Prima service, snelle levering!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles klopte!

Goede en meedenkende service

zeer prettig contact en meedenkend gericht dus top service alleen langere levertijden door de situatie die er nu is met de covid maar hier kun je het bedrijf niet de schuld geven zijn omstandigheden buiten hun om

snelle levering en goede communicatie

Overzichtelijke website en levering volgens afspraak. Chauffeur heeft stenen op afgesproken plek gelost. Goed bezig!

société sérieuse !!

très bon service de livraison ,rien a dire tout sait très bien passez avec la commande.

Zeer snel geregeld

Top bedrijf

Vlotte afhandeling

Het is zeer correct en vlotter verlopen dan we hadden verwacht;

op een prettige manier ben ik geholpen en van een goed advies voorzien, daardoor kon ik de juiste hoeveelheid bestellen

Gewoon goed

Goede afhandeling van de bestelling , duidelijke communicatie over de voortgang en goede prijs .

De bestelling stond keurig klaar toen wij kwamen om het af te halen.

Snelle levering, matige communicatie

Stenen besteld, snel geleverd. Maar we hebben via het vragen venster bij de bestelling een voor ons belangrijke vraag gesteld m.b.t. levering en daar is nooit op geantwoord. Waardoor de bestelling nu op een heel ongunstige plek bij het huis staat en we die niet even kunnen verplaatsen gezien het een gewicht van 1000kg betreft.

Klantvriendelijk en deskundig

Bestelling nader uitgewerkt met medewerker tuin. Dacht goed mee en snelle bezorging

Levering en kwaliteit

Tegels en stapelblokken besteld. Moesten op een specifieke datum geleverd worden, i.v.m. beschikbaarheid stratenmaker. Dit was mogelijk, in tegenstelling tot andere online winkels. Tevens gevraagd of ze met een kleine vrachtwagen konden komen, vanwege de krappe straten in mijn woonwijk. Alles werd op de afgesproken dag geleverd en op de door mij aangewezen plek neergezet. Top! Een bedrijf dat wil meewerken en meedenken met zijn klanten zie ik graag! Aanrader!

Top bedrijf , super service

Super snelle en nette levering

Vriendelijk personeel en goede service. Ruim opgezette showtuin en winkel met veel keuze uit diverse materialen.

Mooie spullen en een super goede service

Spullen besteld, maar helaas niet de juiste en wat beschadigingen. Dezelfde week zijn ze nog alles komen omruilen!

Goede kwaliteit en top levering

Zeer tevreden met de producten en de snelle levering

Goed advies en levering zoals gewenst

Na het ontvangen van een goed advies omtrent kleur heb ik de bestelling geplaats. Alles verliep soepel en er kon op de gewenste dag worden geleverd. Levering was op afgesproken tijdstip.

Vlotte klantenservice, snelle levering

Snel reactie op vragen, goede prijs en snelle levering. Aanbevolen!

Ik heb een zeer nette service beleefd. De Tegel die ik had besteld bleek niet leverbaar. Dus kreeg direct een andere tegel aangeboden. (van beter kwaliteit voor de zelfde prijs) De levering was ook netjes binnen 2 werkdagen. Smorgens vroeg alles netjes ontvangen. Zeker een aanrader.

Bestelling Snel en netjes verzorgd.

Goeie prijs en alles netjes volgens afspraak geleverd

Al meerdere malen bouwmaterialen hier besteld. Prima service en alles netjes op de juiste dag en tijd bezorgd. Chauffeur was ook erg flexibel en meedenkend.

Prima, gewoon prima!

Alles lief volgens afspraak, Prijs was strak. Stenen werden neergezet door transporteur op de plaats die we wilden.

We kregen de stenen binnen paar dagen netjes geleverd

Goede producten en perfect service.

Zeer flexibel in de mogelijkheden. Bestelling in kleine aantallen mogelijk.

Altijd goed advies en prachtige schoenen

Wat een geweldige winkel zowel online als Offline. Kwaliteit voorop!