Fijn bedrijf om materiaal te bestellen

Bestellen via de site gaat heel eenvoudig. Producten makkelijke te vinden. En kom je er even niet uit dan is met een belletje deskundig personeel voorhanden. Bezorgkosten zijn redelijk en boven 750,- bestelwaarde gratis.

Levering uitgevoerd op afgesproken dag. Juist verwittigen op voorhand rond welk uur de levering ongeveer zal plaatsvinden zou handig zijn. In het algemeen zeer goede service.

Perfect geregeld

Keurig op tijd gebracht en neergezet op de aangegeven plek

Vakkundig, proactief en een uiterst snelle levering!

Zeer prettig geholpen. Een verkeerde maat tegel werd nog op tijd ontdekt en aangepast vóór de levering. De tegels konden niet de woensdag geleverd worden, dus die kwamen vrijdag. En mooi vroeg in de ochtend. Al met al door vriend getipt en klopte helemaal: goede prijs, goede mentaliteit, goede producten en erg goed geholpen!

Prijs kwaliteit is prima. Levering op afgesproken dag geleverd. Keurig 10 minuten vantevoren gebeld dat ze onderweg zijn. Alleen de leveringskosten v 13m2 iets aan de hoge kant

Prima service, snelle levering. Goede communicatie. Alleen om 5.45 uur is geen tijd om bij particulieren in woonwijk te leveren.

Beste Peter, Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service, levering en communicatie. Wij proberen onze bezorgroutes altijd zo optimaal mogelijk te plannen en houden daarbij rekening met de lokale omstandigheden. Uw kritiek ten aanzien van de vroege bezorgtijd bij particulieren in een woonwijk nemen wij ter harte en wij bedanken u voor deze nuttige feedback. Bij onze planning van de bezorgroutes gaan wij hier zeker rekening mee houden. Wij hopen in ieder geval dat u veel plezier zult beleven aan onze producten en uw tuin. Team Steenvoordeel

Prima bedrijf

2x een order geplaatst, keurig netjes en op tijd geleverd.

Goederen in goede staat afgeleverd.

De aflevering was niet om 10 uur zoals aangegeven, maar de vrachtwagen stond om half acht al voor de deur. Verder was alles goed geregeld.

Mooie steentjes. Tijdige levering. Moeilijk bereikbaar huis, maar de moeite genomen om op de gewenste plek te lossen. Dat kan alleen een goede chauffeur zo. Perfect.

Deskundig en hulpvaardig

Een week eerder leveren dan je had verwacht en op het laatste moment nog even de bestelling aanpassen. Wat een klantenservice!

Klantvriendelijk

Hoewel er enkele problemen waren met de levering van de bestelde keramische tegels ben ik door de medewerkers zeer goed geholpen en hebben ze er alles aan gedaan om alles zo goed en snel mogelijk Opbrengst lossen.

prijstechnisch en voorraad prima

Duidelijke website en goed op de hoogte gehouden

Slecht en goed!

1 vijs gaat niet los del lamp brandt niet en we krijgen het glas er niet in Na contact met de firma heeft men ons uitstekend geholpen en hadden e 2 dagen later al een nieuwe! Prima!

Zeer prettige ervaring!

Na het plaatsen van mijn bestelling via internet heeft het bedrijf telefonisch contact opgenomen om e.e.a te bespreken. De afleverdatum werd keurig gecommuniceerd en de chauffeur gaf pakweg 15 minuten voor het aanrijden een telefoontje dat hij er aan kwam. De bestelde artikelen werden netjes voor de deur uitgeladen.

snel bezorgd en goed afgeleverd

Netjes goede service komen afspraken na

Zeer net bedrijf en vriendelijk daar waar andere afhaken om het in de voortuin af te zetten draait deze firma hun hand er niet voor om. veel bedrijven gebeld die zeggen onze chauffeur zet het 150 meter verder af.

Ze bellen netjes een dag voor levering

Vriendelijke en goede Service

Duidelijk over levering en behulpzaam. Vriendelijk personeel aan de telefoon en bij het afleveren.

Keurig

Keurig op tijd. Mooie stenen

Prima service, snelle levering!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles klopte!

Goede en meedenkende service

zeer prettig contact en meedenkend gericht dus top service alleen langere levertijden door de situatie die er nu is met de covid maar hier kun je het bedrijf niet de schuld geven zijn omstandigheden buiten hun om

snelle levering en goede communicatie

Overzichtelijke website en levering volgens afspraak. Chauffeur heeft stenen op afgesproken plek gelost. Goed bezig!

société sérieuse !!

très bon service de livraison ,rien a dire tout sait très bien passez avec la commande.

Zeer snel geregeld

Top bedrijf