vaas via Basiclabel.nl. Tot mijn verassing was er sprake van gratis verzending. Er volgde nog een verassing, namelijk dat mijn vaas vanmorgen al bezorgd is! Echt super, product zelf ook naar wens.
Beveelt aan
6 April 2021
Sylvia
Assen
Ik kijk altijd even bij Basiclabel als ik iets nodig heb voor in huis. Veel Nederlandse merken, leuk!
Beveelt aan
6 April 2021
Avra
AMSTELVEEN
2x een beschadigd product ontvangen. Ondanks het werk dat ik ermee heb gehad maar 7 euro korting gekregen.
Beveelt niet aan
4 April 2021
Ellis
Didam
Hallo Ellis,
Bedankt voor je beoordeling. Het is erg vervelend als een product beschadigd wordt geleverd! De door ons aangeboden compensatie is ruim 37,5% van de waarde van het ontvangen artikel. Jammer dat je niet tevreden bent over deze aangeboden compensatie.
Met vriendelijke groet,
Team Basiclabel
Heb lamp besteld en die is prachtig! Besteld om 17 uur en volgende dag om 10.00 uur binnen.
Beveelt aan
4 April 2021
Gwenny
Geffen
Na ontvangst van mijn zwarte eettafel zag ik een beschadiging op het blad. Via mailcontact een berichtje gestuurd en na een week een nieuwe tafel ontvangen. Super geregeld en nu genieten van mijn nieuwe tafel.
Beveelt aan
3 April 2021
Laura
Utrecht
2 kasten gekocht met een totaal bedrag van bijna €1000,00. Wat best duur is voor 2 bouwpakketten. De bijgeleverde tekeningen zijn. Nog slechter dan de Ikea. Blijkbaar te veel moeite om onderdelen zelf te nummeren. Na 2 uur staan beide kasten dan. De kwaliteit vd kasten oogt goed. In de praktijk zal het moeten blijken.
Beveelt aan
3 April 2021
Gabor
Berkhout
Eerder al bestellingen gedaan en zonder problemen geleverd. Prima service
Beveelt aan
3 April 2021
Fleur
Tiel
Gelukkig zat onze droomtafel lang in het assortiment. Was toevallig een wat duurder model dus ff sparen... toen besteld en super snel geleverd. Vriendelijk telefoongesprek met winkelmedewerker over leveringsdatum. Perfecte levering met duidelijk handleiding om de tafel te monteren. Staat prachtig en voldoet helemaal aan de verwachting.
Beveelt aan
3 April 2021
Jan
Grootebroek
Product netjes bezorgd, heel blij met mijn aankoop (kledingkast).
Beveelt aan
2 April 2021
Saskia
Aarle-rixtel
Naar dat ik het artikel besteld had werd het een maand eerder geleverd geweldig klei
Beveelt aan
1 April 2021
John
Landgraaf
Wij hebben een lamp gezien en gekocht. Het is een sieraad in onze verbouwde woonkamer en een gunstige prijs.
Beveelt aan
31 March 2021
Ada
Wijchen
Tussen bestellen en leveren zit meer dan een maand. Ondertussen krijg je allemaal mailtjes met het komt er aan waar je dus niets aan hebt. Assortiment goed, maar ik ga niet meer een maand op mijn spullen wachten. Ik ken geen enkele webwinkel waar het zo lang duurt.
Beveelt niet aan
31 March 2021
Toos
Den Haag
Al een paar keer wat besteld bij Basic label, ze leveren mooie spullen die je snel in huis hebt, kan iedereen aanraden bij Basic label te bestellen!
Beveelt aan
31 March 2021
Mariël
Sevenum
Super wist alleen niet precies waneer artikel bezorgd werd had geen track&trace-code ontvangen!
Beveelt aan
30 March 2021
Evelien Veenstra
KAMPEN
Precies volgens verwachting! Blij met m’n gekozen product!
Beveelt aan
29 March 2021
Natasja
Grave
Netjes bezorgd. Kast is nog niet in elkaar gezet,dus dat kan ik niet beoordelen.
Beveelt aan
28 March 2021
Ruby
Den Haag
Verkeerde tafelblad bezorgd (kan gebeuren). Vervolgens contact gezocht met de klantenservice, die totaal niet bereid was mee te denken met de bezorging. Ik woon op de eerste verdieping, dus hulp geregeld voor de eerste bezorging, om 07.00 (!) uur s ochtends (ik woon alleen). Vervolgens is het de bedoeling dat ik bij het omruilen het verkeerde tafelblad zelf weer naar beneden til en het goede blad weer naar boven. Ik kan dit niet zelf, dus gevraagd of dit afgestemd kan worden met de bezorgdienst. Dit kan niet kreeg ik te horen. Erg onklantvriendelijk en jammer ook. Lijkt me niet meer dan logisch om verantwoordelijkheid te nemen voor een gemaakte fout, en hiermee niet de klant op te zadelen. Meteen mijn laatste koop dus hier.
Beveelt niet aan
28 March 2021
Charlotte
ZWOLLE
Hallo Charlotte,
Bedankt voor je beoordeling en feedback! Vervelend dat er een verkeerd blad is geleverd.
De levering en tevens omruiling moeten voor onze vervoerder op begane grond plaatsvinden (levering tot de eerst deur).
Jammer dat er geen uitzondering gemaakt kon worden en je daardoor zoveel extra werk aan de foutieve levering hebt gehad. Excuus voor dit ongemak!
Met vriendelijke groet,
Team Basiclabel
Snelle en goede levering
Beveelt aan
28 March 2021
Vanessa
Puttershoek
Bij Basic Label wordt je altijd vriendelijk ontvangen. Personeel laat het werk waar ze mee bezig zijn even liggen om zich te richten naar de klant. Helpen mee denken en pakken alles netjes in. Zeer ontspannen winkelen en altijd met een glimlach naar huis.
Beveelt aan
28 March 2021
Jeroen
Medemblik
De volgende dag werd de sitetable al geleverd. En het glasdeel was heel. Dus ook door de bezorgers zorgvuldig mee omgegaan. Handleiding voor het in elkaar zetten, was heel makkelijk te volgen.
Beveelt aan
28 March 2021
Marianne
Oostzaan
Gave plafond lampen voor een prima prijs. Ze zijn netjes, stevig en ik vind ze erg leuk. Snel ontvangen.
Beveelt aan
28 March 2021
Kiwi
Ermelo
Mijn bestelling was snel binnen en heel mooi verpakt, een mooi product voor een mooie prijs.
Beveelt aan
27 March 2021
Marjolein
Dongen
Goede klantenservice, netjes en vlotte bezorging van onze kast en spullen.
Beveelt aan
27 March 2021
M geurtz
Zetten
Helaas is de samenwerking met Post.nl zeer matig. Een artikel besteld wat al twee weken bij Postnl ligt klaar voor verzending. Danielle van de servicedesk is zeer behulpzaam en doet er alles aan om het in goede banen te leiden. Afhankelijk zijn van een vervoerder is een groot nadeel. Dit zorgt ervoor dat je wel nadenkt voor een volgende bestelling.
Beveelt niet aan
26 March 2021
Rob
Zwaag
Hallo Rob,
Bedankt voor je feedback.
Vertraging van een groot pakket door onbekende rede is erg vervelend.
Wij zijn blij dat uiteindelijk alles voor jouw is oplost en het pakket is afgeleverd!
Heel veel plezier van je aankoop.
Team Basiclabel
Jan Tinbergenweg 1
1689 ZV Hoorn
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven