Ik had een tafeltje besteld welke na vertraging geleverd werd, was een week en daarbij werd de schuld bij corona gelegd, terwijl het hier om de hoek zit en materialen die ik eerder bij andere bedrijven aan de ander kant van het land of zelfs Duitsland besteld had er eerder waren. Deze tafel is beschadigd geleverd, deze retour moeten sturen,kon niet afgegeven worden wat ik niet heel raar vind maar toch. Deze tafel alweer zeker 3 weken geleden retour gestuurd terwijl aangegeven werd dat het geld 5 tot 8 werkdagen later gestort ging worden. Zojuist een mail gestuurd aan de support afdeling dus nog even hun reaktie afwachten. Maar omdat dit al de 2e herinnering is voor een beoordeling vind ik dat ik nu wel volledig moet zijn.
Beste Peter, Hartelijk bedankt voor je feedback! Excuus dat er niet helemaal aan de verwachting qua tijd kon worden voldaan! Er is zojuist reactie gegeven op de mail vanuit de klantenservice! We zullen de terugstorting spoedig naar je doorzetten. Met vriendelijke groet, Team Basiclabel
Nette en vlotte service
Prima kast voor dit bedrag. Levering zeer netjes!
Zeer tevreden over de WOOOD kastdie ik bij Basiclabel heb gekocht. Mooi product van stevige kwaliteit. Snelle en correcte levering. Een 10 met een griffel.
Goede website, strakke aanbieding en snel geleverd
Ik had een bank besteld, maar wilde een andere leverdatum. Dat was geen probleem, de levering werd uitgesteld en de bank werd keurig op de afgesproken tijd geleverd. De bank was netjes verpakt en was helemaal droog, terwijl het die dag wel regende. Wel heb ik heel lang, een half uur, in de wacht gestaan voor ik telefonisch te woord werd gestaan.
We hebben n kast besteld en er was per ongeluk een verkeerd pakket onderdeel van de levering. Dit is snel en naar volledige tevredenheid opgelost! Super service en mooie producten voor redelijke prijzen.
VTwonen Bordenrek metaal is van goede kwaliteit alleen jammer dat het bovenste ijzer doorhangt. Dit is heel goed zichtbaar omdat ik 4 bordenrekken onder elkaar gehangen heb.
Twee kasten van het merk Woood besteld. Waren mooi op tijd binnen en zien er top uit! Levering was ook helemaal top!
Produkt in zeer goede staat ontvangen, snelle levering en ik werd op de hoogte gehouden vd staat van bezorgen. Ik ben zeer tevreden! Ruim assortiment en een mooie site.
Mooi blad maar vooral erg tevreden over de levering. Super aardige behulpzame en goede bezorger!
Was een plankje gescheurd gelijk nieuwe opgestuurd gekregen super service erg mooi en snel geleverd
Ik kocht een kledingkast van Woood. Deze was maandag besteld en vrijdag geleverd. Dat vond ik prettig en zeker snel genoeg. Communicatie met transportbedrijf was ook heel goed, ze kwamen keurig op tijd en leverden tot in de hal af wat fijn was. De kast is mooi. Ik ben er blij mee.
Betreft online bestelling. Is goed geleverd. We zijn blij met de producten.
Onlangs een mooie kast van Woood gekocht bij Basiclabel. Zeer goede en duidelijke communicatie, snelle levering, kortom volgende keer bestel ik wederom bij basiclabel!
Ik heb de woood zwarte eiken houten tafel besteld, maar zitten al beschadigen op is heel gevoelig. Tijdens schoonmaak gaan ook haren aan vast zitten. Helaas een minder goede ervaring.
Ik heb twee weken geleden een gouden kunstplant besteld. Die heb ik binnen gekregen. De doos was helemaal scheef en de plant dus ook!! Hierdoor ben ik een paar takken verloren van de plant en elke dag breekt er wel een blad of 2 af. Ik vind dit heel jammer! Helaas een miskoop. Ik hoop dat er contact met mij opgenomen wordt.
Beste Afaf, Hartelijk bedankt voor je bericht! We ontvangen graag een foto van de plant op [email protected] en zullen daarna kijken hoe we je verder kunnen helpen. Alvast bedankt voor de moeite! Team Basiclabel
Artikel dat niet op voorraad was stond wel op de factuur en verzendlijst. Moest ik zelf achteraan. Toen wel goed geholpen.
Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je er zelf achteraan moest! Excuus voor dit ongemak! Fijn dat het wel snel met je werd opgelost na het contact. Heel veel plezier van je mooie aankoop! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel
Niets op aan te merken. Uitstekende service en levering. En ook bij schade direct zoeken voor een oplossing op korte termijn.
Ik heb het niet ontvangen en moest er zelf achteraan. Via Bol.com kreeg ik een mail met veel plezier met uw aankoop. Daarna moest ik contact opnemen met de leverancier en hoorde ik dat de goederen niet leverbaar waren.
Hallo Irene, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een levering via Bol.com niet hebt gehad en het artikel niet meer leverbaar bleek! Helaas kunnen wij deze orders niet inzien. Onze levering lijkt goed bij je te zijn ontvangen! Ik wens je er dan ook veel plezier van. Team Basiclabel
Ik heb vorige week per mail gemeld dat de deur van de kast krom is, maar ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Hallo Johan, Bedankt voor je bericht! De reactie vanuit de klantenservice is door drukte verlaat, maar inmiddels is het opgepakt en komt het serviceonderdeel naar je toe! Team Basiclabel
Ik heb mijn bestelling zoals beloofd op tijd ontvangen. Kreeg netjes een mail en ook wanneer het geleverd wordt. En kon ook nog achteraf betalen. Top
De kast die ik had besteld was net niet meer op voorraad, daardoor 3 maanden moeten wachten op de kast. Personeel was altijd vriendelijk en kon vragen goed beantwoorden en meedenken. De afwerking van de kast is niet overal helemaal gaaf, hier en daar wat krasjes, maar dat zal ook door de prijs van de kast komen. We zijn er wel heel erg blij mee! De tv valt er mooi in weg, precies zoals we hadden verwacht. Ook super makkelijk in elkaar te zetten. (Alleen er staat de kast liggend op de rug in elkaar zetten, maar dan kun je niet meer met de schroeverdraaier bij de bouten(?) om de schroeven vast te draaien. Ik heb toen maar in spiegelbeeld gewerkt.)
Kast gekocht waarvan 1 deur slecht/ lelijk afgewerkt, mail gestuurd, maar geen reactie meer als week geleden.
Hallo Melanie, Wat vervelend dat 1 deur niet goed is afgewerkt! Het is erg druk op de klantenservice, maar de foto's zijn ontvangen en je ontvangt vandaag een berichtje. Met vriendelijk groet, Team Basiclabel
Ik had een vaas besteld en deze werd snel geleverd. De vaas was echter veel groter dan verwacht en deze kon ik zonder probleem terugsturen. Het geld kreeg ik wat later teruggestort op mijn rekening. Het contact met de vriendelijke klantenservice verliep ook prima.
1 Jan Tinbergenweg
Hoorn 1689 ZV
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.