Top bedrijf

Fijn bedrijf. Snelle levering en fijn personeel

Prima service, snelle levering

Onze bestelling was snel en keurig verzorgd. Heel tevreden.

Goede service, snelle bezorging

Ik had voor de bouwvak nog wat tegels nodig, deze werden snel en netjes bezorgd. De mensen aan de telefoon waren erg behulpzaam en vriendelijk.

Top fijne communicatie

Fijne site duidelijk De levering van de tegels volgens afspraak , een telefoontje van de chauffeur vlak voor de levering, en een zeer vriendelijke chauffeur en meedenkend en een zeer snelle reactie op een mail met een zeer nette oplossing en vlotte nalevering . ECHT TOP

Snel geleverd goede prijs kwaliteit

Snelle en.goede levering. Prijs ligt lager dan gemiddeld. Vriendelijke mensen

Helemaal blij!

Al langere tijd was ik bezig om tuintegels te kopen online. Elders zelfs al een aankoop gedaan maar daar kwamen, ondanks dat er een offerte gemaakt was, 195 euro aan bezorgkosten bij. Bij steenvoordeel voor de tegels iets meer betaald maar geen onverwachte kosten. Vriendelijk geholpen. Aflevering door zeer vriendelijke man. Klein puntje: Dag van tevoren gebeld over de tijd van bezorging. Zou tussen 10 en 12 zijn. Om half 9 stonden ze al voor de deur. Gelukkig was ik gewoon thuis.

Fantastisch!

De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en de levering ging ook zoals gepland. Hele vriendelijke chauffeur ook die graag met je mee denkt. Super mooie tegels en betonpalen. Kortom heel erg tevreden dus zeker een aanrader! We kopen hier graag weer.

Ze hebben mij super geholpen

Ik heb online besteld maar kon er niet goed uitkomen Heb gebeld en ze hebben mij erg goed geholpen

Makkelijk goede prijs

Goed, duidelijk en snel

Reageren snel en leveren ook snel. Als iets niet klopt, direct contact en snel gecorrigeerd.

Goed, snel en voordelig.

Kan niets anders zeggen dan; Goede en snelle levering en daarbij ook mooi voordelig. Netjes gebeld vantevoren met de vraag waar de bestelling neergezet kon worden, keurig! Een 10, ofnee een 5 dat is al de maximale score:-)

goede service

levering altijd netjes in de tuin gezet

Mooie stenen, heldere informatie en snelle bezorging.

Ik had op een maandag gevraagd of het voor het weekend al geleverd kon worden en dat is gelukt. Ook nog goede tips gekregen over het zagen van de tegels, toen ik daar naar vroeg. Helemaal goed!

Fijne communicatie

Zeer tevreden over de communicatie. Afspraak maken geen erg makkelijk en snel. Zijn zeer vriendelijk behandeld en de chauffeur belde 25 min voor aanvang en was ook erg vriendelijk!

Mooie duidelijke site. Keurig en op tijd geleverd. Deskundige chauffeur die precies op de gevraagde , ,enigszins moeilijk bereikbare plek kon en wilde afleveren.

Fijn bedrijf

Alles wat wij nodig hadden was direct op voorraad en bestelling netjes op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur.

Snelle service en meedekend

Goede service denkt graag mee en wordt snel bezorgd. Ik bedank jullie voor alles en ben zeer tevreden over mijn tegels, de levering en jullie service!

Kwaliteit is goed, prijs was concurrerend. Afspraken zijn nagekomen, communicatie was goed. Minpuntje, geen steekwagen erbij dus stenen konden niet bij de tuin worden afgeleverd.

Wederom UITSTEKEND!

Bestellen zeer duidelijk, gelijk een bevestiging via mail. Klap op de vuurpijl is de bezorging, wat een service, fantastisch!!!

Excellent

Excellent service. Needed tiles urgently and they were delivered first thing the next morning as promised.

Netjes en duidelijk aan de telefoon.

Volgens afspraak geleverd, keurig op tijd. Wel gek dat volgens onze ruim genomen berekeningen hadden wij 4,5 m3 nodig. 5 m3 besteld en krap aan genoeg. We vonden het zand ook best erg nat. En waar water zit,. Kan geen zand zitten. Wij kopen zand,....geen water. Dat is het enige min puntje

Betrouwbaar

Artikelen besteld en gelevetd volgens afspraak.

Goede en snelle levering / aardige chauffeur

Top service ook een aantal tegels nageleverd?