Goede communicatie en snelle levering van de materialen

Goede communicatie en snelle levering van de materialen

Hele goede service

Makkelijk te bestellen door de duidelijke webshop. Goede communicatie over de bezorging. Vriendelijk meedenkende bezorger. Hele snelle nalevering ( na een uur) nadat er 50 stenen te weinig waren geleverd.

Kan niet beter! Voor de afgesproken tijd geleverd!

De chauffeur heeft erg meegedacht om de mini bag van 1000 liter zo te zetten dat ik weinig met de kruiwagen hoefde lopen, dikke super top bedrijf!

Snel, gemakkelijk en vriendelijk

Onze online bestelling verliep makkelijk en deze werd sneller geleverd dan verwacht met daarnaast nog vriendelijke service! Complimenten.

matig

Snelle levering alleen het product is niet wat ik had verwacht. Er zijn wel heel veel stenen beschadigd, hoeken er af en afwijkende maten. gelukkig te veel besteld waardoor dit niet direct een probleem was tijdens het leggen van de stenen maar het is toch zonde van het geld.

Goede kwaliteit stapelblokken voor een goede prijs. Levering is goed en chauffeur erg vriendelijk.

Perfecte service tot aan de deur

Behulpzame mensen aan de telefoon, levering op de dag die mijn voorkeur had en (ondanks dat ik woon aan een smal halfverharde pad) de spullen toch gewoon op de stoep afgeleverd. Overduidelijk alles met een glimlach! Jammer dat ik niet vaker steenwerk nodig heb...

Goede prijs, goede service

Hoewel hij laat was, koppelde de chauffeur zijn aanhanger af om de tegels op een voor mij nog gunstiger plek neer te zetten. Prima service!

Snel, betrouwbaar, betaalbaar

Zeer vriendelijke chauffeur! Snel en netjes geleverd op aangegeven plek. En nog betaalbaar in deze tijd.

Geleverd volgens afspraak, vriendelijke vrachtwagen chauffeur

Uitstekende levering

Perfecte service

Perfect, vanaf de bestelling tot aan de levering .

Goede kwaliteit en snelle service

Bestellen gaat makkelijk, je word netjes op de hoogte gehouden wanneer je spullen geleverd worden, dag vtv kun je een tijdstip richtlijn krijgen zodat je niet de hele dag hoeft te wachten en prima levering tot voor de deur of zo kort mogelijk bij de plek waar je het wil hebben

Order geleverd zoals besteld

Wij bestelden via de website van Steenvoordeel gemakkelijk lavasteen. De communicatie verliep prima, de lava werd geleverd zoals afgesproken. Prima service.

Service en top klantenservice

Geweldige service van de uitstekend bereikbare klantenservice en planning ! Je belt en hebt direct contact en ze weten meteen waar het over gaat.....top !! Ook chauffeur bereid om mee te denken en moeite te doen. Geweldig bedrijf!

Wisten onze keuze al,dus dat scheelde al. Door de site heen is top en betalen ging goed. Bezorg dag en tijd is in overleg prima te regelen.

Zeer vlotte en nette service

Bedrijf denkt mee en overlegd over de mogelijkheden qua bezorging.

Duidelijke, correcte en snelle communicatie via de mail. Net aflevering van alle materialen op afgesproken tijd.

Goede service top bezorger

Snelle levering en de chauffeur heeft de pallets en Big bags op de juiste plek gezet in de tuin hij was erg behulpzaam. Kon de meeste bigbags direct legen door ze kapot te snijden. Scheelde veel werk.

Helemaal top!

Veel goedkoper dan anderen, goede aflever-planning in overleg. En bij aflevering goed overleg met de chauffeur over waar neer te zetten. Kortom: top!

Mijn eerste ervaring met steenvoordeel is uitstekend.

Via de site besteld en betaald ging vrij eenvoudig. Volgende dag zeer netjes geleverd en in overleg gelost.

Snelle levering ,binnen een dag . Chauffeur vriendelijk en behulpzaam . Zeer tervreden

Top geregeld allemaal!

Bestellen gaat makkelijk en de bezorging is keurig en ook voor een normale prijs.

Parissade banden besteld.

Binnen de uiterste bezorgings termijn geleverd, zelfs op de aangewezen plek toen wij niet thuis waren.