Helaas kwamen wij er tijdens het in elkaar zetten van de kast achter dat de schroeven door de buitenplanken heen kwamen. Dit getuigt niet van de beloofde kwaliteit van de kast, daarnaast is het ook goed zichtbaar wat natuurlijk erg jammer is. Volgens mij is het dus echt een kwestie van de grote schroeven voor de dikte van het hout. De bestelling is juist bij jullie geplaatst en niet bij bijvoorbeeld een Ikea, om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Ik heb hier afgelopen donderdag al een mail over gestuurd, echter heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Ik hoor heel graag een reactie. Veel dank alvast.
Hallo Lotte, Bedankt voor je feedback! Helaas is er een achterstand in het behandelen van de binnen gekomen mail. Je hebt inmiddels bericht gehad van de klantenservice. Excuus voor het ongemak! Team Basiclabel
Kast besteld en er ontbreekt een onderdeel dus niet tevreden
Hallo Rene, Bedankt voor je feedback. Het is opgepakt door de klantenservice en het ontbrekende deel zal worden nagestuurd! Met vriendelijke groet, Team Basiclabel!
Gevonden wat ik zocht! De woood wingsstoel voor buiten. En hier wordt hij per stuk verkocht en das niet overal. Hij was wel om die reden iets duurder dan de twee die ik als set elders kocht. Maar ik zou hier zeker teeugkomen
Tevreden met de spullen die we ontvangen hebben, en goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik ontving een beschadigd product. Dit heb ik direct gemeld. En tot op heden geen reactie gekregen en zit ik dus met een beschadigd product. Een slechte service dus!
Hallo Lizan, Bedankt voor je feedback! Helaas is er een achterstand in het behandelen van de binnen gekomen mail. Je hebt inmiddels bericht gehad van de klantenservice. Excuus voor het ongemak! Team Basiclabel
Vorige week vrijdag een mail gestuurd maar hierop nog geen reactie gehad..... het tafeltje wat ik heb gekocht heeft een kapotte schroefdraad en kan ik daardoor niet in elkaar zetten. Ik heb gevraagd wat ik met het product moet doen, maar tot op heden nog geen reactie......
Hallo Boudina, Bedankt voor je feedback. Het is erg druk op de klantenservice, waardoor reactie helaas langer uitblijft. Ik zie dat het inmiddels is opgepakt en opgelost! Team Basiclabel
Mooie site, snelle communicatie. De artikelen zijn mooi verpakt en komen overeen met de foto’s op de site. Snelle en goede communicatie .
Snelle transactie en complete levering. Echter deed de post er een week over om het te bezorgen.
Mooie bijzet tafel
Mijn product is beschadigd binnen gekomen, kan gebeuren. Ik heb direct een e-mail gestuurd hoe we dit het beste kunnen oplossen, maar helaas na ander halve week nog geen reactie gehad. Ik ga ervan uit dat we dit netjes kunnen oplossen.
Hallo Gaby, Bedankt voor je feedback. Het is erg druk op de klantenservice, waardoor reactie helaas langer uitblijft. Ik zie dat het inmiddels is opgepakt en opgelost! Team Basiclabel
Leuke eetkamerstoelen gekocht heel snel ook geleverd. Geen klachten! Ben zeer tevreden!
Snelle en nette levering.
Het product voldoet aan de foto's. Is makkelijk in elkaar te zetten conform de handleiding. De bezorging is slecht. Er wordt gevraagd om een bezorgmoment te kiezen. Als je dan kiest voor vrijdagmiddag, zie ik staan dat ze 's ochtends komen. Ik kreeg niet eens een bericht daar over. Het bezorgmoment was tussen 9.15 uur en 11.15 uur. De bezorger was er om 9.05 uur toen was er niemand aanwezig. Op het bericht dat werd achtergelaten stond dat hij er om 9.15 uur was. Mijn vriendin heeft om 9.10 uur met de bezorger gebeld hierover en deze kwam zeer boos later nog een keer langs om het product af te geven.
