Zowel communicatie als bestelling op en top!

Ik wilde wat stenen bestellen die elders slecht te leveren waren... Nadat ik bij steenvoordeel besteld had werd ik vrijwel direct gebeld met de mededeling dat de levering iets later zou zijn, over 1 week pas, nou prima toch, voor een vrachtje van 2,5 ton niet vreemd toch... Keurig gebeld op de desbetreffende dag door de chauffeur dat hij eraan kwam, netjes afgeleverd en volgens bestelling... En last but not least: goedkoper dan elders.. Ik bestel voortaan stenen hier..

Goeie snelle service. Goed telefonisch bereikbaar.

Goede snelle service. Goed telefonisch bereikbaar.

Prima prijs en komen afspraak na.

Stenen zand en blokken voor een goede prijs en kwaliteit. Levering op de afgesproken datum.

Twijfel nogsteeds of wij de juiste bestelde tegels hebben ontvangen.

snel adequaat en betaalbaar

snel adequaat en betaalbaar

Perfecte service

Goede adviezen Order tussendoor wijzigen was geen probleem Spullen bijbestellen ging prima Zand kon eerder geleverd worden op mijn verzoek

Goede ervaring. Voor herhaling vatbaar.

Positief

Goede levering en snel Goede communicatie over levering.

Zeer positief.

Vriendelijke mensen die meedenken en zeer behulpzaam zijn. Daarnaast qua bereikbaarheid en het omgaan met de coronamaatregelen alles zeer goed op orde.

Groot assortiment

Het is wel handig dat als je iets besteld het wel op voorraad is in de winkel.

snelle levering en super netjes verpakt

Snelle goede service

Snelle een goede service

Goede communicatie, snelle levering en goede prijzen. Ik ben erg tevreden!

Makkelijk van te voren besteld snel kunnen afhalen

Goede ervaring netjes geholpen en dichtbij

Ik ben goed geholpen!

Snel contact, behulpzame mensen en alles conform afspraak geregeld. Ga zo door!

Afspraken zijn keurig nagekomen!

Super goed

Makkelijk online bestellen en een apart vakje om toe te voegen over de dagen van aflevering en je wensen.

Correcte en vlotte levering

Prettige communicatie omtrent de levering van de bestelling. Dat is erg fijn en maakt dat een tweede levering ook via steenvoordeel wordt gerealiseerd

mooi bedrijf, zie onder mijn ervaring

Ik had o.a. 14 voerdelen 400 cm Douglas hout besteld. 2 planken zijn niet bruikbaar : Na uitleg hierover direct 2 voorstellen gekregen (nogmaals leveren of crediteren). Gekozen voor crediteren, daar ik ruim voldoende hout besteld had en de maatvoering van de plantenbakken aangepast had. Bevestiging van de creditering ontvangen. Het was mijn eerste ervaring met Steenvoordeel.nl en zeker niet de laatste. GM

Beste familie De Meij, Wij zien dat u 16 Douglas vloerdelen 400 cm heeft besteld en vinden het erg vervelend dat 2 stuks niet aan uw verwachtingen voldoen. Deze 2 afwijkende vloerdelen zijn vermoedelijk abusievelijk tussen onze voorraad terecht gekomen en niet opgemerkt bij de levering. Het is goed dat u dit meldt zodat wij onze voorraad kunnen checken om te voorkomen dat dit nogmaals voorkomt. Super om te horen dat u zo creatief bent geweest om alle planken toch te kunnen gebruiken. Natuurlijk willen wij u een oplossing bieden voor de afwijkende planken. Nieuwe levering óf creditering. Wij nemen hiervoor per mail contact met u op. Excuses voor het ongemak en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gebracht. Team Steenvoordeel

Snel en vriendelijk geholpen door iedereen

Bestelling werd snel geleverd. Ik werd erg vriendelijk geholpen bij het afhalen .

Via de camping kregen wij het adres van Pieper. Onze bestelling ging simpel online. Er is een breed assortiment, de keuze kan daardoor iets moeilijker worden. Daarom een extra telefoontje gepleegd. Werd vriendelijk te woord gestaan. Voor een aanvullende bestelling op locatie geweest. Medewerker hielp ons goed, alleen soms wat onzeker. Daarom dachten we aan een leerling/ stagiaire. Maar ook hiervoor alle begrip. Het is een pracht bedrijf.

Geweldig om er te komen

Je word goed geholpen mocht er materiaal niet voorradig zijn helpen de medewerkers je om te kijken of er een alternatief is. Wellicht een tip er staat veel meer op de werf dan wat je op de site te vinden is .

Ik had tuinpalen hardhout gekocht. Op de site staan ze als 70x70 maar lijken mij meer 68-69x68-69. Ook zit er een punt aan die prima is als je ze direct in de grond zet maar dat had ik nu niet nodig. Op de site is dit volgens mij niet vermeld. Het scheelt toch al snel 10-15 cm. De service zelf was prima. Had ze besteld en kon ze de zelfde dag nog halen.

Goede service en meedenken

Fijn team betrokken verkopers en er wordt tijd voor je genomen. Complimenten!

Goede en duidelijke service

Prettige mensen met duidelijke communicate. Ook erg meedenkend.