Aanrader!

+ Goed assortiment en mooi overzichtelijke showtuin plus advies. - Enig nadelige punt is contact over het moment van levering.

Groot assortiment, scherpe prijs en persoonlijke service

We hadden wat extra stenen nodig, passend bij de huidige stenen van ons terras. Het was even zoeken, maar door de overzichtelijke website en het kunnen selecteren op de dikte van de stenen, vond ik bij Steenvoordeel de juiste stenen. Deze konden snel geleverd worden en waren scherp geprijsd. En toen bleek dat er een foutje gemaakt was bij de levering, er was toch een dunnere variant van de stenen geleverd, kon dit nog binnen onze planning hersteld worden. Mijn complimenten voor het hele team van Steenvoordeel.

Uitstekend!

Mooie stapelstenen van zware kwaliteit, snel thuis geleverd, top!

Goede service. Snelle levering. Helemaal top!

Stenen wel zwaar maar met een donkey goed te doen!

helemaal top, goede prijs en goede kwaliteit

op afgesproken tijd geleverd. Erg fijn. Op dit moment worden alle spullen in onze voortuin verwerkt.

Prima op tijden netjes verpakt

Netjes een pallet op verzoek in de voortuin afgeleverd. Aanrader

Keurig

Geen enkel probleem ondervonden

Alles prima en volgens afspraak geregeld

Alles volgens afspraak afgehandeld

Snel en netjes geleverd

Op maandagavond online besteld. In 20 minuten krijg ik al bericht dat de tegels 3 dagen later al bezorgd zouden worden. De bezorging ging erg vlot. De pallets werden netjes en nauwkeurig neergezet zonder de tuin te beschadigen.

Fanastische service!

Onlangs tuintegels besteld. Zelf was ik te laat met bestellen, binnen 4 dagen waren de tegels bezorgd. Erg tevreden over de service en kwaliteit.

Geweldige service!

Er wordt met mij meegedacht over de beste plek om de materialen achter te laten,zonder dat mensen daar last van hebben( ik woon bijna aan de weg). Ook levertijden worden overlegd,prima service dus.

duidelijke website en na bestelling alles keurig geregeld

zie in een zin

Snelle duidelijke levering , helaas waren vrijwel alle opsluitbanden flink beschadigd ...

Beste Derek, Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen voor een oplossing, maar we kunnen u helaas niet bereiken. We horen heel graag nog van u, want we kunnen zeker nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team Steenvoordeel

Informatieve website waardoor het makkelijk is om materialen goed te vergelijken. Ook veel informatie over te bestellen hoeveelheden (bv grind) en hoe materialen te plaatsen. Prettige communicatie, korte lijnen. Levering op tijd en goederen zijn naar wens neergezet. Bestelde goederen zijn van goede kwaliteit

zeer goed

Overzichtelijke site, snel gevonden wat je nodig hebt. Eenvoudig bestellen en afrekenen. Levering zoals vermeld: binnen 5 dagen.

Alles volgens afspraak!

Heldere communicatie levering op tijd en een chauffeur die meedacht. Heel blij met Steenvoordeel.

Prima levering, en goede kwaliteit tegels

Levering was keurig op de afgesproken dag, alleen jammer dat ik niet wist op welk tijdstip de materialen geleverd zouden worden, dus even bellen en ook dat was weer helder!

Gezien onze leverdatum door omstandigheden gewijzigd moest worden heb ik telefonisch contact gehad met de planning, die hebben dat keurig geregeld. De chauffeur heeft op de leverdatum de materialen keurig op zijn plek gezet ook al was hij daar een half uur langer mee bezig, geen enkele wanklank gehoord. Met andere woorden een geweldig service!

Super bedrijf !!

Hele snelle levering ! Goede service en de chauffeur was ook geweldig ! Heel vriendelijk en meedenkend Top allemaal !!

Klantgericht en voordelige prijs.

Goede communicatie ervaren over de levering en op tijd ontvangen. Prijs kwaliteit is goed en geen transportkosten boven een bepaald bedrag.

Mooie producten en geweldige service!

De medewerkers dachten goed mee over de producten en levering. Alles werd netjes op tijd geleverd en de producten zijn van een hele goede kwailiteit

Perfect bedrijf en goud eerlijk

Zeer snelle en goedkope leveringen Geen dure transport kosten

Goed contact en en een duidelijke site en snelle levering en een goede prijs verhouding

Geweldig goeie levering en aardige mensen

Keurige service, zeker bij aflevering!