Zeer goed advies, meedenken en snelle service

Prettig contact goed advies en meedenken en snelle service

Snelle levering en goede prijzen.

Zand en grind besteld. Goede prijzen en snelle levering. Goede service bij het toevoegen van zand bij een lopende bestelling.

Komt gemaakte afspraken, goed na. prijs kwaliteit goed.

Levering zoals afgesproken

Levering is duidelijk gecommuniceerd en afgeleverd. Een van de twee big bags zand was vergeten maar werd de volgende ochtend nageleverd samen met twee nieuwe bandjes omdat er 1 tijdens transport was gebroken.

Makkelijk bereikbaar

Goede service en snelle levering ook zo als afgesproken.

Prima en snel geleverd

Steengoed!

Prima prijs, veel goedkoper dan elders, veel meer keus qua afmetingen dan elders, prima klantenservice, snel gebracht. Nu al 3x Douglashout besteld, volgende keer weer.

Fijn personeel, eerlijke prijzen

Gewoon goed!

Alles is keurig geregeld en ook lekker snel

Zoals gezegd alles prima, chauffeur vriendelijk en heeft het netjes neer gezet op 1 parkeervak, de dag erop lag alles al in de tuin.

Een zeer klantvriendelijk bedrijf, voortvarend in oplossen als zich problemen voordoen

Wij hadden een probleem met een levering van terrastegels waar een productie fout in bleek te zitten. Dit heeft Steenvoordeel voortvarend opgelost, en wij werden verrast met een attentie.

prima service en prijs

Goede service met inladen

Prettig om zaken mee te doen

Je doet zaken met échte vaklui ,Je wordt vakkundig en zeer correct behandeld ,Ik had zelf n big bag opvulzand teveel besteld De chauffeur mocht hem iom kantoor gewoon weer opladen En ík kreeg zonder ernaar te vragen 2 dagen later t geld teruggestort . Complimenten daarvoor Ps de geleverde spullen zijn allemaal v topkwaliteit

Goede service bij dit bedrijf, kon een dag later nog artikelen toevoegen aan mijn eerdere bestelling. Het werd binnen 3 dagen al geleverd en netjes op tijd!

veel keuze, snelle levering

zoals reeds titel zegt, veel keuze, mooie prijs en snelle levering ! super toch ..

Prima bedrijf!

Wij hadden wad grind besteld voor onze tuin. Snel geleverd en (op verzoek) exact op de juiste plaats (om 5.45 uur ;-) gelost. Dankjewel!

Prima service ! Mee denkend

Snelle levering, goede prijs, topservice

Fijn contact gehad en meegedacht met situatie. Flexibel en zeer vlot qua levering. Vakkundig bezorgd, gewoon top!

Prettig contact en vriendelijk en professionele service

Telefonisch contact om informatie te winnen was prettig verlopen. De levering van de bestelling ging professioneel en gepaard met een vrolijk vriendelijke chauffeur

Jammer dat er een mierennest tussen de stenen zat. Verder Oké

Extra gedoe om mieren en eitjes niet in m’n tuin te krijgen

Geheel volgens afspraak geleverd.

Geen enkele negatieve opmerking te maken; dus perfect. Zelfs het ophalen van de pallets keurig uitgevoerd. Wat een fijne ervaring.

Ik heb tegels via de webshop besteld en kende het bedrijf niet. Ik wist al welke tegels ik moest hebben en zij hadden deze nog liggen bleek na telefonisch contact. Ze hebben netjes geleverd en ons een half uur voor levering gebeld dat ze er bijna waren. De afstand was voor hen geen probleem aangezien wij in Noord-Holland zitten

Snelle, vriendelijke en goede service

Bestelling binnen 5 werkdagen geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering, goed contact

Hele snelle levering. Zondag besteld, dinsdag geleverd. Je kan bellen om te horen welk tijdsvak je bent ingedeeld. Heel fijn, die is in 2,uren blokken, maar ook de chauffeur belde vooraf nog even. Stenen zien er netjes uit, dus ben helemaal tevreden!

Keurig netjes en professioneel bezorgd

Oude Telgterweg 290

3853PL Ermelo