Snel en goed geleverd, weinig breuk in de partij

Snel en goed geleverd, weinig breuk in de partij

Proactief en behulpzaam

Zeer behulpzaam bij levering, vervoerder denkt mee waar de bestelling het beste kan lossen (zo dicht mogelijk bij de job). Als een product niet op voorraad is/blijft dan zoeken ze een passende oplossing.

duidelijke website en zeer vriendelijke bezorger

Prima service ,snell levering!

Prima service ,snell levering!

duidelijke website, afspraken nakomen & en bellen voorafgaande en ná de levering!

Gewoon prettig, geen omkijken naar.

TOP

Net als voor de corona tijd werd ik net zo goed en vriendelijk geholpen als in de corona tijd. Mijn bestelling werd keurig voor de deur geleverd. Fijne zaak......fijne medewerkers

Alles goed geregeld

Sneller levering Goede bezorging

Snel, reële prijzen, vriendelijk.

Snel, reële prijzen, vriendelijk.

Goede kwaliteit, klantvriendelijk, goed geregeld

Telefonisch alle vragen vriendelijk beantwoord, meegedacht en geholpen met uitrekenen vd benodigde hoeveelheid. Aflevering vd vracht ging ook keurig. Netjes gebeld van te voren door de vriendelijke chauffeur en op de afgesproken plek gelost. De kwaliteit van het materiaal is echt mooi en een goede prijs. Al met al zeer aan te bevelen.

Snelle levering, en vrolijke mensen

Een paar telefoontjes naar het bedrijf, en een bezoekje aan het bedrijf om een steen te halen die ik tekort kwam. Elk contactmoment straalde de verkopers positieve energie uit. Ook de chauffeur die het kwam leveren zo smorgens vroeg om half 8. Kortom, prijstechnisch interessant, goed product en ben fijn geholpen!

Gewoon top

Top top top rop

Sneller dan het geluid.....

Laat in de middag een bestelling gedaan en de volgende dag stond het al in de tuin .... in deze tijd is dat natuurlijk zeer goed. De chauffeur was ook een super aardige man die mee dacht en zeer behulpzaam was.

Prima product en snelle levering.

Goede informatie op de site en eenvoudig en duidelijk om te bestellen.

Service is uitstekend en prijzen zijn laag

Heren en dames van steenvoordeel weten wat "klant is koning " betekent en ze hamdelen er ook naar. Alleen maar goede ervaringen met steenvoordeel.

betrouwbaar bedrijf, communiceert optimaal.

Van bestelling tot levering uitmuntend! Prettig dat de telefoon altijd direct (persoonlijk!) opgenomen wordt.

prima service!

Altijd goed

Ik heb hier meerdere keren stenen of grind gekocht en het is altijd keurig en volgens afspraak geleverd.

Keurig volgens afspraak geleverd

Chauffeur heeft de stenen zelfs ver op de oprit kunnen zetten.

Tevreden over bestelling

Had graag 5-sterren willen geven. Maar doordat chauffeur met grote vrachtwagen kwam en de straat niet in kon moest ik 150 meter lopen om de materialen thuis te krijgen. Bij planning was bekend dat ze niet konden leveren met grote vrachtwagen, en deze dan toch sturen... Service chauffeur overigens dikke 5-sterren, die kon hier ook niets aan doen. Verder ruim assortiment en vriendelijk personeel. Enig minpuntje is dus de planning. Verder beveel ik ze graag aan!

Beste Reinier, Door wijzigingen in het transport is dit inderdaad niet gegaan zoals u van ons mag verwachten. Eventueel waren wij alsnog bereid geweest om met een kleinere wagen de bestelling op een andere plaats neer te zetten. Excuses dat het zo is gelopen. Wij zullen hier intern aandacht aan besteden om dit in de toekomst te voorkomen. Wij zijn in ieder geval erg blij dat u verder zeer tevreden bent over ons assortiment en onze medewerkers en dan met name onze chauffeur. Team Steenvoordeel

prima service

op tijd prima afgeleverd

Behulpzaam

Fijn en vlot net advies, helder over de (on) mogelijkheden. Aardig en komen afsprakrn keurig na. Heel erg tevreden.

Geweldig service, prachtige stenen

Stenen uitgezocht die niet op voorraad waren. Direct hele vriendelijke service. Ik kreeg per mail diverse goede alternatieven aangedragen. De keuze was heel ruim. Ben de alternatieven in de showtuin gaan bekijken. Werd daar ontzettend vriendelijk ontvangen. Men wist van mijn komst. Alternatieven werden allemaal aangewezen in de showtuin. Advies over voegmateriaal en benodigdheden. Echt top. Vervolgens snelle levering. Alles helemaal naar wens.

Helemaal top!

Alles ging goed van de site bekijken t/m bestellen , betalen en levering. duidelijke info op de site over de producten en ook over de levering. Ik zou niet weten wat er nog beter kan.

Goede communicatie, vriendelijke chauffeur en correcte prijzen.

Zeer goed.

goede service en prijs kwaliteit verhouding

stapelblokken en tuintegels besteld. Keurige prijs en kwaliteit.