Keurig volgens afspraak geleverd

Chauffeur heeft de stenen zelfs ver op de oprit kunnen zetten.

Tevreden over bestelling

Had graag 5-sterren willen geven. Maar doordat chauffeur met grote vrachtwagen kwam en de straat niet in kon moest ik 150 meter lopen om de materialen thuis te krijgen. Bij planning was bekend dat ze niet konden leveren met grote vrachtwagen, en deze dan toch sturen... Service chauffeur overigens dikke 5-sterren, die kon hier ook niets aan doen. Verder ruim assortiment en vriendelijk personeel. Enig minpuntje is dus de planning. Verder beveel ik ze graag aan!

prima service

op tijd prima afgeleverd

Behulpzaam

Fijn en vlot net advies, helder over de (on) mogelijkheden. Aardig en komen afsprakrn keurig na. Heel erg tevreden.

Geweldig service, prachtige stenen

Stenen uitgezocht die niet op voorraad waren. Direct hele vriendelijke service. Ik kreeg per mail diverse goede alternatieven aangedragen. De keuze was heel ruim. Ben de alternatieven in de showtuin gaan bekijken. Werd daar ontzettend vriendelijk ontvangen. Men wist van mijn komst. Alternatieven werden allemaal aangewezen in de showtuin. Advies over voegmateriaal en benodigdheden. Echt top. Vervolgens snelle levering. Alles helemaal naar wens.

Helemaal top!

Alles ging goed van de site bekijken t/m bestellen , betalen en levering. duidelijke info op de site over de producten en ook over de levering. Ik zou niet weten wat er nog beter kan.

Goede communicatie, vriendelijke chauffeur en correcte prijzen.

Zeer goed.

goede service en prijs kwaliteit verhouding

stapelblokken en tuintegels besteld. Keurige prijs en kwaliteit.

Aanrader!

Hele fijne ervaringen mee. Zeer klantvriendelijk, snelle service en meedenkend. Aanrader!

prima geregeld allemaal

betonblokken en zand laten bezorgen . dat is met eigen aanhanger niet te doen . prima op de afgesproken dag . alleen cement was niet geleverd. bleek mijn eigen fout te zijn was het vergeten te bestellen .

Keurig

Goede ervaring, Iets verwarring bij bestelling, maar goede medewerking, en alle afspraken en afhandeling keurig volgens afspraak

Prima services

Steenvoordeel heeft een duidelijke website en na aankoop duidelijke communicatie rond levering.

Verantwoordelijkheid en professionaliteit

Verantwoordelijkheid en professionele benadering van de klant. Zeer vriendelijke bediening, zowel kantoorpersoneel als handarbeiders. De kwaliteit van de producten is erg goed. De manier van afleveren van de goederen is overzichtelijk en veilig. Hygiëneconformiteit (Covid). Eventuele ongemakken worden in een snel tempo opgelost. Ik ben erg tevreden. U kunt op hen vertrouwen. professionaliteit voor 10 punten!

Snel, goed en voor de deur geleverd

Prima service en mooie kwaliteit

Vriendelijke, Professionele en Accurate service

zeer behulpzaam bij uitleggen van mogelijkheden en het geven van tips en aanbevelingen. leverantie was ook perfect, op tijd en zoals afgesproken.

Perfect geregeld van order tot aflevering.

Ik heb contact gehad met Maarten een zeer prettig gesprek en heel service gericht, niets was hem teveel. Jaap Neven.

Prima product en vriendelijk personeel

Online betonnen Opsluitbanden besteld. Prima prijs, prima product en vriendelijk personeel.

Keurig op tijd netjes de spullen op zijn plaats gezet.

Perfect geregeld

Goed geregeld. Materiaal als beloofd. Klant vriendelijk.

Netjes evt even een telefoontje

Reageren snel op mail voor de zekerheid doet u nog even een telefoontje. Snelle nette levering. Bedankt

Top winkel

Je krijgt wat je besteld Snelle levering Wat je afspreekt wordt nagekomen!

Uitstekende Klantvriendelijkheid

Zand en opsluit-banden besteld. Bedoeling was op pallets. Helaas was dit niet gelukt voor het zand. Eén belletje was voldoende en de volgende ochtend 9 uur was (ondanks de drukke Kersttijd en Corona) Wijnand zelf ter plekke om alles alsnog op pallets te zetten. Na uitvoering van het werk waren er opsluit-banden over en deze werden gewoon teruggenomen. Naast dat alles was er ondanks de drukte toch ook nog tijd voor een vriendelijk woord en interesse in het uitgevoerde werk. Een verademing in deze tijd. Bedankt! Groeten, Bert

Prima geregeld allemaal

De verwijzing waar ik zand moest bestellen op de website, kreeg ik niet voor elkaar Mail gestuurd en kreeg snel antwoord met de juiste verwijzing. Dat was heel fijn.

Super klantvriendelijk

Er wordt meegedacht, betaalbaar en goede kwaliteit

Prima service en perfect afgeleverd

Geleverde goederen snel en goed afgeleverd tot in de voortuin