Filters

10

Goed geholpen

Mooie winkel van binnen en buiten alles netjes en duidelijk ten toon gesteld. Aardige mensen en zeer netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed! Netjes geleverd.

We zjjn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs, kwaliteit en vlot geleverd

Zand, tegels en bandjes besteld werden keurig volgens afspraak afgeleverd. Prima dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

Het leveren van materialen is super snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle levering.

Duidelijke produktomschrijving en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben blij met mijn aankoop

Ik heb 44 beton tegels en een zakje voegzand besteld. Toen de tegels waren geleverd voegzand zat er niet bij. Dat was netjes volgende week bezorgd. Twee tegels waren kapot en twee beschadigd. Maar dat was niet erg voor mijn klusje.

  • Aanbevelen? Ja
3

Voelde me geen klant...

Slechte communicatie, verkeerde levering, moest zelf overal achteraan, niet klantgericht, wel prima spullen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer van Grieken, Wij vinden het heel vervelend dat u niet enthousiast bent over ons bedrijf. Omdat wat u schrijft niet overeenkomt met de werkwijze die wij als bedrijf voor ogen hebben, is uw order intern onderzocht en besproken. Wij komen tot de conclusie dat door een opeenstapeling van diverse factoren de afhandeling van uw order niet goed is verlopen en wij bieden daarvoor onze excuses aan. Wij zullen uw order graag gebruiken om intern zaken verder te verbeteren. Tenslotte hebben wij klantgerichtheid en goede communicatie juist hoog in het vaandel staan zoals u ook kunt nalezen in de Kiyoh-reviews op onze website. Hoewel wij dit proberen te voorkomen is er, in de extreme drukte van de laatste maanden, af en toe een order die niet helemaal vlekkeloos verloopt. Helaas was dat bij u het geval. Wij zijn blij met uw positieve afsluiter m.b.t. de goede kwaliteit van de producten. Wij hopen dat u hier veel plezier van zult hebben en deze zomer veel van uw tuin zult mogen genieten. Met vriendelijke groet, Team Steenvoordeel

10

Goede service, voordelig en keurig volgens afspraak!

Ik werd bij jullie op locatie goed geholpen en via de mail ook. De afspraken werden goed nagekomen in tegenstelling tot andere bedrijven (keukenzaak, hoveniers, schilder, gietvloerenbedrijf, etc.) waarmee we met ons nieuwbouwhuis te maken kregen. De prijs was ten opzichte van ongeveer tien concurrenten het voordeligst. De levering verliep goed. Kortom, voor ons een succeservaring.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurige service en komen hun afspraak na!

Voor het eerst materialen besteld bij deze firma. Tijdens het eerste gesprek per telefoon werden niet alle vragen beantwoord, ik bel u om 14:00 uur terug. Wij werden keurig netjes terug gebeld en onze vragen waren beantwoord. De levering bestond uit 2 delen (hout en stenen) die keurig bij ons werden afgeleverd. De chauffeur vroeg ook netjes waar de goederen neergezet mochten worden. Wij zijn erg tevreden met de geleverden goederen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Makkelijk besteld. Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Op dinsdag gevraagde bestelling via internet besteld , twee dagen later netjes en vlot geleverd .

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Zeer snelle levering en uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle prettige communicatie

Mijn bestelling werd geleverd op de dag van mijn eigen voorkeur. Bestelling was niet helemaal compleet maar dit is dezelfde dag nog geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede materialen, goede communicatie over levering

Voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering en kwaliteit

Ondanks corona tijden de bestelling toch redelijk op tijd ontvangen en het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

In eerste instantie wilde de chauffeur de lading niet voor de deur afleveren, maar later heeft hij toch zijn best gedaan om dat wel te doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Goed en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verlopen

Bestelsite is duidelijk en de levering werd afgeleverd zoals was aangegeven. Vriendelijk chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Eerste ervaring met Steenvoordeel. Bestelproces ging soepel, maar had moeite met zelf moeten bellen voor tijdstip aflevering. Duidelijk betere ervaringen met andere leveranciers. Gemak staat voorop, daar valt nog wel wat te winnen. Contact met chauffeur bij aflevering was prima trouwens. Toonde interesse, maakte een praatje. Prettig. Vr. grt, Elmar van Brakel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle en goed levering

Verbaasd over de snelle levering. Kwaliteit product was top

  • Aanbevelen? Ja
10

Geleverd zoals besteld

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zou het zo weer doen prijs goed! Communicatie goed! Bezorging goed! Niets op aan te merken perfect!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

In deze Corona tijd waarin iedereen op het laatste moment nog tegels wil hebben, hebben ze bij Steenvoordeel echt hun uiterste best gedaan. Onze tegels zouden op maandag geleverd worden, wij hadden met onze stratenmaker de zaterdag ervoor afgesproken. Na een telefoontje konden de tegels toch nog vrijdag geleverd worden. Daarna kregen we een telefoontje dat de tegels niet leverbaar waren maar we konden wel een duurdere krijgen voor hetzelfde geld. Geweldige tegels en geweldige service! Nogmaals hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn bedrijf

Goed en vriendelijk geholpen veel keus goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd