Snelle service!

Tegels besteld, gelijk datum van bezorgen bekend! Super!

Zeer goede service en klantcontact!

Doen wat ze beloven en geven prima service

Prima prijs, goed product

Prima, goed en snel. Communicatie via email wat verwarrend ivm info over levering in een week, terwijl ik afhaal. Maar ok, helder genoeg.

Binnen 2 dagen in huis, goede service

Prima service en een perfecte levering.

Snelle levering met prima verzendkosten.

Levertijd binnen 2 tot 3 werkdagen. Zeer aantrekkelijke verzendkosten en qualitative goed materiaal. Zal weer bestellen bij deze website.

Vriendelijk en snelle service

De medewerkers aan de telefoon zijn vriendelijk en bieden goede en snelle service. Daarnaast snelle levering. Wel vind ik de bezorgkosten een beetje aan de dure kant.

Snel besteld en geleverd, afdeling logistiek onbeschoft

Alles ging prima, goeie mails, snelle levertijd. In de mail stond dat ik de afdeling logistiek kon bellen voor het tijdvak van levering. Ik gebeld en gevraagd. Wijsneus gaf aan tussen 7 en 6. Aangegeven dat ik een mail had gekregen. Mooi zegt hij, maar je zegt niet waar naar toe, wat is het adres? Dus ik het adres, begon hij bekant te schreeuwen, nee PLAATS! Dat vond ik tamelijk onbeschoft, ook aangegeven. Maar verder top levering en snel.

perfect geregeld

Keurig volgens afspraak geleverd

Snelle service, vriendelijk en praktisch in het contact

Snelle service, vriendelijk en praktisch in het contact, denken met je mee

goeie kwaliteit en aardige chauffeur

was netjes op de afgesproken tijd. chauffeur plaatsen snel en vakkundig de geleverde producten op mijn aan gewezen plek. dank jullie wel voor de goede service.

Snel en flexibel

Bestelling gedaan van partij straatklinkers en die kon snel geleverd worden. Ik had me vergist in bestelling, en heb gebeld om het bestelde aantal m2 naar beneden bij te stellen. Geen enkel probleem, en het door mij teveel betaalde geld werd binnen 2 dagen overgemaakt. Levertijd bleef hetzelfde en is inmiddels keurig afgeleverd.

goed geholpen

prima service

Ze hebben ons een super aanbieding gedaan om ons uit de brand te helpen, waarvoor dank! Snel geregeld, goede service, snelle levering en goede prijzen!

Makkelijk en snel

Nadat ik de straat besteld had. Werd die in een paar dagen netjes voor de deur geleverd. En de prijs vergeleken kwaliteit is is prima

Snelle en zeer vriendelijke levering

Snelle en zeer vriendelijke levering. Er werd meegedacht en zelfs over de schutting heen gezet. Super fijn

Goede communicatie, fijne aflevering

Helder bestelproces; directe reactie terug over opmerkingen op het bestelformulier, aflevering door fijne vent. Je merkt dat je zaken doet met leuke mensen. Hoge gunfactor allemaal. (En ook prima producten trouwens)

Kon direct mijn bestelling al ophalen. Super vriendelijk

Goede levering

Stenen werden goed geleverd. Netjes gebeld of het eerder kon. Alleen kreeg ik pas toen de stenen erin lagen pas een mail dat de levering kwam.

Per e-mail besteld, direct contact via internet over levering, kon bellen over juiste tijd van levering, chauffeur belde dat hij er aan kwam. Zeer correcte afhandeling.

Goede prijs, kwaliteit, levering en service. Vriendelijke medewerkers

Bestelling geplaatst en direct mail gekregen dat de spullen opgehaald konden worden. Snelle service!

Snelle levering en goede service op de vestiging

70 stapel blokken besteld via de webshop en 2 dagen later stonden ze keurig bij mij op de oprit. Tijdens uitvoering toch besloten een extra laag toe te voegen hiervoor kon ik 10 extra blokken ophalen op de vestiging in Ermelo. Daar ben ik super geholpen en was ik zo weer opweg om om mijn klusje af te maken. Prijs en kwaliteits verhouding is hier goed.

Goed geholpen

Mooie winkel van binnen en buiten alles netjes en duidelijk ten toon gesteld. Aardige mensen en zeer netjes geholpen.

Goed! Netjes geleverd.

We zjjn zeer tevreden.