Prima service, goed product. Van de 100 tuintegels was er 1 gebroken. 99 punten dus.

Perfecte service en mooie kwaliteit

Showroom in Ermelo is erg mooi en je wordt er vriendelijk geholpen. Kijken echt naar je persoonlijke wensen en budget. Daarnaast is de levering super snel en netjes! Ik kan Pieper / Steenvoordeel iedereen aanbevelen. Wij komen er graag terug.

Makkelijk bestellen en prima levering.

Kort geleden een bestelling gedaan van 70 Linea Tricolore (60x15x15) en 4 Big Bag zwarte grond. Keurig geleverd. Jammer alleen dat de betonblokken niet gezaagd konden worden tot max 10 cm was dit wel mogelijk. Met een eigen "hobby" steenzaag kon ik tot maar 3,5 cm zagen. Nu veel heen en weer gesleep naar iemand die dit wel kon zagen.

Top service, klantgericht, snel geleverd, ruime keuze.

Nadat wij de showtuin hadden bekeken in Ermelo en daar goed waren voorzien van advies, hebben wij online de bestelling geplaatst (dit omdat we nog de exact aantal m2 moesten opmeten). De showtuin is erg netjes, overzichtelijk en ruim in keuze. Voor elk prijs en kwaliteit segment kunt u daar terecht. In de bestelling een opmerking geplaatst met voorkeur qua leverdag en qua neerzetten van de bestelling. Beiden werden netjes gelezen en werden gehoor aan gegeven. Op de dag van de bestelling in de ochtend zelf even gebeld of er een tijdsindicatie was qua afleveren. Kreeg toen te horen dat het eind van de middag zou zijn, maar dat ik niet aanwezig moest zijn. Chauffeur belde netjes 20 minuten van te voren, waardoor ik wel aanwezig kon zijn. Vriendelijke chauffeur die het netjes op de plek loste zoals gevraagd bij de bestelling. Ik had een 10 gegeven als ik de avond voor afleveren een mail had gehad met een tijdsindicatie voor levering. Wel was het bedrijf al vroeg telefonisch bereikbaar (07.30) wat top was.

Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.

Mooi op tijd

Prijs kwaliteit is prima.

Besteld, gebracht, zeer tevreden

Even gebeld, ze denken goed met je mee en helpen door mee te denken

Geweldige service zowel met aankoop als levering

Top producten die nergens meer te verkrijgen zijn

Stenen die al 10 jaar niet meer gemaakt worden hier kunnen vinden, snelle levering!

precies wat we wilden en op de juiste tijd

Precies wat we wilden en op de juiste tijd

Aanrader!

+ Goed assortiment en mooi overzichtelijke showtuin plus advies. - Enig nadelige punt is contact over het moment van levering.

Groot assortiment, scherpe prijs en persoonlijke service

We hadden wat extra stenen nodig, passend bij de huidige stenen van ons terras. Het was even zoeken, maar door de overzichtelijke website en het kunnen selecteren op de dikte van de stenen, vond ik bij Steenvoordeel de juiste stenen. Deze konden snel geleverd worden en waren scherp geprijsd. En toen bleek dat er een foutje gemaakt was bij de levering, er was toch een dunnere variant van de stenen geleverd, kon dit nog binnen onze planning hersteld worden. Mijn complimenten voor het hele team van Steenvoordeel.

Uitstekend!

Mooie stapelstenen van zware kwaliteit, snel thuis geleverd, top!

Goede service. Snelle levering. Helemaal top!

Stenen wel zwaar maar met een donkey goed te doen!

helemaal top, goede prijs en goede kwaliteit

op afgesproken tijd geleverd. Erg fijn. Op dit moment worden alle spullen in onze voortuin verwerkt.

Prima op tijden netjes verpakt

Netjes een pallet op verzoek in de voortuin afgeleverd. Aanrader

Keurig

Geen enkel probleem ondervonden

Alles prima en volgens afspraak geregeld

Alles volgens afspraak afgehandeld

Snel en netjes geleverd

Op maandagavond online besteld. In 20 minuten krijg ik al bericht dat de tegels 3 dagen later al bezorgd zouden worden. De bezorging ging erg vlot. De pallets werden netjes en nauwkeurig neergezet zonder de tuin te beschadigen.

Fanastische service!

Onlangs tuintegels besteld. Zelf was ik te laat met bestellen, binnen 4 dagen waren de tegels bezorgd. Erg tevreden over de service en kwaliteit.

Geweldige service!

Er wordt met mij meegedacht over de beste plek om de materialen achter te laten,zonder dat mensen daar last van hebben( ik woon bijna aan de weg). Ook levertijden worden overlegd,prima service dus.

duidelijke website en na bestelling alles keurig geregeld

zie in een zin

Snelle duidelijke levering , helaas waren vrijwel alle opsluitbanden flink beschadigd ...

Beste Derek, Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen voor een oplossing, maar we kunnen u helaas niet bereiken. We horen heel graag nog van u, want we kunnen zeker nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team Steenvoordeel

Informatieve website waardoor het makkelijk is om materialen goed te vergelijken. Ook veel informatie over te bestellen hoeveelheden (bv grind) en hoe materialen te plaatsen. Prettige communicatie, korte lijnen. Levering op tijd en goederen zijn naar wens neergezet. Bestelde goederen zijn van goede kwaliteit

zeer goed

Overzichtelijke site, snel gevonden wat je nodig hebt. Eenvoudig bestellen en afrekenen. Levering zoals vermeld: binnen 5 dagen.