Goede communicatie en snelle hulp

Eenvoudig via webside bestellen en aansluitend afhalen. Hierbij staat de klantgerichtheid en snelle afhandeling voorop.

Overzichtelijke website

Je kunt op de site goed uitrekenen hoeveel m2 je moet bestellen. Wel even puzzelen hoe je het meest voordelig uitkomt met volle verpakkingen, zodat je geen extra kosten hoeft te betalen voor het afpassen. Levering was 4 dagen na bestelling en er werd van te voren even door de chauffeur gebeld dat hij onderweg was.

Steenvoordeel is top

Snel antwoord op vragen - snelle service

Vlugge en vlotte levering volgens afspraak

Goede service!

Alles prima en snel geleverd! Ook een kleinere vrachtauto was geen probleem.

goede service en snel levering

heel goed bedrijf

Voor herhaling vatbaar!

Alles is naar tevredenheid verlopen en de levering zeer snel. Er is ook door de chauffeur even gebeld of er iemand thuis was voor de levering. Dus zeer positief.

Prima geregeld

Netjes alles geregeld ze hebben een datum voor brengen afgesproken en alles netjes gebracht

keurig optijd geleverd en ... met vooraf een belletje naar ons !

Keurig ons te woord gestaan , alles ook optijd.

Top bedrijf

Snel en goed geleverd

gewoon top

gewoon top

Snelle en nette levering

Gemakkelijke bestelling en overleg over de levering. Bezorging was een dikke prima. We waren niet thuis en alles stond netjes opgelijnd langs de tuin zodat we minimaal moesten lopen. Top! Kwaliteit was ook dik in orde en de tuin ligt inmiddels er strak bij.

Super alles

Snelle levering... Afspraken kloppen... Vriendelijk

Bestellen, nader contact over te leveren tijdstip, correct geleverd volgens afspraak

Na de bestelling te hebben geplaatst heb ik de volgende morgen contact gehad over de levertijd. Hier een afspraak over gemaakt en er werd keurig volgens afspraak geleverd.

Prima service tegen goede prijs

Bestelling compleet en tijdig geleverd. Van te voren geïnformeerd wanneer levering plaatsvindt.

ales goed

zeer goede service

Goede prijs-kwaliteit en nette aflevering

Het kunnen afpassen van de hoeveelheden is het onderscheidend vermogen. Weliswaar tegen kleine bijbetaling, maar vele malen beter dan bij menig concurrent waar je met vooraf vastgestelde charges te maken krijgt.

Alle stenen compleet, jammer dat mijn telefoon nummer verkeerd bij de chauffeur doorgegeven was, misschien had het lossen even anders kunnen wezen.

Goede vlotte hulp

Snelle reactie op vragen en hierop oplossingsgerichte antwoorden en acties.

Prima service, goed product. Van de 100 tuintegels was er 1 gebroken. 99 punten dus.

Perfecte service en mooie kwaliteit

Showroom in Ermelo is erg mooi en je wordt er vriendelijk geholpen. Kijken echt naar je persoonlijke wensen en budget. Daarnaast is de levering super snel en netjes! Ik kan Pieper / Steenvoordeel iedereen aanbevelen. Wij komen er graag terug.

Makkelijk bestellen en prima levering.

Kort geleden een bestelling gedaan van 70 Linea Tricolore (60x15x15) en 4 Big Bag zwarte grond. Keurig geleverd. Jammer alleen dat de betonblokken niet gezaagd konden worden tot max 10 cm was dit wel mogelijk. Met een eigen "hobby" steenzaag kon ik tot maar 3,5 cm zagen. Nu veel heen en weer gesleep naar iemand die dit wel kon zagen.

Top service, klantgericht, snel geleverd, ruime keuze.

Nadat wij de showtuin hadden bekeken in Ermelo en daar goed waren voorzien van advies, hebben wij online de bestelling geplaatst (dit omdat we nog de exact aantal m2 moesten opmeten). De showtuin is erg netjes, overzichtelijk en ruim in keuze. Voor elk prijs en kwaliteit segment kunt u daar terecht. In de bestelling een opmerking geplaatst met voorkeur qua leverdag en qua neerzetten van de bestelling. Beiden werden netjes gelezen en werden gehoor aan gegeven. Op de dag van de bestelling in de ochtend zelf even gebeld of er een tijdsindicatie was qua afleveren. Kreeg toen te horen dat het eind van de middag zou zijn, maar dat ik niet aanwezig moest zijn. Chauffeur belde netjes 20 minuten van te voren, waardoor ik wel aanwezig kon zijn. Vriendelijke chauffeur die het netjes op de plek loste zoals gevraagd bij de bestelling. Ik had een 10 gegeven als ik de avond voor afleveren een mail had gehad met een tijdsindicatie voor levering. Wel was het bedrijf al vroeg telefonisch bereikbaar (07.30) wat top was.

Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.