Elke stoel was beschadigd die ik heb ontvangen, direct gemaild. Na een week nog geen reactie, maar wel begrijpelijk in deze tijd.
Hallo Else, Bedankt voor je feedback. Je hebt inmiddels reactie van ons ontvangen en we zijn tot een oplossing gekomen. We wensen je nog veel plezier van je aankoop! Team Basiclabel
Niet zn beste zaak. Had voor ons zoontje leuke nieuwe kasten besteld. Eerst al een aantal dagen extra wachten op de leering maar oke drukke periode niks aan te doen. Maar dan een kast in elkaar top tweede beschadigd en problemen met onderdelen. Bellen, ow ja stuur maar even een mail. Nou een week later hoor je nog niks. Nu snap iedereen dat het deze periode druk is maar als je belt en zegt mail maar antwoord dan gewoon netjes met we gaan er mee an de slag en ga niet wachten tot iemand weer belt.
Hallo Johan, Bedankt voor je Feedback. Excuus dat de mail laat is opgepakt! Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en de onderdelen zijn aangevraagd en worden nagestuurd. Met vriendelijk groet, Team Basiclabel
bij mijn bestelling én betaling zou het artikel op voorraad zijn . Dit bleek niet het geval maar werd niet gemeld. Na enige malen contact werd het artikel uiteindelijk bijna twee maanden later geleverd.
Hallo Erica, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat de online voorraad niet met de werkelijke heeft gematcht en je daardoor veel langer hebt moeten wachten. Onze excuus voor het ongemak! Team Basiclabel
goed
Mooie kast uitgezocht. Deze is binnen enkele dagen afgeleverd op de afgesproken tijd. Kast is van degelijk materiaal en het in elkaar zetten, vergde een degelijke aanpak. Resultaat is een prachtige kast, precies zoals ik die op de site heb uitgekozen. Ben zeer tevreden!
Ik had bij Basic Label besteld omdat er werd vermeld bij de bestelling: vandaag besteld, morgen in huis. Helaas... en dat het door de drukte bij PostNL dan één dag of misschien later komt, oké. Maar een dikke week later ontving ik dan eindelijk de stoelen. Allebei beschadigd. Helaas, ik had later dan de eerste bestemming besloten nog twee stoelen erbij te doen. Hier ook een dikke week op gewacht en ook deze leken gebruikt. Ze worden wel verkocht als zijnde nieuw. Al met al ik zou NIET aanraden hier een bestelling te plaatsen.
Hallo Marise, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en feedback! Wat vervelend dat de stoelen beschadigd en veel later dan verwacht zijn ontvangen. Excuus voor dit ongemak! Wij ontvangen graag een foto van de stoelen via [email protected] en zullen u dan een passende oplossing aanbieden. Alvast bedankt voor de moeite! Team Basiclabel
Mooie kast uitgezocht. We konden zelf een tijd kiezen dus ideaal! Wel een flinke klus dat in elkaar zetten en enig technisch inzicht is wel handig!
Woood eettafel gekocht, tafel niets mis mee. Gebruiksaanwijzing minimaal, vervolgens 8 gaatjes voorgeboord ipv 20! En zo krap afgemeten dat metaal (dwarsligger poten) nauwelijks past. Misschien zinvol om eens te checken of alles wel klopt.
Zéér lang wachten op bestelling. Nu al 6 weken geleden besteld, en nog niet geleverd.
Hallo P Vogelaar, Bedankt voor uw feedback. Excuus dat de levering langer duurde dan verwacht! Wij zien in de T&T link dat het pakket op 30-4 bij post nl is ontvangen en 1-5 bij u is afgeleverd. Met vriendelijk groet, Team Basiclabel
Overall prima
Snelle levering. De schilderijplank ziet er mooi en degelijk uit, en dat voor die prijs! Er zat zelfs nog een presentje bij..