Hallo Bart, Bedankt voor je feedback! Het is een voorkeur de ochtend of middag en ze proberen hier zoveel mogelijk rekening meer te houden in de rit.Helaas komt het wel eens voor dat het niet kan. Wel vervelend dat er niemand thuis was op dat moment en je erover moest bellen. Fijn dat de chauffeur toen het pakket alsnog bij je kwam afleveren! Veel plezier van je aankoop. Team Basiclabel
Snelle service, mooie meubels. Ik ben fan van jullie winkel
Op zoek naar een wat minder ‘basic’ gieter kwam ik terecht bij basiclabel. Inspirerende site!
Kreeg extra bladeren bij mijn kunstplant, goed bereikbaar en uitstekende service
Het artikel wat wij besteld hebben, bevalt goed. Het is een wit houten armleuning plaat. De levering en verpakking was ook goed.
Had een mooie hoekbank bij u gekocht en deze kon gelukkig snel geleverd worden. De bank werd even snel door de bezorger uit de auto gehaald en vertrok zonder enige controle. Bij het uitpakken kwamen we er achter dat er geen poten bij waren geleverd.... na telefonisch contact gehad te hebben ,. Heb we de poten zelf moeten ophalen omdat ze anders opgestuurd zouden worden en wij dus niet deze dag de bank konden gebruiken. Ook zaten de schroeven er niet eens bij en moest ik deze zelf maar even halen. Als zo’n mooi groot bedrijf had ik wel verwacht dat er een snelkoerier geregeld zou worden.. Nu werd uw probleem dat van de klant gemaakt.
Beste meneer Klarenbeek, Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Het is erg vervelend dat er geen poten bij de bank zaten. De oplossing is in overleg gegaan en wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u er zelf voor moest rijden om de bank op dezelfde dag van de bank gebruik te kunnen maken. Excuus voor het ongemak! Ondanks de slechte start wensen wij u veel plezier van de bank Team Basiclabel
Niks ontvangen
Hallo Linda, Bedankt voor je bericht! Het is erg vervelend dat je bestelde tafelklem 2 weken onderweg is geweest. Inmiddels staat hij gelukkig bezorgd op 12-6 en wensen wij je er veel plezier van! Team Basiclabel
In bevestiging stond dat vervoerder bestelling zou leveren, was echter met Post nl. Snelle levering, daar was ik blij mee. Kleur van de stoeltjes (lichtbruin Fay van Woood) geweldig, kwaliteit van stof wat minder. Leek ook ietwat beschadigd te zijn, maar ik klaag niet want nergens deze stoelen kunnen vinden voor deze prijs (40 euro p.st) Stoeltjes zitten heerlijk en staan heel mooi.
Gevonden wat ik zocht in de juiste kleur tegen de goede prijs, moet overigens nog in elkaar gezet worden. Er zou ook nog een houten serveerplank als cadeau bij geleverd worden, maar die zat er helaas niet bij. Omdat het een gratis artikel is, vond ik het niet nodig hier een punt van te maken.
Levertijd stond als 2 weken aangegeven, heb na mijn bestelling maar 1 statusupdate gehad. Na 3 weken niets ontvangen. Na 4 keer gebeld te hebben, uiteindelijk na ruim een maand mijn bestelling ontvangen.
Hallo Feride, Bedankt voor je beoordeling. De stoelen waren teveel besteld op de voorraad die in werkelijkheid nog in het magazijn stond en daardoor konden helaas niet alle orders worden uitgeleverd en zijn deze in de T&T verplaatst naar een nieuwe datum. Excuus voor het ongemak! Gelukkig zijn ze inmiddels ontvangen. Heel veel plezier ervan! Team Basiclabel
nvt
Uitstekende service! Snel geleverd. Goed verpakt.
Kan basic label niks aan doen denk ik, wordt te ruw mee om gegaan tijdens vervoer, 2de was ook weer beschadigd nu onderkant 2cm,heb het maar gelijmd.
1 Jan Tinbergenweg
Hoorn 1689 ZV
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.