Alles prima en volgens afspraak geregeld

Alles volgens afspraak afgehandeld

Snel en netjes geleverd

Op maandagavond online besteld. In 20 minuten krijg ik al bericht dat de tegels 3 dagen later al bezorgd zouden worden. De bezorging ging erg vlot. De pallets werden netjes en nauwkeurig neergezet zonder de tuin te beschadigen.

Fanastische service!

Onlangs tuintegels besteld. Zelf was ik te laat met bestellen, binnen 4 dagen waren de tegels bezorgd. Erg tevreden over de service en kwaliteit.

Geweldige service!

Er wordt met mij meegedacht over de beste plek om de materialen achter te laten,zonder dat mensen daar last van hebben( ik woon bijna aan de weg). Ook levertijden worden overlegd,prima service dus.

duidelijke website en na bestelling alles keurig geregeld

zie in een zin

Snelle duidelijke levering , helaas waren vrijwel alle opsluitbanden flink beschadigd ...

Beste Derek, Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen voor een oplossing, maar we kunnen u helaas niet bereiken. We horen heel graag nog van u, want we kunnen zeker nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team Steenvoordeel

Informatieve website waardoor het makkelijk is om materialen goed te vergelijken. Ook veel informatie over te bestellen hoeveelheden (bv grind) en hoe materialen te plaatsen. Prettige communicatie, korte lijnen. Levering op tijd en goederen zijn naar wens neergezet. Bestelde goederen zijn van goede kwaliteit

zeer goed

Overzichtelijke site, snel gevonden wat je nodig hebt. Eenvoudig bestellen en afrekenen. Levering zoals vermeld: binnen 5 dagen.

Alles volgens afspraak!

Heldere communicatie levering op tijd en een chauffeur die meedacht. Heel blij met Steenvoordeel.

Prima levering, en goede kwaliteit tegels

Levering was keurig op de afgesproken dag, alleen jammer dat ik niet wist op welk tijdstip de materialen geleverd zouden worden, dus even bellen en ook dat was weer helder!

Gezien onze leverdatum door omstandigheden gewijzigd moest worden heb ik telefonisch contact gehad met de planning, die hebben dat keurig geregeld. De chauffeur heeft op de leverdatum de materialen keurig op zijn plek gezet ook al was hij daar een half uur langer mee bezig, geen enkele wanklank gehoord. Met andere woorden een geweldig service!

Super bedrijf !!

Hele snelle levering ! Goede service en de chauffeur was ook geweldig ! Heel vriendelijk en meedenkend Top allemaal !!

Klantgericht en voordelige prijs.

Goede communicatie ervaren over de levering en op tijd ontvangen. Prijs kwaliteit is goed en geen transportkosten boven een bepaald bedrag.

Mooie producten en geweldige service!

De medewerkers dachten goed mee over de producten en levering. Alles werd netjes op tijd geleverd en de producten zijn van een hele goede kwailiteit

Perfect bedrijf en goud eerlijk

Zeer snelle en goedkope leveringen Geen dure transport kosten

Goed contact en en een duidelijke site en snelle levering en een goede prijs verhouding

Geweldig goeie levering en aardige mensen

Keurige service, zeker bij aflevering!

Goede snelle service

Goed telefonisch contact en snelle levering. We zouden alleen een half uur van te voren gebeld worden, dit is helaas niet gebeurd, gelukkig waren onze plannen gewijzigd waardoor we gewoon thuis waren.

Goede website snelle levering product.

Heb 80 stenen besteld bij steenvoordeel, de website is duidelijk levering perfect en stenenvoorbeeld ( foto ) website klopt met wat je krijgt geleverd.

Compleet assortiment

Compleet assortiment, snelle levering en goede service.

Vriendelijk personeel en goede aflevering van product.

Personeel heeft mij 2 keer vriendelijk te woord gestaan en er is op de afgesproken dag het product afgeleverd.

prima ervaring

Gemakkelijk het gezochte product op de website gevonden en aangekocht. Vervolgens werd het razendsnel geleverd,

Netjes gebeld omdat stenen niet binnen 5 dagen geleverd konden worden. Nieuwe afspraak gemaakt en de dag daarvoor gebeld met levertijd

Zeer positief

Duidelijke heldere website. Levering conform belofte. Vriendelijke chauffeur. Ik beveel steenvoordeel zeker aan, maar kom ook zeker terug!

Over Steenvoordeel.nl