Filter

2

Drama

Op de woonbeurs een nieuwe eethoek gekocht, bij de 1e levering waren de poten van de stoelen krom, de tafel was beschadigd. Stoelen moest ik zelf terug brengen naar de winkel en kreeg bijna een week later nieuwe via de post. Ik kreeg uit coulance een tegoedbon (verplichten je dus om weer daar iets te kopen. Week later is de tafel omgeruild en ja hoor, weer beschadigd. Nu was de levertijd een maand en kreeg ik maar weer een tegoedbon. Ik wacht dus nog steeds op de tafel en heb er een hard hoofd in dat deze wel netjes is.

  • Aanbevelen? Nee
3

Slechte klantenservice

Woood kast Dennis besteld, levertijd 8 weken stond er op de site bij vermeld, uiteindelijk werd dit ruim 12 weken, maar totaal geen mail van Basiclabel dat de levertijd langer duurde. Ik heb een aantal keren gemaild, duurt minstens een dag voordat je een (standaard) antwoord terug krijgt. Heel erg slecht. Denk niet dat ik hier ooit nog wat bestel...

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Hippe spullen, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

ik vind alleen bij ordernr 10094906 waarvan 1 kast op voorraad is dat ik die niet meteen geleverd krijg, ik moet 4 weken wachten.... dat vind ik vreemd, ik heb erover gemaild en het antwoord is wachten totdat de ander binnen is. ik had ze dus apart moeten bestellen dan had ik de kast wel al binnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel geleverd

Bij Basiclabel kon ik als enige de bestelde rolkussens binnen een paar werkdagen tegemoet zien (ipv een levertijd van meerdere weken). Ik had ze echter al de volgende dag in huis. Ook een pluspunt: geen overbodig verpakkingsmateriaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van mijn ontzettend mooie kandelaar Woodstock

Deze kandelaar is echt een eyecatcher, echt prachtig! Snelle levering ook en heel prettig telefonisch contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Dag na bestelling werden de tafeltjes al geleverd!! Super snelle service

  • Aanbevelen? Ja
9

Meer doen dan verwacht

Meer doen dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top webwinkel !

mooie en duidelijke site , snelle levering , goed ingepakt en leuke prijzen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Snelle levering! Geen verzendkosten! Goede kwaliteit! Compliment!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Solide en mooi

Bestelling en communicatie ging perfect. Bezorging exact op tijd. Montage ging gemakkelijk. Eindresultaat solide kwaliteit en afwerking

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes en snel

Mijn aankoop zat netjes verpakt en is snel bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals het hoort

Duidelijke website, keurige statusmeldingen per mail, artikel netjes verpakt, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld.

Alles netjes en goed geregeld. Heel tevreden over het product. Ziet er goed en degelijk uit. Beschrijving van product komt goed overeen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Online besteld. Prachtig verpakt de volgende dag bezorgd.

Cadeaubonnen besteld voor mijn dochter en via haar mail kunnen sturen Super.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wisselend. Leuk artikel, maar moest wel gerepareerd.

Ik bestelde een lamp in de vorm van een vintage projector. Maar het 'lensje' lag los in de lamp en was kennelijk al vaker opnieuw vastgelijmd; het glas zat onder de lijmresten, die ik er eerst moest afkrabben. Om het glas vervolgens weer met superlijm vast te zetten. Ik begreep intussen waarom het een aanbieding was. Had gekozen voor afhalen in de winkel. Toen de beloofde bezorgtermijn was verstreken, ben ik zelf maar eens via de mail gaan checken waar mijn pakje was. Bleek het al klaar te liggen, maar daar had ik helaas geen bericht over gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goede kast en service geweldig!

Erg goede kast en service geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Mijn vragen wereden snel beantwoord en de levering was snel. Product was goed verpakt ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk bestellen en tijdige levering

Makkelijk bestellen en tijdige levering

  • Aanbevelen? Ja
3

1 dag levertijd, 1 week later nog niks ontvangen...

Ruim een week geleden, 2 mailtjes en 1 telefoontje verder zullen de 2 lampen die ik besteld heb hopelijk morgen geleverd worden? Terwijl de levertijd 1 dag zou zijn... jammer. Zal hier niet snel weer iets bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Contactvol en efficiënt

Fijn contact en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, snelle reactie op een vraag.

Hierboven al omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk geholpen!

Er bleek een klein ding niet goed bij de bezorging. Na contact via de mail heel goed, vriendelijk en snel geholpen. Zeer prettig contact. Zelfs nog een extraatje gekregen voor onze jarige het! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstkend

Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden waar en wanneer mijn bestelling geleverd werd.Een dikke pluim.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV

088-2290100

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.