Mijn 1 e ervaring en niet echt positief Wacht langer als was beloofd En nu ik hoor dat er dan eindelijk iets komt hoor ik dat het 1 deel van de 4 delen is wat word bezorgd Dit doe ik niet meer
De levering mocht een aantal weken op zich wachten. Dit is natuurlijk wel vaker zo dus Opzich geen probleem. Alleen de skik kast werd niet compleet geleverd, er ontbrak een ladenkast. Dit wordt nageleverd en inmiddels wacht ik daar ook al weer ruim een week op. Toen ik de kast in elkaar ging zetten ontbraken er bij de legplanken ook een tweetal schroeven waardoor ik ze niet op elk punt kon vast zetten. De deuren hebben ook geen vaste maat. Er zit tussen de deuren 4 mm verschil. Hierdoor heb ik een deur die niet mooi sluit en aan beide kanten klem zit. De uiststraling van de kast is wel mooi. De kwaliteit minder. Ik denk dat als ik tegen de kast aanval. Dan zal ik erdoorheen. Het is allemaal vrij fragiel. Maar daar betaal je dan wel slechts ruim 700 euro voor.
in tegenstelling tot wat er in mijn post.nl app stond werden de stoelen niet op aangekondigde dag afgeleverd. stoelen stonden bij de buren en dat over 2 dagen
Om te retourneren had ik alle gegevens maar op de website staat dat ik mijn retour per mail moet aanmelden. Dat heb ik gedaan, waarop ik een automatisch antwoord krijg dat ze door de grote drukte wat langer de tijd nodig hebben te reageren op mijn bericht. Ik hoef geen reactie, ik kan het pakket al retour sturen. Dat heb ik dus ook maar gedaan, erop vertrouwend dat het goed komt.
Netjes en op de tijd geleverd.
Heb leuke stoelen besteld en deze werden vlot geleverd. Basic Label is een leuke woonwinkel waar ik altijd slaag of het nou om een kussenhoes, decoratie of meubelstuk gaat. De collectie wordt vaak vernieuwd en is altijd trendy.
Ik had de stoelen besteld via de webwinkel. Er stond n bezorgdatum bij. Ik blij want dan was ik vrij.Maar helaas zo werkte t niet.het kwam niet en na n telefoontje werd er alleen maar gezegd .u word gebeld Bezorgafspraak maken lukte niet. Maar wilde ze wel heel graag hebben. Gevraagd of ik ze in de winkel kon ophalen.of t magazijn. Niets kon..blijkbaar willen jullie niet verkopen. Dus heb ze met pijn in me hart geannuleerd
Kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben. Klantvriendelijkheid is zeer goed en levering is ook prima. Bij Basic Label slaag ik altijd goed en kan niet anders zeggen dat het een van mijn favoriete winkels is waar ik graag kom.
Verzending duurde door de drukte bij PostNL wat langer, maar ik werd goed op de hoogte gehouden. Toen ik navroeg bij de klantenservice van Basiclabel wat de status was van mijn bestelling kreeg ik zinvolle antwoorden.
Zie boven
Producten zijn echt top! Alleen mag Basiclabel als bedrijf betere service eisen bij PostNL. PostNL moet alles binnen 3 werkdagen verzenden en basiclabel komt pas na 2 weken in actie. Dit is onnodig. Omdat je als klant veel te lang wacht op je pakket hou je er een ontevreden gevoel aan basiclabel over en dat zou niet nodig hoeven te zijn, als basiclabel meer achter zijn rechten staat bij PostNL.
Goed verpakt en ondanks drukte snel bezorgd!
Prettig winkelen en snel geleverd. Ook zeer duidelijk over wanneer goederen geleverd worden. Daarnaast scherp geprijsd
Het was wel even wachten op de meubels, maar keurig afgeleverd. Makkelijk in elkaar te zetten. 1 kastdeurtje was beschadigd, maar snel een nieuw deurtje gekregen. Bedankt.
1 Jan Tinbergenweg
Hoorn 1689 ZV
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.